No mutta nyt varmaan ymmärrät, kun sulle annettiin pari syytä?

Ja itseä ihan kategorisesti vituttaa lähes jokainen asia joka on paskainen jos sen ei tarvitsisi olla. Auto on puhdas sisältä ja ulkoa, kämppä on puhdas, vaatteet on puhtaita, työpiste on puhdas, lista jatkuu varmaan vaikka mihin asti.
En tiedä minkä värinen kottero sulla on, mutta esim. mustassa näkyy lika todella nopeasti ja vastavuoroisesti se näyttää puhtaana todella hyvältä. Ja niistä parkkipaikkajutuista: ei mua pienet naarmut haittaa jotka on vaan lakassa, pesunaarmujen sekaan ne varmasti menee. Kiveniskemiä ei voi välttää itse eikä oikein niiden aiheuttajakaan ainakaan usein, lisäksi ne on itse korjattavissa.
Se mikä vituttaa on se tahallisuus ja huolimattomuus ja se omavastuu joka korjaukseen aina kuluu, kun pitää joku ovenpainauma oikaista. Tosiaan ei ole enää tullut niitä kun pysyy kaukana sieltä tuulareiden keskipisteestä. Niin ja viimeksi kun vein autoa vaihtoon niin vaihtoautopäällikön kanssa kyllä väännettiin hintaa, kun tämä ja tuo ja se pitää fiksata että saa auton riviin. Toki varmaan jos vie jotain räyskää johkin Kamuxille niin eri juttu, itsellä nyt oli vaihtohyvitys luokkaa 23 kiloa ja pari vuotta vanha.