Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
838
On tullu käytyä vähän noita gold-tykkäyksiä läpi, eli olen ottanut sieltä tykkäyksen ja kaikki on kyllä poistaneet sitten melko heti :confused2: jopa yksi superlike joka oli tullut naiselta minulle niin poisti heti lähetettyäni hänelle viestin. Profiiliani en ole muuttanut lainkaan joten ilmeisesti vahinkotykkäyksiä tai sitten muuten vaan muuttaneet mielensä.
Jos nämä on tehnyt sitä miesten harrastamaa Tinder-juoksua eli kaikki oikealle? Sitten katsotaan millaisia matcheja / ekoja viestejä tulee. Bumblessa, missä siis naisen pitää laittaa eka viesti 24h sisällä matchista tai muuten se poistuu, todella monelta tulee "moi" tai joku gif / hymiö. Että turha valittaa Tinderissä, jos miehet ei jaksa panostaa ekaan viestiin, kas kun eivät tee sitä itsekään. Tosin huomannut myös, että melkein varmuudella näille moin huutelijoille on turha vastata, koska vaikka laittaisi ihan asiallisen vastauksen takaisin, ei yleensä kuulu enää mitään. Toisin sanoen estetään vaan matchin poistuminen. Sitten jos ekassa viestissä on jotain sisältöäkin, niin on todennäköisempää, että keskustelu myös jatkuu.

Siksi en itse pidäkään matchia (tai Bumblen tapauksessa ekaa viestiä) vielä minään kiinnostuksen osoituksena, vaan vasta jos tulee muutama vastaus, voi alkaa panostaa tyyppiin enemmän. Sitä ennen on sama mennä aika hälläväliä linjalla, koska ghostauksen mahdollisuus on suuri. Ja ennen kuin joku sanoo, että tuohan juuri karkottaa ne potentiaaliset matchit, niin aika suurella otannalla voin sanoa, että ei karkota sen enempää kuin ne ajatuksella kirjoitetutkaan viestit.

Tässäkin varmaan se, että kun naisilla on tyypillisesti matcheja niin paljon kuin jaksavat selata, ei vaan kaikille jaksa edes vastailla. Eikä varsinkaan, jos profiili ei jostain syystä sytytä täysillä. Kivahan se olisi, jos tuo match oikeasti tarkoittaisi sitä, mitä sen on tarkoitettu tarkoittavan, eli molemmat olisi aidosti kiinnostuneita profiilista. Niin se vaan taitaa aika harvalla mennä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Repesin tolle XD. Olisit vetänyt vitsiksi ja lähettänyt sille jonkun specsaversin logon ja tulin juuri tolle millaset sulla olis tarjolla tjsp.

Saa kyllä olla aika tarkka alussa mitä sammakoita suusta päästää. Ne kun on helppo tekstimuodossa tulkita ihan eri tavalla mitä tarkoitettu. Suht nopsaa vaan tapaamista niin saa enemmän anteeksi.
Joo tuli tiedusteltua kohtuu aikasessa vaiheessa että mitä jos käytäis kahvit juomassa mutta halusi kuulemma jutella lisää, vaikutti ihan mielenkiintoiselta ihmiseltä ja jutteluhaluja muuten tuntui olevan niin ei se niin dealbreaker ollut. Ei kylläkään liian pelokkaat ihmiset myöskään nappaa, tietty varovaisuus on ihan perusteltavissa mutta jossain vaiheessa menee kyllä yli.

Jos nämä on tehnyt sitä miesten harrastamaa Tinder-juoksua eli kaikki oikealle? Sitten katsotaan millaisia matcheja / ekoja viestejä tulee. Bumblessa, missä siis naisen pitää laittaa eka viesti 24h sisällä matchista tai muuten se poistuu, todella monelta tulee "moi" tai joku gif / hymiö. Että turha valittaa Tinderissä, jos miehet ei jaksa panostaa ekaan viestiin, kas kun eivät tee sitä itsekään. Tosin huomannut myös, että melkein varmuudella näille moin huutelijoille on turha vastata, koska vaikka laittaisi ihan asiallisen vastauksen takaisin, ei yleensä kuulu enää mitään. Toisin sanoen estetään vaan matchin poistuminen. Sitten jos ekassa viestissä on jotain sisältöäkin, niin on todennäköisempää, että keskustelu myös jatkuu.

Siksi en itse pidäkään matchia (tai Bumblen tapauksessa ekaa viestiä) vielä minään kiinnostuksen osoituksena, vaan vasta jos tulee muutama vastaus, voi alkaa panostaa tyyppiin enemmän. Sitä ennen on sama mennä aika hälläväliä linjalla, koska ghostauksen mahdollisuus on suuri. Ja ennen kuin joku sanoo, että tuohan juuri karkottaa ne potentiaaliset matchit, niin aika suurella otannalla voin sanoa, että ei karkota sen enempää kuin ne ajatuksella kirjoitetutkaan viestit.

Tässäkin varmaan se, että kun naisilla on tyypillisesti matcheja niin paljon kuin jaksavat selata, ei vaan kaikille jaksa edes vastailla. Eikä varsinkaan, jos profiili ei jostain syystä sytytä täysillä. Kivahan se olisi, jos tuo match oikeasti tarkoittaisi sitä, mitä sen on tarkoitettu tarkoittavan, eli molemmat olisi aidosti kiinnostuneita profiilista. Niin se vaan taitaa aika harvalla mennä.
Juu tämä oli vaan uutta kun ennen ei tullut mätsejä melkein lainkaan, nyt kun niitä oli enemmän niin ajatteli että ne olisi myös jotenkin parempia. Eipä siinä "attraction is not negotiable" valitettavasti.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
Oma arvio Bumble. (3pv)(Maksettu 1week). 8.99 tms hinta.

Avaukset naisilta -
"HEi emoji".
Moi,

Ja loput kerää ilmeisesti matchejä.

Kivan olosia naisia tosin (paljon oman tasoni yläpuolelle esim tutkijatohtoreita jne).

Vasuriin olen vetänyt kaikki, jotka eivät jaksa omaa profiilia tehdä lähes lainkaan. Mielenkiintoinen appi, joskin imo vois parantaa niin, että jos pyyhkäisee oikealle, molemmat joutuu kirjoittaa jonkun ns yksilöidyn automaattisen viestin. Jos siis ei ole aikomustakaan laittaa viestiä, niin voisi pyyhkästä samontein vasuriin.

Varmistus siitä, että jos jotain ei ole profiiliin kirjoitettu tai näytetty, peittelee jotain tms. Pelkkä pärstä (sopivasti lihava). Lapset status puuttuu, katras löytyy jne..
Filtterit toiminto toimii ja on ok.
Julkaisu filtteri puuttuu, eli jos aikoo hyppää testaamaan suosittelisin varaamaan aikaa joku 3h ja uppimaan ainakin 5 kuvaa. Miesten kuvat vissiin joutuu validoimaan ja naisilla ei tätä pakkoa ilmeisesti ole.

Mitenkäs muilla tekkiläisillä natsaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
(paljon oman tasoni yläpuolelle esim tutkijatohtoreita jne).
Milläs logiikalla tämä oman akateemisuuden korostaminen on jokin tason mittari :btooth: (sellaisenaan, ilman muuta kontekstia). Erityisesti kun on aloja, joilla oikeat työpaikat on niin vähissä että monet ottavat jatkoaikaa tohtorin tutkinnolla.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
Sillä, että toiset edes jaksaa ja uskaltaa yrittää, mutta joo. Koulutustaso ei ole itselleni syy pyyhkäistä oikealle tai vasemmalle. Kunhan vain mainitsin, että palvelussa tuntuu olevan kovemmalla prosentilla laadukkaita daameja (opiskelu, yrittäminen ja itsestään huolehtiminen, ylipäätään kyky kirjoitaa profiili) kuin esimerkiksi e-kontaktissa, jossa kaikki "profiilit tarkistetaan" mutta noi 36v lähihoitajantakaraivotkin pääsee läpi..

Ei sillä, saa vaan peiliin katsoa jos tutkijatohtoria ei kiinnosta oman elämänsä ahkera pera. Onneksi kaikilla on oikeus valita, eikä minunkaan tarvitse koittaa löytää mitään tissivako kuvallisesta "voimaantuneesta itsenäisestä naisesta, jolla takana elämän kova koulu ja työpaikkana sivan kassa. Ainoina apuina tissi ja perse"
 
Viimeksi muokattu:

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Sillä, että toiset edes jaksaa ja uskaltaa yrittää, mutta joo. Koulutustaso ei ole itselleni syy pyyhkäistä oikealle tai vasemmalle. Kunhan vain mainitsin, että palvelussa tuntuu olevan kovemmalla prosentilla laadukkaita daameja (opiskelu, yrittäminen ja itsestään huolehtiminen, ylipäätään kyky kirjoitaa profiili) kuin esimerkiksi e-kontaktissa, jossa kaikki "profiilit tarkistetaan" mutta noi 36v lähihoitajantakaraivotkin pääsee läpi..

Ei sillä, saa vaan peiliin katsoa jos tutkijatohtoria ei kiinnosta oman elämänsä ahkera pera. Onneksi kaikilla on oikeus valita, eikä minunkaan tarvitse koittaa löytää mitään tissivako kuvallisesta "voimaantuneesta itsenäisestä naisesta, jolla takana elämän kova koulu ja työpaikkana sivan kassa. Ainoina apuina tissi ja perse"
Mikä sinulla on lähihoitajia vastaan?
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Mikä sinulla on lähihoitajia vastaan?
Kai siinä enemmän kritisoitiin surkeaa profiilia, mitä se todellakin oli. Tämän lähihoitajatakaraivon panostus siihen parisuhteeseen on varmasti ihan samalla tasolla, minkä takia on tinderissä ja on siellä varmasti vielä 5 vuoden päästä edelleen.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 180
Kommentoin tätä nyt muuten sivusta seuraavana, Tinderiä tai vastaavaa en ole koskaan käyttänyt ja elän parisuhteessa. Ja tiedän, että tällä viestillä aiheutan varmasti keskustelua mutta luulen että joku muukin ajattelee samoin.

Olen itse korkeakoulutettu (yliopisto) ja tietysti osaltaan elän tässä "kuplassa" mutta ystävissäni ja lähipiirissä käytännössä kaikki ovat parisuhteessa saman sosioekonomisen aseman omaavan kanssa. Ehkä se, että on kouluttautunut tuo jo itsessään jotain yhteistä parisuhteeseen, kiinnostuksen kohteiden, yleissivistyksen jne. puolelta. Ei itsellänikään mitään lähihoitajia vastaan ole, mutta koen että jos olisin vapailla markkinoilla etsimässä seuraa, elämänarvot natsaisivat paremmin koulutetumman kanssa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kommentoin tätä nyt muuten sivusta seuraavana, Tinderiä tai vastaavaa en ole koskaan käyttänyt ja elän parisuhteessa. Ja tiedän, että tällä viestillä aiheutan varmasti keskustelua mutta luulen että joku muukin ajattelee samoin.

Olen itse korkeakoulutettu (yliopisto) ja tietysti osaltaan elän tässä "kuplassa" mutta ystävissäni ja lähipiirissä käytännössä kaikki ovat parisuhteessa saman sosioekonomisen aseman omaavan kanssa. Ehkä se, että on kouluttautunut tuo jo itsessään jotain yhteistä parisuhteeseen, kiinnostuksen kohteiden, yleissivistyksen jne. puolelta. Ei itsellänikään mitään lähihoitajia vastaan ole, mutta koen että jos olisin vapailla markkinoilla etsimässä seuraa, elämänarvot natsaisivat paremmin koulutetumman kanssa.
Itse olen lähäreitä deittaillut ja hauskaa on ollut mutta sitten kun tullaan siihen tilanteeseen, että tajuaa että se ei oikeasti osaa englantia. Ollenkaan. Tai saman verran kuin pakkoruotsia. Joskus elämänkuviot ei vaan ole sovitettavissa yhteen.

