Mopokuumetta

Käytännössä kuitenkin on siitä kyse mistä tykkää :)
Nimenomaan niin, mikä itselle sopii. Tarvittaessa noita keppejä saa säädettyä, mutta se pitää tehdä purkamalla, vaihtamalla jouset tai simmittämällä ne uudestaan. Kolmansilta osapuolilta, esim. Ktechiltä näyttää löytyvän säädettäviä vaimennusruotoja orkkiksia korvaamaan.
Sen muistan vielä jotenkin, että HD V-Rod mopon keula oli liian pehmeä. Esim jarrutuksissa painui liian paljon? Lisäksi tuon mopon keulaa oli kai muutenkin moitittu liian pehmeäksi. Eikä siinäkään ollut mitään säätöjä.

Yhden "säätövideon" katsoin eilen ja siinä testattiin myös, että etu- ja takapää ovat yhtä pehmeitä tai yhtä kovia? Tuo kävisi järkeen, että ajettavuus olisi "tasapainossa".

Itse en osaa sanoa mistä oikeasti tykkään? Luultavasti saisi olla jopa Sport (3/3) ja niillä minimi rengaspaineilla (2.5bar ja 2.9bar, Livewire1). Ja olisihan sitä jousitusta sitten helppo itse säätää ruuvimeisselillä 2/3 tai 1/3 säätöön. Vähän vaan katselee ensin, että miten ne ruuvit tulee laittaa oikeaan kohtaan.
 
KTM on nyt siirtynyt intialaisomistukseen.
Bajaj Auto:sta on tullut enemmistöomistaja 74,9 prosentin osuudella.

"KTM:n lisäksi Bajaj omistaa nyt sekä GasGasin että Husqvarnan tuotemerkit."

Bajaj Auto on ilmoittanut tekevänsä KTM:stä kustannustehokkaampi, esimerkiksi komponenttien hankinnan osalta, eli varmaan intialaisia ja kiinalaisia osia?

Halpuutus ja kiinalaistuminen menossa?

Itsellä siis ktm 790 duke, joka kyllä on minusta ihan hyvä mopo. Tavallaan hyvä, että ktm jatkaa valmistajana, mutta toisaalta nyt sitten intialaisena valmistajana.


Edit:

Saa nähdä miten esim Livewire:n käy, kun aika heikkoa taitaa olla myynti.
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 650
Viestejä
5 007 571
Jäsenet
80 322
Uusin jäsen
gigpea0001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom