Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Sori että palaan asiaan mutta tää jäi vähän kaivelemaan. Oletko ihan varma, ettet pelaa kaverivyöhykkeeltä tätä peliä? Jos autat naisia kokoamaan huonekaluja tai muuttamaan ja sitten pyydät verhojen valintaan apua eikä sinua edes kolmeen viikkoon ehditä tapaamaan niin oliko teillä mitään (pari)suhdetta ylipäätään? Tarkoitan vaan, että ei mun mielestä tuollaisia hommia tehdä ennen kuin on vähintään aktiivinen eritteiden vaihto käynnissä ja suhteella joku julkisesti tunnustettu status. Tuo vaan kuulostaa niin pahasti juuri siltä epämääräiseltä teini-iälle tyypilliseltä virheeltä, jossa aletaan vähitellen piirittämään kiinnostuksen kohdetta muuttuen sen "kaveriksi", auttaen ja tukien jne.
Ei ollutkaan parisuhdetta. Nettideiteistä tavattu tapaus, joka päätyi kaverisuhteeksi ja jota jeesasin niin kauan kun vaan jaksoin(eli liian pitkään). Just sellainen että eka haistatti treffien jälkeen paskat ja sitten myöhemmin alkoi itse lähennellä kun ei niistä muista miehistä ollut mihinkään. Kyllästyin siihen kun huomasin että olin päätynyt pelkäksi remonttimieheksi ja olkapääksi naisen ongelmien kuuntelussa eikä siitä itse saanut minkäänlaista vastakaikua minkäänlaisessa muodossa. Juuri niin klassinen tapaus kaverivyöhykkeellä olemisesta ja ei mitään toivoakaan päästä sieltä ylös. Teini-ikäisenä olisin ehkä roikkunut epätoivoisesti kiinni vielä pidempään, nyt sentään itse tajusin tilanteen ja tein korjausliikkeen. Hyvä niin. :smoke:

Noh, tulipahan autettua tyttöä jolla olisi varmaan vieläkin kaikki huonekalut ikean paketissa. Enpä tiedä teinkö oikein vai väärin, mutta voisin kuvitella että jos sinkkutyttö pyytää kasaamaan huonekaluja ja haluaa avautua elämästään, niin aika moni muukin voisi langeta samaan ansaan...
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Minusta Wempsillä oli hyviä pointteja ja vinkkejä, ja ihan turhaan aloit Kaiser Soze nillittämään. Yksinkertainen tosiasia on se, että jos olet läski ja haluat menestyä paremmin parisuhdemarkkinoilla, niin kropan fiksaaminen on se helpoin paikka aloittaa ja saada parannusta asiaan. Ja vaikkei menestystä tulisi, niin etpähän ole enää läski.
Ei tässä kai kukaan läskeistä puhunut? En suosittele olemaan läski ihan oman terveytesi kannalta ja siihen on paljon tehokkamapia keinoja kuin salilla käyminen.

Vaikka välillä maailman epäreiluus kiehuttaakin niin itse olen kuitenkin liikkeellä seuraavanlaisella filosofialla:

Tasan ei käy onnen lahjat, mutta mikä mies sellainen on joka ei kilpailua kestä. Kukaan ei ole sulle mitään velkaa mistään tekemisestä sanomisesta yms. Jos ei ole mitään valmis tekemään niin mitään ei ole ansainnut. Täytyy antaa kaikkensa ja se sitten riittää sitten mihin riittää. Edellämainituista asioista jos ei pääse yli, kannattaa jäädä kotiin tai vetää itsensä kiikkuun.
Mikä on sitten naisen määritelmä?
Vaan tuskinpa olisi Räikkönenkään Minttua valinnut jos ulkoinen olemus olisi kuin tapolalla. Ei ole mikään salaisuus, että miehen on paljon helpompi kompensoida ulkoisia puutteitaan. Se on vaan helpompaa missä vaan paitsi nettitreffeillä ja tinderissä.
Aina kun on ollut jotain testejä tai kyselyitä niin ei esim lyhyyttä ole pystynyt kompensoimaan. Kimi on supertähti joten ei ole verrattavissa tavallisen kuolevaisen "kompensoimiseen"
 
Viimeksi muokattu:

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Erityisesti helsinkiläisnaisten treffaamisessa ärsyttää sekin, ettei niitä juuri koskaan pääse hakemaan romanttisesti treffeille autolla, koska "pääsen mä keskustaan helposti julkisillakin"... Ja toki samalla tavalla ne pääsee julkisilla helposti kotiinkin, ettei vahingossakaan tarvitse saatille lähteä...

Joo, kyllä mä tiedän, että logistiikka pelaa Helsingissä ja julkisilla on helppo liikkua, mutta vituttaa ettei naisilla ole sen verran pelisilmää romanttisessa mielessä että antaisivat miehen hakea (ja viedä kotiin). Jos tarkoituksena on tutustua toiseen ihmiseen, auttaa tämä siinä. Ja jos niin kovasti pelkää toista ettei uskalla autoon astua, niin ehkä sitten on treffaamassa väärää ihmistä alunperinkin...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
649
Olen harvinaisen mitäänsanomattoman näköinen. Pitäisi varmaan ottaa kroppa tatuointeja ja lävistyksiä täyteen, niin johan alkaisi flaksi käymään. Enkä edes liioittele, vaan olen ihan tosissani.
Käytä ne rahat mielummin vaikka mittatilausvaatteisiin, joista itse pidät.

Ylenpalttiset kehonmuokkaukset vain kaventavat tarjolla olevaa naissektoria roimasti, eivätkä jäljelle jääneet ole niin paljon enemmän tatuoinneistasi kiinnostuneita, että kompensoisi menetykset.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ylenpalttiset kehonmuokkaukset vain kaventavat tarjolla olevaa naissektoria roimasti, eivätkä jäljelle jääneet ole niin paljon enemmän tatuoinneistasi kiinnostuneita, että kompensoisi menetykset.
Se on tietysti makuasia, että haluaako vedota täysillä vähän marginaalisempaan kohderyhmään vai marginaalisesti vähän laajempaan ryhmään. :)

Itse alan kallistua vähän siihen suuntaan pikku hiljaa, että voisi yrittää erota räväkämmin joukosta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mikä on sitten naisen määritelmä?
En määritelmästä tiedä mutta kyllä sä sen itsekin tiedät että naisten rooli niin sanotusti on toteuttaa sitä seksuaalista valintaa. Naiset eivät 99% tapauksista tee niitä aloitteita koska heidän ei yksinkertaisesti tarvitse. Tästä totuudesta pitää vaan päästä yli. Kautta aikojen ainakin kaksinkertainen määrä miehiä verrattuna naisiin on keskimäärin jäänyt ilman jälkeläisiä. Kumma juttu?

Tuli sopivasti vastaan tällainen:
20121536_1960308557318973_2928120114954594232_o.jpg
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
En määritelmästä tiedä mutta kyllä sä sen itsekin tiedät että naisten rooli niin sanotusti on toteuttaa sitä seksuaalista valintaa. Naiset eivät 99% tapauksista tee niitä aloitteita koska heidän ei yksinkertaisesti tarvitse. Tästä totuudesta pitää vaan päästä yli. Kautta aikojen ainakin kaksinkertainen määrä miehiä verrattuna naisiin on keskimäärin jäänyt ilman jälkeläisiä. Kumma juttu?
Kuriositeettina on pakko mainita, että viime viikonloppuna noin pari-kolme naista lähestyi minua eräissä kesäkekkereissä, mutta minä en lähestynyt käytännössä ketään... Lähestyjät olivat tosin liian isoja (ja ehkä liian vanhojakin, vaikken ikärasisti sinänsä olekaan), joten ne eivät johtaneet mihinkään.

Ehkä voisikin nuorille miehille antaa vinkkinä, että jos on pakko saada millaista naista tahansa, niin hankkiutukaa johonkin sellaisiin kekkereihin, jossa vähän vanhemmat ihmiset bilettää... :) Ongelmana on vaan se, että suomalaisnaiset usein mummoutuvat hyvin helposti ikääntyessään, eli hyvännäköiset vanhemmat naiset on kovin harvassa. Muutenhan minulle sinänsä kelpaisi vanhatkin naiset, ei siinä mitään. Mutta läskeistä mummoista en vaan pysty syttymään, vaikka kuinka haluaisi, koska elämä olisi tuhat kertaa helpompaa, jos pystyisi. Tietysti sama pätee oman sukupuolen edustajiin. Kyllä on homoilla helppoa, ei muuta kuin Grinder tulille ja menoksi.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kuriositeettina on pakko mainita, että viime viikonloppuna noin pari-kolme naista lähestyi minua eräissä kesäkekkereissä, mutta minä en lähestynyt käytännössä ketään... Lähestyjät olivat tosin liian isoja (ja ehkä liian vanhojakin, vaikken ikärasisti sinänsä olekaan), joten ne eivät johtaneet mihinkään.

Ehkä voisikin nuorille miehille antaa vinkkinä, että jos on pakko saada millaista naista tahansa, niin hankkiutukaa johonkin sellaisiin kekkereihin, jossa vähän vanhemmat ihmiset bilettää... :) Ongelmana on vaan se, että suomalaisnaiset usein mummoutuvat hyvin helposti ikääntyessään, eli hyvännäköiset vanhemmat naiset on kovin harvassa. Muutenhan minulle sinänsä kelpaisi vanhatkin naiset, ei siinä mitään. Mutta läskeistä mummoista en vaan pysty syttymään, vaikka kuinka haluaisi, koska elämä olisi tuhat kertaa helpompaa, jos pystyisi. Tietysti sama pätee oman sukupuolen edustajiin. Kyllä on homoilla helppoa, ei muuta kuin Grinder tulille ja menoksi.
Choosy beggars.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
En määritelmästä tiedä mutta kyllä sä sen itsekin tiedät että naisten rooli niin sanotusti on toteuttaa sitä seksuaalista valintaa. Naiset eivät 99% tapauksista tee niitä aloitteita koska heidän ei yksinkertaisesti tarvitse. Tästä totuudesta pitää vaan päästä yli. Kautta aikojen ainakin kaksinkertainen määrä miehiä verrattuna naisiin on keskimäärin jäänyt ilman jälkeläisiä. Kumma juttu?

Tuli sopivasti vastaan tällainen:
Noniin tulihan se sieltä. Eli vähän sirkustemppuja ja ulkonäkölihaksia. No en kyllä ole tästä mitenkään samaa mieltä muuten kuin ehkä nettitreffejen yhteydessä. Siksi sanoinkin jo että kannattaa jättää suosiolla netti pinnallisten naisten ja miesten temmellyskentäksi.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Jos haluat asioista noillä nimillä puhua niin sitten se on noin. Totuus on että niin se maailma toimii, jos ei siitä pääse yli niin kannattaa jäädä suosiolla kotiin tumputtamaan sitä kuivaa munaa.
Miksi mä sitten olen "saanut" naisia ilman sirkustemppuja ja ulkonäkölihaksia? Kertaakaan en ole yrittänyt mitään ja usein naiset ovat olleet niitä aloitteellisia. En oo läski tai lyhyt mutta ei oo kyllä ulkonäkölihaksiakaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Miksi mä sitten olen "saanut" naisia ilman sirkustemppuja ja ulkonäkölihaksia? Kertaakaan en ole yrittänyt mitään ja usein naiset ovat olleet niitä aloitteellisia. En oo läski tai lyhyt mutta ei oo kyllä ulkonäkölihaksiakaan.
Mä en tiedä, äkkiä vois kuvitella että

a) teet noita "sirkustemppuja" ihan huomaamattasi (normaali fiksu käytös, avoin kehonkieli, positiivinen asenne, tai selitä nyt mikä on sirkustemppu?)

b) eli olet normaalipainoinen ja vähintään keskimääräisen pituinen tai pidempi? Ulkonäön puolesta olet siis varmasti, ikäluokasta riippuen, siellä top 20-40% miehistä. (vai tarkoitatko sä "ulkonäkölihaksilla" kirjaimellisesti lihaksikkuutta? Itse en usko että se on tarpeen, se että on hyvä ryhti ja toiminnallinen keho riittää pitkälle.)

Mä en oikein ymmärrä et miksi sä täällä niin negatiiviseen sävyyn kirjoitat jos kerran sulla riittää vientiä yrittämättä?
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Mä en tiedä, äkkiä vois kuvitella että

a) teet noita "sirkustemppuja" ihan huomaamattasi (normaali fiksu käytös, avoin kehonkieli, positiivinen asenne, tai selitä nyt mikä on sirkustemppu?)

b) eli olet normaalipainoinen ja vähintään keskimääräisen pituinen tai pidempi? Ulkonäön puolesta olet siis varmasti, ikäluokasta riippuen, siellä top 20-40% miehistä. (vai tarkoitatko sä "ulkonäkölihaksilla" kirjaimellisesti lihaksikkuutta? Itse en usko että se on tarpeen, se että on hyvä ryhti ja toiminnallinen keho riittää pitkälle.)

Mä en oikein ymmärrä et miksi sä täällä niin negatiiviseen sävyyn kirjoitat jos kerran sulla riittää vientiä yrittämättä?
Jos yllä kannustettiin käyttäytymään normaalisti niin sitten erehdyin. Joo, suosittelen kaikkia käyttäytymään normaalisti. Tarkoitin näkyvää lihaksikkuutta.

Koska en näe mitenkään rakentavana tollasta suorittamista joidenkin Tinder-deittien eteen. En väitä olevani panomies mutta jostain syystä näkemättä mitään vaivaa on noita aina riittänyt. Kannattaa ehkä hankkiutua sosiaalisiin tilanteisiin jos ei netistä onnistu helpommalla.

edit. Suosittelen tinderöimään Pietarissa. Ainakin omalla kohdallani todella mielenkiintoinen kokemus :kahvi: Arvatkaa paljonko venäläisiä naisia kiinnostaa jonkun miehen ulkonäkö.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331

Mitkä näistä lasket "näkyvään lihaksikkuuteen"?
On muuten harvinaisen huono taulukko. Ylärivissä kaikilla rasvat jotain 3-6% ja alhaalla sitten kasa ylensyöneitä. Skinnyfat on vamaan aika normi "oon ihan hyvässä kunnossa" perusmies. Tavoite monella (ja oma nykytila) voisi olla athletic mutta ei kisakuntoon laihdutettuna.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
On muuten harvinaisen huono taulukko. Ylärivissä kaikilla rasvat jotain 3-6% ja alhaalla sitten kasa ylensyöneitä. Skinnyfat on vamaan aika normi "oon ihan hyvässä kunnossa" perusmies. Tavoite monella (ja oma nykytila) voisi olla athletic mutta ei kisakuntoon laihdutettuna.
Joo, en löytänyt parempaa tähän hätään, mutta kiinnostaa tietää, että missä vaiheessa ollaan Kaiser Sozen mielestä sirkustemppuilussa ja ulkonäkölihaksissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 478
Sen jälkeen kun on käynyt vajaan 40 tytön kanssa treffeillä, netissä viestitellyt satojen naisten kanssa, juossut kyllästymiseen asti baareissa, tanssitunneilla ym., kasannut kivoille tytöille ihan liian monta ikea-huonekalua, asentanut pesukoneita ja ollut ilmaisena muuttoapuna ja tiesmitä muuta. Naisvalikoima on vaihdellut työttömästä amiksesta tohtoriin, ateistista tosiuskovaiseen muslimiin, sporttisesta läskiin, poliitikosta anarkistiin, kääpiöstä jättiläiseen ja mitähän muuta vielä. Tarpeeksi paljon kun on paskaa kannettu eteen, niin pikkuhiljaa tässä on tullut muututtua kyyniseksi sovinistisiaksi. Varmasti sitä vikaa on paljon itsessäkin ja aika hyvin tiedostan omat puutteeni, mutta kehtaan kyllä väittää että sen verran paljon olen joustanut ja nähnyt naisten eteen vaivaa, että paljon on myös niissäkin ollut vikoja.
Miten tuosta määrästä ei löydy sopivaa kumppania? Ovatkohan omat odotuksesi turhan korkealla? Ehkä itselläni on sitten ollut vain hyvää tuuria...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Miten tuosta määrästä ei löydy sopivaa kumppania? Ovatkohan omat odotuksesi turhan korkealla? Ehkä itselläni on sitten ollut vain hyvää tuuria...
Olen ihan varma, että monella on odotukset kiristetty aika ylärajoille. Niin paljon vilkkuu sellaisia sanoja kuin nätti, hoikka, kaunis, fiksu yms. näissä keskusteluissa. Sitten kun vielä lähtökohtaisesti raakataan vasemmalle kaikki joilla on joku triggeröivä seikka kuvassa niin onko ihme, ettei mätsää?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Onko esimerkiksi Usain Bolt laihduttanut lihakset esiin? Uskoisin et aktiivisen ihmisen ei niitä tarvi erikseen "laihduttaa esiin"
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
26
Ei liity juuri mitenkään enää nettideittailuun mutta ei tuo athlete-kuva kyllä edusta kuin pientä osaa ammattilaisurheilijoista lihasten näkyvyyden osalta. Tietenkin, jos tuota vaaditaan nettideiteillä menestymiseen, niin suurimman osan kannattaisi unohtaa koko homma.

Eihän se niin tosin ole vaan oman kokemuksen mukaan aika hyviin osumaprosentteihin pääsee jo, jos on n. 180-190 cm pitkä, ei ole liian laiha sekä naama ok ja huoliteltu. Lyhyet miehet ja laihat honkkelit lienevät huonoimmassa asemassa.
 
Viimeksi muokattu:

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Eihän se niin tosin ole vaan oman kokemuksen mukaan aika hyviin osumaprosentteihin pääsee jo, jos on n. 180-190 cm pitkä, ei ole liian laiha sekä naama ok ja huoliteltu. Lyhyet miehet ja laihat honkkelit lienevät huonoimmassa asemassa.
Itse en ole varsinaisesti laiha, mutta hoikka ja kiinteä, ja joskus on ollut hieman kiusallisia treffejä kun on paljastunut, että nainen painaa pari kiloa enemmän kuin minä olematta kuitenkaan varsinaisesti läski tai edes ylipainoinen... =)

Mulle olisi varmaan naisasioiden kannalta eduksi kasvattaa hieman massaa, mutta viihdyn hyvin nykyisessä olotilassani eikä huvittaisi ihan vaan naisten takia käydä polttamaan kroppaa yliliekeillä ja lyhentää elinikää.. Joo, kontroversaalista totta tosiaan, mutta ei siitä sen enempää. Mutta lähtökohtaisesti hoikempi ihminen on terveempi, tiettyyn rajaan asti. Ikääkin alkaa olla sen verran, että nämä asiat kiinnostaa. Jossei muuta, niin elän kiusallani ikivanhaksi (ja ikinuoreksi) viriiliksi papaksi, joka nussii mummoja päivät pitkät ajan kuluksi.
 
Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Jättiselvitys:
Tällaista on suomalaismiesten seksi: suuret erot köyhällä ja hyvätuloisella

Lauantai 22.7.2017 klo 07.53

Mitä enemmän suomalainen mies tienaa, sitä paremmin hänellä menee myös petipuuhissa. Köyhillä seksiä voi olla hyvin vähän.


Ne miehet, joiden kotitaloudessa tienataan yli 70 000 euroa vuodessa, ovat selkeästi tyytyväisiä seksin määrään ja laatuun, ilmenee Iltalehden Taloustutkimuksella teettämästä tutkimuksesta. (MOSTPHOTOS)
Sitomisleikkejä iltauutisten jälkeen perjantaisin vai rauhallista rakastelua lähetyssaarnaaja-asennossa? Samppanjan siemailua purjeveneen makuutilassa?

Millaista on hyvätuloisten suomalaismiesten seksielämä?

Iltalehti teetti Taloustutkimuksella kyselyn, jossa selvitettiin suomalaisten miesten seksielämää.

Kyselystä nousee esiin muutama tuloihin ja asemaan liittyvä pointti, huomioi Taloustutkimuksen tutkimuspäällikkö, yhteiskuntatieteiden tohtori Juho Rahkonen.

- Ne, joiden kotitaloudessa tienataan yli 70 000 euroa vuodessa, ovat selkeästi tyytyväisiä seksin määrään ja laatuun, Rahkonen kertoo.

Tällaisissa talouksissa asuneista 69 prosenttia oli täysin tyytyväinen tai jokseenkin tyytyväinen seksin laatuun.

Hyvätuloisista miehistä 52 prosenttia harrastaa seksiä kerran viikossa tai useamminkin. Jopa kahdeksalla prosentilla heistä on seksiä joka päivä. Se on hieman enemmän kuin muilla tuloluokilla.

Kyselyssä vähiten tienaavat eli alle 10 000 euron vuositulojen kotitalouksissa elävät miehet ja parhaiten tienaavat miehet antoivat hyvin erilaisen kuvan seksielämästään.

Eroja oli muun muassa siinä, mistä asioista miehet nauttivat seksissä eniten, sekä siinä, kuinka moni miehistä ei ollut harrastanut seksiä ikinä.
Sozehan on oikea kuvalautapaskan keisari. :smoke: Onko ihan pakko, oikeasti? :facepalm:
Kuule 4chan on ollut ennen tätä lautaa olemassa. Aika köyhä ois sunkin internet ilman "kuvalautapaskaa". Et edes tunnista mikä on laudalta ja mikä ei. Ehkä jatketaan aiheesta?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No nythän mä tajusin, miksi pariutuminen on niin helppoa ja olen tyytyväinen. Tienaan yksin tuon summan ja neiti omansa päälle :facepalm:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Tuohan ei sitten välttämättä ole suora kausaliteetti, eli että varakkuus automaattisesti johtaa parempaan menestykseen naismarkkinoilla.

Osittain kyse voi olla siitäkin, että varakkaat miehet on tyypillisesti älykkäämpiä, sosiaalisempia ja karismaattisempia kuin pienituloisemmat, mutta ei se tarkoita, etteikö myös pienituloinen voisi olla näitä. Tällöin tulojen merkitys pienenee.

Hyvät tulot toki auttaa asiaa, mutta se pitää osata hyödyntää. Ei ne rahat pankkitilillä sinänsä ketään naista hurmaa.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Kallio on erittäin kallis suomen mittakaavassa.
Antaa olla. Siellä asuvat ihmiset eivät ole. Toki gentrifigaatiota on tapahtunut ja keskiluokkaa muuttanut. Mutta siltikään Suomen naiskeskus ei ole erityisen rikas. Toki Helsinki on kokonaisuutena rikkain alue Suomessa ja myös paikka missä on eniten naisia. Ehkä massimiehet käy Etelästä Kalliossa panemassa.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Kallio on täynnä vihervasemmistolaisia pihtareita ja lesboja.

Onkohan siinä koko paikassa yhtään naista, jonka poliittinen suuntaus olisi jotain muuta kuin vihervasemmistolaisuus? Tämä oli vakava kysymys.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Kallio on täynnä vihervasemmistolaisia pihtareita ja lesboja.

Onkohan siinä koko paikassa yhtään naista, jonka poliittinen suuntaus olisi jotain muuta kuin vihervasemmistolaisuus? Tämä oli vakava kysymys.
Tutkimusten mukaan kyllä sieltä muutama kokoomuslainen löytyy.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 155
Kannattaa pyytää jotain kaveria mukaan ottamaan kuvat. Se "photoshoot" voi tuntua vähän kiusalliselta, mutta sillä syntyy paras lopputulos. Lisäpisteitä tulee tietysti jos kuvat ovat laadukkaita, eli kiva tausta, tarkennus kohdallaan ja kohteella kiva ilme. Arskoista en osaa sanoa sen enempää, paitsi että kaikkein nopeimmat lasit kannattaa varmaan jättää kotiin.


Näihin on tullut törmättyä ihan liiankin kanssa. Toki nyt ymmärrän että jotkut tykkäävät tosissaan sitoutua harrastuksiin ja töihin, mutta jos ei löydy nyt edes parin päivän haarukalla aikaa nähdä toista niin saa huomata että ei ainakaan oma prioriteettiaste ole kovin korkealla tytön elämässä. Vähän kärjistettynä ovat joko psykopaatteja tai muuten vaan tunnekylmiä suorittajatyyppejä, joiden kanssa saa miettiä pettääkö tämmöseltä tapaukselta ensin kroppa vai mielenterveys. Näitähän on nyt alkanut näkymään itsemurhatilastoissa piikkeinä, esimerkkinä vaikka se Nuuksion metsään itsensä hirttämässä käynyt nuori tsekkiläinen uranainen jolla oli elämä ulkoisesti niin kiiltokuvamaisen täydellistä kun vaan saattoi olla. Esimerkin tapaus tosin oli kylläkin naimisissa, mutta eipä aviomies epäillyt mitään kun vaimo katosi yhtäkkiä köysiostoksille ja siitä sitten mitään ilmoittamatta Nuuksion metsään...
Uraohjuus naisilla paha, miehillä hyvä? Miksi tällaista kaksoisstandardia ylläpidetään edelleen, miehet kannattavat naisten vapautumista ainakin julkisesti, mutta parisuhteessa naisen kuuluu olla aina käytettävissä, vastaanottavana osapuolena ja saatavilla emotionaalisesti sekä fyysisesti. Samalla matalapalkka-alojen naisille naureskellaan vähättelevään sävyyn, lähihoitajista, parturikampajista yms. kuulee samoja kuluneita läppiä jatkuvasti. Eikö lämmin sänky ja ruoan saaminen pöytään kellontarkasti riitäkkään miehille todellisuudessa, vaan täytyy saada myös tunne siitä että naisen omistaa myös henkisellä tasolla?

Aiemmasta vielä, aina on tietty ne kaksi mahdollisuuttaa vielä, että mies on ns. choosy beggar tai sitten hän todella on se selibaattiin tuomittu beta, joksi hän on itsensä jo mielessään leimannut. Ensimmäinen on ihan todellinen ongelma, täälläkin oli joku esimerkki siitä pari sivua sitten. Jälkimmäiseen nyt en vaan jaksa oikein uskoa vaikka toki vähän nörttipalstalla ollaankin. Se on vaan varmaa, että jos ei peiliin ole valmis vakavissaan katsomaan, voi itsensä ihan oikeasti ajaa tämän pelin suhteen sellaiselle sivuraiteelle, ettei paluuta helposti ole. Kohtuuttomat odotukset yhdistettynä heikkoon itsetuntoon ja kasaan pettymyksiä johtavat pahimmillaan katkeruuteen ja puolustuksen nostamiseen tyyliin "naisten vika, liian nirsoja ja muutenkaan ei kelpaa jos on kuohuviinilasi tai kavereita tai lomakuvia tai koria". Yritä siitä sitten luovia avoimille vesille...
Monella ne ongelmat ovat todellakin vain pään sisällä. Ääritapauksia löytyy, joilla vääristynyt kehonkuva ja muut mt-ongelmat käytännössä estävät kaiken netin ulkopuolisen kanssakäymisen naisten sekä miestenkin kanssa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vääristyneellä kehonkuvalla tavataan siis viitata omaan kehoon eli sinänsä sen luulisi alentavan odotuksia vastakkaisen sukupuolen suhteen kun näkee itsensä epämiellyttävän näköisenä. Sitten on taas se vääristynyt nais- tai mieskuva, jonka mainokset, viihde ja porno meille tarjoavat. Suuri osa ei tunnu hyväksyvän, että suuri osa ei ole oikeasti juuri millään mittarilla kauniita ja että nekin voivat olla se oma mahdollisuus kumppaniin.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Suuri osa ei tunnu hyväksyvän, että suuri osa ei ole oikeasti juuri millään mittarilla kauniita ja että nekin voivat olla se oma mahdollisuus kumppaniin.
Ja toisaalta toisissa mielipiteissä "me jokainen ollaan kauniita omalla tavallamme"... ;)

Mutta eihän omille mieltymyksilleen välttämättä mitään mahda. Itse toivoisin, että voisin esimerkiksi kiihottua oman sukupuolen edustajista, tai lihavista naisista, koska se helpottaisi elämää huomattavasti. Mutta kun ei pysty niin ei pysty, eikä sille mitään mahda, vaikka kuinka haluaisi.

Olen joskus harrastanut kyllä seksiä hieman epämiellyttävienkin naisten kanssa, koska en ole mikään raukkamainen pihtari kuten kaikki pihtarihoroämmät(*) on, mutta eipä tuollaisesta seksistä juuri mitään irti saa vaan se on tavallaan yksi masturboinnin muoto. Mutta ei se multa ole pois, että annan mun vehjettä joskus vähän rumemmillekin naisille. Pitäähän se hyväntekeväisyyttä harrastaa.

* Pihtarihoroämmä = Nainen, joka todistetusti on jakanut tavaraansa lukuisille miehille, muttei juuri minulle anna.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vaikutat kyllä ihan hirvittävältä ihmiseltä ja sinänsä ymmärrän hyvin ettet saa.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Tämä pätee 99% kaikista ihmisistä.
En usko että pätee noin moneen (mieheen). Eikä tietysti naiseenkaan, jos mukaan lasketaan 90-vuotiaita mummoja vanhainkodista.

Se on ihan että mihin se raja vedetään, mutta kyllä etenkin monella miehellä on vaikeuksia löytää riittävästi mitään mielekästä seuraa. Miehiä on yksinkertaisesti liikaa. Ellei siis niitä 90-vuotiaita vanhainkodin mummoja lasketa. Mutta eiköhän ne ole pääasiassa parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella.

Ja kantsii pitää mielessä ennen kuin laukoo jotain "naiset nyt saa aina kun miehii on jonossa" urpouksiaan.
Keskivertonainen saa tasan niin paljon kuin haluaa, keskivertomies käytännössä ei saa tasan niin paljon kuin haluaa. Ja tutkimukset puoltaa tätä ihan tasan tarkkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 600
Viestejä
4 235 590
Jäsenet
71 234
Uusin jäsen
aivot-on

Hinta.fi

Ylös Bottom