Jos nämä on tehnyt sitä miesten harrastamaa Tinder-juoksua eli kaikki oikealle? Sitten katsotaan millaisia matcheja / ekoja viestejä tulee. Bumblessa, missä siis naisen pitää laittaa eka viesti 24h sisällä matchista tai muuten se poistuu, todella monelta tulee "moi" tai joku gif / hymiö. Että turha valittaa Tinderissä, jos miehet ei jaksa panostaa ekaan viestiin, kas kun eivät tee sitä itsekään. Tosin huomannut myös, että melkein varmuudella näille moin huutelijoille on turha vastata, koska vaikka laittaisi ihan asiallisen vastauksen takaisin, ei yleensä kuulu enää mitään. Toisin sanoen estetään vaan matchin poistuminen. Sitten jos ekassa viestissä on jotain sisältöäkin, niin on todennäköisempää, että keskustelu myös jatkuu.On tullu käytyä vähän noita gold-tykkäyksiä läpi, eli olen ottanut sieltä tykkäyksen ja kaikki on kyllä poistaneet sitten melko heti jopa yksi superlike joka oli tullut naiselta minulle niin poisti heti lähetettyäni hänelle viestin. Profiiliani en ole muuttanut lainkaan joten ilmeisesti vahinkotykkäyksiä tai sitten muuten vaan muuttaneet mielensä.
Siksi en itse pidäkään matchia (tai Bumblen tapauksessa ekaa viestiä) vielä minään kiinnostuksen osoituksena, vaan vasta jos tulee muutama vastaus, voi alkaa panostaa tyyppiin enemmän. Sitä ennen on sama mennä aika hälläväliä linjalla, koska ghostauksen mahdollisuus on suuri. Ja ennen kuin joku sanoo, että tuohan juuri karkottaa ne potentiaaliset matchit, niin aika suurella otannalla voin sanoa, että ei karkota sen enempää kuin ne ajatuksella kirjoitetutkaan viestit.
Tässäkin varmaan se, että kun naisilla on tyypillisesti matcheja niin paljon kuin jaksavat selata, ei vaan kaikille jaksa edes vastailla. Eikä varsinkaan, jos profiili ei jostain syystä sytytä täysillä. Kivahan se olisi, jos tuo match oikeasti tarkoittaisi sitä, mitä sen on tarkoitettu tarkoittavan, eli molemmat olisi aidosti kiinnostuneita profiilista. Niin se vaan taitaa aika harvalla mennä.