Ja kerrohan mitä liikennesääntöä olen rikkonut?
Lain näkökulmasta minä olen edelleen se joka ohitti tuossa...

laissa taidetaan myös mainita, ettei ohittajaa saisi kirittää.
Ihan oikeasti, pieni itsekritiikki on kohdillaan jos oikeasti kuvittelee ajavansa liikennesääntöjen mukaan ja alkaa puolustelemaan oikealta ohittelijaa ja lisäksi vielä syyttämään vasemmalla ajajaa kun ei päästä oikealta kiilaamaan.
Silläkään ei yhtälailla ole sitten mitään merkitystä painoinko kaasua sen takia, että bmw ei tunge eteen, vai senkö vuoksi että golf edestä on poistunut ja pääsin kiihdyttämään? Lopputulos on täysin sama.
Mutta en tosiaan ala peittelemään sen enempää tarkoitusperiäni, ajan suhteellisen paljon ja nimenomaan moottoriteitä, olen oppinut haistamaan monet tilanteet etukäteen, esim. nämä mulkut jotka eivät tajua mikä on jono tai tieliikennelaki. Minua vituttaa ihmiset jotka eivät voi toimia yhteisten pelisääntöjen mukaan, ja en sitä vitutusta ala peittelemään, jos yrittää ohi oikealta noin törkeästi niin onnea vaan, mutta mun kohdalla tuollainen perseily ei onnistu.
Nyt puhutaan edelleenkin keissistä missä tämä bmw olisi todennäköisesti aiheuttanut jonkin näköisen vaaratilanteen jos oisi tuolta alkanut änkeämään. Katsoin viisaammaksi vetää välin kiinni, syistä jotka nyt on jo moneen kertaan mainittu.