Tänään meinas mennä äly parkkihallissa, halli missä ulkokehää pitkin tullaan sisään ja mennään ulos. Sitten on näitä väli "käytäviä" missä parkkipaikat, no kun olin lähdössä pois niin kolme autoa mun edessä ja sen ensimmäisen oikealta puolelta tulee jatkuvana jonona autoja, meni yksi auto, toinen, kolmas, neljäs ja yhtenäinen jono koko ajan tulee lisää ja lisää, kymmennen auton kohdalla painoin torvea että menkää nyt jumalauta vetoketjulla ettei sieltä parkkihallista muuten pääse kukaan "sivukäytäviltä" pois!
No sitten sille ekalle annettiin tietä ja se meni, sitten meni yksi pääkäytävää ja tämä mun edessä oli menossa sen taakse niin taxi änkee väksin torvipohjassa siihen eteen eikä päästänyt.
No meni sitten sen taxin jälkeen ja kun tuli mun vuoro niin taas yritti yksi hermnanni estää mun tulemisen, mutta pidin pääni ja menin siihen, tää hermanni tulee siihen ikkunaan meuhkaamaan että hän tulee oikealta muhun nähden niin tämä mun edessä oleva tuli sille sitten pitämään puhuttelun että jos vetoketjulla ei päästetä niin kukaan ei pääse mihinkään että turpa umpeen tai se menee umpeen
Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa päästä yksi auto väliin ja mennä sitten itse, taas yksi auto väliin ja seuraava!?