Itellekin iski ulkomaanmatkan peruunnuttua jonniilainen pyöräkuume. Omasta historiasta löytyikin jo honda ntv ja cbr, mutta yhtään cruiseria ei oo vielä ollutkaan. Tuossa tuli paria pyörää katottua (shadowia ja intruderia) ja yhtä Marauderia tuli kokeiltuakin. Olisi ollut oikein nätti, vähänajettu ja fiksu pyörä, mutta se tärkein eli mä haluun tän -fiilis jäi puuttumaan..
Tasan viikko sit harrikoita harrastava kaveri sano, että miks en osta samasta liikkeestä sitä siistiä Sportsteria. Tokasin, että enhän minä ekaks cruiseriksi ny harrikkaa voi ostaa (mikähän päähänpinttymä sekin ollut). No kaveri oli jo valmiiksi tinkiny hinnan kohalleen niin pakkohan sitä oli käydä kopasemassa.
Ei ole mikään kaksipyöränen saanu sellasta fiilistä aikaiseksi mitä tämä nykyinen härveli on tuottanut, ainakin allekirjoittaneen kohdalla. Vain 50 metrin ajon jälkeen tiesin, että tämä pyörä jää minulle, piste. Noh.. lenkki loppuun, kaupat sun muut oheisjumpat ja pyörällä kotio.
Pidän siitä, etyä pyörässä on vähän ääntä niin kaupantekopäivänä suunta samaisen kaverin tykö ja vakioputket vaihtuivatkin SS:n slipareihin ja äänimaailmaan saatiin kaivattua pontta olematta kuitenkaan häiritsevä. Myös vakio kilpiteline sai omassa tallissa pientä muokkausta ennen kun uuden saa hommattua. Myös vakiopeilit tuli heitettyä stongan alle niin nyt niillä näkeekin jotain. Seuraavaksi ostoslistalla parisuhdejakkara, vänkärin tapit ja jonniilainen pikairrotettava sissybar.
Mutta niin vaan lähti "mopo käsistä" ja pihaan laskeutui HD Sportster Low 883 2005.
Ja tänä viikonloppuna tuli sit ajeltua oikeestaan vähänkään naapurustokikkailua enemmän kun broidi lähti 1800 Intruderilla völjyyn. Toivotaan, että ois niitä kelejä sit ajella