Kyllä on toi vihree ainoo oikee väri kasawikaan! Onko noi peilit kiinalaisia tarvikepeilejä?Ne on vähän kulmikkaita tuosta tuppien kiinnikkeistä verrattuna esim rizoman vastaaviin.
Olen väristä täysin samaa mieltä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä on toi vihree ainoo oikee väri kasawikaan! Onko noi peilit kiinalaisia tarvikepeilejä?Ne on vähän kulmikkaita tuosta tuppien kiinnikkeistä verrattuna esim rizoman vastaaviin.
Uskaltaako vanhoja öljyjä käyttää? Nytku toi pyörä tuli taas hankittuu, nii huomasin että kaapissa 2-3v vanhoja 2t öljyjä (Castrol Power 1 Racing 2T). Purkissa lukee vain valmistuspäivämäärä, ei muuta.
Hups, tuli ostettua heräteostoksena kaverin vanha -96 R1100GS bemari, hintaa kokonaiset 1000 NZD.
Pitää nyt ensin askarrella tuo XT:n scrambleriprojekti loppuun ja säätää sitten tuosta GSstä jotain erikoista.
Mä vaan sanon
![]()
Mulla on se möhkötankkimalli, joka saattaa istua scramblerilookkiin vielä paremmin (tai sitten ei)

Kaikkihan ne istuu kun näkee vaivaa ja RAHAA
Harley Davidsonkin menee hienosti, mutta nipun on oltava kunnossa.
Uskaltaako vanhoja öljyjä käyttää? Nytku toi pyörä tuli taas hankittuu, nii huomasin että kaapissa 2-3v vanhoja 2t öljyjä (Castrol Power 1 Racing 2T). Purkissa lukee vain valmistuspäivämäärä, ei muuta.
Kyllä mä ainakin käyttäisin.
Eikös noisa perän öljyvuoto kieli hajoamassa olevasta laakerista? Mikäs sähköisä? Emäputken sivuilta kulkevat johtoniput on vyötetty liian tiukalle tehtaalla ja aiheuttaa johtojen rikki nirhaantumista. Toki luulis tuon ikäsesä olevan hoidettu.
Nyt näyttää kelit siltä, että mopon varmaan voisi kohta laittaa talviteloille. Vain noin 3000 km tuli ajettua tänä vuonna.
Mä otin jo parisen viikkoa sitten pois liikenteestä. Toki sen kärryyn saa äkkiä jos vielä innostuu käymään ajamassa ja netistä taas liikenteeseen.
Talvella pitäisi vähän punnita vaihtoehtoja et ostasko toisen mopon ja muuttas ton takaisin vakioksi vaiko lähteä tuota vielä parantelemaan. Katotaan vielä hetki kun kisakuskit saavat moponsa myyntiin nettimotoon![]()
Mulla on ainakin ympäri vuotinen vakuutus mutta varmaan 1kk päästä menee jonnekkin säilöön![]()
Hyvinhän se etenee, omassa kans jotain pientä sanomista ennen kuin voi valmiiksi kutsua.Voi viulu mikä urakka parsia yksi mopo kasaan.
Haasteellisin osa oli Honda CX500:n tankin lyhentäminen/korottaminen ilman mitään aiempaa peltityökokemusta.
Mielenkiintoinen projekti silti toimistotyön vastapainoksi ja paljon on tullut opittua tähän mennessä.
Enää puuttuu takalokari, tankin maalaus ja sivupaneelit. Pitää jossain vaiheessa turata pidempi etulokasuoja jonka pudotan alas normaalille paikalle tuolta ylhäältä.
![]()
Supermotot aattelin hommata ens kesäks omaan enskaan. Kummat näistä sopisi paremmin?
Pyörä
![]()
VMX COMPLETE SUPERMOTO WHEELS FOR KTM SX-F EXC XC 250 450 530 BLACK NIPPLE
VMX COMPLETE SUPERMOTO WHEELS FIT KTM SX-F EXC XC 250 350 530 BLACK SPOKE
Luulisi että saisi halvemmalla vanteet kun ei tarvii vissin vaimennetulla navalla olla?
Näköjään lukasin huonosti aluksi. No ei tuo kauhean kalliilta kuullosta täydellisenä settinä. Mistäs päin nuo tulee?Tuossahan tulee muutakin mukana kuin pelkät vanteet. Noilta saa nuo vanteet tubelessina +45€, kun kysäsin aspasta.
Suomessa noilla on vissiin oma varasto.Näköjään lukasin huonosti aluksi. No ei tuo kauhean kalliilta kuullosta täydellisenä settinä. Mistäs päin nuo tulee?
Aloin jo katselee omaankin mopoon motoja, vaikka hypermoto jo toisena pyöränä![]()
Ostin talvimopon, jonka oston jälkeen ajoin talliin ja siellä on hyvin pysynyt tallessa. Piikkirenkaitakaan ole vielä allaTekisipä mieli talvihuollon sijasta ostaa toinen mopo, joku kilvellinen 450 niin pääsisi vähän ajelemaan näin talvellakin.
Mutta taitaa vielä tänä talvena jäädä haaveeksi rahan puutteen vuoksi. Eli ei muutaku irrottaa takaiskari shimmausta varten ->
Suomessa ne kasataann. Samoja vanteita näkyi SM tason crossikuskeillakin, että pitäisi olla ihan toimivia. Oli kyll nopea toimitus, kun viime talvena tilasin omaan crossiini vanteet.Suomessa noilla on vissiin oma varasto.
Shipping & Delivery,Overview
Keppiveto ja katteet mutta Kawan sielukkuus, GTR1000
Kawasaki GTR 1 000 cm³ 1986 - Eura - Moottoripyörä - Nettimoto
Kawasaki GTR 1000 1 000 cm³ 1994 - Tornio - Moottoripyörä - Nettimoto
Jos piti päästä sporttisemmin niin CBR1000 ja XX on aina varma valinta
Honda CBR 1000 F SIISTI TONNINEN SEPPO !!! 1 000 cm³ 1997 - Sipoo - Moottoripyörä - Nettimoto
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird *RUISKU* 1 100 cm³ 1999 - Nivala - Moottoripyörä - Nettimoto
Oi kaikki kanssa pärräilijät jotka jo odottaa kevättä että saa sen kullan kaivaa tallista! MP-messut tulevana vkl ja ajattelin jos nyt sit viimeinkin päivittelisi varusteluetteloa.
Katselin muutamia rentoja ajopöksyjä ja mietin että onko täällä jollakin ollut ns. tekstiilipöksyjä ja nahkatakkia käytössä aiemmin? Mietin vain ettei jäisi se selkä aivan paljaaksi,
kun joskus tuntuu että nahkatakki on leikattu niin että housut saa olla korvissa asti ettei selkä pilkota. :|.
Oi kaikki kanssa pärräilijät jotka jo odottaa kevättä että saa sen kullan kaivaa tallista! MP-messut tulevana vkl ja ajattelin jos nyt sit viimeinkin päivittelisi varusteluetteloa.
Katselin muutamia rentoja ajopöksyjä ja mietin että onko täällä jollakin ollut ns. tekstiilipöksyjä ja nahkatakkia käytössä aiemmin? Mietin vain ettei jäisi se selkä aivan paljaaksi,
kun joskus tuntuu että nahkatakki on leikattu niin että housut saa olla korvissa asti ettei selkä pilkota. :|
Komean näköiset. Laitahan kuvaa kun ovat alla.Tuli motot hommattua kotariin. Joutuu menemään tällä oranssilla värityksellä, kun se itseäni kiehtoo.
![]()
Vaimolle tuli työmatkalla hieman viivästystä.
Riikinkukko suoraan pleksistä läpi ja otsaan sellaisella voimalla, että visiiristä lensi pinlockin pinnit jonnekin.
Onneksi oli tuo korkea pleksi ottamassa iskua, muuten oli voinut käydä heikommin.

Onko tämä nyt sama kuin pelikaani turbiinissa?
No hyvä ettei käynnyt pahasti, mä olen joskus saannut variksen 80km/h vauhdissa olkapäähän, vaikka oli repun hihna vielä välissä niin olin varma että olkapää meni sijoiltaan niin paljon se sattui, ei onneksi ollut sitten. 2vko oli kauhea mustelma siinä.
Kauhulla katellut kuvia kun prätkä ajaa hirven tai peuran kanssa kolarin, tulee pahaa jälkeä!
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.