Sori että palaan asiaan mutta tää jäi vähän kaivelemaan. Oletko ihan varma, ettet pelaa kaverivyöhykkeeltä tätä peliä? Jos autat naisia kokoamaan huonekaluja tai muuttamaan ja sitten pyydät verhojen valintaan apua eikä sinua edes kolmeen viikkoon ehditä tapaamaan niin oliko teillä mitään (pari)suhdetta ylipäätään? Tarkoitan vaan, että ei mun mielestä tuollaisia hommia tehdä ennen kuin on vähintään aktiivinen eritteiden vaihto käynnissä ja suhteella joku julkisesti tunnustettu status. Tuo vaan kuulostaa niin pahasti juuri siltä epämääräiseltä teini-iälle tyypilliseltä virheeltä, jossa aletaan vähitellen piirittämään kiinnostuksen kohdetta muuttuen sen "kaveriksi", auttaen ja tukien jne.
Ei ollutkaan parisuhdetta. Nettideiteistä tavattu tapaus, joka päätyi kaverisuhteeksi ja jota jeesasin niin kauan kun vaan jaksoin(eli liian pitkään). Just sellainen että eka haistatti treffien jälkeen paskat ja sitten myöhemmin alkoi itse lähennellä kun ei niistä muista miehistä ollut mihinkään. Kyllästyin siihen kun huomasin että olin päätynyt pelkäksi remonttimieheksi ja olkapääksi naisen ongelmien kuuntelussa eikä siitä itse saanut minkäänlaista vastakaikua minkäänlaisessa muodossa. Juuri niin klassinen tapaus kaverivyöhykkeellä olemisesta ja ei mitään toivoakaan päästä sieltä ylös. Teini-ikäisenä olisin ehkä roikkunut epätoivoisesti kiinni vielä pidempään, nyt sentään itse tajusin tilanteen ja tein korjausliikkeen. Hyvä niin.
Noh, tulipahan autettua tyttöä jolla olisi varmaan vieläkin kaikki huonekalut ikean paketissa. Enpä tiedä teinkö oikein vai väärin, mutta voisin kuvitella että jos sinkkutyttö pyytää kasaamaan huonekaluja ja haluaa avautua elämästään, niin aika moni muukin voisi langeta samaan ansaan...