Nykyautoilla tosiaan painetaan jarrupoljinta vaan niin kovalla voimalla kuin jalasta löytyy ja samalla ohjataan. ESC+ABS hoitaa loput. Myös liukkaalla. Tämä opetettiin BMW winter driving experiencessä, jossa näin neuvoivat ralli+drifting+mikälie maailman mestarit. MedHot on aivan oikeassa. Jarru pidetään pohjassa nolliin asti tarvittaessa.
Ei ehkä jollakin vanhalla romulla, jossa ei oo ESC+ABS ja jarrut kunnossa, mutta autoilla, joista nämä löytyy. Vähintään pidetään se jarru pohjassa kaikella voimalla (hätäjarrutustehostin lopettaa toiminnan heti kun löysäät jalkaa vähänkään, eli polkimen pitää kaikilla voimilla olla lattiassa) kunnes väistön jälkeen auto kulkee suoraan. Sitten voi päästää jarrun ja tehdä mitä tilanne vaatii, oli se sitten kiihdyttämistä tms.
On muuten pelastanut muutamassa tilanteessa nuo neuvot vahingolta ja toimii käytännössä, ainakin nykyajan bemareissa ja J/K Opel Astra:ssa.
Ei ehkä jollakin vanhalla romulla, jossa ei oo ESC+ABS ja jarrut kunnossa, mutta autoilla, joista nämä löytyy. Vähintään pidetään se jarru pohjassa kaikella voimalla (hätäjarrutustehostin lopettaa toiminnan heti kun löysäät jalkaa vähänkään, eli polkimen pitää kaikilla voimilla olla lattiassa) kunnes väistön jälkeen auto kulkee suoraan. Sitten voi päästää jarrun ja tehdä mitä tilanne vaatii, oli se sitten kiihdyttämistä tms.
On muuten pelastanut muutamassa tilanteessa nuo neuvot vahingolta ja toimii käytännössä, ainakin nykyajan bemareissa ja J/K Opel Astra:ssa.