Journey Flight part 1 in the books
Syksyn puolella päätin että lennän pakkasia pakoon Hyvinkäältä Gibraltarille. Noh, matka kaiken kaikkiaan perhe-elämän sivussa vähän piteni mutta tänään ollaan perillä. Reitti meni seuraavien stoppien kautta:
EFHV-EFHF-EETN-EVRA-EPOK-EKRN-EKBI-EHGG-EBOS-LFOB-LFEJ-LFBZ-LELL-LEVC-LEAM-LXGB
10 maata, 20h 48 minuuttia Turbo Arrowin puikoissa ja kone on nyt Euroopan eteläkärjessä. Luonnollisesti nälkä kasvoi syödessä niin seuraava Journey vie sitten villin Afrikan halki Kapkaupunkiin.
Journey Flight part 2 in the books
Joulukuun alussa sitten saatiin tämän reissun toinen osa pakettiin. Hyvinkäältä Turbo Arrowlla Kapkaupunkiin.
Reitti kulki seuraavasti:
DAOR-DAAN-GATS-GAGO-DRRN-DBBP-DNPO-FGSL-FPPR-FPST-FGAB-FOGA-FCPP-FZAA-FNLU-FNUB-FYWH-FAAB-FACT
Niinkuin tuosta huomaa, niin matka kulki siis Saharan halki ja siitä mantereen länsirantaa alas Kapkaupunkiin. Yhteensä 25 maata, 34 laskeutumista, lentotunteja 57h 8min. Voi sanoa että tuon koneen tunsi jo omakseen näiden istuntojen jälkeen. Seuraavassa muutamia kuvia reissulta:
Tangier, Marokko
Pohjoinen Sahara, suuntana Bechar, Algeria
San Carlosin kraateri, Malabo, Päiväntasaajan Guinea
Lobiton lahti, Angola
Finaalissa Hosea Kutakon kansainväliselle, Windhoek, Namibia
Pöytävuori, Cape Town Stadium ja Kapkaupungin keskustaa.
Hyväntoivonsalmen ympäri ja finaaliin Kapkaupungin kansainväliselle.
Afrikan osuus reissusta kokonaisuudessaan (suoria viivoja, ei ota huomioon lentosuunnitelmia):
Mitäs seuraavaksi? No kotia kohti tietenkin. Arrow kuitenkin jäi Kapkaupunkiin ja vaihdettiin toisenlaiseen matkantekolaitteeseen
Paluumatkasta sitten lisää myöhemmin.