Tämä keskustelu on kyllä ollut naiselle aika mielenkiintoinen ja silmiä avaava ja otan nyt vielä kantaa omasta ja tuttujen tinderin käyttäjien näkökulmasta. Mä oon siis ihan tavis 35-vuotias naisihminen, mielestäni keskiverto kaikinpuolin, eli naamasta "ihan nätti", ja normaalipainoinen, joskaan en mikään hyvävartaloinen. Lapsia mulla ei ole. Tuttavapiirin naispuoliset Tinderin käyttäjät, joiden kanssa sovelluksen käyttökokemuksista on puhuttu, on mun kanssa aika lailla samaa sarjaa, työssäkäyviä sinkkunaisia, ei mitään uraohjuksia tai viimeisen päälle trimmattuja Hollywood-tähtösten klooneja vaan tosiaan ihan sitä perussettiä mitä suurin osa ihmisistä on.
Mitä tämmöset naiset sieltä sitten etsii?
Täällä on hirveästi painotettu miesten salilla käyntiä ja onhan se timmi vartalo teoriassa kiva, mutta käytännössä se luo myös naiselle paineita omasta vartalostaan, joten sixpackin omistaville kuntohirmuille laitetaan usein ruksia. Aika moni nainen on sanonut, että pieni ylipaino ei haittaa, kunhan vaatteet on oikean kokoisia, ettei se vatsakumpu pilkistä jostain napin välistä. Miehen pituudella on merkitystä, mutta käsittääkseni suurin osa miehistäkään ei halua itseään pidempää naista. Ei se kuitenkaan tarkoita, että miehen pitäis olla mikään 190 cm pitkä, 180 cm riittää useimmille naisille vallan mainiosti ja itse 165 cm pitkänä mulle riittää, jos mies on 5 senttiä pidempi.
Kuvia olis hyvä olla useampi, ja ihan oikeasti ei niitä aurinkolaseja joka kuvaan. Lähes kaikki ihmiset näyttää paremmalta arskat päässä, joten houkutus on suuri, mutta pakkohan ne kasvot on joskus paljastaa. Ja jos ei osaa hymyillä kuvassa, niin tyytyy sitten sellaiseen neutraaliin ilmeeseen, mutta on järjetöntä laittaa sinne kolme kuvaa, joissa kaikissa on on yrmeä ja tuima ilme naamalla. Itse en nauravaisesta luonteestani huolimatta saa ikinä otettua tarkoituksella luonnollisen näköistä hymykuvaa, joten joudun sitten ottaa 50 selfietä, että edes yhdessä näytän kohtuullisen positiiviselta.
Ja jotain tekstiä olis hyvä myös laittaa, ainakin nyt ne jutut, jotka aika usein muodostuu kynnyskysymyksiksi, eli se mitä hakee (pelkkää seksiseuraa vai vakavampaa), onko lapsia (ja jos on, niin onko lapsiluku täynnä) ja sitten se pituus. Niin ja elämänkoulu kannattaa ehdottomasti jättää mainitsematta

.
Eihän nämä mitään tilastollista faktaa ole, mutta tälläinen pikkuruinen otanta. Ja alueena on siis Etelä-Suomi, mutta ei Helsingissä asuvista kyse kuitenkaan.