- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 20 878
En ole pitänyt kirjaa sijainneista, mutta kyllä noita ramppeja on missä vaikea sitä vauhtia on ajoissa ottaa. Esim tiukkoja kaarteita.Ainut tällainen ramppi minkä tiedän löytyy Kehä-I:ltä III-tielle etelään päin, koska Kehä-I:lle liittyvät käyttävät samaa ramppia. Noin muuten ei ole mitään näkyvää syytä äärimmäisen hitaalle ramppi-ajolle. No mikäs siinä jos haluavat tehdä omasta ajostaan mahdollisimman vaikeaa.
Ja hidasteleen joutuu, jos sillä edellä ajavalla on vaikeuksia saada vauhtia kerättyä, varsinkin jos on arvioinut sen edelläajavan tilanteen kehityksen
Tarkoitus kai ihan päinvastainen.No mikäs siinä jos haluavat tehdä omasta ajostaan mahdollisimman vaikeaa.
No jos katseleen liittymiä/ramppeja joissa oletettavasti liikkuu paljon vakioporukkaa, niin tuskin monellekkaan selitykseksi käyt että paikka yllätti. Sen voi ymmärtää että joku luulee että siinä rampilla on rajoitus 60, tai 80, ja vasta kiihdytyskaistalla sovitellaan muuhun liikenteeseen, mutta jos autoa tulee rampilta peräkanaa tiuhalla välillä, niin kyse usealla on vaan tavasta, ei ole mietitty mitä tulee touhutta päivästä toiseen(ajattelemattomuutta). Tähän voisi auttaa jos jonain vuonna olisi kunnon tiedotus asiasta.
Pientä haastetta jossain tekee muutuvat rajoitukset, rampillta tuleva ei tiedä mitä tavoitella, toinen lisähaaste on paikat jossa rajoitus muuttuu rampin paikkeilla, jolloin se päätien liikenne kirjavaan tahtiin muuttaa omaa nopeuttaan.