- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 2 196
Mitä katselin Passatin voimalinjaa, niin se sähkömoottori on integroitu suoraan vaihteistoon ilman kytkintä. Mutta siinä on kuitenkin kolmas kytkin mikä erottaa koko voimalinjan etuakselista.Omien havaintojen mukaan noissa plugarien lootissa on ollut enemmän ongelmia kuin tavallisten polttiksien. Onhan se rakenteeltaankin monimutkaisempi, kun plugarissa se ei ole kaksoiskytkinlaatikko vaan kolmoiskytkin, kun sille sähkövoimalinjalle on oma kytkimensä. Että jos tältä pohjalta lähtee miettimään, niin ennemmin ottaisin tuon Superbin jossa esim ison dieselin ja/tai nelivedon kanssa on se DQ250 joka on pisimpään ollut kehityksessä noista laatikoista.
Outoa ettei se riitä että nostaa DSG:n kytkimen ja antaa auton rullata sähkömoottoria pyörittäen.
The electric motor, 6-speed gearbox and disengagement clutch are all integrated into one unit. When possible, the disengagement clutch disengages the powertrain from the driven front axle, allowing the car to coast.
