Mikä auto minulle?

Ehdotuksia käytetylle, sähköiselle katumaasturille noin 35 000€ budjetissa? Mittarilukema saisi olla maltillinen, alle 50 tkm.
  • Ajomäärä noin 15 tkm vuodessa, pääasiassa kaupunkipyörittelyä ja noin 120 km/suunta mökkimatkaa, pääasiassa kesäaikaan. Mökillä mahdollisuus ladata.
  • Takakonttitilaa saisi olla sen 450 litraa vähintään
  • Takapenkillä saisi olla tilaa kahdelle alle 180cm
  • Neliveto ei pakollinen
  • Jousitus saisi olla mielummin pehmeä kuin urheilullinen
  • Skoda Enyaq ja Nissan Ariya ovat koeajojen perusteella miellyttäneet

Ehdotuksia käytetylle, sähköiselle katumaasturille noin 35 000€ budjetissa? Mittarilukema saisi olla maltillinen, alle 50 tkm.
  • Ajomäärä noin 15 tkm vuodessa, pääasiassa kaupunkipyörittelyä ja noin 120 km/suunta mökkimatkaa, pääasiassa kesäaikaan. Mökillä mahdollisuus ladata.
  • Neliveto ei pakollinen
Itellä oli about samat kriteerit ja Enyaq tuli ostettua. Ei ole akun esilämmitystä, mutta ei liene tarvettakaan sille kuin ehkä kerran vuodessa teoreettisesti. Muuten tuntuu hyvältä kyllä. Vertailussa oli XC40, Enyaq, EV6, Ioniq5, E-tron, iX. Enyaq on kovin tavallinen auton ovenkahvoja myöten, ei ole hirveästi lähdetty kikkailemaan minkään kanssa ja sehän sopii minulle.

Ehdin jo soittaa puljuun niin ilmeisesti heillä oli joku vika toisessa laitteessa jonka saivat vasta korjattua perjantaina. Huomenna soittavat mulle takaisin ja sovitaan uusi aika säädölle. Tämä taitaa selittää asian miksi ratti on nyt toiseen suuntaan vinossa.

Eivät sitte soittaneet takaisin, soitin perään. Varattiin uusi aika ja kysyin, että meneekö tää nyt takuutyönä. Tyyppi ei osannut sanoa, että meneekö vai joutuuko maksaa jotain, selvinee paikan päällä kun otan tuon lapun/kuitin mukaa missä näkyy ne säädöt mut jos tuo työ on tehty "viallisella koneella" niin mä en kyllä penniäkää siitä korjauksesta tuu maksamaan, tai ehkä en nyt muutenkaan jos ovat ketuilleen tehneet sen työn.

24.4. selvinee lisää.

Kyseessä Vianor.

• Neliveto ei pakollinen

Suzuki Vitara E. Tulee loppukesästä, sama peli kun toyon urban cruiser. Hinnan pitäis asettua alle 40ke. Paksista joutuu vähän tinkimään.

Statistiikka

Viestiketjuista
274 638
Jäsenet
77 225
Uusin jäsen
asoukka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom