Sattuipa taas eilen lahden moottoritiellä, satasen rajoitus koska tiemerkinnät puuttuu
Se ei vielä haittaa, ajelin mittarissa 110km/h vasenta kaistaa possujunan ohi mikä liikkui sellainen 90km/h
, autot siis yhden tai kahden auton mitan päässä toisistaan ja näitä autoja oli varmaan 20kpl tässä junassa, no syykin selvisi kun siellähän oli poliisi viidentenä ja kukaan ei saatana uskalla mennä ohi ja poliisin vierellä ajaa auto OHITUSKAISTALLA 90km/h! Ajoin kilometrin sen perässä ajoin kaksi, kolme siinä vaiheessa menin lähemmäksi vilkutin valoja että mene vittuun siitä ohituskaistalta niin mitä tekee poliisi, hiljentää ja pysäyttää mut!
Alkaa änkyttäminen että minä vaarannan liikennettä kun ajan liian lähellä edellä olevaa ja aivan turhaan vilkuttelen valoja, no kysyn että miten itse kun ajoitte kahden auton mitan päässä edellä olevasta (kuten minäkin kun valoja vilkuttelin) useamman kilometrin, kaikki muut jonossa myös ja osa vieläkin lähempänä ja kaiken kruuna urpo joka ajaa moottoritiellä vähintään 5km vasenta kaistaa tukkien ohittavat jotka ajaa suurinta sallittua alinopeutta ajavien ohi ja tämä keskustelu käytiin ihan passatin takapenkillä.
Ilmoitin vain että oliko muuta, jos aiot kirjoittaa sakon niin kiistän sen ja tuon oikeuteen videokuvaa miten tapahtumat meni, ilmoitti että saat suullisen huomautuksen, lähdin ulos ja jatkoin matkaa sanomatta sanaakaan.
Urpoja löytyy myös poliisista, mutta oli aika wtf fiilis kun mut pysäytti ja pyysi autoonsa.
Parasta oli että sain tämän possujunan uudestaan kiinni ja siellä ne ajeli sulassa jonossa ja itse vasenta kaistaa kaikista ohi