Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?

Ei ne mukautuvalla vakkarilla puskurissa roiku edes lyhimmällä asetuksella.
Ei nyt ihan puskurissa sentään, mutta ainakin Skodassa lyhyin asetus on maantienopeuksissa luokkaa 20 metriä, eli n. 0,7 sekuntia satasen nopeudessa. Kova luotto pitää olla auton tekniikkaan ja jarruvalot vilkkuvat ja auto nykii kun vakkari reagoi nopeuden muutoksin.

Pisinkin asetus on vain hieman yli 2 sekuntia, eli riittävä lähinnä kuivalla säällä. Märällä kelillä on pakko säätää itse nopeutta, ettei joudu ajamaan edellä ajavan nostamassa tihkussa. Liukkaammilla keleillä ei vakkaria tule edes käytettyä.
 
Bemarikuski luuli, että hänellä on pelisilmää, mutta oikeasti sitä ei kyllä ollut yhtään:

Ajoin hervannan valtaväylää etelään kolmen auton jonon perällä oikeaa kaistaa. Jonon etummaisen auton edessä oli tiellä runsaasti tilaa, etummainen auto ajoi vähän hitaahkosti ja veti sitä jonoa.

Vasen kaistakin oli kuitenkin melko täynnä autoja, eikä sekään edennyt kovaa, joten sen kautta ei päässyt ohi.

Rampista lahdesjärven suunnasta tuli ihan reippaasti bemari, joka olisi hyvin ehtinyt tämän jonon eteen(jolloin se ei olisi hidastanut kenenkään muun menoa) , mutta se päätti alkaa kuitenkin hidastelemaan, ja änkesi siihen keskelle jonoa, hidastaen sekä minua että edessäolevaani autoa.

No, tämä ei tälle bemarikuskille riittänyt, vaan hän päätti sitten vielä alkaa vaihtamaan kaistaa ja änkeämään sille vasemmalle kaistalle, tunkien sinnekin keskelle jonoa, ja päätyi sitten hidastamaan sen vasemmankin kaistan menoa.

Ja tosiaan mitään järkevää syytä sinne vasemmalle kaistalle menemiseen ei tuossa ollut, seuraavasta risteyksestä (hallilan risteys) vasemmalta kaistalta ei pääse kääntymään yhtään minnekään, vaan siitä pääsee vain suoraan (jonne pääsee myös siltä kaistalta, minne hän alunperin kääntyi), ja Hervannan sisääntuloristeykseen matkaa oli vielä n. kilometri, eli vaikka siellä olisi halunnut kääntyä vasemmalle, olisi ollut todella runsaasti aikaa vaihtaa sitä kaistaa.
 
Omalla isoisälläni oli vielä viime vuosinaan ajaminen ihan valehtelematta sitä, että isoäiti vieressä huusi hetket, jolloin jalankulkijoita oli. Eli kyllä näitä huonoja ajajia vaan on...
Eihän se minulle edes kuulu, mutta herää kysymys, että eikö asialle tehty mitään sukulaisten toimesta, jos on ollut tiedossa, että ajaminen on ollut noin vaarallista? Ja saahan noista ikäihmisten aiheuttamista vaaratilanteista ja kolareista lukea vähän väliä lehdistä, joten eiköhän se ole yleisesti tiedossa, että teillä ajaa vanhuksia, joiden ei pitäisi saada enää ajaa.
 
katumaasturikuskit vituttaa välillä, lähes aina ajavat alinopeutta maantiellä. 75-80 jos on 80-alue ja 90-95 satasen alueella. Huvittavaa kun ensin ostetaan iso kallis auto, eikä uskalleta ajaa edes rajoitusten mukaan :D
 
Eihän se minulle edes kuulu, mutta herää kysymys, että eikö asialle tehty mitään sukulaisten toimesta, jos on ollut tiedossa, että ajaminen on ollut noin vaarallista? Ja saahan noista ikäihmisten aiheuttamista vaaratilanteista ja kolareista lukea vähän väliä lehdistä, joten eiköhän se ole yleisesti tiedossa, että teillä ajaa vanhuksia, joiden ei pitäisi saada enää ajaa.
Tehtiin, kun asia huomattiin. Siinä on ehtinyt helposti olla vain monta vaaratilannetta sitäkin ennen.
 
Nyt kun on paljon aurakalustoa liikenteessä niin ärsyttää kun siirtoajossakin pidetään taaksepäin osoittavat työvalot päällä. Välillä vaikea ohittaa kun traktorin valot paistaa suoraan silmiin.
 
katumaasturikuskit vituttaa välillä, lähes aina ajavat alinopeutta maantiellä. 75-80 jos on 80-alue ja 90-95 satasen alueella. Huvittavaa kun ensin ostetaan iso kallis auto, eikä uskalleta ajaa edes rajoitusten mukaan :D
Jännä, minä en ole havainnut tuollaista ongelmaa erityisen laajasti missään vaiheessa. Maanteillä joissakin maastureissa on rengasmelu hieman tavallista kovempi, joka voi vaikuttaa kuljettajan käyttäytymiseen noilta osin... ehkä, en tiedä.

Nykyään ajelen katumaasturilla itsekin, mutta vauhtiin se ei ole vaikuttanut ainakaan negatiivisesti. Töyssyistäkin voi vetää normaalia rivakammin.

Ilmanvastus niin kova ettei varaa bensaan.
Päinvastoin, nehän kuluttaa tuplaten pikkukippoihin verrattuna, niin selvästi varaa on. :D
 
katumaasturikuskit vituttaa välillä, lähes aina ajavat alinopeutta maantiellä. 75-80 jos on 80-alue ja 90-95 satasen alueella. Huvittavaa kun ensin ostetaan iso kallis auto, eikä uskalleta ajaa edes rajoitusten mukaan :D

Katumaasturithan taitavat olla enimmäkseen papparaisten suosiossa, mikä voisi selittää ajonopeutta.
 
Katumaasturithan taitavat olla enimmäkseen papparaisten suosiossa, mikä voisi selittää ajonopeutta.
No jaa, tuo taitaa olla enemmänkin uskomus kuin fakta. Katumaasturit ovat kaikkein pienimpien kippojen ohella eniten kasvava ajoneuvoluokka Euroopassa. Vuonna 2016 katumaastureita rekisteröitiin 22,5% ja vuonna 2018 luku oli jo 30%. Mm. Ford on ilmoittanut, että katumaasturien suosion vuoksi sedanien valmistusta on vähennetty ja joidenkin mallien valmistus lopetettu siksi jopa kokonaan. Asiakkaita ovat vanhemman väestön lisäksi varsinkin keski-ikäiset perheelliset, jotka arvostavat turvallisuutta ja parempaa näkyvyyttä jne. Ei tuosta ihan suoraan saa vedettyä mitään "vain papparaisten kulkine" -analogiaa. :D

Katumaasturien suosio vain kasvaa – mikä niissä viehättää?
Yhä useampi autonostaja hankkii nyt katumaasturin – myös automaattivaihteistojen suosio merkittävässä kasvussa | Autotoday
Katumaasturi vai oikea maasturi? Onko katumaasturi ihan turha hankinta?
 
Joku taksi kaahasi pari tuntia sitten kevyen liikenteen väylällä keskellä herwoodia. Oli vielä paikka, missä oli rakennuksen kulma lähellä peittäen näkyvyyden, aika helpolla olisi jäänyt kulman takaa tuleva oikea kevyen likenteen edustaja alle. Harmittaa, etten saanut rekisterinumeroa ylös.
 
Joku sankari pysäköi melkein kaupan etuoven eteen seinän viereen vaikka paikkoja oli ihan vieressä tyhjänä. 15m pidemmältä ei kai jaksa kävellä sinne kauppaan ja samalla on hyvä pakottaa autoilleen palaavat muut asiakkaat ajoväylälle :facepalm:
 
Joku sankari pysäköi melkein kaupan etuoven eteen seinän viereen vaikka paikkoja oli ihan vieressä tyhjänä. 15m pidemmältä ei kai jaksa kävellä sinne kauppaan ja samalla on hyvä pakottaa autoilleen palaavat muut asiakkaat ajoväylälle :facepalm:
Tampereen kolmenkulman abc:llä on kanssa näitä hermanneja jotka pysäköivät ovien eteen kieltoalueelle ja keltaisen viivan päälle, vaikka kirjaimellisesti tien toisella puolella on paikkoja vapaana. Joku päivä menen vielä avautumaan kun ovat juuri kömpimässä autosta ulos :wtf:
 
Tehtiin, kun asia huomattiin. Siinä on ehtinyt helposti olla vain monta vaaratilannetta sitäkin ennen.

Kyllä noita vaan liikenteessä on. Kaverilla tuli isänsä ja äitinsä kanssa kunnon riidat kun lopulta otti auton avaimet takavarikkoon. Isän reuma meni niin pahaksi ettei pää enää kääntynyt, mutta kauppaanhan pääsi kuitenkin niin että ajokortiton äiti katsoi että tuleeko sivuilta ketään risteyksissä.

Ja sanoi ettei itsekkään sitä tajunnut kun vanhuksia näki max kerran kuukaudessa että eihän isä noilla niskoilla pysty autoa ajamaan.
 
No jaa, tuo taitaa olla enemmänkin uskomus kuin fakta. Katumaasturit ovat kaikkein pienimpien kippojen ohella eniten kasvava ajoneuvoluokka Euroopassa. Vuonna 2016 katumaastureita rekisteröitiin 22,5% ja vuonna 2018 luku oli jo 30%. Mm. Ford on ilmoittanut, että katumaasturien suosion vuoksi sedanien valmistusta on vähennetty ja joidenkin mallien valmistus lopetettu siksi jopa kokonaan. Asiakkaita ovat vanhemman väestön lisäksi varsinkin keski-ikäiset perheelliset, jotka arvostavat turvallisuutta ja parempaa näkyvyyttä jne. Ei tuosta ihan suoraan saa vedettyä mitään "vain papparaisten kulkine" -analogiaa. :D

Suomessa taitaa vaan se Cashguy olla kaikkein myydyin ja mitä tossa kelasin tuttuja läpi, niin yhtään alle 60 vuotiasta kuskia en muista. :D
 
Nuo "hiipijät" ärsyttävät. Odotetaan valoissa ja hiivitään metrin matka eteenpäin ja parhaimmillaan tehdään se pari-kolme kertaa.
Tää on kyllä ihme touhua, joku voisi selittää mikä se tarkoitus tässä on? Varmasti joku tän lukee joka sitä harrastaa. Ei se minua ärsytä kyllä sinänsä, mutta ihmetyttää. Etenkin valoissa paalulla olevilla se auto usein nytkyy sen 10cm kerrallaan eteenpäin punaisen palaessa. Sitten kun vihreä vihdoin vaihtuu, niin ei siitä kuitenkaan millään tavalla ripeästi lähdetä, vaikka tuosta nytkyttelystä olisi sellaista tyhmempi kuvitellut
 
Nuo "hiipijät" ärsyttävät. Odotetaan valoissa ja hiivitään metrin matka eteenpäin ja parhaimmillaan tehdään se pari-kolme kertaa.
Onneksi potentiaalisen hiipijän tunnistaa yleensä jo kauempaa auton katolla palavasta keltaisesta valosta.
 
Onneksi potentiaalisen hiipijän tunnistaa yleensä jo kauempaa auton katolla palavasta keltaisesta valosta.
Viitannet katolla kököttävään juustoon, joita ei täällä idässä näe noitten hiipijöitten katolla. Nopeusrajoitussokeus sen sijaan on yleinen piirre noissa.
 
Tampereen kolmenkulman abc:llä on kanssa näitä hermanneja jotka pysäköivät ovien eteen kieltoalueelle ja keltaisen viivan päälle, vaikka kirjaimellisesti tien toisella puolella on paikkoja vapaana. Joku päivä menen vielä avautumaan kun ovat juuri kömpimässä autosta ulos :wtf:
Ajat oman auton apparin oven siihen kuskin oven tukkeeksi. :p
 
katumaasturikuskit vituttaa välillä, lähes aina ajavat alinopeutta maantiellä. 75-80 jos on 80-alue ja 90-95 satasen alueella. Huvittavaa kun ensin ostetaan iso kallis auto, eikä uskalleta ajaa edes rajoitusten mukaan :D

80 alueella pistän itse rajoittimen 82km/h, eli käytännössä kuljetaan kai alle sen 80. Tosin tuo on jo niin likellä sallittua ettei pitäisi muita häiritä, silti tulee niitä BMW/Audi kuskeja jotka tekevät hulluja ohituksia.
 
80 alueella pistän itse rajoittimen 82km/h, eli käytännössä kuljetaan kai alle sen 80. Tosin tuo on jo niin likellä sallittua ettei pitäisi muita häiritä, silti tulee niitä BMW/Audi kuskeja jotka tekevät hulluja ohituksia.
Johtunee siitä, kun nopeusrajoitukset koetaan jo muutenkin liian alhaisiksi, niin ei kai siitä kukaan liiemmin välitä jos joku alkaa nipistämään pois vielä siitäkin. Varsinkin, kun käytännössä aina jono etenee sujuvasti muutama km/h rajoituksen yläpuolella (todellista), ilman että siihen olisi virkavallallakaan kiinnostusta puuttua.
 
Heh, ite aina kans noita nytkyttelijöitä ihmetellyt (en tosin kironmut kun eipä nuo mua niin haittaa, jossain ruuhkassa vois vituttaakkin kun selkeästi on ajettu liian kauas alunperin jos nytkyttelyyn on tilaa) mutta tässä yksi päivä huomasin että ajatuksissani tein tolla automaatilla ihan samaa itsekkin :D

Täytyy ruveta kiinnittämään huomiota..
 
Ei nyt niin muuten nuo nytkyttelijät vituttaisi, mutta kun ne ääliöt eivät saa sitten sitä romuansa liikkeelle kun se valo vaihtuu vihreäksi, koska aina JUURI SILLOIN OVAT PYSÄHTYNEET KUN JUST SAIVAT SITÄ KOTELOANSA LIIKUTETTUA TAAS METRIN ETEENPÄIN.

Kiitos ja anteeksi.
 
Joku sankari pysäköi melkein kaupan etuoven eteen seinän viereen vaikka paikkoja oli ihan vieressä tyhjänä. 15m pidemmältä ei kai jaksa kävellä sinne kauppaan ja samalla on hyvä pakottaa autoilleen palaavat muut asiakkaat ajoväylälle :facepalm:
Täälläpäin tuo on melko tavallista, etenkin erään saksalaisen kauppaketjun ovien edessä. 10-20m päässä olisi vapaita ruutuja mutta oven eteen tai viereen on pakko pysäköidä. Yleensä siellä autossa pönöttää kuskin paikalla vielä keski-iän ylittänyt, hieman keskivertoa enemmän massaa kerännyt mies henkilö.

Ei tuo lähinnä kuin huvita, mutta useimmissa ko. kauppaketjun parkkipaikoilla tuo oven edusta on myös parkkipaina ajoväylää ja välillä sitä kotteroa ei ole saatu edes suoraan siihen kivetyksen reunaan vaan se on poikittain siinä tukkimassa liikennettä. Nämä yksilöt ovat myös monesti laumaeläimiä joten saattavat esiintyä "parvina" ovien edessä :D
 
Töihin tullessa se kun yhtäkkiä 3 kaistaa muuttuu yhdeksi ja n. 50 metriä eteenpäin vastassa on epämääräinen "häröpallo" eli 4 autoa vierekkäin 3 kaistalla... Meinas tulla tilanteita kun ei tuo ajokeli nyt mikään optimaalinen ole. Voisko ees sen verran yrittää et pysyttäis omilla kaistoilla niin välttyis paljolta.
 
Viimeksi muokattu:
Täälläpäin tuo on melko tavallista, etenkin erään saksalaisen kauppaketjun ovien edessä. 10-20m päässä olisi vapaita ruutuja mutta oven eteen tai viereen on pakko pysäköidä. Yleensä siellä autossa pönöttää kuskin paikalla vielä keski-iän ylittänyt, hieman keskivertoa enemmän massaa kerännyt mies henkilö.

Ei tuo lähinnä kuin huvita, mutta useimmissa ko. kauppaketjun parkkipaikoilla tuo oven edusta on myös parkkipaina ajoväylää ja välillä sitä kotteroa ei ole saatu edes suoraan siihen kivetyksen reunaan vaan se on poikittain siinä tukkimassa liikennettä. Nämä yksilöt ovat myös monesti laumaeläimiä joten saattavat esiintyä "parvina" ovien edessä :D
Samaa olen ihmetellyt nimeltä mainitsemattoman Lidlin parkkiksella. Yleensä parkkipaikka on käytännössä tyhjä kun joskus aamulla käyn hakemassa evästä töihin, ja silti lähes aina vähintään yksi auto on parkkeerannut parkkipaikkojen vieressä kulkevalle väylälle. Koko piha on merkattu parkkialueeksi, eli sakkopaikka on kyseessä. Tuosta ajoväylältä on vieläpä pidempi matka kaupan oville kuin lähimmiltä parkkipaikoilta.
 
80 alueella pistän itse rajoittimen 82km/h, eli käytännössä kuljetaan kai alle sen 80. Tosin tuo on jo niin likellä sallittua ettei pitäisi muita häiritä, silti tulee niitä BMW/Audi kuskeja jotka tekevät hulluja ohituksia.

Et ole koskaan mittarivirhettä tarkistanut, että tietäisit kuinka paljon alle 80km/h se sun 82 on?
Mun autossa toi olis nimittäin noin ~75 km/h, ja jos joku menee 80 alueella mun edellä 5km/h alle rajoituksen, niin menen kyllä ihan satavarmasti ohi heti kun on mahdollisuus*. Eikä ole diudia tai bimmiä edes alla ;)


*Mahdollisuus tarkoittaa siis järkevää väliä päästä ohi ilman, että vastaantulija, ohitettava tai joku muu tielläliikkuja joutuu tekemään kevätjuhlaliikkeitä mun ohituksen takia
 
Suomessa taitaa vaan se Cashguy olla kaikkein myydyin ja mitä tossa kelasin tuttuja läpi, niin yhtään alle 60 vuotiasta kuskia en muista. :D
Cashqai on varmaan suosituin tämän segmentin autoista, mutta minun on sitä vähän vaikea mieltää "katumaasturiksi", kun se on kooltaan kuin henkilöauto ja toisekseen suurin osa niistä taitaa olla puhtaasti etuvetoisia. Mutta oli miten oli, se taitaa olla varsinkin varttuneemman väestön suoiossa.
Nuo "hiipijät" ärsyttävät. Odotetaan valoissa ja hiivitään metrin matka eteenpäin ja parhaimmillaan tehdään se pari-kolme kertaa.
Nämä ovat kyllä tosiaankin ärsyttäviä. Pahimmillaan tällaiset nysvääjät estävät jollekin erkaantumiskaistalle siirtymisen siellä taaempana jonossa, mutta mitäpä siitä, kunhan itse saa tehdä mitä huvittaa.
 
Et ole koskaan mittarivirhettä tarkistanut, että tietäisit kuinka paljon alle 80km/h se sun 82 on?
Mun autossa toi olis nimittäin noin ~75 km/h, ja jos joku menee 80 alueella mun edellä 5km/h alle rajoituksen, niin menen kyllä ihan satavarmasti ohi heti kun on mahdollisuus*. Eikä ole diudia tai bimmiä edes alla ;)


*Mahdollisuus tarkoittaa siis järkevää väliä päästä ohi ilman, että vastaantulija, ohitettava tai joku muu tielläliikkuja joutuu tekemään kevätjuhlaliikkeitä mun ohituksen takia

Onhan se tullut tarkistettua ja oli about 4km/h kesä nakeilla. Talvikumeista on vaikea sanoa kun ovat eri kokoa ja kulumattomat.

Kelin mukaan ajellaan ja kyllä tuota nopeutta on tullut hinattua ylös jos alkaa jonoa kertymään. En nyt sentään tahallani alle rajoituksen ajele kuten nuo mummelit joita tulee välillä perä edellä vastaan.
 
Tuota minäkin ajattelin kun luin. Yleensä jos muut kovin ohittelee on syynä mittari.


Suomessa sakotusraja on +10 km/h, joten itse laitan vakkarin GPS:llä + 7 km/h päälle rajoitusten. Auton mittari on täällöin 80 alueella 94.
 
Vaikea ymmärtää ihmisten käytöstä tämmöisinä aamuina, kun lunta on satanut taivaan täydeltä. Ovat olevinaan niin varovaisia, kun ajavat auratulla tiellä 80km/h alueella 65km/h, mutta turvaväliä edessä ajavaan on 10m :facepalm:

Ja tosiaan, ajo-olosuhteet eivät tällä motarin pätkällä ainakaan poikenneet tavallisesta pakkaspäivästä, mutta kun tien sivussa on korkeat lumivallit ja uutisissa on sanottu ajokelin olevan huono, niin sittenhän se on.
 
Tuota minäkin ajattelin kun luin. Yleensä jos muut kovin ohittelee on syynä mittari.


Suomessa sakotusraja on +10 km/h, joten itse laitan vakkarin GPS:llä + 7 km/h päälle rajoitusten. Auton mittari on täällöin 80 alueella 94.
Sakotusraja on +7km/h, 6km/h ylinopeudesta selviää huomautuksella. Eri asia on mihin ylinopeuteen poliisipartio viitsii puuttua, mutta kamerasta saat sakot tuolla +7km/h asetuksella.
 
Sakotusraja on +7km/h, 6km/h ylinopeudesta selviää huomautuksella. Eri asia on mihin ylinopeuteen poliisipartio viitsii puuttua, mutta kamerasta saat sakot tuolla +7km/h asetuksella.
Eikö kuitenkin aina tehdä 3km/h varmuusvähennys joten käytännössä nopeutta täytyy olla 10 todellista yli rajoituksen, eli kuten sanoit 7km/h vähennyksen jälkeen.
 
Vaikea ymmärtää ihmisten käytöstä tämmöisinä aamuina, kun lunta on satanut taivaan täydeltä. Ovat olevinaan niin varovaisia, kun ajavat auratulla tiellä 80km/h alueella 65km/h, mutta turvaväliä edessä ajavaan on 10m :facepalm:

Kumpi päättää nopeuden, etummainen vai takimmainen auto?

Kumpi päättää turvavälin, etummainen vai takimmainen auto?

Millaisessa tilanteessa ajavassa autossa toteutuu tämä tilanne, mitä nyt kuvailet?
 
Vaikea ymmärtää ihmisten käytöstä tämmöisinä aamuina, kun lunta on satanut taivaan täydeltä. Ovat olevinaan niin varovaisia, kun ajavat auratulla tiellä 80km/h alueella 65km/h, mutta turvaväliä edessä ajavaan on 10m :facepalm:
Miten vois ajaa lujempaa, jos siinä edellä joku ajaa 65km/h :facepalm:
 
Monia ärsyttää valoihin valuttelu/himmailu, mutta tämmöisillä keleillä sitä tulee harrastettua. Taksi ajoi kiireellä viereistä kaistaa punaisiin valoihin odottamaan ja valon vaihduttua jäi valoihin sutimaan, kun minä vedin viereistä kaistaa ohi 30-40 km/h. :)
 
Kumpi päättää nopeuden, etummainen vai takimmainen auto?

Kumpi päättää turvavälin, etummainen vai takimmainen auto?

Millaisessa tilanteessa ajavassa autossa toteutuu tämä tilanne, mitä nyt kuvailet?
Etummainen päättää nopeuden, taaempi päättää olla menemättä ohi tai jättää turvaväliä. 100 auton jonossa on 98 autoa, jotka ovat sekä etummaisia, että taaempia.

Tämä tapahtui kaksikaistaisella tiellä, jolla oikea kaista ajoi 65km/h 10m turvaväleillä ja vasen kaista 80km/h selvästi isommilla turvaväleillä. Jotkut siellä pakosti ajaa normaalia hitaammin, kun koko jono hidastuu, ja joku näistä 10m päässä edessä menevästä varmasti kuuluu tähän porukkaan, kun ohikin olisi voinut mennä
 
Viimeksi muokattu:
Etummainen päättää nopeuden, taaempi päättää olla menemättä ohi.

Tämä tapahtui kaksikaistaisella tiellä, jolla oikea kaista ajoi 65km/h 10m turvaväleillä ja vasen kaista 80km/h selvästi isommilla turvaväleillä. Jotkut siellä pakosti ajaa normaalia hitaammin, kun koko jono hidastuu, ja joku näistä 10m päässä edessä menevästä varmasti kuuluu tähän porukkaan, kun ohikin olisi voinut mennä
Äsken sanoit sen vasemman kaistan olleen tyhjä? Nyt ei ollutkaan.
 
1-tiellä Halikon kohdalla vetelin tuollaisen possujunan ohi joku päivä sitten. Molemmat kaistat paljaat, välissä naurettavan pieni kaistale sohjoa. Varmaan ne tappituntumalta ajelleet piti mua ihan hulluna, kun vetäisin 30-40 km/h nopeuserolla ohi. Vasurilla näkyvyyskin oli tietty ok, kun ei ollut autoja nostamassa kuraa. Ei voi ymmärtää mitä possujunailijoiden päässä liikkuu. Toki on sitä nähty rekkojenkin perässä köröttäviä, siis siinä ainoassa kohdassa, jossa rekan kuran takia näkyvyys 0. Kyllä varmaan kotona selitettiin miten kaamee keli :bored:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
275 740
Viestejä
4 752 413
Jäsenet
77 360
Uusin jäsen
gideon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom