Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
213
Sosiaalinen paine hankkia koira? No jo on aikoihin eletty näiden juttujen kanssa...
Yllättävän moni nuori kertoo että paineita tulee esim. sosiaalisesta mediasta. Heillehän nuo "vaikuttajat" syöttää tuota tiettyä elämäntyyliä käsilaukkuineen ja koirineen.

Näkyy sitten sitä kautta Tinderissä kun samoja kuvia siellä pyöritetään.

Vanhemmilla ihmisillä ei näitä ongelmia juuri ole, itsetunto kun on jo tarpeeksi kehittynyt.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Yllättävän moni nuori kertoo että paineita tulee esim. sosiaalisesta mediasta. Heillehän nuo "vaikuttajat" syöttää tuota tiettyä elämäntyyliä käsilaukkuineen ja koirineen.

Näkyy sitten sitä kautta Tinderissä kun samoja kuvia siellä pyöritetään.

Vanhemmilla ihmisillä ei näitä ongelmia juuri ole, itsetunto kun on jo tarpeeksi kehittynyt.
Kannattaa siirtyä niihin vanhempiin jos noin on.

Jokainen tuntemani koiran omistaja pitää siitä koirastaan oikeasti ja paljon (myös ne sinkkunaiset). Jos jollain on sellainen vain koska "pitää" olla niin olisin aika huolestunut. Mutta nyt päätän kyllä olla uskomatta.

Mutta miksi teillä sinkkumiehillä on ne hiton pelikoneet? Sosiaalinen paine?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kaunis nainen, mutta tosiaan ihan perustasoa joita tulee vastaan päivittäin kaupungilla. Naiset taitavat saada deitti- ja treffipalveluissa niin paljon treffipyyntöjä, että siinä tulee helposti yliarvioitua oma taso.
Samalla tavalla miehetkin yliarvio itseään, totuus voi iskeä kovaa vasten kasvoja kun deittimarkkinoille sitten joskus eksyy.

Mutta onhan se totta että jos itse sain viikossa keskimäärin kymmenkunta matchia niin puoliso sai niin monta kun halusi, naiset määrää tahdin.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Jutussa korostetaan kuinka hänellä on koira. Yksinäisillä naisilla on melkein kaikilla koira, mielenkiintoinen ilmiö. Miehillä ei vastaavaa ilmiötä ole.
Mulla oli kaksi koiraa ja nyt meillä on sitten kolme kun emännälläkin oli koira...

Minä koirat hommasin edellisen parisuhteen aikana, minä niistä huolehdin ja minä ne hautaankin ja exällä ei ole niihin mitään oikeutta, eikä häntä kyllä ne enää eron jälkeen kiinnostanutkaan vaikka 7v oli vanhemman koiran kanssa tekemisissä.

Kyllä se niin vain menee että elukoita on mulla aina ollut ja tulee aina olemaan, luotettavampia ne on kuin ihmiset.
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
213
Kyllä ne omatkin koirat saattavat purra. Tiedän myös ex-pariskunnan joka oikeudessa asti riiteli koiran omistajuudesta ja tapaamisoikeuksista.:lol:

Sellaisen asian huomasin että omistajiensa koirakuvat Tinderissä on ilmiö vain Suomessa. Muualla maailmassa ei niinkään, tiedä sitten mistä johtuu.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 556
Sellaisen asian huomasin että omistajiensa koirakuvat Tinderissä on ilmiö vain Suomessa. Muualla maailmassa ei niinkään, tiedä sitten mistä johtuu.
Suomi on muutenkin aika koiramaa. Täällä nuo lampunharjat ja muut pienet rotukoirat vaivoineen ovat yleistyneet huomattavasti viime vuosina. Onhan se toki kivaa, että se Tuffe on pieni ja söpö ja voi pistää rusetin päähän vrt. olisi kunnon aito koira, josta olisi iloa muuallakin kuin instan kuvafiltterillä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kyllä ne omatkin koirat saattavat purra. Tiedän myös ex-pariskunnan joka oikeudessa asti riiteli koiran omistajuudesta ja tapaamisoikeuksista.:lol:

Sellaisen asian huomasin että omistajiensa koirakuvat Tinderissä on ilmiö vain Suomessa. Muualla maailmassa ei niinkään, tiedä sitten mistä johtuu.
Sillä on omistajuus joka koiran on maksanut ja kenen nimi on papereissa, omassa tapauksessa se olin minä niin eipä siinä exällä ollut sanomista, toki eipä sitä kiinnostanut koirat enää eron jälkeen...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ei se ollut mikään "passiivisagressiivinen ilmaus", vaan toteamus siihen kun itse haluat elää omaa elämääsi ilman holhottavia. Kyky huolehtia eläimestä tai lapsesta myös kertoo paljon ihmisestä ja jos ilmoittaa heti alkuun ettei halua lapsia tai elukoita omalle kontolle niin varmasti karsii paljon ihmisiä pois kun tulee ensivaikutelma että olet itsekäs ihminen.
Kyllä se kovasti kuulosti myös minun korvaani passiiviagressiiviselta. Miten halu ja kyky nyt muka korreloivat? Aika moni ihminen on täysin kyvykäs huolehtimaan autonsa huolloista ja renkaanvaihdoista yms. ja silti käyttävät korjaamopalveluita koska ei löydy sitä halua tehdä noita juttuja itse.

Ja väitän että kaikki ihmiset on jossain määrin itsekkäitä raja vain kulkee eri paikassa.

Täytyy kyllä tuohon tatuointiasiaan sanoa ettei ne kyllä itseä haittaa noin periaatteessa. Mutta jos ne on ihan 8. luokkalaisen pulpettitöherrystasoa niin täytyy kyllä miettiä että mitä helvettiä päässä liikkuu. Eli siis se syy ja tarina niiden takana kyllä voi kertoa naisesta ihan hyvin jotain.
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
213
Täytyy kyllä tuohon tatuointiasiaan sanoa ettei ne kyllä itseä haittaa noin periaatteessa. Mutta jos ne on ihan 8. luokkalaisen pulpettitöherrystasoa niin täytyy kyllä miettiä että mitä helvettiä päässä liikkuu. Eli siis se syy ja tarina niiden takana kyllä voi kertoa naisesta ihan hyvin jotain.
Yleensä se tarina on tasoa "oltiin tyttöjen kanssa kännissä Turkin matkalla" kertoo aika paljon. Ihon leimaaminen yleistyi samaa tahtia sosiaalisen median kanssa, tämäkin villitys vaihtuu joksikin toiseksi aikanaan. Edelläkävijäporukka niitä jo poistattaa jos rahaa on tarpeeksi.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 392
Yleensä se tarina on tasoa "oltiin tyttöjen kanssa kännissä Turkin matkalla" kertoo aika paljon. Ihon leimaaminen yleistyi samaa tahtia sosiaalisen median kanssa, tämäkin villitys vaihtuu joksikin toiseksi aikanaan. Edelläkävijäporukka niitä jo poistattaa jos rahaa on tarpeeksi.
Jännä miten joillakin voi olla tuollaisia antipatioita tatuointeja kohtaan vielä tänä päivänä. Tiedä sitten mistä moinen kumpuaa mutta kuulostaa samalta kuin 90 vuotiaan isoäitini mielipiteet tatuoinneista. Hän tosin on kasvanut ajassa jolloin tatuointeja oli lähinnä rikollisilla ja merimiehillä..
Ja älä nyt ymmärrä väärin, tatuoinneista saa olla pitämättä mutta kummalta tuntuu että pitää tännekin kirjoitella toistakymmentä viestiä siitä kuinka tatuoinnit on perseestä :facepalm:
 
Liittynyt
23.07.2019
Viestejä
45
Jännä miten joillakin voi olla tuollaisia antipatioita tatuointeja kohtaan vielä tänä päivänä. Tiedä sitten mistä moinen kumpuaa mutta kuulostaa samalta kuin 90 vuotiaan isoäitini mielipiteet tatuoinneista. Hän tosin on kasvanut ajassa jolloin tatuointeja oli lähinnä rikollisilla ja merimiehillä..
Ja älä nyt ymmärrä väärin, tatuoinneista saa olla pitämättä mutta kummalta tuntuu että pitää tännekin kirjoitella toistakymmentä viestiä siitä kuinka tatuoinnit on perseestä :facepalm:
Tinderin tapaisessa ympäristössä ensimmäiset priorisoinnit tehdään aika pinnallisista asioista. Niistä on kerrottu täällä ennenkin. Tatskat ovat yksi tämmöinen hylkäys-/luokitteluperuste. Kaikki miehet eivät halua, että nainen tatskoineen näyttää joltain Pattayan ratakoneelta. Ja vaikka ne näyttäisivät "nätiltä" nyt, niin lisätäänpä parikymmentä kiloa siiderilla ja einesroskalle tehtyä läskiä!
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 392
Tinderin tapaisessa ympäristössä ensimmäiset priorisoinnit tehdään aika pinnallisista asioista. Niistä on kerrottu täällä ennenkin. Tatskat ovat yksi tämmöinen hylkäys-/luokitteluperuste. Kaikki miehet eivät halua, että nainen tatskoineen näyttää joltain Pattayan ratakoneelta. Ja vaikka ne näyttäisivät "nätiltä" nyt, niin lisätäänpä parikymmentä kiloa siiderilla ja einesroskalle tehtyä läskiä!
En nyt puhunutkaan siitä. Ymmärrän kyllä että tatuoinnit ei kaikkia ulkonäöllisesti miellytä kuten jo sanoin että niistä saa toki olla pitämättä. Enemmän ihmettelin sitä että tatuointien perusteella voisi muka päätellä luonteesta hirveästi jotain ja sitä että pitää noin monen viestin kanssa tulla foorumille siitä avautumaan.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Eeköhän se joka tatuoinnin takia hylkää naisen inhoa myös läskejä. Nirsot on runkkareita
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Samalla tavalla miehetkin yliarvio itseään, totuus voi iskeä kovaa vasten kasvoja kun deittimarkkinoille sitten joskus eksyy.

Mutta onhan se totta että jos itse sain viikossa keskimäärin kymmenkunta matchia niin puoliso sai niin monta kun halusi, naiset määrää tahdin.
Veikkaan, että yleisemmin miehet kuitenkin voivat päätyä aliarvioimaan itseään. Kuten jo mainitsit, sukupuolijakauma palveluissa on selvästi naisten eduksi, joten asiallisellekin ukolle saattaa päätyä tulemaan mätsejä lähinnä yksinhuoltajista ja/tai pullukoista, vaikka tosielämän rahkeet ovat ihan muuta.

Tosielämässä voi sitten yllättyä, kun kauniskin nainen saattaa olla kiinnostunut treffaamaan, kun on sopivassa tilanteessa mennyt fiksusti esittäytymään ja juttelemaan. Tosielämän negatiivinen puoli on sitten se, että on satunnaisuudesta kiinni kehen törmää, koska ja missä. Tinderissä se nätti naapurintyttö olisi suoraan nähtävillä, mutta kun on tuhannen muun kuhnurin kanssa tykkäilemässä profiilista niin sitten hukkuu massaan epätäydellisyyksineen, jotka tosielämässä ovat mahdollisesti merkityksettömiä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jännä miten joillakin voi olla tuollaisia antipatioita tatuointeja kohtaan vielä tänä päivänä. Tiedä sitten mistä moinen kumpuaa mutta kuulostaa samalta kuin 90 vuotiaan isoäitini mielipiteet tatuoinneista. Hän tosin on kasvanut ajassa jolloin tatuointeja oli lähinnä rikollisilla ja merimiehillä..
Ja älä nyt ymmärrä väärin, tatuoinneista saa olla pitämättä mutta kummalta tuntuu että pitää tännekin kirjoitella toistakymmentä viestiä siitä kuinka tatuoinnit on perseestä :facepalm:
Eiköhän tässä ole taas se koko paketti käsissä. Koirat ja muut lemmikit tuli jo ja tatuoinnit. Nyt ne yhdistettiin jo Turkin reissuun ja tyttöjen kanssa hauskan pitämiseen. Viinin juominen on seuraava ja salaa taustalla ajatus, että järvessä ei pitäisi olla juuri kenenkään soutanut aiemmin, ainakaan tummalla melalla.

Tinderin tapaisessa ympäristössä ensimmäiset priorisoinnit tehdään aika pinnallisista asioista. Niistä on kerrottu täällä ennenkin. Tatskat ovat yksi tämmöinen hylkäys-/luokitteluperuste. Kaikki miehet eivät halua, että nainen tatskoineen näyttää joltain Pattayan ratakoneelta. Ja vaikka ne näyttäisivät "nätiltä" nyt, niin lisätäänpä parikymmentä kiloa siiderilla ja einesroskalle tehtyä läskiä!
Joo eikä tässä mitään mutta kerjäläiset ei edelleenkään valkkaa. Miltä mahtaa nämä herrat itse näyttää jos tatskattujen karsimisen jälkeen käsiin jäi: Ei mitään?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 392
Eiköhän tässä ole taas se koko paketti käsissä. Koirat ja muut lemmikit tuli jo ja tatuoinnit. Nyt ne yhdistettiin jo Turkin reissuun ja tyttöjen kanssa hauskan pitämiseen. Viinin juominen on seuraava ja salaa taustalla ajatus, että järvessä ei pitäisi olla juuri kenenkään soutanut aiemmin, ainakaan tummalla melalla.
Unohdit vielä ylipainon, ja jos sitä ei juuri nyt satukaan olemaan niin varmasti tulevaisuudessa tulee niin että tatuoinnitkin venyy pilalle. Sitten samaan lauseeseen ihmetellään kun ei löydy naista ja todetaan että yksin on muutenkin parempi olla.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 392
Joo eikä tässä mitään mutta kerjäläiset ei edelleenkään valkkaa. Miltä mahtaa nämä herrat itse näyttää jos tatskattujen karsimisen jälkeen käsiin jäi: Ei mitään?
Ja saahan sitä kumppaninsa valita tai jättää valitsematta minkä tahansa syyn takia, ei se tatuointi ole yhtään sen huonompi syy skipata nainen tinderissä kuin mikään muukaan. On sitä itse tullut varmasti tyhmempienkin syiden takia ohitettua.
Mielestäni vaan typerää laukoa useiden viestien verran typeriä olettamuksia tatuoiduista henkilöistä kuin todeta ettei pidä niistä.

"En oikein itse kyllä pidä tatuoiduista naisista niimpä swaippaan heidät vasemmalle." Vs. "Kaikki tatuoidut naiset ovat lihavia yksinhuoltajia joilla on puutteita elämänhallinnassa. Tatuointikin on varmasti hankittu Turkista kun oltiin Riitan ja Lissun kanssa panolomalla, ja ainoastaan sen tähden että voi somessa sitä esitellä kuin sillä ja silläkin on koira sekä tatuointi."
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
213
Kyllä minä ainakin löysin Tinderistä mukavaa seuraa, mutta turhan työlästä ja aikaa vievää se oli. Kuten jo mainitsin, tästä on jo vuosia aikaa. Helpottaisi paljon jos olisi enemmän hakukriteerejä, eikä joku sekopäinen algoritmi taustalla. Nyt ne muutamat kelpo vaihtoehdot on hukutettu tuhansiin epäkelpoihin.

Jos joku haluaa kyseistä sovellusta kokeilla, niin "lycka till" vaan.:D
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
839
Kyllä minä ainakin löysin Tinderistä mukavaa seuraa, mutta turhan työlästä ja aikaa vievää se oli. Kuten jo mainitsin, tästä on jo vuosia aikaa. Helpottaisi paljon jos olisi enemmän hakukriteerejä, eikä joku sekopäinen algoritmi taustalla. Nyt ne muutamat kelpo vaihtoehdot on hukutettu tuhansiin epäkelpoihin.

Jos joku haluaa kyseistä sovellusta kokeilla, niin "lycka till" vaan.:D
Onhan niitä sellaisiakin palveluita, joissa voi hakea niinkin tarkasti kuin pituus, ulkonäkö, onko lapsia, lemmikkejä, kiinnostuksenkohteet, koulutus, ammatti, yms. Ongelma vaan, että noiden ilmoittaminen on sen käyttäjän oman tahdon varassa, joten kaikkea ei sitten kuitenkaan ilmoiteta. Ja vaikka tulisikin se "täysosuma" ja päädytään tapaamaan, ei se päänsisällä laadittu lista ominaisuuksista välttämättä kumminkaan tee autuaaksi. Jos ei kemiat kohtaa livenä ollenkaan, niin ei paljoa auta se nätti, tatuoimaton ja koiraton nainen.

Suurin ongelma muissa palveluissa on kuitenkin käyttäjämäärä. Tinder on helppokäyttöisyydellään houkutellut sentään aika paljon naisia sinne mukaan ja sen tuntee ainakin vähän nuoremmasta ikäpolvesta "kaikki". Jos sinne pitäisi alkaa laatimaan täyttä profiilia pitkine esittelyteksteineen ja faktoineen, niin varmaan senkin suosio romahtaisi. Siitä olen samaa mieltä, että sen algoritmissa on paljon pielessä ja siitä haisee muutenkin rahastus.

Nettideittailu nyt on ylipäätäänkin sellaista pelaamista, että jos joku ei heti kolahda, ei jatkoja tule. Livenä vaikka jonkun harrastuksen parissa tutustuessa ei ehkä hylätä toista sen ensimmäisen vian tultua ilmi, jos muuten tuntuu olevan hyvä tyyppi.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onhan niitä sellaisiakin palveluita, joissa voi hakea niinkin tarkasti kuin pituus, ulkonäkö, onko lapsia, lemmikkejä, kiinnostuksenkohteet, koulutus, ammatti, yms. Ongelma vaan, että noiden ilmoittaminen on sen käyttäjän oman tahdon varassa, joten kaikkea ei sitten kuitenkaan ilmoiteta. Ja vaikka tulisikin se "täysosuma" ja päädytään tapaamaan, ei se päänsisällä laadittu lista ominaisuuksista välttämättä kumminkaan tee autuaaksi. Jos ei kemiat kohtaa livenä ollenkaan, niin ei paljoa auta se nätti, tatuoimaton ja koiraton nainen.
Tosta tulikin mieleen joskus 5-10 vuotta sitten vanhassa kunnon muropaketin nettitreffiketjussa vaikuttanut kaveri, jolla oli oikeasti se muutaman tusinan tarkan kriteerin pituinen lista vaatimuksia sisältäen mm. koulutusasteen ja sen, että oli sijoitusomaisuutta. Siitä ketjusta riitti viihdettä pitkäksi aikaa kun niitä ensitreffejä oli muistaakseni jo lähemmäs sata eikä toisia juurikaan. Oli varmaan vaikea selvittää noita detaileita menettämättä saumoja jatkoon... :whistling:

Ja sitten kun löytyy kaikki ehdot täyttävä, ollaankin taas siellä melko pienissä prosenteissa, että homma etenee. Puhumattakaan siitä, että ns. täydellisen pakkauksen kanssa se on vielä epätodennäköisempää kun tuskin olet ainoa ottaja.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
839
Tosta tulikin mieleen joskus 5-10 vuotta sitten vanhassa kunnon muropaketin nettitreffiketjussa vaikuttanut kaveri, jolla oli oikeasti se muutaman tusinan tarkan kriteerin pituinen lista vaatimuksia sisältäen mm. koulutusasteen ja sen, että oli sijoitusomaisuutta. Siitä ketjusta riitti viihdettä pitkäksi aikaa kun niitä ensitreffejä oli muistaakseni jo lähemmäs sata eikä toisia juurikaan. Oli varmaan vaikea selvittää noita detaileita menettämättä saumoja jatkoon... :whistling:

Ja sitten kun löytyy kaikki ehdot täyttävä, ollaankin taas siellä melko pienissä prosenteissa, että homma etenee. Puhumattakaan siitä, että ns. täydellisen pakkauksen kanssa se on vielä epätodennäköisempää kun tuskin olet ainoa ottaja.
Tämäpä se juuri. Aikamoinen saalis saa itse olla, että on varaa tehdä tarkkoja listoja. Toki mullakin nyt on jotain toiveita, mut jos on muuten huipputyyppi, niin ne listat kyllä lentää aika vauhdilla hiuksista vittuun sotkemasta hyvää juttua :joy: Tuollainen kyselytykitys kyllä on välitön turn off ainakin mulle. Pari naista siihen on sortunut jo viesteissään.

Aiheesta taas tähän omaan tilanteeseeni, niin huomasin mielenkiintoisen ilmiön, kun juttelin parille naikkoselle Facessa ihan kaverimielessä, niin ne molemmat arveli että ottajia varmaan löytyy joka sormelle. Toki he on nähneet aika yksiulotteisen kuvan minusta, koska kumpaakaan en ole livenä nähnyt ja liekkö tulen näkemäänkään. Olemme kuitenkin aika paljon viestitelleet ja toisen kanssa puhuttu puhelimessakin, että kai siitä jo jonkunlaisen kuvan saa luotua. Mutta selvästi ongelmana on mulla se jännitys potentiaalisen tyypin seurassa ja kaveripohjalta homma lähtisi paremmin lentoon, kun osaa olla ihan rennosti. Harmi että noista toinen asuu kaukana ja toinen on varattu, niin ei heistä deittiseuraksi taida olla... Omia pohdintoja vaan, kun ehkä täällä palstalla joku muukin taistelee oman nörttiyden tuoman epävarmuuden kanssa :geek:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mutta selvästi ongelmana on mulla se jännitys potentiaalisen tyypin seurassa ja kaveripohjalta homma lähtisi paremmin lentoon, kun osaa olla ihan rennosti.
Tuosta olen kiitollinen että naisten seurassa ei jännitä eikä stressaa. Lukiosta asti ollut naispuolisia kavereita sen verran, että tehokkaasti kaikki mysteerit ja jalustat jäi puuttumaan ja moottoriturpa hoitaa loput. Toistaalta kääntöpuoli on just se, että kun ei jäädy edes erittäin nätissä seurassa niin toisaalta ei silleen ihastukaan oikein millään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Enemmän ihmettelin sitä että tatuointien perusteella voisi muka päätellä luonteesta hirveästi jotain
Kyllä siitä voi, monesti kuullut seuraavat lausahdukset:

"Ai vittu kun on leimakuume!!! Mutta ei oo rahaa eikä oikeen keksi että minkä kuvan ottais?"
"Täytys tätä hihaa tehdä loppuun / lisää"
"Tuli käytyä taas vähän leimaa hakkauttamassa!"

Eli selvästi on kyse jonkin sortin addiktiosta ja käydään ottamassa tatuointi vain sen takia että voidaan sanoa että otetaan tatuointi. Tämä siis ihan yleisesti eikä pelkästään naiset. Jos joku addiktoituu vaikka kenkien keräämiseen ja muuttaa mielensä niin kokoelmasta pääsee kyllä eroon.

Mitä treffailuun tulee niin jos naisella on tatuointeja niin tulee yleensä kyseltyä vähän niistä että milloin otit ja symboloiko se jotain jne. Jos vastaukset on luokkaa "emt otin kun halusin ottaa / teki mieli - ei ne mitään tarkoita" Niin vähän mietityttää että ajatteleekohan tämä ihminen nyt ihan yhtä pitkälle asioita kun itse. Toisaalta mietityttää että jos on kovasti tällainen tatuointi addikti niin ennemmin tai myöhemmin sieltä tulisi että "ota säkin joku, ois kiva"
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 392
Kyllä siitä voi, monesti kuullut seuraavat lausahdukset:

"Ai vittu kun on leimakuume!!! Mutta ei oo rahaa eikä oikeen keksi että minkä kuvan ottais?"
"Täytys tätä hihaa tehdä loppuun / lisää"
"Tuli käytyä taas vähän leimaa hakkauttamassa!"

Eli selvästi on kyse jonkin sortin addiktiosta ja käydään ottamassa tatuointi vain sen takia että voidaan sanoa että otetaan tatuointi. Tämä siis ihan yleisesti eikä pelkästään naiset. Jos joku addiktoituu vaikka kenkien keräämiseen ja muuttaa mielensä niin kokoelmasta pääsee kyllä eroon.

Mitä treffailuun tulee niin jos naisella on tatuointeja niin tulee yleensä kyseltyä vähän niistä että milloin otit ja symboloiko se jotain jne. Jos vastaukset on luokkaa "emt otin kun halusin ottaa / teki mieli - ei ne mitään tarkoita" Niin vähän mietityttää että ajatteleekohan tämä ihminen nyt ihan yhtä pitkälle asioita kun itse. Toisaalta mietityttää että jos on kovasti tällainen tatuointi addikti niin ennemmin tai myöhemmin sieltä tulisi että "ota säkin joku, ois kiva"
Toki jos äärimmäisyyksiin mennään niin missä tahanssa asiassahan tuollaiset vähän särähtää korvaan oli ne sitten ne tatuoinnit tai vaikka se kenkien kerääminen tai lemmikkisammakot. Ja ei siinä itsekin skippaan kaikki naamatatuoidut tai sellaiset joiden tatuoinneista näkee että ne on tehty penan autotallissa kynttilanvalossa. Ja joo täytyy myöntää että sanan leima kuuleminen tatuointien kohdalla tuo mulle hieman elämänkoulu vibat.

Toi tarina juttu taas on mun mielestä vähän typerä, parantaako se paskan tatuoinnin jos sille on hieno tarina? Tai vaihtoehtoisesti muuttuuko hieno ja laadukkaasti tehty tatuointi heti paskaksi jos sen taustalla ei ole muuta tarinaa kuin että näyttää kivalta ja halusi sen ottaa? Se että tatuoinnilla ei ole tarinaa ei tarkoittane että se on täysin harkitsematta hankittu. Olen itse jo pari vuotta harkinnut ja miettinyt tatuointia mutta en ole vielä viitsinyt mennä kun en ole lopullisen varma kaikista yksityiskohdista. Mielestäni jopa typerämpää on ottaa tatuointi vaikkapa jonkun tapahtuman muistoksi oli se sitten lapsen syntymä tai läheisen kuolema. Vielä tyhmempää ottaa kumppanin nimi ja näitäkin näkee todella paljon.

Ja tosiaan jokaiselle omansa mutta kehottaisin vahvasti harkitsemaan että onko se nais-oletetun olkapäähän tatuoitu merkityksetön ruusun kuva oikeasti kynnyskysymys deittailussa.
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
213
Jokainenhan tietysti itse päättää ovatko tatuoinnit kivan näköisiä, kyllä niillä esim. Tinderissä ja muutenkin huomiota saa.

1610655349087.png
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 392
Jokainenhan tietysti itse päättää ovatko tatuoinnit kivan näköisiä, kyllä niillä esim. Tinderissä ja muutenkin huomiota saa.
Joo koska kaikilla naisilla ne tatuoinnit on naamassa :facepalm: Et sitten paskempaa esimerkkiä keksinyt? Vai väitätkö tosissasi että tuolla tavalla tatuoituja naisia tulee tinderissä vastaan roppakaupalla? Itse en ole nähnyt edes yhtä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Joo koska kaikilla naisilla ne tatuoinnit on naamassa :facepalm: Et sitten paskempaa esimerkkiä keksinyt? Vai väitätkö tosissasi että tuolla tavalla tatuoituja naisia tulee tinderissä vastaan roppakaupalla? Itse en ole nähnyt edes yhtä.
Joo tuollainen mopotallin yhteinen fillari ei ehkä ole se yleisimmin vastaan tuleva leimattu pirkko Tinderissä. Jotain rajaa nyt tuohon hommaan hei Kahlua.. :D
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
345
Tatuoituja tulee paljon vastaan, mutta nätisti toteutettuna ihan kivoja yksityiskohtia. Viimevuoden yhdellä parhaista deiteistä/pitempi aikaisella säädöllä oli muutama ihan kiva tatuointi ja kaikin puolin ihan fiksu tapaus, joten en pelkistä leimoista kehossa nyt isompia johtopäätöksiä vetäisi.

Aika paljon menettää, jos noin tiukilla pipo ettei yhtään mitään saisi olla ja antaa noin pienten pinnallisten asioiden häiritä.
 
Liittynyt
24.01.2019
Viestejä
95
Tämä nyt on globaali megatrendi, voihan näitä kukin sitten ihmetellä. Parisuhteita ja liittoja muodostetaan, mutta ne eivät kestä ikuisesti. Kiertoa on enemmän, henkilö voi avioitua useamman kerran. Uusin trendi on että lapsia ei haluta, eli vapaaehtoinen lapsettomuus.
Kyllä. Itse työskentelin vuosikymmenen alalla, jossa on käytännössä 9/10 työntekijöistä naisia, joten monenlaista olen nähnyt. Nämä ihmettelemäni 30+ ovat sanojensa mukaan kyllä elelleet monipuolisesti teini-iästä sinne työelämään astumisen ajan, mutta silti halutaan vielä jotain kokea ennen kuin oikeasti asetutaan aloilleen. Sitä vain mietin, että mitä se on? Monesti tuossa vaiheessa on koettu teini-iän sekoilut, opiskeluelämä kavereineen ja irtosuhteineen sekä työelämä ja palkan mahdollistama matkustelu. Ehkä se "jokin" on sitten vain se oikeasti syvä parisuhde, joka johtaa sitoutumiseen.

Onneksi elämme vapaassa yhteiskunnassa, jossa jokainen voi valita elämäntapansa. Monelle se ikisinkkuus ei kuitenkaan tunnu sopivan. Ja jos ei halua olla ikuisesti sinkku, kannattaa tehdä jossain kompromisseja. Muuten löytää itsensä sinkkuna jennyheleniuksena 40-vuotiaana.



Nämä Tinderit ja muut pariutumiseen liittyvät palvelut vain ruokkivat tätä kiertoilmiötä. Harva haluaa sitoutua yhteen ihmiseen pidemmäksi aikaa.
Tässäkin varmaan vaikuttaa ne luonteenpiirteet. Itse olen ollut aina jotenkin rauhallisempi ja onnellisempi, kun olen ollut vakituisessa suhteessa. Samaa mieltä kyllä Tinderistä. Vertautuu täysin muihin someilmiöihin, jossa pyritään koko ajan tuomaan kiihtyvällä tahdilla uutta sisältöä näkyviin, palkintona dopamiinia tykkäyksistä ja saaduita treffikutsuista.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Toki jos äärimmäisyyksiin mennään niin missä tahanssa asiassahan tuollaiset vähän särähtää korvaan oli ne sitten ne tatuoinnit tai vaikka se kenkien kerääminen tai lemmikkisammakot. Ja ei siinä itsekin skippaan kaikki naamatatuoidut tai sellaiset joiden tatuoinneista näkee että ne on tehty penan autotallissa kynttilanvalossa. Ja joo täytyy myöntää että sanan leima kuuleminen tatuointien kohdalla tuo mulle hieman elämänkoulu vibat.

Toi tarina juttu taas on mun mielestä vähän typerä, parantaako se paskan tatuoinnin jos sille on hieno tarina? Tai vaihtoehtoisesti muuttuuko hieno ja laadukkaasti tehty tatuointi heti paskaksi jos sen taustalla ei ole muuta tarinaa kuin että näyttää kivalta ja halusi sen ottaa? Se että tatuoinnilla ei ole tarinaa ei tarkoittane että se on täysin harkitsematta hankittu. Olen itse jo pari vuotta harkinnut ja miettinyt tatuointia mutta en ole vielä viitsinyt mennä kun en ole lopullisen varma kaikista yksityiskohdista. Mielestäni jopa typerämpää on ottaa tatuointi vaikkapa jonkun tapahtuman muistoksi oli se sitten lapsen syntymä tai läheisen kuolema. Vielä tyhmempää ottaa kumppanin nimi ja näitäkin näkee todella paljon.

Ja tosiaan jokaiselle omansa mutta kehottaisin vahvasti harkitsemaan että onko se nais-oletetun olkapäähän tatuoitu merkityksetön ruusun kuva oikeasti kynnyskysymys deittailussa.
Siinähän se vitsi onkin ettei tuota edes pidetä mitenkään äärimmäisenä.

En osaa nyt mitään absoluuttisia sääntöjä omasta suhtautumisesta kertoa kun sellaista ei ole. Samalla niistä kyselee kuten muistakin elämänvalinnoista ja vastauksista sitten voi yrittää päätellä ihmisen luonteesta jotain.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 392
Siinähän se vitsi onkin ettei tuota edes pidetä mitenkään äärimmäisenä.

En osaa nyt mitään absoluuttisia sääntöjä omasta suhtautumisesta kertoa kun sellaista ei ole. Samalla niistä kyselee kuten muistakin elämänvalinnoista ja vastauksista sitten voi yrittää päätellä ihmisen luonteesta jotain.
Ja tuohan on ihan fiksua. Toisinkin osalla heti menee hylkyyn jos sattuu se perhosen kuva löytymään nilkasta.
 
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
190
Ja tuohan on ihan fiksua. Toisinkin osalla heti menee hylkyyn jos sattuu se perhosen kuva löytymään nilkasta.
Se heille sallittakoon. Rumia noi töhryt on munkin mielestä. Mutta oma on asiansa, jos niitä ottaa, kunhan muistaa, että kaikkien ei tarvitse tykätä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllä. Itse työskentelin vuosikymmenen alalla, jossa on käytännössä 9/10 työntekijöistä naisia, joten monenlaista olen nähnyt. Nämä ihmettelemäni 30+ ovat sanojensa mukaan kyllä elelleet monipuolisesti teini-iästä sinne työelämään astumisen ajan, mutta silti halutaan vielä jotain kokea ennen kuin oikeasti asetutaan aloilleen. Sitä vain mietin, että mitä se on? Monesti tuossa vaiheessa on koettu teini-iän sekoilut, opiskeluelämä kavereineen ja irtosuhteineen sekä työelämä ja palkan mahdollistama matkustelu. Ehkä se "jokin" on sitten vain se oikeasti syvä parisuhde, joka johtaa sitoutumiseen.
Tuskin se "jotain" on mitään varsinaista tiettyä vaan luultavammin kyseessä on vaan osittain olosuhteiden aiheuttama haluttomuus sitoutua kun ei ole ketään siinä hollilla, joka suuremmin kiinnostaisi. Siksi se loksahtaa sitten yllättäen kohdalleen jos niin on käydäkseen jos sopiva osuu kohdalle eikä sitä mitenkään tarvitse rituaalisesti alustaa toteamalla että nyt oon valmis ja nyt etsin tosissani ja nyt kelpaa vaikkei sukat pyöriskään jaloissa kunhan on kunnollinen.

Kun ei se homma lopulta kuitenkaan sillä onnistu, että päättää että nyt olen valmis asettumaan aloilleni. Koska ei se seuraava suhde sillä päätöksellä lopulliseksi ja kestäväksi muutu.
 

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
463
Aiemmin tässä threadissa muutama viikko sitten kerroin Tinderin ongelmista (Gold jäsenyys). Puhelin on Galaxy XCover 4S.

Tapahtui seuraavaa äsken:
-puhelin piippasi
-puhelimen ilmoituksissa oli yksi uusi tykkäys Tinderissä.
-avasin Tinderin ja ei ollut ainuttakaan uutta tykkäystä Tinderin mukaan.
-aloin hyväksymään kaikkia naisten profiileja ja muutaman jälkeen tuli yllättäen match.

Eli tuollaista häikkää on meneillään tuossa ohjelmassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
563
Aiemmin tässä threadissa muutama viikko sitten kerroin Tinderin ongelmista (Gold jäsenyys). Puhelin on Galaxy XCover 4S.

Tapahtui seuraavaa äsken:
-puhelin piippasi
-puhelimen ilmoituksissa oli yksi uusi tykkäys Tinderissä.
-avasin Tinderin ja ei ollut ainuttakaan uutta tykkäystä Tinderin mukaan.
-aloin hyväksymään kaikkia naisten profiileja ja muutaman jälkeen tuli yllättäen match.

Eli tuollaista häikkää on meneillään tuossa ohjelmassa.
Voiskos olla, että joku tykkäsi sinusta - puhelin goes beep - ja sitten perui tykkäyksen?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Aiemmin tässä threadissa muutama viikko sitten kerroin Tinderin ongelmista (Gold jäsenyys). Puhelin on Galaxy XCover 4S.

Tapahtui seuraavaa äsken:
-puhelin piippasi
-puhelimen ilmoituksissa oli yksi uusi tykkäys Tinderissä.
-avasin Tinderin ja ei ollut ainuttakaan uutta tykkäystä Tinderin mukaan.
-aloin hyväksymään kaikkia naisten profiileja ja muutaman jälkeen tuli yllättäen match.

Eli tuollaista häikkää on meneillään tuossa ohjelmassa.
Tinder ilmoittaa siis joskus myös niistä kultatykkäyksistä, siis niistä joita voi selata vain jos on gold tai korkeampi.
 
Liittynyt
27.07.2020
Viestejä
2
Tällaista keskustelua tinderissä..

Screenshot_20210120-114210_Tinder.jpg
Ei oikein nyt lähde Eikä ole eka kerta kun tämmöiseen törmää.. Kun profiilikin on tyhjä. Mutta miten tästä eteenpäin, unohda ja eteenpäin vai suoraan panoasiaan?
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
60
Tällaista keskustelua tinderissä..


Ei oikein nyt lähde Eikä ole eka kerta kun tämmöiseen törmää.. Kun profiilikin on tyhjä. Mutta miten tästä eteenpäin, unohda ja eteenpäin vai suoraan panoasiaan?
Varmaan oisin itse lähestynyt tyyliin "Tzau! Mä keräilen käytettyjä kenkiä ja harrastan lemmikkisammakoita. Mitäs sä teet?"
 
Liittynyt
30.04.2019
Viestejä
118
Tällaista keskustelua tinderissä..


Ei oikein nyt lähde Eikä ole eka kerta kun tämmöiseen törmää.. Kun profiilikin on tyhjä. Mutta miten tästä eteenpäin, unohda ja eteenpäin vai suoraan panoasiaan?
Tää on turhankin tyypillinen keskustelu. Mulla lopahtaa into kyllä just tuohon kohtaan ja poistoon vaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Tällaista keskustelua tinderissä..


Ei oikein nyt lähde Eikä ole eka kerta kun tämmöiseen törmää.. Kun profiilikin on tyhjä. Mutta miten tästä eteenpäin, unohda ja eteenpäin vai suoraan panoasiaan?
Mä ainakin poistan tuollaiset heti sillä jos mimmi luulee saavansa kaiken kultatarjottimella ja että miehen velvollisuus on pitää huoli naisen viihdyttämisestä niiiiiiin - poistoon. :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tällaista keskustelua tinderissä..


Ei oikein nyt lähde Eikä ole eka kerta kun tämmöiseen törmää.. Kun profiilikin on tyhjä. Mutta miten tästä eteenpäin, unohda ja eteenpäin vai suoraan panoasiaan?
Jos kiinnostaa niin kysy treffeille. Vasta siellä selviää oikeasti yhtään mitään.

ps. Olet ilmeisesti jostain syystä profiilista kuitenkin tykännyt. En itse ymmärrä miksi jos ei ole sisältöä eikä naamaa :confused:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Tällaista keskustelua tinderissä..


Ei oikein nyt lähde Eikä ole eka kerta kun tämmöiseen törmää.. Kun profiilikin on tyhjä. Mutta miten tästä eteenpäin, unohda ja eteenpäin vai suoraan panoasiaan?
Tää on tuttua 98% vastauksista/matcheista itsellä samaa luokkaa.

ps. Olet ilmeisesti jostain syystä profiilista kuitenkin tykännyt. En itse ymmärrä miksi jos ei ole sisältöä eikä naamaa :confused:
Joku uteliaisuus itsellä ainakin. Yleensä sanon kyllä suoraan mikä ihmetyttää, kysyisin heti ekassa viestissä miksi on ilman naamakuvaa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tällaista keskustelua tinderissä..


Ei oikein nyt lähde Eikä ole eka kerta kun tämmöiseen törmää.. Kun profiilikin on tyhjä. Mutta miten tästä eteenpäin, unohda ja eteenpäin vai suoraan panoasiaan?
Tarviiko asiaa edes kysyä, tyhjä profiili ei puhu = next :facepalm:

Huomaa hyvin että täällä jengi antaa sydäntä 99% profiileista ja sitten ihmetellään kun algoritmi pudottaa sut jonon viimeiseksi ja ohjelma on paska.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Juuh okei. Mulla ei ole paljoo (yhtään :dead:) kokemusta naissuhteista, mutta kyllä mäkin väittäisin tietäväni että sun pitää olla ns mies ja mennä asiaan jos nainen ei sitä tee. eli sinne treffeille -->

Tai sitten olen taas väärässä. :dead:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 225
Mun kohdalla kyllä paljon paremmin on toiminu "minkävärisistä toppahousuista tykkäät" tyyppiset alotukset kun mitkään "Hei, mitä teet ja millainen nainen olet :) :) :)" kirjakielellä kirjoitettuna. Tulee kyllä jotenkin friikki olo tuosta Kotipöllön keskustelunavauksesta :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mun kohdalla kyllä paljon paremmin on toiminu "minkävärisistä toppahousuista tykkäät" tyyppiset alotukset kun mitkään "Hei, mitä teet ja millainen nainen olet :) :) :)" kirjakielellä kirjoitettuna. Tulee kyllä jotenkin friikki olo tuosta Kotipöllön keskustelunavauksesta :D
Friikki olo tuli tosiaan lähinnä siitä, että lähestytään profiilia josta ei naama näy eikä ilmeisesti mitään oleellista selviä muutenkaan. Meinaan vaan, että jos mä haluaisin itse lähestyä jossain palvelussa muita ja olla saamatta ei kaivattua huomiota niin just jotain sellaista tekisin. Olo saattaisi olla aika WTF jos teet profiilin, josta selviää lähinnä että olet nainen ja silti joku lähestyy.

Tulee mieleen omat nettideittailuajat kun aloittelijana pistin viestiä kuvattomalle profiilille, jota palvelu suositteli parhaaksi (100%) matchiksi. Noh, en tajunnut että se oli niin paska toiminto että 100% tuli äärimmäisen puutteellisesti täytetyn profiilin kohdalla kokoon sillä, että kaikki omat odotukset, joihin oli vastaus laitettu, toteutui. Eli oli nainen, ikä oli haarukassa ja PKS-alueelta. Noh, vastasi, lähti treffeille eikä se nyt hukkaan heitettyä elämää ollut. Ihmetteli varmaan vaan mun viestiä parhaasta mätsistä tyhjän profiilinsa kanssa :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Friikki olo tuli tosiaan lähinnä siitä, että lähestytään profiilia josta ei naama näy eikä ilmeisesti mitään oleellista selviä muutenkaan. Meinaan vaan, että jos mä haluaisin itse lähestyä jossain palvelussa muita ja olla saamatta ei kaivattua huomiota niin just jotain sellaista tekisin. Olo saattaisi olla aika WTF jos teet profiilin, josta selviää lähinnä että olet nainen ja silti joku lähestyy.
Toisaalta jos tällainen profiili itselle tulee matchiksi niin todennäköisesti antaisin olla muutamia päiviä tai viikon ja sitten yrittäisin avata keskustelua. Koska eipä siinä oikein mitään häviä jos pari viestiä lähettää, lottoa se on. Joku promillen tsäänssi tuollaisessa varmaan on mihinkään järkevään mutta kokeilemalla se selviää.

Yhden vastaavan kanssa joskus juttelin ja pyytämällä sain yhden kuvan, ihan normaali nainen. Hän siis sanoi että normaalisti käyttää kyllä laseja niin kysäisin että: "millaiset lasit, laita kuva" Odotin jo siis että laittaa kuvan pelkistä laseista koska vaikutti epävarmalta. Mutta takasin sain sitten syytöksen että hän ei kuviaan jakele yhtään ylimääräisiä kun tietää että mitä miehet niillä tekee :facepalm: katuu jo laittaneensa sen yhdenkin. Kertoi kyllä sitten perään "tietäneensä" jo useamman päivän että tässä ollaan nyt kaveripohjalla vaan. (Oltiin siis viestitelty jo varmaan viikon). Kyllähän tuollainen nyt vähän syö kun treffipalvelussa syytetään runkkariksi ja sitten vielä perään heitetään että niin juu muuten vedätinkin sua myös. Eipä se ihme ole että joskus jollain miehellä jossain menee kuppi nurin :rolleyes:

On tullu käytyä vähän noita gold-tykkäyksiä läpi, eli olen ottanut sieltä tykkäyksen ja kaikki on kyllä poistaneet sitten melko heti :confused2: jopa yksi superlike joka oli tullut naiselta minulle niin poisti heti lähetettyäni hänelle viestin. Profiiliani en ole muuttanut lainkaan joten ilmeisesti vahinkotykkäyksiä tai sitten muuten vaan muuttaneet mielensä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 458
Odotin jo siis että laittaa kuvan pelkistä laseista koska vaikutti epävarmalta. Mutta takasin sain sitten syytöksen että hän ei kuviaan jakele yhtään ylimääräisiä kun tietää että mitä miehet niillä tekee :facepalm: katuu jo laittaneensa sen yhdenkin.
Repesin tolle XD. Olisit vetänyt vitsiksi ja lähettänyt sille jonkun specsaversin logon ja tulin juuri tolle millaset sulla olis tarjolla tjsp.

Saa kyllä olla aika tarkka alussa mitä sammakoita suusta päästää. Ne kun on helppo tekstimuodossa tulkita ihan eri tavalla mitä tarkoitettu. Suht nopsaa vaan tapaamista niin saa enemmän anteeksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 142
Viestejä
4 213 329
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom