- Liittynyt
- 30.10.2016
- Viestejä
- 1 403
Vittu.Just oli 2 päivää auki viikonloppuna. Kundit kävi kiertää sitä ihan urakalla.
Oli yli 200 kuskia mestoilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu.Just oli 2 päivää auki viikonloppuna. Kundit kävi kiertää sitä ihan urakalla.
Oli yli 200 kuskia mestoilla.
Joo pärrällä pitää sen varran tarkempana olla kuin autolla ja itte kans ajaessa kuuntelen mieluummin mopon murinaa kuin mitään muuta. Musiikit sitte erixeen \m/
Onkos nuo yleensä kuristettuja vakiona? Ainakin muilla merkeillä näin.Tulipa vaihdettua toista kertaa pyörää tälle kesää. Eli bemari sai siirtyä seuraavalle ja tilalle tuli Kawasaki KLX250s. Tällaisella pikaisella kokemuksella vaikuttaa hauskalta laitteelta. Tehoahan tuossa ei ole mmutta se ei haittaa kun sen tietää.
Bemarissa ei ollut mitään vikaa ja se oli mukava, helppo ja leppoisa laite. Jos olisi mahdollisuus vain yhden pyörän pitämiseen niin sen olisin varmaan pitänyt. Mutta nyt teki mieli kakkospyöräksi laittaa oikeasti enduropyörä.
![]()
Ainakin huippunopeus on rajoitettu 5 ja 6 vaihteilla. Muita kuristuksia ei tietääkseni ole.Onkos nuo yleensä kuristettuja vakiona? Ainakin muilla merkeillä näin.
Sama autolla ajaessa?
Mutta tosiaan, kypäräpuhelin ja sieltä sit bluetoothilla musat, toki hyvä jos kypärässä paikat koverrettuna niin ei ala painamaan pehmusteiden läpi.
Joo pärrällä pitää sen varran tarkempana olla kuin autolla ja itte kans ajaessa kuuntelen mieluummin mopon murinaa kuin mitään muuta. Musiikit sitte erixeen \m/
Nahka hieman venyy ja asettuu. Ruotsilla viitataan ilmeisesti XLmotoon ja siellä on ilmaiset vaihdot. Itse tilaisin L-koon.Meinasin tilata Ruotsista nahkatakin kyläpyörittelyyn. Minun mitat(rinnanympärys+vatsa) olisi juuri L-koon ylärajalla ja XL:n alarajalla. Ei ole tarkoitus lihoa. Olisiko tuo L parempi ettei olisi liian löysä tuulessa läpättävä?
Ei ole xl-moto vaan sharkspeed. Siellä taitaa vaihto maksaa.Nahka hieman venyy ja asettuu. Ruotsilla viitataan ilmeisesti XLmotoon ja siellä on ilmaiset vaihdot. Itse tilaisin L-koon.
Tilasin tuollaisen ja palautin. Oli todella laaduttoman oloinen sisus, kaulus ja vetoketjut.xlmoto
www.xlmoto.fi
Meinasin tilata Ruotsista nahkatakin kyläpyörittelyyn. Minun mitat(rinnanympärys+vatsa) olisi juuri L-koon ylärajalla ja XL:n alarajalla. Ei ole tarkoitus lihoa. Olisiko tuo L parempi ettei olisi liian löysä tuulessa läpättävä?
Minä olen saanut kokonaiset 100km -93 Firebladen mittariin tämän kesän aikana ja mietinkin tässä, että pitäisikö tämä laittaa takaisin seisontaan. Kävin pyörän viime talven aikana pääpiirteittäin läpi (siistin ja uusin kaiken joka oli hajalla/ei ollut alkuperäistä), mutta en jaksanut rueta vaihtamaan keulan stefoja vaikka ne tihkuivat jo syksyllä kun ne oli edellisen omistajan mukaan vaihdettu -18. No ei tihkuminen mihinkään ole loppunut vaan päinvastoin. Uudet stefat ovat olemassa, mutta liukuholkkeja odottelen paikalliselta Hondan jälleenmyyjältä, pakko vaihtaa/vaihdattaa nekin.
Tämä on käytännössä pönttöä ja vilkkuja vaille museokunnossa ja nekin ovat olemassa, mutta vaativat vielä kunnostusta.
Kaikki ketjut osiossa näkyy kirjautumatta.Moottoripyora.org:ssa on oma pyöräni osiossa tästä threadi jos joku haluaa käydä lukemassa, harmi vain kun kuvat eivät taida näkyä kuin sinne rekisteröityneille.
What's The Best Way To Break-In A New Engine ?? The Short Answer: Run it Hard !Tavoitteena olisi päästä radalle tutustumaan pyörään kunhan sisäänajokilometrit hoidettu.
Juu eihän näillä ole nykyään mitään merkitystä. Moottorit huudatetaan jo tehtaalla dynossa.
Pakko oli ostaa kevyt helletakki että pysyy tajuissaan.
Oletko siirtynyt katupyöristä pois? Muistan maailman huono-onnisimman Aprilian-kuskinViikonloppuna ois viimein kauden ekat räärää-kilpailut Kemoralla. Tulee varmaan tarkenemaan perjantain treeneissä, yli 30C
Kuva huvikseen, Kymiringiltä parin viikon takaa![]()
Juu, taannoin sain Apriliasta tarpeekseni ja vaihdoin sen 10R Kawaan. Sillä ajoin kadulla sillä tapaa riittävän isot ylinopeussakot, että alkoi radan kiertäminen kiinnostaa. Kaadoin katupelin ekassa jokkiskisassa niin, että siitä ei kannattanut enää katupyörää korjata.Oletko siirtynyt katupyöristä pois? Muistan maailman huono-onnisimman Aprilian-kuskin![]()
Vähän myöhässä, mutta Ring Race Club järjestää ja Trackday Finland niminen pulju. Orgilla ja MP tuella ei taida olla kalenterissa??Onko tuolla Kymiringillä tulossa ratapäivää jollon tavan pulliainen pääsee maxua vastaan rataa kiertämään? En gööglellä heti löydä.
Mää ostin pari vuotta sitten Rukan Air takin näitä harvoja helteitä varten. Ainut mikä ihmetyttää on ettei oo hankkinu moista jo vuosia sitten.+1000km oisi takana nyt tälle kauteen. Onhan se mahtavaa kun huippu kelit ja lomakin ni kerkee ajamaan. Pitäs vaan hommata kevyemmät kamat jos helteet jatkuu. Niin hikistä hommaa nykyisillä kamoilla ettei kaupunki ajoa edes haluta ajella. Isommalla tiellä nämä helteet yhtä nautintoa olleet. 5tiellä ainaki pyöriä vastaan tullut ihan kiitettävästi, on muutkin lähteneet pyörien selkään.
Kokemuksia nuista ajofarkuista näillä helteillä? Josko kaupunki rälläystä niin voisi niitäkin harkita? Nykyisillä housuilla ja takilla kaupungilla jos ajaisi tunnin niin varmaan lämpö halvaus tulisi.. Maanantaina ajot vedin eri takilla ja mietin miten hitossa on maantielläki niin hikinen niin oli lämpö vuori jäänyt paikolleenNyt sitte kaks eri takkia ja toinen saa olla viileimmille keleille vuoren kans ja toinen ilman vuorta. Pitäs hakea veljeltä testiin richan housut joissa on kunnon tuuletukset. Ainakin veli sanoi että viileimmillä keleillä tuntui kuin olisi ajanut boxerit jalassa kun hengittää aika makeasti.
Mitäs tykkäsit radasta?Viikonloppuna ois viimein kauden ekat räärää-kilpailut Kemoralla. Tulee varmaan tarkenemaan perjantain treeneissä, yli 30C
Kuva huvikseen, Kymiringiltä parin viikon takaa![]()
Kun lämpötilat pyörii varjossa +30c niin ei siinä ajokamoja voi käyttää ellei ole jotain 100km motarisiirtymää edessä.Kokemuksia nuista ajofarkuista näillä helteillä? Josko kaupunki rälläystä niin voisi niitäkin harkita? Nykyisillä housuilla ja takilla kaupungilla jos ajaisi tunnin niin varmaan lämpö halvaus tulisi.. Maanantaina ajot vedin eri takilla ja mietin miten hitossa on maantielläki niin hikinen niin oli lämpö vuori jäänyt paikolleenNyt sitte kaks eri takkia ja toinen saa olla viileimmille keleille vuoren kans ja toinen ilman vuorta. Pitäs hakea veljeltä testiin richan housut joissa on kunnon tuuletukset. Ainakin veli sanoi että viileimmillä keleillä tuntui kuin olisi ajanut boxerit jalassa kun hengittää aika makeasti.
Kun lämpötilat pyörii varjossa +30c niin ei siinä ajokamoja voi käyttää ellei ole jotain 100km motarisiirtymää edessä.
Shortsit ja t-paita päällä mennään ja toivotaan ettei kaaduta![]()
Kyllä tuota shortsi + t-paita porukkaa näkee yllättävän paljon liikenteessä. Parhailla vielä muksu kyydissä samassa varustuksessaToivottavasti tämä oli sarkasmiaKun ei tuosta nyt ihan varma voi olla... Onhan turvavyökin tietysti turha, jos ei aio kolaroida.
Ei varmaan ollu. Noitahan näkee. Ja mitä muuta siinä voi kun toivoa ettei kaadu.Toivottavasti tämä oli sarkasmiaKun ei tuosta nyt ihan varma voi olla... Onhan turvavyökin tietysti turha, jos ei aio kolaroida.
Kymi? Paras millä oon ajanu. Täydellinen rata kuussatkulle. Saa vedettyä pääsuoralla kaiken mitä vehje kulkee ja sit on kuitenkin sopivasti tekninen + älyttömästi korkeuseroja. Paljon enempi tykkäsin tuosta kuin esim. Valenciasta missä talvella kävin samalla pyörällä.Mitäs tykkäsit radasta?
Ei varmaan ollu. Noitahan näkee. Ja mitä muuta siinä voi kun toivoa ettei kaadu.
Juu, kyllä se emäntäkin noita töissä näkee ja silti se sanoo ettei laittaisi ajokamoja näillä helteillä päälle...Eihän se oo, mutta töissä noita sankareita näkee sitten kun on iho rullalla ja lihakset paljaana.
Eipä sitä tule limiteillä muutenkaan ajeltua kadulla, radallakin aika rauhassa kun ei tuota kaataa viitsi, pitäisi olla joku toinen pyörä millä sitten vetää radalla isoo kovaa.Mikä nyt se todennäköisyys sille kaatumiselle on rauhallisessa ajossa? Jos siis oletetaan, että se pyörä on hallinnassa ja ei lähde lapasesta ekassa irtohiekassa.
Joku kun jyrää risteyksessä kylkeen niin siinä ei paljon pelasta ne huomioliivit..
Miten muuten uskallatte ajaa gore texeillä? Nehän sulaa ihoon heti kun vähän kovemmasta vauhdista kaataa
Lisätään nyt, että itseltä löytyy kyllä täysi portfolio ns. Race varusteita kaapista. Tässä kun on etänä ollut paljon nyt ja vaimo autolla töissä, niin käynyt esim lounaalla moottoripyörällä pari kertaa. En nyt jumalauta laita nahkapukua päälle siiihen.