Ei se ollut pointti. Pointti oli siinä, että näillä nuorilla haastateilluilla ei ole minkäännäköistä elämänkokemusta. Olis edes yksi viisikybänen kolmikko, joka on saannut homman toimimaan 30v.
Eli jos koitetaan todistaa, että polyamoria on jotenkin _toimiva muoto_ parisuhteessa, niin todistelkoot sitten näytöillä.
Paskoja esimerkkejä löytyy "hauskanpidosta", missä "unelmaliitot ajautuivat kriisiin" vituiks menneestä polyamoriasta, parinvaihtamisesta tms 3 osapuolen touhuista.
Tyytyväisiä homopareja [x] löytyy, niin siis niitä jotka oikeasti on kestänyt pidempää, ja näkyy joku mahdollisuus yhteisestä tulevaisuudesta.
Tyytyväisiä heteropareja [x] löytyy, myös niitä päiviräsäsiä tms julki yltiöheteroita, jotka ovat ja vakuuttavat olevansa onnellisia...
Pitäisikö näitä hääpäiviä jotenkin suhteuttaa näihin polyamorisiin suhteisiin?
Nimitys | Vuosi |
---|
Safiirihäät | 45. vuosi |
Kultahäät | 50. vuosi |
Smaragdihäät | 55. vuosi |
Timanttihäät | 60. vuosi |
Saataisiin vaikka
Nimitys | Vuosi |
---|
Safiiripolyamori | 1. vuosi |
Kultakolmikko | 2. vuosi |
Smaragditrio | 5. vuosi |
Timanttitrio | 10. vuosi |
Saataisiin sitten juhlahumua saman verran heidän keskuuteensa?
Se on mulle tosiaan ihan sama vaikka joku harrastaisi parinvaihtoa tai haluaa sinkkuna panna varattuja naisia. Täysin fine mulle, mutta toi perustelu "et kyl se toimii" ja kun ei kuitenkaan toimi ni miksei voi hauskaa pitää... Itse olen ainakin onnistunut hauskaa pitämään ihan 1+1 konseptilla ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä sallitummammaksi kaikki kiva tulee.
Harvemmin tulee enää vastaan +30v naista, joka a. Ei haluaisi seksiä ekoilla treffeillä. Ei haluaisi parisuhteeseen leluja / öljyjä / suuseksiä / katsomista / koskemista ... Päin vastoin. Toki, itsellä jää taatusti timattihäät viettämättä, mutta aika yks lysti, en silti haaveile tai pyri johonkin suhteeseen joka ei kuitenkaan kestä...
Näistä uutisista tulee lähinnä mieleen joku surkukoominen tempparit, jossa nuoreltaparilta kysytään sitä sun tätä ja molemmat vakuuttelee kuinka on tullut vain testaamaan omaa suhdettaan ja hups... ELI tasavertaisuuden puolesta pitäisi yks tälläistä ylistävää uutista kohden olla uutinen, jossa joku +10v samaa touhua suorittanut ja eronnut kertoo mikä ei toiminut. Ihan vain siksi, että joku todellinen kokonaiskuva olisi edes mahdollista muodostaa.