Komia on vaikka onkin vähän mopo ja väri ei ole se paras mahdollinen kawan väri eli candy lime vihreä. Noin muuten musta valkoinen väritys on tosi hyvä. Sopii se tohonkin hyvin.Tuli eilen tehtyä mopokauppoja ajo-oikeuden palautumista odotellessa. 10R Kasawika vaihtui samanlaiseen kusiaiseen. Kyllähän se vähän Suzuki PV:ltä tuntui kiloisen jälkeen, mutta välirahana saatu käteinen & pullo absinttia tuli tarpeeseen
Ja onhan se tääkin ihan kivan näköinen vehje, todennäköisesti kortin tälläkin saa halutessaan jäähylle:
Yksikilpinen vehje ja veikkaan että katteet ovat mallia eBay. Eli oisko joskus kipattu kyljelleen tms.Komia on vaikka onkin vähän mopo ja väri ei ole se paras mahdollinen kawan väri eli candy lime vihreä. Noin muuten musta valkoinen väritys on tosi hyvä. Sopii se tohonkin hyvin.
Onko kaks kilpinen vai maalattu?
Kiitos! Sitä minä vain mistä tuota nauhaa halvalla saa, mutta ebaystapa tietenkin.Kiinasta mm. löytyy ihmeellisyyksiä.
Black Fiberglass Exhaust Heat Wrap Downpipe, Engine Bay, Exhaust Shield 5M*1.5in | eBay
Silver Metal Motorcycle Exhaust Pipe Heat shield Muffler Staight Guard Cover DH | eBay
Myös jalkatappien siirtosarjoja löytyy esim hakusanoilla "adjustable foot pegs", mutta ongelmia voi aiheuttaa vaihde- ja jarrupoljin.
Eikö tuota saa Biltsustaki aika halvalla?Kiitos! Sitä minä vain mistä tuota nauhaa halvalla saa, mutta ebaystapa tietenkin.
Biltemasta ostin omaani ja mustalle kävi näin.Eikö tuota saa Biltsustaki aika halvalla?
Oliko tuo mustaa alkaisa? Tuo kiinasta euron/metri on varmaan paljo parempaa [emoji16]Biltemasta ostin omaani ja mustalle kävi näin.
No kuten näät niin loppu putki on vielä musta. Eli haalistuu ja pahasti. Varmaan lämpötilatki vaikuttaa, tuo ilmajäähdytteinen nyt sattuu olemaan vähän kuuma. Öljyt pyörii siinä 100-120c välillä ajossa, niin voi arvata että lämpöä on myös pakoputkessa.Oliko tuo mustaa alkaisa? Tuo kiinasta euron/metri on varmaan paljo parempaa [emoji16]
Kuuleman mukaan alkuperäinen ThermoTec haalistuu kans jonku verran. Ei toki ihan noin hyvin.
Meinaatko oikeasti että 17nm riittää pakosarjalle, itse laittaisin kyllä kireämmälle?Kiristele vaikka 17nm paikkeille - Käytä kone lämpöseks ja tee jälkikiristys kun kone jäähtynyt.
Meinaan.Meinaatko oikeasti että 17nm riittää pakosarjalle, itse laittaisin kyllä kireämmälle?
En tuohon enää momenttiavainta käytä, laitan käsivaralla arviolta 25-30nm? Niinkuin varmaan moni muukin ja vähän vielä enemmän, päätellen avaamistani todella kireässä olevista Toki lämpöhän niitä jumittaa...Meinaan.
Kuinka kireälle meinasit omasi laittaa?
Meniköhän jo tiivisteet jos jäi löysälle?Aivan, tosiaan olen nyt asentanut tuon setin paikoilleen ja kaikki meni hyvin. Ainoastaan kun starttasin ekaa kertaa niin sieltä pakosarjan kohdalta kuului kovempaa meteliä/säksätystä. Onkohan ne mutterit nyt liian piukassa vai löysässä? Kone siis lämpimänäkin, annettaessa kierroksia.
Emmä tiiä, kaiken ku olin laittanu paikoillee ja kiristäny omast mielest kireelle kaikki ruuvit sun muut mutterit. Sitte starttaus ja aika mökä kuulu, lähinnä tolta pakosarja alueelta. Hetke kävi et meni lämpimäks ja pien lenkki ja edellee pitää normaalia kovempaa ääntä. Pistäskö siis vielä yrittää kiristää vai mitä?? Ei ne ainakaan liian löysäs voi ol...Meniköhän jo tiivisteet jos jäi löysälle?
Jos ne on liian tiukassa niin ei siitä mitään meteliä pitäisi kuulua, mistä se edes silloin voisi kuulua? Jos liian löysässä, niin tärinä hakkaa äkkiä tiivisteet eikä kiristys enää auta.
Joo empä tiiä, aika pali "rajumpi" räkätys sieltä pakosarjan alusta vaan kuuluu. Muuten tuntuisi toimivan. Sanokaas onko siitä jotain haittaa koneelle yms jos ne ruuvit on liian kireällä tai liian löysällä eli saako jotain rikki jommalla kummalla tavalla?Olisiko korva vain muuttunut herkemmäksi vaihdon yhteydessä... Jos siellä on vaihdon yhteydessä jotain löysälle jäänyt niin, että se ääntä tekee niin pitäisi olla aika yksinkertainen paikallistaa.
Siis kai siellä ihan oikeat tiivisteet on? Etkai niitä vain ole unohtanut välistä ja nyt rääkyy?Ja jos meni tiivisteet niin ne kupariset prikatko??
Periaatteessa et saa muutakuin tiivisteet rikki, tai liian tiukalle vetäessä mutterit muljuamaan. Tuossa paikkaa parempi tosin vetää liian tiukkaan kuin liian löysälle.Joo empä tiiä, aika pali "rajumpi" räkätys sieltä pakosarjan alusta vaan kuuluu. Muuten tuntuisi toimivan. Sanokaas onko siitä jotain haittaa koneelle yms jos ne ruuvit on liian kireällä tai liian löysällä eli saako jotain rikki jommalla kummalla tavalla?
Mikö olisi hyvä momentti sarja/työkalu noitten ruuvien kiristelyyn? Vaikea arvioida momenttia hauis tuntumalla =)
Ei ole kuin kupariprikat ja olettaisin, että niin on Ixilissäkin. Joko tulee mukana uudet tai käytetään orkkiksia.Siis kai siellä ihan oikeat tiivisteet on? Etkai niitä vain ole unohtanut välistä ja nyt rääkyy?
pakosarjan tiiviste - Google-haku
Jahas, kiitos tiedosta, näin ne pyörätkin muuttuu vuosien myötä ja aina oppii uuttaEi ole kuin kupariprikat ja olettaisin, että niin on Ixilissäkin. Joko tulee mukana uudet tai käytetään orkkiksia.
2017 Kawasaki Z900 ABS (ZR900BHF) Muffler(s) | Ronnie's Mail Order
Joo mukana ei tullut vaan orkkiksilla mennään. Ne siis siellä välissä ja ehkä se momentti on ratkaseva kun nyt vaan kiristetty tosi piukasta vähän löysemmälle. Pitäskö vaan kiristää nii pali ku mahdollista? Se on hyvä tietää että tolla kuitenki uskaltaa ajaa eikä paikat hajoo kunhan vaan korvat kestää Tietysti jotain tarvii tolle tehä..Ei ole kuin kupariprikat ja olettaisin, että niin on Ixilissäkin. Joko tulee mukana uudet tai käytetään orkkiksia.
2017 Kawasaki Z900 ABS (ZR900BHF) Muffler(s) | Ronnie's Mail Order
Siinähän se tuli, totta kai ne valskaa kun ensin tiiviste leviää kun kiristät, ja sitten löysäät niin eihän se enää pidä, muutakuin samalla tiukkuudella jos silläkään.Ne siis siellä välissä ja ehkä se momentti on ratkaseva kun nyt vaan kiristetty tosi piukasta vähän löysemmälle.
Kuten PeltoHa jo totesikin, niin ne onkin kuparia. Lämmittämällä (kupariprikkoja) on porukka uusiokäyttänyt.Prikoista vielä niin en usko että 1200km ajetussa ne olis jo entiset...
Tolla kireydellä kyllä meinasin että eivät ole ihan apinan raivo kireydessä mutta voi toki olla että kiristelin ja löysäilin niitä.Siinähän se tuli, totta kai ne valskaa kun ensin tiiviste leviää kun kiristät, ja sitten löysäät niin eihän se enää pidä, muutakuin samalla tiukkuudella jos silläkään.
Kuten PeltoHa jo totesikin, niin ne onkin kuparia. Lämmittämällä (kupariprikkoja) on porukka uusiokäyttänyt.
Joo aika varmaa on. Eihä semmone 17nm paljoo oo, siitä ne kärtsätki sitte tuli. No, oppia koko ikäMun nähdäkseni tuommonen:
https://goo.gl/images/7Z9RRh
sieltä pitäs löytyä. Vanha tiiviste on varmaan litusa sielä syvennyksesä.
Kyllä on toi vihree ainoo oikee väri kasawikaan! Onko noi peilit kiinalaisia tarvikepeilejä?Ne on vähän kulmikkaita tuosta tuppien kiinnikkeistä verrattuna esim rizoman vastaaviin.No nyt on saatu Ixili pakosarja paikoilleen kuin se kuuluikin, tosin ammattilainen sen loppu viimein laittoi/viimeisteli. Vissii puhutaan ihan jostain max 2Nm kiristelyistä ja välillä lämmittäen että pakosarja kiristyy oikea oppisesti. Nyt on myös uudet tiivisteetkin kun kyllä ne ekat ihan littanaksi meni...
Tältä se nyt sitten näyttää, oikein tyytyväinen olen Z900 ulkonäköön nyt. Paljon parempi kuin vakio, kevenikin kaiken kaikkiaan aika tarkkaan 8kg näitten vaihtojen jälkee
Näyttäs mallia biltema olevanKyllä on toi vihree ainoo oikee väri kasawikaan! Onko noi peilit kiinalaisia tarvikepeilejä?Ne on vähän kulmikkaita tuosta tuppien kiinnikkeistä verrattuna esim rizoman vastaaviin.