Uskoisin että naisille tuo on vielä tärkeämpää kun kyse ei ole pelkästään siitä, että on juuri joku koulutustaso vaan pitäisi myös osata "edustaa" sen mukaisesti.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
Kommentoin tätä nyt muuten sivusta seuraavana, Tinderiä tai vastaavaa en ole koskaan käyttänyt ja elän parisuhteessa. Ja tiedän, että tällä viestillä aiheutan varmasti keskustelua mutta luulen että joku muukin ajattelee samoin.

Olen itse korkeakoulutettu (yliopisto) ja tietysti osaltaan elän tässä "kuplassa" mutta ystävissäni ja lähipiirissä käytännössä kaikki ovat parisuhteessa saman sosioekonomisen aseman omaavan kanssa. Ehkä se, että on kouluttautunut tuo jo itsessään jotain yhteistä parisuhteeseen, kiinnostuksen kohteiden, yleissivistyksen jne. puolelta. Ei itsellänikään mitään lähihoitajia vastaan ole, mutta koen että jos olisin vapailla markkinoilla etsimässä seuraa, elämänarvot natsaisivat paremmin koulutetumman kanssa.
Mielenkiintoinen näkökulma, joka on kyllä väärässä ja ihan todistettavastikkin. Siitä on statistiikkaa ihan riittäviin, että tuo ei pidä paikkaansa. Lähipiiristä voin helposti peilata, että esim molemmat siskoni ovat DI ja molemmat on menneet nuorena naimisiin, toisen mies oli niin xxxx ettei edes lukiota päässyt läpi. Edelleen naimisissa (16v tähänmennessä vissiin). Toisella mies pääsi lukion läpi sentäs, mutta sen jälkeen on tainnut hankkia hierojan, PT, jonkun koodari pikakurssin tutkinnon jne ja nyt päässyt töihin myyjäksi tiskille. Palkka 1/3 siitä mitä systerillä. Molemmat naimisissa tosiaan yli 10v ja ystäväpiirit eroaa aika reilusti, mutta ovat silti jo sulautuneita samoiksi. Ehkä se on se yhtenäinen kunnioitus ja arvostus?

joo, ja tosiaan kritisoin paskaa ulosantia punapäältä... Sitä, mistä meitä sinkkumiehiä & setämiehiä syyllistetään..

Aika veikeä kuvitelma, että inssit tai DI tms olisi jotenkin parempia ihmisiä. Ei se oikeastaan muuttanut mitenkään esim minun sisarussuhteitani, että hädissäni soitin siskolle mitä nyt teen kun caustic soda krystaloituu putkeen ja jotain pitäisi tehdä (-30 astetta). Siinä hän osasi keksiä puhelimessa fiksuimman ratkaisun suht nopeasti kun itse olin suht lukossa uskaltaako yrittää. Sen sijaan just samanlaiset sämpylät ja mokkahyytelöt pystyy molemmat kokkaamaan eikä tuo maailmankuva juuri eroa. Suurin ero on varmaan ahkeruus, kunnianhimo, uskallus ja sinnikkyys (ja se miten koulutusta on tuettu). Jotenkin siltä osin tuen tuota ajatusta, että molempien panos (vaikka erilainen) tulisi olla jollain tapaa suhteessa, jotta suhteessa kannattaa olla, mutta voi se dippainssikin olla toivoton tapaus.

Pitää varmaan vihdoin laittaa DI ystäville viestiä, että ei voida enää olla yhteyksissä, koska olen vain tälläinen juntti, joten ei tulla toimeen. Mietin vain, että muuttuuko tämä tilanne jos jostain revin ne 60 op + yamk motivaation ja suoritan sen jälkeenpäin? Saanko jonkun statusboostin ja täytyy sitten jättää se mirkku ja vaihtaa vähintään tohtoriin? Mites toi palkkataso, jos nyt sattuu tienaamaan vaikka 80 000 ja pohjana on käytännössä pelkkä lukio, amis ja erik ammattitutkinto, niin sijottuuko se silti perus 50k dippainssin alle näin parisuhdehierarkiassa?

Itse olen pettynyt nyt jo pariin kertaan varsinkin näihin AMK tapauksiin. Tradenomit, matkailuala, sairaanhoitajat jne jne. Ei todellakaan mitään ruudinkeksiöitä. Velkaa kymmeniä tuhansia ulosotossa jne ja lapset hankittu puolihutiloiden jne. ääh. On tää niin paskaa kun koulutus on näköjään ainot asia mikä merkkaa :rofl:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Anekdooteilla on turha yrittää todistaa laajempaa ilmiötä suuntaan tai toiseen.

On toki kouluttamattomampia miehiä, joilla on vientiä opiskelleiden naistenkin keskuudessa. Palomiehet, poliisit, liikunta-ala jne. Ei tartte olla maisterin pahveja jos oot joogavalmentaja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 134
Eräs tuttava, mies on suhteessa naisen kanssa ja heillä on 2 lasta. Nainen on professori ja mies on töissä varastossa ja tekee yötyötä, tehnyt sitä 30 vuotta.
Mies tienaa kuitenkin hieman enemmän kuin nainen. En tiedä onko se ollut vaikuttimena. Ovat kuitenkin onnellisia yhdessä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tärkeintä kuitenkin lienee, että tekee jotain järkevää ja että ymmärtää maailmasta vähän enemmän kuin sepporäty-tason murahteluihin riittävästi. Useinhan se tietty menee selittelynkin puolelle että "en kelpaa ku naiset haluu itteeän korkeempaa tasoa".
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
Anekdooteilla on turha yrittää todistaa laajempaa ilmiötä suuntaan tai toiseen.
Juurihan sanoin, että tuosta on tutkittua tietoa ihan riittäviin eikä sama sosiolokinen lokero tai koulutuksen aste takaa onnea saati edesauta sitä. Yksinkertaisesti edes "samanlaiset" parit eivät tuota parasta "paria" saati samanlaiset ryhmänjäsenet parasta ryhmää vaan ryhmä on sitä tehokkaampi mitä paremmin siinä hyödynnetään erilaisia persoonallisuuksia ja sitä pidetään järkevästi kasassa hyvällä ilmapiirillä (jep, se vaatii johtajia, mutta jos kaikki on johtajia, ei siitä tule hevon vittua).

En just nyt saa päähäni ketä tai mitä minun pitäisi lainata, jotta voisin "osoittaa olevani oikeassa", joten totean vain, että osoita sinä sitten minulle se tutkimus joka toteaa, että ihmiset pysyy yhdessä paremmin jos koulutustasot ovat samat. Tai jos varallisuusaste, ansiot, jne jne. Luen mielelläni.

Tässä on vain sellainen kuilu, että yleinsä nuo parit jotka tapaavat nuorempana eivät ole joutuneet miettimään kiinnostaako pera 30v ilman koulutusta siinä parisuhteessa enää kun molemmat ovat lukiossa. Tai kiinnostaako janica parturikampaaja sitä amiksen jälkeen yliopistoon ponnistavaa enää kun nippu alkaa olla kunnossa ja vuosien uurastus takana. "käyttäjä" on siis ilmeisesti kokenut jonkunlaisen kusen päähännousemisen jahka sen mustan kirjan on käteen saannut ja osaa sekä sähköasennuksista, informaatiotekniikasta, lääketieteestä, normaalista elämästä sekä leivonnasta enemmän kuin yksikään amis.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No kyllä sillä nyt perinteisesti on "ollut väliä". Ja onhan se nyt yksi saamattoman miehen vakiovalitus, että nainen etsii itseään koulutetumpaa tai samaa tasoa tjsp. ja vastaavasti naisilla kun ei löydy "tarpeeksi hyvää" miestä siinä mielessä.


En jaksa vängätä tästä, hyvä jos on muuttunut.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Vielä kun joku avaisi, että mitä muuta elämäänsä saa jos on "ei-saamaton" mies. Siis pillun lisäksi. Että miks pitäis painaa pää märkänä hommia joka suuntaan :zoom:
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
En tiedä luitko edes koko juttua - tuossahan todetaan suoraan se mitä sanoin käytännössä. Suosittelen, että edes luet jutut jotka linkkaat, ei tuo niin pitkä ole. Muuten voit antaa vaikutelman, ettet ole akateemisesti koulutettu vaan persu juntti Huhtasaari :rofl:

Koulutustason vaikutuksesta parisuhteen kestävyyteen on saatu hyvin erilaisia tuloksia Yhdysvalloissa: sosiologian professori Christine Schwartz kollegoineen kävi läpi amerikkalaisia parisuhdetilastoja vuosilta 1950-2004 ja selvitti, lisääntyvätkö avioerot, jos nainen on koulutetumpi ja tienaa enemmän. Kävi ilmi, että jos vaimo oli miestään koulutetumpi, avioeroriski kasvoi – mutta tämä vaikutus on kadonnut viime aikoina. Schwartzin mukaan tutkimukset osoittivat, että toisin kuin aikaisempina vuosikymmeninä, 1990-luvulla avioituneet amerikkalaispariskunnat ovat siirtyneet uuteen aikaan, jolloin naisen korkeampi tulotaso ei ole ollut enää yhteydessä suurempaan avioeroriskiin. Tulokset tukevat tutkijan mukaan sitä, että parisuhteessa siirrytään enemmän tasa-arvoiseen kumppanuuteen, pois jäykistä sukupuolirooleista.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Tärkeintä kuitenkin lienee, että tekee jotain järkevää ja että ymmärtää maailmasta vähän enemmän kuin sepporäty-tason murahteluihin riittävästi. Useinhan se tietty menee selittelynkin puolelle että "en kelpaa ku naiset haluu itteeän korkeempaa tasoa".
Eikös Seppo ole ihan onnellisesti naimisissa, murahtelusta huolimatta?
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
Lisätään vielä Bumblen revikkaan iso plussa "tutustumiseen helpottavista kysymyksistä". Ihan loistava funktio, jossa kumpi tahansa voi esittää kysymyksen, jonka vastaukset paljastetaan vasta sitten, kun molemmat ovat niihin vastanneet. Vihaan sellaista teennäistä rinkirunkkausta "niin minäkin" vastauksine, joten tuolla on ihan loistava poiskitkeä mahdollinen mielistely.

"Ask a question for you both to answer"

Aikaansaamattomana luuserina en tietenkään ole natiivi enkussa, joten plussa myös siitä, että kysymyksiä voi esittää itse. Ohjelman mukana toki tulee lista kysymyksiä jota voit rullata random funktiolla.

Esim: "What's one thing you could find out about me that would make you exited to go on a date"

Valmiit kysymykset ei oikein natsannut, mutta muuta kysyttävää kyllä löytyy esimerkiksi huumorintajusta, poliittisista mielipiteistä, moraalista jne jne, johon jos haluaa syvällisemmän vastauksen on tavallaan helpompi toivoa, ettei itse manipuloi sitä mielipidettä kysymyksen asettelulla tai omalla vastauksella. Tuossa yhdistyy myös se, että on annettava jos haluaa saada.

Onko tälläistä funktiota muissa deittiäpeissä?
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Pohdin ystävänpäivänä lämpimikseni omia saamistilastoja ja runkkausta. Olen n. 20v ajan vetänyt käteen kerran keskimäärin kerran päivässä, eli ~7000 kertaa. Vaikka panisin joka päivä tästä hetkestä eteenpäin viisikymppisille asti, niin ei riittäis päivät kiriä kiinni :D Eli elämäni aikana seksiä on löytynyt about 0,15% tms. ja loput 99,85% tarpeista on pitänyt tyydyttää itse. Pitäisköhän tää jo määritellä puutteessa olemiseksi, ehkä? Riippunee vähän miten asiaa haluaa tarkastella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 442
Pohdin ystävänpäivänä lämpimikseni omia saamistilastoja ja runkkausta. Olen n. 20v ajan vetänyt käteen kerran keskimäärin kerran päivässä, eli ~7000 kertaa. Vaikka panisin joka päivä tästä hetkestä eteenpäin viisikymppisille asti, niin ei riittäis päivät kiriä kiinni :D Eli elämäni aikana seksiä on löytynyt about 0,15% tms. ja loput 99,85% tarpeista on pitänyt tyydyttää itse. Pitäisköhän tää jo määritellä puutteessa olemiseksi, ehkä? Riippunee vähän miten asiaa haluaa tarkastella.

Voisit jalostaa tosta profiili tekstin tinderiin ja kertoa tänne miten tärppää.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Voisit jalostaa tosta profiili tekstin tinderiin ja kertoa tänne miten tärppää.
Käsittääkseni näissä asioissa työkokemuksen puute on yhtä huono homma kuin työelämän puolella. Eli jos CV on tyhjää täynnä, niin turha kuvitella päästä edes haastatteluihin, ainakaan ilman suhteita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 442
Käsittääkseni näissä asioissa työkokemuksen puute on yhtä huono homma kuin työelämän puolella. Eli jos CV on tyhjää täynnä, niin turha kuvitella päästä edes haastatteluihin, ainakaan ilman suhteita.
Laatu ei korvaa määrää vai menikö sekin nyt toisin päin? Ja olishan sekin keino erottua massasta. Toki ei välttämäti mikään positiivinen profiloitua runkkariksi heti kättelyssä varsinkin jos ja kun ne naiset kuitenkaan lue niitä tekstejä ennenkuin tulee mätsi ja sen jälkeen teksti voi pelottaa pois, mutta onko sulla menetettävää? Kyllä noilla erikoisilla profiileilla ainakin pääsee tyttöjen chättirinekeihin kuvakaappauksena kiertopalkinnoksi, että tällänenkin täältä löyty...

Jos mennään työhaastattelu pohjalla niin sun pitää kääntää heikkoudet vahvuuksiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Käsittääkseni näissä asioissa työkokemuksen puute on yhtä huono homma kuin työelämän puolella. Eli jos CV on tyhjää täynnä, niin turha kuvitella päästä edes haastatteluihin, ainakaan ilman suhteita.
Useimmathan liioittelee tai "tulkitsee" asioita hieman yläkanttiin siinä CV:ssäkin. Vastaavasti tässäkin skenessä voi vaikkapa viettää aikaa Kaakkois-Aasiassa ja brändätä ne ulkomaan romansseiksi tms. Harva nainen ensitreffeillä alkaa kyselemään tarkkoja speksejä jostain eksoottisista naisista :smoke: Pääasia että tietää suunnilleen mistä puhuu :whistling:
Jos mennään työhaastattelu pohjalla niin sun pitää kääntää heikkoudet vahvuuksiksi.
Tämä on hyvin totta ja kunhan nyt yhtään saa jalkaa oven väliin niin eipä naisia pahemmin kiinnosta kuulla naishistoriasta kuin jotain vähän päältä. Pääasia mitä tekee juuri hänen kanssaan.
 

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
462
Nyt olisi kysymys E-kontakti mobiilisovelluksesta joka ladataan Playkaupasta.
Tuo sovellus on ilmeisesti juuri ilmestynyt. Nyt ongelmana on se, että käyttäjätunnusta ja salasanaa ei jostain syystä voi millään tavalla tallettaa. Missään vaiheessa ei kysytä että tallennetaanko ne. Aina joutuu uudelleen näpyttelemään. Onko muilla vastaavaa?
Samsung Galaxy XCover 4S.
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Huhhuh, onpa PK-seudun tinder kyllä melkoinen paikka. Rapsakat n.70-100% naisista ei vastaa mitään, vaikka mätsi tulee ja kyselen vonkaamisen sijaan jotain hänen profiiliinsa liittyvää. Itellä kuitenkin pitäis olla ns. perusasiat kunnossa, työtä on ja naamakin on ainakin joskus kelvannut.. Mikä tää ilmiö oikein on? Tietty saattaa vaikuttaa, että haen muutaman vuoden nuorempaa, kun muksuja on toiveissa vielä saada joten mimmin pitäis olla alta 35-vuotias. Teinejä en jaksa lähteä edes yrittämään, eikä kiinnostakaan. Todella takkuista ja laahaavaa tuntuu olevan viesteihin vastaaminen ja treffien järkkääminen.

Haluaako nää naiset treffeille tai suhteeseen vai ollaanko täällä vaan idlaamassa tai kikattelemassa? Alkaako tinderi olla kyllästymiseen asti nähty? Vai onko siellä pari testoteemua jotka tyhjentää pajatson?
Muutama poikkeus on onneksi mahtunut väliin.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Kai siellä on vaivana päättämisen vaikeus. Liikaa vaihtoehtoja? En mä muuta syytä keksi. Tai kovat kriteerit, kuten esim. koodifirmojen seniorihaut monesti ovat. Kriteerit täyttävää matskua on rajattu määrä Suomessa.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Tinderissä tulee aika usein vastaan nuorten naisten profiileja missä mulla ainakin tulee mieleen että joku setämies napannut jonkun naisen kuvia instagramista ja tehnyt niillä profiilin. Profiilissa vain muutama kuva, vahvistamaton profiili, ei mitään tekstiä biossa tai edes instagram linkkiä...

Mikä pointti tuollaisessa toiminnassa oikein on?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tinderissä tulee aika usein vastaan nuorten naisten profiileja missä mulla ainakin tulee mieleen että joku setämies napannut jonkun naisen kuvia instagramista ja tehnyt niillä profiilin. Profiilissa vain muutama kuva, vahvistamaton profiili, ei mitään tekstiä biossa tai edes instagram linkkiä...

Mikä pointti tuollaisessa toiminnassa oikein on?
Melkein aina kun joku jotain tällaista ihmettelee, on vastaus: Riitti herättämään kiinnostuksen, joten miksi nähdä enempää vaivaa?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 688
Huhhuh, onpa PK-seudun tinder kyllä melkoinen paikka. Rapsakat n.70-100% naisista ei vastaa mitään, vaikka mätsi tulee ja kyselen vonkaamisen sijaan jotain hänen profiiliinsa liittyvää. Itellä kuitenkin pitäis olla ns. perusasiat kunnossa, työtä on ja naamakin on ainakin joskus kelvannut.. Mikä tää ilmiö oikein on? Tietty saattaa vaikuttaa, että haen muutaman vuoden nuorempaa, kun muksuja on toiveissa vielä saada joten mimmin pitäis olla alta 35-vuotias. Teinejä en jaksa lähteä edes yrittämään, eikä kiinnostakaan. Todella takkuista ja laahaavaa tuntuu olevan viesteihin vastaaminen ja treffien järkkääminen.

Haluaako nää naiset treffeille tai suhteeseen vai ollaanko täällä vaan idlaamassa tai kikattelemassa? Alkaako tinderi olla kyllästymiseen asti nähty? Vai onko siellä pari testoteemua jotka tyhjentää pajatson?
Muutama poikkeus on onneksi mahtunut väliin.
Itsekin asentelin Tinderin parin vuoden jälkeen ja muistelen että silloin sentään naiset useammin panosti profiiliin. Nyt useimpien kohdalla on sinällään ihan kivoja kuvia mutta loppu anti on sitten kasa emojeita tai useimmiten pelkkä instagram-tunnus. Väitän että tuossa haetaan vain katsojia/seuraajia ja boostataan omaa itse luottamusta vrt tämä naikkonen Jonna Joutsenen kolumni: Tuntemattomien miesten kehut saivat koukkuun – sitten tajusin karun totuuden

Ne profiilit, joissa ei ole minkäänlaista järkevää profiilitekstiä, pyyhin itse järjestään vasemmalle.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
PK-seudulla tuo <35-segmentti on varmasti suuresti kilpailtu, ja vaikka naisia suhteessa Uudellamaalla paljon onkin niin miehiä on silti todennäköisesti myös 3x enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 688
PK-seudulla tuo <35-segmentti on varmasti suuresti kilpailtu, ja vaikka naisia suhteessa Uudellamaalla paljon onkin niin miehiä on silti todennäköisesti myös 3x enemmän.

Samassa kategoriassa kilpailen, ja myös yritän aina keksiä fiksua/hauskaa ja relevanttia kirjoitettavaa. Täytyy myöntää, että joskus on kivan tapauksen kohdalla n. 30 min miettinyt tarkasti mitä kirjoittaa ja huolellisesti sen muotoillut - silloin radiohiljaisuus sen jälkeen on kyllä ollut turhauttavaa. Suuri aika-investointi Tinder on; tuntuu välillä rankasti työltä.

Kannattaa ottaa välillä taukoa; nyt pari kuukautta ollut ilman sovellusta ja mukavan virkistävältä on tuntunut - kohta täytyy varmaan silti poimia taas hanskat naulasta käsiin ja käydä puurtamaan. ‍:comp:
Tilastot tietenkin kuvaavat koko tilannetta, eivät vain deittimarkkinoilla olevia, mutta Helsingissä henkilömäärät sukupuolittain ovat aika hyvin tasoissa ja esim. 25-30-vuotiaissa naisia on enemmän. Sen jälkeen ollaan aika hyvin tasoissa ja sitten taas eläkeikää lähestyttäessä naisten määrä miehiin nähden kasvaa, että seuraava iskuaika on sitten muutaman kymmenen vuoden päästä.

https://www.hel.fi/hel2/tietokeskus/julkaisut/pdf/20_09_17_Tilastoja_10_Vuori_Maki_Bergroth.pdf sivu 17

Itsellä ei Tinderin suhteen ole mitään odotuksia. Se on peli/ajanviete. Ajatus enemmänkin että on kiva katsella, keitä siellä on ja taustalla tietysti pieni ajatus, että josko se lottovoitto kuitenkin jollain harvalla oikealle swaipilla osuisi kohdalle.

EDIT:
Jos Suomessa olisi vielä voimassa Vanhanpojan ja vanhanpiian vero niin väittäisin että aika monta insinööriä ja kauppatieteen maisteria löytäisivät toisensa Excelit sauhuten.

Ei mene tasan koskaan:

Sotavuosien aikana ja sen jälkeen tilanne paheni naisten osalta entisestään. Monen ihastus tai kihlattu ei palannutkaan sodasta. Ne jotka palasivat, eivät riittäneet määrällisesti paljon suuremmalle naimaikäiselle naisjoukolle. Moni jäi naimattomaksi olosuhteiden pakosta.
Nyt taitaa monella paikkakunnalla Suomessa olla toisinpäin, että naisia on liian vähän.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Huhhuh, onpa PK-seudun tinder kyllä melkoinen paikka. Rapsakat n.70-100% naisista ei vastaa mitään, vaikka mätsi tulee ja kyselen vonkaamisen sijaan jotain hänen profiiliinsa liittyvää. Itellä kuitenkin pitäis olla ns. perusasiat kunnossa, työtä on ja naamakin on ainakin joskus kelvannut.. Mikä tää ilmiö oikein on? Tietty saattaa vaikuttaa, että haen muutaman vuoden nuorempaa, kun muksuja on toiveissa vielä saada joten mimmin pitäis olla alta 35-vuotias. Teinejä en jaksa lähteä edes yrittämään, eikä kiinnostakaan. Todella takkuista ja laahaavaa tuntuu olevan viesteihin vastaaminen ja treffien järkkääminen.

Haluaako nää naiset treffeille tai suhteeseen vai ollaanko täällä vaan idlaamassa tai kikattelemassa? Alkaako tinderi olla kyllästymiseen asti nähty? Vai onko siellä pari testoteemua jotka tyhjentää pajatson?
Muutama poikkeus on onneksi mahtunut väliin.
Naiset saa satoja mätsejä viikossa, laske siitä mikä mahdollisuus että vastaa juuri sinulle...
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tilastot tietenkin kuvaavat koko tilannetta, eivät vain deittimarkkinoilla olevia, mutta Helsingissä henkilömäärät sukupuolittain ovat aika hyvin tasoissa ja esim. 25-30-vuotiaissa naisia on enemmän. Sen jälkeen ollaan aika hyvin tasoissa ja sitten taas eläkeikää lähestyttäessä naisten määrä miehiin nähden kasvaa, että seuraava iskuaika on sitten muutaman kymmenen vuoden päästä.

https://www.hel.fi/hel2/tietokeskus/julkaisut/pdf/20_09_17_Tilastoja_10_Vuori_Maki_Bergroth.pdf sivu 17

Itsellä ei Tinderin suhteen ole mitään odotuksia. Se on peli/ajanviete. Ajatus enemmänkin että on kiva katsella, keitä siellä on ja taustalla tietysti pieni ajatus, että josko se lottovoitto kuitenkin jollain harvalla oikealle swaipilla osuisi kohdalle.

EDIT:
Jos Suomessa olisi vielä voimassa Vanhanpojan ja vanhanpiian vero niin väittäisin että aika monta insinööriä ja kauppatieteen maisteria löytäisivät toisensa Excelit sauhuten.

Ei mene tasan koskaan:


Nyt taitaa monella paikkakunnalla Suomessa olla toisinpäin, että naisia on liian vähän.
Kaikki vika naisissa ja muut Aku Ankan parhaat :facepalm:

Onhan se surullista että naisen pitäisi kärsiä siitä että saa olla sinkku ja elää yksin. En kyllä taas yhtään ihmettele että olet sinkku kerta ajatuksen juoksu on noin vääristynyt.
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
213
Haluaako nää naiset treffeille tai suhteeseen vai ollaanko täällä vaan idlaamassa tai kikattelemassa? Alkaako tinderi olla kyllästymiseen asti nähty?
Ovat keräämässä huomiota ja tykkäyksiä, ei juuri eroa muusta sosiaalisesta mediasta. Paitsi että on miehille maksullinen, koska algoritmi on sillä tavalla rakennettu.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Lienee syytä huomioida myös se, että moni ei ehkä halua treffailla kuin hyvin harvaan ja harkiten koronarajoitteden vuoksi eikä välttämättä pistä silti tiliään jäähylle.
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Lienee syytä huomioida myös se, että moni ei ehkä halua treffailla kuin hyvin harvaan ja harkiten koronarajoitteden vuoksi eikä välttämättä pistä silti tiliään jäähylle.
No tätä viestiä tuli nyt yhdeltä. Itsellä on nykyään melko tiukka seula, jos naiselta tulee huonoa käytöstä tai ei vastaa viestiin X aikaan niin se on heti matchi pois. Poikkeuksena erittäin hyvännäköiset, jotka saavat hieman perseilyä anteeksi, mutta eivät nämäkään loputtomasti.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Poikkeuksena erittäin hyvännäköiset, jotka saavat hieman perseilyä anteeksi, mutta eivät nämäkään loputtomasti.
Paljonko olet muuten hyötynyt erittäin hyvännäköisen toosan merkeissä siitä, että tarjoat erityiskohtelua heille? Ottaako moni yhteyttä kun suostut odottamaan vähän kauemmin? Lähteekö moni treffeille kun siedät vähän enemmän huonoa kohtelua?
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Paljonko olet muuten hyötynyt erittäin hyvännäköisen toosan merkeissä siitä, että tarjoat erityiskohtelua heille? Ottaako moni yhteyttä kun suostut odottamaan vähän kauemmin? Lähteekö moni treffeille kun siedät vähän enemmän huonoa kohtelua?
Melko nihkeä saldohan näiden kanssa on, varsinkin tinderin puolella. Taitaa olla jonoa heillä. Jokusia on varmaan tullut treffattua.
 

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
462
Sanoisin mututuntumalla, että mitä enemmän miehessä on rasvaa ja vähemmän lihasmassaa, sitä vähemmän tulee tykkäyksiä naisilta. Sitten myös esittelytekstit saattavat vetää puoleensa samankaltaisia.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Melko nihkeä saldohan näiden kanssa on, varsinkin tinderin puolella. Taitaa olla jonoa heillä. Jokusia on varmaan tullut treffattua.
Voisi siis melkein todeta, että ei kannata nostella jalustalle niitä kauniimpiakaan? Pönkittää vain egoa ja mitään et saa itse paitsi oppia nöyristelystä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Liha on heikkoa..
Sitä mä tuossa yritin, että millaisen takaisinkytkennän kautta liha on alkanut kuvittelemaan, että kauniiden naisten edessä nöyristeleminen tilanteessa, jossa he lähinnä eivät halua olla kanssasi tekemisissä, olisi lihalle eduksi :D
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Antaa olla n. viikon kunnes poistaa matchin.

Jos mitään ei tapahdu niin sitten vain toteaa yrittäneensä sen mitä voi, ja poistoon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
”Normaalien” radiohiljaisuus -tapausten kohdalla itse annan olla n. viikon kunnes poistan matchin.

Selvästi laadukkaan tapauksen kohdalla saatan jättää kahdeksi viikoksi ennen poistamista, ja vastaan nihkeämpiinkin viesteihin pyrkimyksellä ehdottaa treffejä.

Jos mitään ei tapahdu niin sitten vain toteaa yrittäneensä sen mitä voi, ja poistoon.

Mun mielestä se ei ole nöyristelemistä. Tottakai vähän paremman tapauksen kohdalla on valmis tekemään hieman extra effortia, ilman että palvoo maata kenenkään alla. Enemmän bulkki-naiset sitten suoraan poistoon.
No koetko itse saavuttaneesi jotain sillä, että olet antanut anteeksi, nähnyt enemmän vaivaa ja... noh, sanalla sanoen nöyristellyt sinua huonosti kohtelevien naisten kohdalla heidän ollessaan erityisen laadukkaita?

Väittäisin itse, että jos laadukas tapaus antaa kylmää olkapäätä, on saumat vielä heikommat kuin tavallisten kohdalla eikä heidänkään kohdalla "extra effort" tapaa auttaa. Mitä se extra edes tällaisessa tapauksessa on, jäi vähän epäselväksi. Miten tehdään ekstraa jos kaunis nainen ei vastaa, vastaa lyhyesti ja kiinnostumatta, ghostaa jne.? Ette kai te nyt ainakaan lähetä mitään "hei, saitko edellisen viestini?"-juttuja? Mun nähdäkseni se on treffeille ja tulos tai suoraan ulos eikä se parane joustamalla huonon kohtelun edessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
563
Täälläkin taas kirjoitellaan, että naiset saavat jopa satoja mätsejä.. Ja sitten jossain iltapaskassa naiset valittavat, että ei löydy hyviä miehiä ja jäävät vanhoiksi piioiksi. Ei oikein tämä yhtälö käy järkeen..

Kuten on jo aiemmin sanottunikin, niin pienemmällä paikkakunnalla tää Tinder on aika erilainen peli.. Jokaista mätsiä joutuu yrittämään tosissaan, kun valinnanvaraa ei juuri ole:D Etsintäsäteen laajentaminen tietysti auttaisi, mutta en viitsi siihen ryhtyä, etäsuhde ei ole se mitä etsin.

Viikonloppuna kävin vaihteeksi treffeillä.. Nainen hieman huijasi minua, näytti kyllä todella nätiltä Tinderkuvissa ja jakoi vielä monta selfietä WA:ssa ennen treffejä, kun jutusteltiin niitä näitä. No, kun treffeille päästiin, niin vastassa olikin noin 30 kiloa painavampi nainen kuin mitä olin kuvitellut:lol: Näin jälkeenpäin taas tajuaa, että eihän yhdessäkään kuvassa näy vartaloa.. Etenkin kun nainen laittaa kuvia koiran kanssa lenkillä jne.. Eihän siinä mitään, lihavan naisen naiminen onkuin mopolla ajo: Tosi kivaa niin kauan kun kukaan ei näe:whistling:
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Täälläkin taas kirjoitellaan, että naiset saavat jopa satoja mätsejä.. Ja sitten jossain iltapaskassa naiset valittavat, että ei löydy hyviä miehiä ja jäävät vanhoiksi piioiksi. Ei oikein tämä yhtälö käy järkeen..

Kuten on jo aiemmin sanottunikin, niin pienemmällä paikkakunnalla tää Tinder on aika erilainen peli.. Jokaista mätsiä joutuu yrittämään tosissaan, kun valinnanvaraa ei juuri ole:D Etsintäsäteen laajentaminen tietysti auttaisi, mutta en viitsi siihen ryhtyä, etäsuhde ei ole se mitä etsin.

Viikonloppuna kävin vaihteeksi treffeillä.. Nainen hieman huijasi minua, näytti kyllä todella nätiltä Tinderkuvissa ja jakoi vielä monta selfietä WA:ssa ennen treffejä, kun jutusteltiin niitä näitä. No, kun treffeille päästiin, niin vastassa olikin noin 30 kiloa painavampi nainen kuin mitä olin kuvitellut:lol: Näin jälkeenpäin taas tajuaa, että eihän yhdessäkään kuvassa näy vartaloa.. Etenkin kun nainen laittaa kuvia koiran kanssa lenkillä jne.. Eihän siinä mitään, lihavan naisen naiminen onkuin mopolla ajo: Tosi kivaa niin kauan kun kukaan ei näe:whistling:
Opin tämän itsekin kantapään kautta, että jos profiilissa on pelkkiä naamakuvia ja "mielenkiintoisia" kuvakulmia, on syytä laittaa X peliin, oli pärstä miten kaunis tahansa.

Joka kerta kun en ole niin tehnyt, oli vastassa kaikkea muuta kuin olisi naamasta voinut päätellä.

Toisaalta moni nainen, joka on Tinderissä roikkunut jo vuosia, ei myöskään päivitä kuviaan millään tavalla. Tampereen seudulla ainakin itse tunnistin kuvat samoiksi monen kohdalla näin viiden vuodenkin jälkeen, kun taas sovellukseen tieni erinäisistä syistä johtuen löysin. Tai sitten he ovat vain hylänneet profiilinsa sinne.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
No koetko itse saavuttaneesi jotain sillä, että olet antanut anteeksi, nähnyt enemmän vaivaa ja... noh, sanalla sanoen nöyristellyt sinua huonosti kohtelevien naisten kohdalla heidän ollessaan erityisen laadukkaita?

Väittäisin itse, että jos laadukas tapaus antaa kylmää olkapäätä, on saumat vielä heikommat kuin tavallisten kohdalla eikä heidänkään kohdalla "extra effort" tapaa auttaa. Mitä se extra edes tällaisessa tapauksessa on, jäi vähän epäselväksi. Miten tehdään ekstraa jos kaunis nainen ei vastaa, vastaa lyhyesti ja kiinnostumatta, ghostaa jne.? Ette kai te nyt ainakaan lähetä mitään "hei, saitko edellisen viestini?"-juttuja? Mun nähdäkseni se on treffeille ja tulos tai suoraan ulos eikä se parane joustamalla huonon kohtelun edessä.
Pitää profiilia hieman pidempään listassa jos vastausta ei ole tullut, ja jos tulee ei-niin-kiinnostuneen kuuloinen vastaus niin sitten vielä keksii siihen jotain kirjoitettavaa sekä pyytää suoraan ulos.. Siitä olen samaa mieltä, että mikään naurettava vastauksen vonkaaminen tai oman viestin perään uuden viestin lähettäminen ei ole mistään kotoisin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Täälläkin taas kirjoitellaan, että naiset saavat jopa satoja mätsejä.. Ja sitten jossain iltapaskassa naiset valittavat, että ei löydy hyviä miehiä ja jäävät vanhoiksi piioiksi. Ei oikein tämä yhtälö käy järkeen..
Sata mätsiä kaikille naisille saadaan jo sillä, että sata miestä samalla seudulla pyyhkäisee kaikki oikealle aikomuksenaan valkata sitten mätseistä. Miehet, jotka tähän ovat päätyneet ovat tuskin kuuminta pariutumiskamaa joten tuskin se on mikään ihme, että paljon mätsejä monella naisella on jos vaan itsekin pyyhkii oikealle. Mätsi vaan ei tarkoita mitään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 264
Viestejä
4 195 971
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom