Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Megane on pätevä perusauto, jolla on vielä mukava ajaakin. Katsele jotain 2012-2014 haarukkaa tai sitten suoraan -17+ koska 2015 mallivuosi vaihtui. Voit mielenkiinnosta katsella ruotsista tai saksasta paremmin varusteltuja malleja kun sulla ei ole vaihtoautoa taakkana, huomioit vaan, että on penkinlämppärit mukana.
Työkaveri heitti hyvän pointin, etten välttämättä tarvitse edes noin kallista autoa. Atuolla ei kumminkaan tule päivittäistä ajoa. Mikäli ostasin jonkun 2-4k€ auton, niin siihen en ottaisi kaskoa. Tuohon Avensikseen kasko maksaa 1k€ vuodessa. Mikä olisi järkevä auto tuossa 2-4k€ luokassa![]()
Työkaveri heitti hyvän pointin, etten välttämättä tarvitse edes noin kallista autoa. Atuolla ei kumminkaan tule päivittäistä ajoa. Mikäli ostasin jonkun 2-4k€ auton, niin siihen en ottaisi kaskoa. Tuohon Avensikseen kasko maksaa 1k€ vuodessa. Mikä olisi järkevä auto tuossa 2-4k€ luokassa![]()
Se on ihan siinä ja tässä, että kannattaako tuollaiseen '08 vuosimallin Avensikseen nyt ottaa mitään älyttömän laajaa kaskoa ylipäätänsä. Äkkiseltään laskettuna en pääse tonniin vuodessa millään laskurilla. Halvimmillaan näyttäisi olevan osakasko+liikenne 350 euron vuosimaksua.
Tyypillinen uudehkojen autojen hylkäys liittyy alustan niveliin, jotka on ajettu vaihtokuntoon. Hyöty luotettavuuden ja toimivuuden arviointiin tasan 0. Kaikki vagin TSI/DSG pommit pystyy helposti läpäisemään katsastuksen vaikka muuten täyttä paskaa. Ja mitä kysyjän autovalintaan tulee, niin eiköhän se vertailu pitäisi suorittaa niiden vuosien välille, jotka samalla rahalla saa? 2008 alkaa olla jo siinä vuosilla, että katsastajan piikki menee toyotan "pintaruosteesta" läpi, jos huono yksilö sattuu kohdalle. Koneeseenkin on varmasti alkanut tulla enemmän synttärisettiä. 8 k€ 12 vuotta vanhasta perusjapsista on ihan helvetisti.Vähän peruspektiiviä siihen "pätevyyteen" luotettavuuden/toimivuuden näkökulmasta:
Katsastustilasto, 2014 käyttöön otetut autot:
![]()
Katsastusraportin pahimmat vikapommit ja kirkkaimmat helmet julki – Katso, miten oma autosi sijoittuu
Mitkä ovat vuonna 2014 käyttöön otettujen autojen vikapommit ja mitkä ovat vähävikaisia helmiä? Kokosimme Traficomin tuoreesta tilastosta autojen hylkyprosentit.www.aamulehti.fi
Hylkäysprosentti Renault Megane 14.2 % (kilometrejä keskimäärin 88000)
Hylkäysprosentti Ford Focus 4.5% (kilometrejä keskimäärin 86000)
Hylkäysprosentti Volkswagen Golf 2.6% (kilometrejä keskimäärin 96000)
Hylkäysprosentti Toyota Avensis 1.8 % (kilometrejä keskimäärin 103000)
Hylkäysprosentti Toyota Auris 1.9 % (kilometrejä keskimäärin 80000)
Aika harvalla taitaa olla paikka, välineet ja tietotaito tehdä ruostekorjauksia (jos puhutaan jostain muusta kuin popniitti+kitti+alustamassa viritelmistä). Nivelten vaihto onnistuu paljon helpommin ja ei teetettynäkään ole kovin kallista. Sekä ruostekorjauksia että nivelten vaihtoa tehneenä sanoisin, että koska tahansa valitsen mieluummin nivelten vaihdon kuin ruosteen poistamisen. Ruosteongelmat ovat yks loputon suo.Netistä löytyi artikkeli jossa moitittiin uudemman avensiksen ruostesuojausta. Vanhemmassa 03-08 mallissa pitäisi olla paremmat suojaukset. Uusien autojen ruosteenesto retuperällä | Tuulilasi
Toisaalta ei pohjan ruostepaikkaukset ole ongelmana, kun löytyy tilat missä tehdä nuo tarvittaessa. Tosin ei sitä nyt haluais korjailla 6-8k€ auton pohjaa lähivuosina. Täytyy kysyä liikkeessä onnistuuko pohjan kunnon tarkastaminen.
Ja miksi ranskalaiset hylätään, 20€ nivelen takia, katsastustilastot ei kerro luotettavuudesta juuri mitäänVähän peruspektiiviä siihen "pätevyyteen" luotettavuuden/toimivuuden näkökulmasta:
Katsastustilasto, 2014 käyttöön otetut autot:
![]()
Katsastusraportin pahimmat vikapommit ja kirkkaimmat helmet julki – Katso, miten oma autosi sijoittuu
Mitkä ovat vuonna 2014 käyttöön otettujen autojen vikapommit ja mitkä ovat vähävikaisia helmiä? Kokosimme Traficomin tuoreesta tilastosta autojen hylkyprosentit.www.aamulehti.fi
Hylkäysprosentti Renault Megane 14.2 % (kilometrejä keskimäärin 88000)
Hylkäysprosentti Ford Focus 4.5% (kilometrejä keskimäärin 86000)
Hylkäysprosentti Volkswagen Golf 2.6% (kilometrejä keskimäärin 96000)
Hylkäysprosentti Toyota Avensis 1.8 % (kilometrejä keskimäärin 103000)
Hylkäysprosentti Toyota Auris 1.9 % (kilometrejä keskimäärin 80000)
Käy koeajamassa miltä Corolla/Auris (2005 alkaen) tuntuu ajossa. Luotettavuus ja kustannukset kohdallaan, mutta itse en pidä ajotuntumasta enkä sen takia itse tuollaista hankkinut. Tämä ajotuntuma on on kuitenkin mielipideasia, mikä ei kelvannut minulle voi hyvin kelvata muille.
Ja 2005 eteenpäin sen takia, että Toyotoista meni n. 2000 moottorit ja vaihdelaatikot täysin uusiksi ja corollasta 2002 muuten alusta yms. n, välillä 2000-2004 oli toyotissakin näissä uusissa osissa vähän tyyppivikoja eikä laatu ollut ihan toyotan totuttua erinomaista tasoa, mutta n. 2005 mennessä oli nämä uusien osien lastentaudit/tyyppiviat saatu korjattua ja laatu taas toyotalle tyypillinen eli erinomainen.
-07 vuotisen 2.0 avensiksen omistaneena en tuollaista summaa kyllä tuosta korimallista enää maksaisi vaikka olisikin vähän ajettu. Hyvä peli oli ainakin omani (180-260tkm). Alustassa alkoi jo takana olevan reilusti pintaruostetta. Oli kyllä hyvä käyttis kaikinpuolin.Pitäisi ostaa perheemme ensiauto. Käyttö olisi lähinnä mökille ajamista ja vanhemmilla vierailua. Matkat eivät ole kovin pitkiä alle 200km. Autossa tulee olla myös vetokoukku.
Olen katsellut Avensista, Corollaa ja uudempia Meganeita (2013-20016). Budjetti olisi noin 8k€.Vanhemmat Toyotat on vielä arvossaan tuosta 08 Avensiksesta pyydetään vielä melkein 8k€ Toyota Avensis 1.6 VVT-i M5 Sol Teechnical (ilmastoitu lohkis) NYT JOPA ILMAN KÄSIRAHAA Porrasperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto Mietityttää että kuinkakohan pahasti tuon ikäiset Avensikset ovat ruostuneet. Olisiko teillä heittää jotain muuta vaihtoehtoa tuohon 8k€ budjettiin vai pitäisikö mennä Avensiksella? Tarkoituksena olisi löytää hyvä käyttöauto, jolla on edulliset käyttökustannukset.
Paljonko itse maksaisit/tarjoaisit tuosta autosta? Duunikaverilla on 06 Avensis 284tkm, niin meni takatukivarret vaihtoon. Tuo taitaa olla jokaisessa mk2 edessä, mutta saahan ne vaihdettua.-07 vuotisen 2.0 avensiksen omistaneena en tuollaista summaa kyllä tuosta korimallista enää maksaisi vaikka olisikin vähän ajettu. Hyvä peli oli ainakin omani (180-260tkm). Alustassa alkoi jo takana olevan reilusti pintaruostetta. Oli kyllä hyvä käyttis kaikinpuolin.
Tossahan se vika onkin. 20e nivelet. Ei tolla rahalla saa kestäviä niveliä. Nimimerkillä kokemusta on noista mikämikä VIKA-nivelistä. Tietysti jokaisen oma asia vaihtaako 20 euron nivelet 2 kertaa vuodessa vai 80 euron nivelet kerran viidessä vuodessa.Ja miksi ranskalaiset hylätään, 20€ nivelen takia, katsastustilastot ei kerro luotettavuudesta juuri mitään
Eihän nuo alkuperäiset osatkaan ranskiksissa mitään erityisen kestäviä ole, kun alusta tarkoituksella tehty pehmeäksi ja mukavaksi. Kyllä nuo parin kympinkin nivelet sentään yleensä parin katsastuksen yli kestää, riippuu toki paljonko ajaa.Tossahan se vika onkin. 20e nivelet. Ei tolla rahalla saa kestäviä niveliä. Nimimerkillä kokemusta on noista mikämikä VIKA-nivelistä. Tietysti jokaisen oma asia vaihtaako 20 euron nivelet 2 kertaa vuodessa vai 80 euron nivelet kerran viidessä vuodessa.
Mulla ei ainakaan yhdessäkään omassa autossa ole kestänyt, toki ajan volkkarilla.Eihän nuo alkuperäiset osatkaan ranskiksissa mitään erityisen kestäviä ole, kun alusta tarkoituksella tehty pehmeäksi ja mukavaksi. Kyllä nuo parin kympinkin nivelet sentään yleensä parin katsastuksen yli kestää, riippuu toki paljonko ajaa.
Kyllähän se auto nyt kerran vuoteen pitää huoltaa, teki sen sitten itse tai joku muu. Huolto-ohjelmassa on jotain mennyt päin persettä, jos sen ulkopuolellakin joutuu tekemään alustan osille lisähuoltoa, joiden kunto on kuitenkin helpohkosti tarkastettavissa.Paljon puhetta että halvat osat, mutta kukaan ei laske työlle hintaa, oli se sitten omaa tai pajalla teetätetyä, saatikka hintaa sille vaivalle kun sitä pitää kiikuttaa vähän väliä pajalle pakon sanelemana, jotta saa leiman? Itselle jokainen ylimääräinen pajakäynti on ärsyttävä, oli se sitten kuinka "halpaa" tahansa.
Nuo pienet kilsathan tuota hintaa tuossa nostavat. Itse katsoisin 2.0 koneella olevia kun taitaa tuo olla aika nuhainen (ei se 2.0 mikään raketti ole mutta ihan ok). Hinnasta en osaa sanoa mutta kovin hintavalta omaan silmään vaikuttaa. Toki varmasti huoleton peli.Paljonko itse maksaisit/tarjoaisit tuosta autosta? Duunikaverilla on 06 Avensis 284tkm, niin meni takatukivarret vaihtoon. Tuo taitaa olla jokaisessa mk2 edessä, mutta saahan ne vaihdettua.
Faijalla on ollut aikanaan 1.6 Avensis niin kyllä se riitti normaaliin ajoon.Nuo pienet kilsathan tuota hintaa tuossa nostavat. Itse katsoisin 2.0 koneella olevia kun taitaa tuo olla aika nuhainen (ei se 2.0 mikään raketti ole mutta ihan ok). Hinnasta en osaa sanoa mutta kovin hintavalta omaan silmään vaikuttaa. Toki varmasti huoleton peli.
Yksi alapallo 30min vaihdettuna, ei se nyt hirmu kallista tai aikaa vievää ole...Paljon puhetta että halvat osat, mutta kukaan ei laske työlle hintaa, oli se sitten omaa tai pajalla teetätetyä, saatikka hintaa sille vaivalle kun sitä pitää kiikuttaa vähän väliä pajalle pakon sanelemana, jotta saa leiman? Itselle jokainen ylimääräinen pajakäynti on ärsyttävä, oli se sitten kuinka "halpaa" tahansa.
Kamuxin kanssa onnistuu myös se, että itse kattelet sopivan yksilön muualta ja kamuxin kanssa teet siitä kaupat. Syksyllä ei löytynyt valmiista valikoimasta mieluista niin katselin pari vaihtoehtoa ja paremmasta yksilöstä tehtiin kaupat. Vähän tuo hintaa lisää, mutta ihan kohtuu kuluilla kuitenkin.Äkkiseltään näyttää siltä, että ihan fiksulla hinnoittelulla ainakin Kamux liikuttelee noita maiden välillä. Vielä kun saisi itse valita sen auton vapaasti vähän laajemmasta valikoimasta.
Onko perheessä selkä menosuuntaan matkustavia lapsia? Turvaistuimen kun laittaa W212 E-mersun takapenkille niin etupenkillä käy todella ahtaaksi. Kokeiltu juttu enkä olisi millään etukäteen uskonut. Muutenhan se on ihan tilava auto kyllä ja varmasti mahtuu koko perhe kyytiin jos lapset ovat vähän isompia.Mersuista ei ole liiemmin kokemuksia, niissä pitäisi vissiin mennä suoraan E-sarjaan, että mahtuu koko perhe tavaroiden kanssa kyytiin?
Automaattilootan öljynvaihdot kuuluvat normaaliin vaihto-ohjelmaan. Niistä tuskin on erillistä mainintaa huoltokirjassa, jos siellä ei satu olemaan sille erikseen kohtaa ruksittavaksi.Ikää on sen verran, että todiste ainakin yhdestä vaihteiston öljynvaihdosta tarttis olla. Volvo 60tkm, BMW 100tkm välein.
Volvoissa AWD olisi kiva, mutta niitä on tarjolla aika vähän.Eikä V70 alkupään nelisylinterisellä D4 koneella, D5 AWD tai vanhemmat D3/D4 joista AWD aina vanhemmalla koneella. Ja niistä haldex öljyt vaihdettu myös, samoin x-drive voimansiirto BMW:llä. Näitä on pitänyt huoltaa enemmän kuin huolto-ohjelmassa on mainittu, muuten on vaara saada paketti käteen, joka tikittää pahaenteisesti. BMW mieluummin takaveto ellei voimansiirron huollosta ole varmuutta saatavissa.
Renault ja muut ranskikset on nähty ja koettu. Ei enää ikinä niitä, kiitos.Renault Talisman (16<) saattais tulla jo lähelle hintahaarukkaa, 1,6dci ei ole vielä adblue. Mut pääsääntöisesti bensana ellei se ajomäärä ole ainakin kerran viikossa sen +30km kertavedolla, DPF näissä dieseleissä se pahin on pätkäajolla, uudemmissa sitten adbluet kun ikääntyvät.
Ok, tämä oli hyvä tieto. Ruotsissa olisi laajempi valikoima Volvojen lisäksi myös uudemman mallin Honda CRV-osastolla, joka saattaisi jossakin määrin sekin kiinnostaa noiden aiemmin mainittujen lisäksi. Enemmän tosin rahalle saa vastinetta Volvolla, mutta CRV:n korkeus ja käytettävyys lisäävät mukavuutta, varsinkin kun välistä pitää kuljetella huonoliikkeisiä vanhuksia.Kamuxin kanssa onnistuu myös se, että itse kattelet sopivan yksilön muualta ja kamuxin kanssa teet siitä kaupat. Syksyllä ei löytynyt valmiista valikoimasta mieluista niin katselin pari vaihtoehtoa ja paremmasta yksilöstä tehtiin kaupat. Vähän tuo hintaa lisää, mutta ihan kohtuu kuluilla kuitenkin.
Ei ole onneksi enää tuon ikäisiä muksuja.Onko perheessä selkä menosuuntaan matkustavia lapsia? Turvaistuimen kun laittaa W212 E-mersun takapenkille niin etupenkillä käy todella ahtaaksi. Kokeiltu juttu enkä olisi millään etukäteen uskonut. Muutenhan se on ihan tilava auto kyllä ja varmasti mahtuu koko perhe kyytiin jos lapset ovat vähän isompia.
Ei osunut hakuun. Pitää tutustua. Valkoinen väri on vähän meh, kun siinä näkyy kaikki skeida niin helposti, enkä ole mikään kovin innokas autonpesijä.Mikäs tässä on vikana vai eikö vaan osunut hakuun? Sais vielä n. tonnin edestä polttoainetta kamppiksessa.
Bilia valikoima | Bilia
Löydä uusi autosi Bilian autohausta. Tarjolla niin uusia, ajamattomia Volvo -malleja nopeaan toimitukseen, Volvo -esittelyautoja ja vaihtoautoja. Voit myös ostaa vaihtoauton etänä netissä.bilia.fi
Automaattivaihteisia Volvoja minulla on ollut kaksi (2002 2.0 S40 ja 2004 2.0 Classic V40), mutta siitä on jo aikaa. En tiedä muistanko sitten väärin, mutta kyllä noissa minun mielestäni oli molemmissa huoltokirjan yhteydessä mainittu missä vaiheessa vaihteiston öljyt pitää vaihtaa ja näihn myös tehtiin huollossa.Vaihteiston öljynvaihdot eivät todellakaan kuulu kummankaan merkin huolto-ohjelmaan, korjaan nyt sua jyrkästi ettei myöhemmille lukijoille vuosienkaan päästä jää virheellisiä käsityksiä. Mulla oli kuus vuotta Volvoja ja nyt saman verran pian ollu tämä 5er kuin ne S80:t oli yhteensä.
Volvoissa kuuluu huoltoon vain jos on rekisteröity taksiksi, siviileille ei. Bemarissa ei inahdustakaan ellet tenttaa nyrkki nenän alla huoltoneuvojaa "Mitä taksit on tehny, ne jotka ajaa yli 3v/300tkm?" Eli ihan täysin normaalin auton ostajan oman tiedon/ymmärryksen varassa tajuta, että se sealed for lifetime vaihteiston öljyluokituksessa on yks iso punainen huutomerkki.
Samaa mieltä, vaihteistoöljyt eivät kuulu siviilimallien huolto-ohjelmaan. Takseille kyllä.
Selvittelin hieman tämän auton taustoja Toyota Avensis 1,6 VVT-i Linea Sol Technical 4ov - Vähän ajettu, 2 renkaat alumiinivantein, ilmastointi,Huoltokirja Porrasperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Hieman oudot omistajuuskuviot autoliikkeiden välillä:
19.11.2020 – 19.11.2020 Nicholas Ewert Alexander Pitkäranta, , 1.omistaja
19.11.2020 – Rinta-Joupin Autoliike Oy, Vanha Yhdystie 3, 04430 JÄRVENPÄÄ 1.omistaja
03.11.2020 – 19.11.2020 Halpurit Oy, Kalkkikiventie 9 A 5, 04300 TUUSULA Väliomistaja
10.10.2020 – 03.11.2020 (Yksityishenkilö) 1.omistaja
29.02.2008 – 10.10.2020 (Yksityishenkilö) 1.omistaja
Miksi Halpurit Oy ei myynyt tuota autoa itse vaan laittaneet sen Rinta-Joupille eteenpäin? Halpureilla on kyllä hieman halvempia autoja myynnissä kuin tuo pl. tuo mersu Halpurit.com - Nettiauto Onko kassasta loppunut käteinen vai ovatko löytäneet autosta jonkin pahan vianAuto on myös siirtynyt pitkäaikaiselta omistajalta jollekkin toiselle yksityishenkilölle ja sieltä lempattu Halpurit Oy:lle. Soitin tuonne Rinta-Joupille, niin sanoivat sen olleen alunperin jostain kuolinpesästä missä on ollut 2 autoa. Tainneet jäädä aika vähälle käytölle kun auto on katsastettu vain kaksi kertaa.
06.11.2020 Määräaikaiskatsastus, hyväksytty
Matkamittarilukema 39765 km (06.11.2020)
29.01.2016 Määräaikaiskatsastus, hyväksytty
Matkamittarilukema 39109 km (29.01.2016)
Jokin sairaus tuossa on pakko olla taustalla, ettei autolla ole ajettu 2010 vuoden jäleen ja tuossa 2016-2020 välillä on tullu taas seisontaa ja vain 650km ajoa. Oudon oloinen keissi, niin uskaltaakohan tuota ostaa.
Kiitos vastauksesta. Vilkaisin tuota sinun vanhempaa viestiä, niin nuo korean mallit ei oikein innosta hirveästi. Sukulaisella oli uusi i30 aikanaan ja sen takuuta käytettiin kyllä ahkerasti. Tuntui että kone oli siinä juuri lahoamassa kun se vietiin vaihtoon.@Geven
8-11 tonnia on kyllä mielestäni käyttöautoksi suolainen hinta tuon ikäisestä Avensiksesta vaikka se latolöytö olisikin (oli kilometrejä 40k tai 140k). Kyllä se auto tykkää myös ajosta/huollosta ja 600 kilometriä viimeiseen 5 vuoteen on aika vähän, tuskin on huollettukkaan katsastuksien välissä.
Toki oikein säilöttynä pellit kunnossa, eli jos olet Avensis-harrastaja niin osta pois ja aja kerran kesässä.
Huomasitko muuten aiempaa viestiä, kun en sinua tägännyt? Lisäsin sen nyt siihen.
Tossa saattaa olla Webasto vaikka sitä ei erikseen mainita. Varmaksi sitä ei tiedä, mutta luulen että "svensksåld" autossa on se ollut vakiovarusteena ainakin vielä tuohon aikaan. Vaihtoautojobbareilla saattaa varustelistasta jäädä jotain pois.Tässä olisi Ruotsissa yksi vuoden 2014 V70 D4 missä on aika lailla kaikki toivottavat varusteet, poislukien moottorinlämmitin/lohkolämmitin. Sisustan väri voisi olla tummempi, mutta se nyt on sivuseikka.
Automaattivaihteisia Volvoja minulla on ollut kaksi (2002 2.0 S40 ja 2004 2.0 Classic V40), mutta siitä on jo aikaa. En tiedä muistanko sitten väärin, mutta kyllä noissa minun mielestäni oli molemmissa huoltokirjan yhteydessä mainittu missä vaiheessa vaihteiston öljyt pitää vaihtaa ja näihn myös tehtiin huollossa.
Mazda 6 olisi vähän saman tapainen vaihtoehto kuin AvensisKiitos vastauksesta. Vilkaisin tuota sinun vanhempaa viestiä, niin nuo korean mallit ei oikein innosta hirveästi. Sukulaisella oli uusi i30 aikanaan ja sen takuuta käytettiin kyllä ahkerasti. Tuntui että kone oli siinä juuri lahoamassa kun se vietiin vaihtoon.
Tuossa Avensiksessa pitäisi olla 30k huolto tehtynä. Ei tuo 10k€ ole niin hirveä raha kun olen kuunnellut kavereitten ostokisa 20-30k€ 2014-2016 Toyota malleista. Käteisellä kumminkin tuo osto menee, niin ei tarvitse mitään lainoja. Mikäli tuo auto pelittää niin ei sitä ole kiire hukata noilla kilometreillä ainakaan 6-8 vuoteen.
Mazda 6 olisi vähän saman tapainen vaihtoehto kuin Avensis
En tiedä sen kummemmin miten hyviä ovat, mutta luotettavan auton maineessa ovat kuitenkin olleet ja tämä uudempikoppainen kutonen ei taida olla enää mikään ruosteongelma, toisin kuin edeltävä malli.Käytetyt autot, uudet autot ja leasingautot | Autotalli.com
Autotalli.comista löydät vaihtoautot, käytetyt autot ja uudet autot luotettavilta autoliikkeiltä. Myös leasingautot alan parhailta toimijoilta! Tutustu valikoimaan.www.autotalli.com
Tässä esim. ärhäkämmällä koneella ja hyvillä varusteilla
Käytetyt autot, uudet autot ja leasingautot | Autotalli.com
Autotalli.comista löydät vaihtoautot, käytetyt autot ja uudet autot luotettavilta autoliikkeiltä. Myös leasingautot alan parhailta toimijoilta! Tutustu valikoimaan.www.autotalli.com
Tässä esim. ärhäkämmällä koneella ja hyvillä varusteilla
Käytetyt autot, uudet autot ja leasingautot | Autotalli.com
Autotalli.comista löydät vaihtoautot, käytetyt autot ja uudet autot luotettavilta autoliikkeiltä. Myös leasingautot alan parhailta toimijoilta! Tutustu valikoimaan.www.autotalli.com
Vaurioituneena poisto 13.2.2016 - 10.1.2017 , Vaihdettujen osien kokonaisprosentti 7%, 4xjouset,4xheilahduksenvaimennin,oikea etu-jatakalokasuoja,kattopelti,oikea takaovi,tuulilasi ja mit 7%
Tämä V70 olisi ollut varmaan muuten aika passeli, mutta se on kuulemma varattu jo jollekin.Mikäs tässä on vikana vai eikö vaan osunut hakuun? Sais vielä n. tonnin edestä polttoainetta kamppiksessa.
Bilia valikoima | Bilia
Löydä uusi autosi Bilian autohausta. Tarjolla niin uusia, ajamattomia Volvo -malleja nopeaan toimitukseen, Volvo -esittelyautoja ja vaihtoautoja. Voit myös ostaa vaihtoauton etänä netissä.bilia.fi
Facelifteissä on AWD:ssa 6-lovinen Aisin ja etuvetoisessa uudempi 8.Ei saa yhtä kätevästi kun vaikka volkkarissa. Joku voi korjata jos on muuttunut. Mutta napista sen saa pois ja itellä siitä tuli 2v omistusaikana ihan automaatio jota en edes huomannut myöhemmin, painoin vaan napista pois.
V60:ssä mielestäni oli vähän erilainen ajoasento kun 70:ssä, kannattaa kokeilla. Takakontti aika hankalan mallinen, sekin kannattaa testata.
Mukava ajaa jos saa sopivan ajosennon, mutta rengasmelua hieman enempi kun V70:ssä. R-design on pakollinen varustus että saa noi loistavat penkit ja näyttää ulkoota paljon paremmalle.
Faceliftin moottoreista dieselit 2.0-2.4 on ok, AWD malleissa on aina 2.4 kone. Aski on sitten joissain 6-lovinen ja joissain 8-lovinen, en muista miten ne vaihteli. Bensoista melkeen otettava T5 (askin takia) mutta ihan tuoreimmat bensat taitaa myös olla momentinmuuntimella sen fordin powershiftin sijaan.
Tämä V70 olisi ollut varmaan muuten aika passeli, mutta se on kuulemma varattu jo jollekin.
Tuli tässä ihan puskista mieleen, että mahdollisesti myös V60 voisi olla ok, vaikka vähän pienempi tiloiltaan onkin kuin V70. Kai tuolla neljän hengen perhe kuitenkin liikkuu ihan kivasti parin laukunkin kanssa, vai kuinka? Ja vastaavasti se lienee myös aika lailla ketterämpi kuin V70. Onko vm. 2014-2016 V60:n kohdalla jotain selvästi vältettäviä moottorivaihtoehtoja? Ja siis edelleen toki automaattivaihteistolla.
Tässä olisi mm. tällainen 2015 V60 D4 (R-design -tuunauksilla):
![]()
Volvo V60 D4 181 Hv Geartronic Momentum R-Design # SPORTTINEN JA HYVIN VARUSTELTU SUOSITTU FARMARI # Farmari 2015 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Volvo V60 D4 181 Hv Geartronic Momentum R-Design # SPORTTINEN JA HYVIN VARUSTELTU SUOSITTU FARMARI #, 142 000 km, 2015 - Lempäälä. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Mitähän vikaa tuossa on, kun vaikuttaa minun silmissä jopa edulliselta? Ei puutu oikeastaan kuin peräkoukku ja kuljettajan sähköistuin. Koukun voi asentaa jälkikäteen muutamalla satasella, mutta istuimen kanssa pitäisi tehdä kompromissi. Myös adaptiivinen vakkari olisi kiva, mutta pärjää sitä tavallisellakin.
Btw. Saako näissä kytkettyä tuota ärsyttävää start-stoppia halutessaan pois päältä?
Ei niitä peitetty ole, vaan siinä ei ole kilpiä paikallaan. Veikkaan että se on ruotsista uitettu, eli ei varmaan ole ollut kuvaushetkellä vielä suomalaisia kilpiä. Mm. juuri Ruotsista tuodaan Volvoja ihan hillittömästi koko ajan ja tällä firmalla näyttää olevan sellainen palvelu itselläänkin.Rekkari peitetty, muissa liikkeen rojuissa näkyy. Jotain hämärää taustalla kuten mällätty?
Mjooh, mielestäni kuitenkin varusteisiin nähden kohtuuhintainen. Vähän vähemmän ajettuja saa huonommilla varusteilla samaan hintaan. Tuo sinun linkkaamasi on vuotta vanhempi ja huonommin varusteltu, mutta vastaavasti 20tkm vähemmän mittarissa. Aika linjassaan siis.Ei tuo jobbarin R-Design mikään superhalpa kyllä ole kun merkkiliikkeestä saa perus Momentumin 17900 vähemmillä kilsoilla.
![]()
Autohaku - Autosalpa
Etsi ja vertaile autoja. Tuomme auton näytille sinua lähimpään myymäläämme.autosalpa.fi
Vaihtokaara on mulle ihan tuntematon firma, mutta näköjään on toiminnassa ihan yritystä. Toivottavasti kaupankäyntitapa on jotain muuta kuin joillain isojen vaihtoautoketjujen myyjillä, joiden kanssa tulee jo ekassa puhelinkeskustelussa sellainen olo, että nyt yritetään kusettaa (ja yleensä yritetäänkin). Toivoa antaa se että firma ei toimi pääkaupunkiseudulla.Mjooh, mielestäni kuitenkin varusteisiin nähden kohtuuhintainen. Vähän vähemmän ajettuja saa huonommilla varusteilla samaan hintaan. Tuo sinun linkkaamasi on vuotta vanhempi ja huonommin varusteltu, mutta vastaavasti 20tkm vähemmän mittarissa. Aika linjassaan siis.
Ei ole V60:sta kokemuksia kuin pari kertaa kyydissä istuneena. Pitänee käydä testaamassa jotain sellaista, vaikka sitten tuota punaista.
Ei tuo Vaihtokaara ilmeisesti mikään ihan pieni "jobbari" ole, kun liikkeitä on useampia eri paikkakunnilla, autoja yli 300 ja tarjoavat erilaisia lisätakuitakin myymilleen autoille.