Pyrres
Apina koulutuksessa
Hyvänä esimerkkinä pikkubroidi. Ei ole saanut kuin yhdet tolpasta otetut sakot mutta kolhuja senkin edestä ja en ole eläessäni pelännyt yhtä paljon jonkun kyydissä. En muista kuinka monta kertaa inssiä väänsi mutta monesti ja vaihtoi välissä autokouluakin yms yms. Jouduin kerran istumaan kyydissä (itse oman tuntuman mukaan liian väsynyt rattiin) kun broidi ajoi omaa ex ST Focusta ja hyi helvetti se seilaaminen, epävarmuus, monta kaistaa, väärää ryhmittymistä vaikka oli automalli millä oli omien sanojensa mukaan tuttu ja laatikko oli automaatti yms yms eli ei ollut selityksille tilaa siltä suunnalta. Päästiin kohteeseen niin oli pakko hypätä itse rattiin ja parkkeerata auto itse jotta sai auton kolhuitta ruutuun. Ja eipä tuo tunnu yhtään tajuavan itse miten huono kuski on vaikka kaikki kavereista lähtien sanovat suoraan pelkäävänsä kyydissä.Koska tässä maassa ajokortti on kansalaisoikeus. Ainakin jos noissa "Suomen surkein kuski" -ohjelmissa olevat henkilöt ovat todella saaneet ajokortin eivätkä näyttele.
Viimeksi muokattu:
EIhän siinä mitään jos kulkee, mutta 10km päässä sain kiinni kun ajelevat rekan perässä eivätkä pääse ohi parilla kilometrien suoralla (etäisyys rekkaan ja toisiinsa jotain alle 10m). No heitin ohi kaikista kerralla.