Huvittaa vähän tällaiset "300hp riittää motarille kiihdyttämiseen" kommentit
Mulla ei ole ollut ikinä ongelmaa päästä motarin liittymästä liikennevirtaan mukaan 80-luvun ~75hp toyotilla ja mazdoilla, 2000-luvun ~100-heppaisilla Opeleilla ja Nissaneilla saatika nykyisellä 150hp Astralla.
Paitsi tietty silloin, kun edessä on ajovammainen ihminen joka ei osaa painaa kaasua vaan junnaa 50 km/h koko kiihdytyskaistan ja sitten iskeytyy tulpaksi motarille.
Kaikki on vain kiinni siitä, että käyttää tarvittaessa kaasupolkimen koko liikerataa ja pitää auton sopivalla vaihteella.
Mä olen vahvasti sitä mieltä, että jokaisessa "inssiajossa" pitäisi käydä motarilla ja jos liittymästä ei osaa kiihdyttää oikeaan vauhtiin, niin se olisi automaattinen hylkäys. Noi perkeleen ujostelijat aiheuttaa joka päivä varmaan sata+ läheltä piti -tilannetta tässä maassa kun eivät osaa/tajua/uskalla kiihdyttää autoa liikennevirran nopeuteen siellä missä se kuuluisi tehdä, vaan tunkevat ~50 km/h tai isommallakin nopeuserolla sieltä liittymästä kaistalle.
"
Mää tulen ny, väistäkee!"
Edit: ja hkultala on ihan oikessa siinä, että auton koneen kierrättäminen ei tosiaankaan ole sen rääkkäystä, vaan jopa suotavaa tehdä välillä. Ne on myös ihan suunniteltu sitä varten, että sitä konetta poljetaan kiihdyttäessä, ne kestää sen kyllä.