Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä niittasin DID VX-530 ketjut.
![]()
Kannattaa mitata niittaamaton aina ennen niin tietää paljonko levinnyt eikä tarvitse jännittää. Paljoahan sen ei tarvitse eikä pidä levitä.Kuinka paljon sinulla se niitin pää avautuu/leviää sillä Afamin työkalulla? Itse niittailin uudet ketjut sillä ja tuntuu että se pää ei laajentunut juuri nimeksikään, kun se piikin alla oleva pyöreä osa oli jo pohjassa. Vähän kuumottaa, että pitääkö tässä vielä pistepuikolla näpytellä varmuudeksi lisää levitystä. Lisäksi taisin painaa vastaslevyn ehkä hivenen liian tiukkaan, tuntuu jäykemmältä kuin muut lenkit, mutta ei kumminkaan jää siihen asentoon mihin sen vääntää ja on suorassa kun pyöräyttää rengasta.
Ensimmäinen moottoripyörä slipareilla ikinä ja ranteet kiitävät.
Onko kellään mitään pro-tipsejä ajoasennosta pidemmille matkoille.
Parin myyjän kanssa jutelleena, ilmeisesti alkukevät oli todella hiljaista koska coronasta ei tiedetty vielä mitään, mutta nyt kun käytännössä kaikki kesän tapahtumat on peruttu, on myynti aika kovassa kasvussa.Tässä jokunen vuosi tullut mopoilla ajeltua ja nyt tuntuu hinnat olevan ihan järkyttäviä. Juurikin 2004-> mallin pyörä kuin pyörä tullu hinnat ylös sen 1000€ vai olenko yksin kuvtelmieni kanssa?
Omani meni kaupaksi alle 12h kun taisin pyytää liian vähän ja omasta mielestä liikaa, koska jäin voitolle vielä 2 vuoden jälkeenkin
Jep. Uuden 701 Supermoton saa liikkeestä samaan hintaan, kuin jonkun 2tkm ajetun yksityiseltä. Italiaanoissa on hinnat pysyneet paremmin kurissa, mitä nyt Mv Agustoja olen katsellut.690R hinnat on ainqri ihan taivaasa. Enduron siis. Sama 701. Viime kesästä vähintään sen tonnin kalliimpia. Pariki paikoitellen. Ihan hullut pyynnit.
Laittelin saman eturenkaan Helatorstaina tilaukseen ja tänään saapui perille. Tosin Roadtecin sijaan laittoivat vahingossa Sportecin, mutta sentään renkaan koko on sama.Metzeller Roadteck 01 sarja laitettiin tilaukseen, kun enempi ajava tuttu oli myös tuon kannalla.
Suurin mysteeri on aina toimivuus muiden merkkien kanssa. Missään ei ole kunnollista taulukkoa malleista, jotka toimivat keskenään. Hienoimmissa malleissa on mesh-ominaisuuksia, mitkä eivät missään tapauksessa toimi muiden valmistajien kanssa. Usein ongelmana tuntuu olevan monien yhteyksien hallinta kun pitäisi samaan aikaan olla navigaattorin ja puhelimen kanssa yhteydessä. Etäisyyskin vaikuttaa valintaan, mutta vaikka luvataan kuuta taivaalta, niin näköesteet yleensä tuhoavat yhteyden.Kokemuksia kypäräpuhelimista?
Toiveissa olisi löytää n. 200€ kypäräpuhelimet joilla vaimon kanssa onnistuu höpinät, toimii navigaattorin sekä puhelimen kanssa.
Interphone Sport ja Edge ovat semmoisia jotka osuneet hintahaarukkaan kun saisi doublepackit tarjouksesta Edgen 160€ ja Sportin reiluun 200€.
Meneekö täysin metsään jos jommankumman noista valitsee?
Toimivatkohan nuo sitten tarvittaessa myös toisten merkkisten kypäräpuhelimien kanssa?
Hoj - på Sveriges största ordbok - synonymer.se kertoo jotta hoj on motskari, joten toi "pga hojbyte" vaan tarkoittanee jotta uusi mopo on hankittu ja vaihtomopoa on turha tarjota. Tämä siis vahva arvaus.
Vähän aiheesta sivuava, mutta osaisko joku selittää eli5 tyylillä, että miksi 4 tahti kevari voi kuluttaa 3l/100km ja 2 tahtinen vetää 4-10l/100km. Ts mihin 2 tahtinen hukkaa parhaimillaan 2/3 energiasta suhteessa 4 tahtiseen, kun kuitenkin kemiallisen energian muutos liike-energiaks pitäs olla vakio.
Kaksitahtisessa kevarin moottorissa käytettävä kampikammiohuuhtelu hukkaa aina jonkin verran polttoaine-ilmaseosta palamattomana pakoputkeen. Palotapahtuma on optimaalinen vain pienellä teho- ja kierrosalueella. Nelitahtimoottorissa palotapahtuma on paremmin hallittu ja suurempi osa polttoaineen energiasta saadaan hyötykäyttöön.Vähän aiheesta sivuava, mutta osaisko joku selittää eli5 tyylillä, että miksi 4 tahti kevari voi kuluttaa 3l/100km ja 2 tahtinen vetää 4-10l/100km. Ts mihin 2 tahtinen hukkaa parhaimillaan 2/3 energiasta suhteessa 4 tahtiseen, kun kuitenkin kemiallisen energian muutos liike-energiaks pitäs olla vakio.
Kokemuksia kypäräpuhelimista?
Toiveissa olisi löytää n. 200€ kypäräpuhelimet joilla vaimon kanssa onnistuu höpinät, toimii navigaattorin sekä puhelimen kanssa.
Interphone Sport ja Edge ovat semmoisia jotka osuneet hintahaarukkaan kun saisi doublepackit tarjouksesta Edgen 160€ ja Sportin reiluun 200€.
Meneekö täysin metsään jos jommankumman noista valitsee?
Toimivatkohan nuo sitten tarvittaessa myös toisten merkkisten kypäräpuhelimien kanssa?
Olikos boldissa mitä etuja slimmiin nähden, slimmit houkuttelis...Cardo Packtalk Bold tuplapakkauksen ostamalla saattaisit paasta noin 230 EUR per headset hintaan.
Vaihdettiin viime kesana vanhat Sena SMH10:t Cardoihin, valissa kokeilin Senan 30S:aa, joka kylla on valovuosia Cardoja perassa.
Cardojen parhaita puolia Senaan nahden automaattinen yhdistaminen ja erinomaisesti toimiva mikrofonin mykistys.
Tuulen suhinoita yms. ylimaaraista ei tule yli lainkaan.
Sama laite. Slimmissa kontrollit ja akkupaketti erillaan, akut tulee kyparan niskaosaan.Olikos boldissa mitä etuja slimmiin nähden, slimmit houkuttelis...
Kypäräpuhelin, ei nappeja, painaa vain...Onkos täällä porukka käyttäny nappikuulokkeita kypärän alla ja jos ootte ni minkä mallisia? Tuumasin tossa et vois olla ihan jees saada musiikit soimaan pyörälenkeillä, pidin aikanaan Kossin Plugeja kypärän alla mut noitten nappien kanta on sen verran levee et alko korvalehtiä särkeen melko lujaa pidemmällä matkalla ja kieltämättä oli hieman kikkailua saada pysyy korvissa ku laitto kypärän päähän.
Mää en pysty kuunteleen musiikkia ajaessa. Aiheuttaa vaan stressiä ja häirihtee liikenteen seuraamista.
Kokemuksia kypäräpuhelimista?
Toiveissa olisi löytää n. 200€ kypäräpuhelimet joilla vaimon kanssa onnistuu höpinät, toimii navigaattorin sekä puhelimen kanssa.
Interphone Sport ja Edge ovat semmoisia jotka osuneet hintahaarukkaan kun saisi doublepackit tarjouksesta Edgen 160€ ja Sportin reiluun 200€.
Meneekö täysin metsään jos jommankumman noista valitsee?
Toimivatkohan nuo sitten tarvittaessa myös toisten merkkisten kypäräpuhelimien kanssa?
Joo pärrällä pitää sen varran tarkempana olla kuin autolla ja itte kans ajaessa kuuntelen mieluummin mopon murinaa kuin mitään muuta. Musiikit sitte erixeen \m/Mää en pysty kuunteleen musiikkia ajaessa. Aiheuttaa vaan stressiä ja häirihtee liikenteen seuraamista.
Just oli 2 päivää auki viikonloppuna. Kundit kävi kiertää sitä ihan urakalla.Onko tuolla Kymiringillä tulossa ratapäivää jollon tavan pulliainen pääsee maxua vastaan rataa kiertämään? En gööglellä heti löydä.