Microsoft Flight Simulator (2020) PC / Xbox

Tyhmä kysymys ja googlettamalla löysin samoja kysymyksiä, muutan päivän lämpimästa simusta (tosin MSFS 3.0 manuiaalit ja lentokartat on täällä, ja siitä eteenpäinkin).
Mutta : Jos nyt haluaa tehdä laskutreenin notta oppii kontrolleita ja uusia näppisyhdistelmiä : Arrival on helppo vaikka ilmeisesti mistään saa näkyviin 'active' rataa kuten FSX:ssä, vaan pitää itse päätellä tuulien mukaan. Ok? (no ei).
Ja sitten departure jonnekin 10km päähän, klikki ja kaikki sanoo että inflight ja jotain 5000ft. Näyttää hyvältä.
Sitten kun jatkaa eteenpäin niin kone onkin kymmenessä kilsassa? Slewillä tietenkin nopsasti takaisin 3000-5000ft, mutta atc sitten ihan pihalla.
Ja tämä tuote on tullut pihalle joku puolitoista vuotta sitten.
 
Tyhmä kysymys ja googlettamalla löysin samoja kysymyksiä, muutan päivän lämpimästa simusta (tosin MSFS 3.0 manuiaalit ja lentokartat on täällä, ja siitä eteenpäinkin).
Mutta : Jos nyt haluaa tehdä laskutreenin notta oppii kontrolleita ja uusia näppisyhdistelmiä : Arrival on helppo vaikka ilmeisesti mistään saa näkyviin 'active' rataa kuten FSX:ssä, vaan pitää itse päätellä tuulien mukaan. Ok? (no ei).
Ja sitten departure jonnekin 10km päähän, klikki ja kaikki sanoo että inflight ja jotain 5000ft. Näyttää hyvältä.
Sitten kun jatkaa eteenpäin niin kone onkin kymmenessä kilsassa? Slewillä tietenkin nopsasti takaisin 3000-5000ft, mutta atc sitten ihan pihalla.
Ja tämä tuote on tullut pihalle joku puolitoista vuotta sitten.

Tarkennatko vähän tuota lentoonlähtöä? Mikä kone? Mitä klikki tarkoittaa tässä yhteydessä? Miten kone on yhtäkkiä 10 kilsassa jne?

Kyllä tämä itsellä on toiminut ihan hyvin, tosin lennonjohto sekoilee kyllä välillä rankastikkin, enkä sitä itse ole edes käyttänyt vuoteen.
 
Valitsen arrival esim. EFHK ja klikkaan jonnekin Isosaaren eteläpuolelle ja valitsen 'departure', koneena vaikka A320 tai B748, näyttö näyttää 'departure : Custom, 5000ft'. Kun painaa fly niin latautumisen jälkeen kone oikein, paikka on oikea, mutta lentokorkeus vähintään 30000ft, joskus jopa 36000ft.
 
Valitsen arrival esim. EFHK ja klikkaan jonnekin Isosaaren eteläpuolelle ja valitsen 'departure', koneena vaikka A320 tai B748, näyttö näyttää 'departure : Custom, 5000ft'. Kun painaa fly niin latautumisen jälkeen kone oikein, paikka on oikea, mutta lentokorkeus vähintään 30000ft, joskus jopa 36000ft.
Muuta cruise altitude sieltä lennon tiedot näkymästä siihen mistä haluat lähteä.
 
Mikähän mättää kun pysäköintijarru ei pysy päällä millään konetyypillä? Mapattu lento-ohjaimen nappulaan. Voi kytkeä pois, mutta kun kytkee takaisin päälle, pysyy noin sekunnin ja vapautuu aina itsestään. Aikaisemmin on toiminut normaalisti.
 
Muuta cruise altitude sieltä lennon tiedot näkymästä siihen mistä haluat lähteä.
kiitokset tästä!
Hiukan epäloogista kyllä kun ruudulla lukee 5Kft tsjp, mutta eipä olekaan, mutta noinhan se sitten hoituu.
Yleensä kyllä kuten aikoinaan MSFS4 -> FSX muutenkin koko lento alusta saakka, mutta nyt vain opetellaan.

Hassua että IFR-navigointia ei ole tutoriaaleissa laisinkaan (muutoin kuin jotain idioottivarmoja ohjeita), tein lentosuunnitelman hesa -> mikkeli jollekin diamondille ja autopilotti päälle, NAV-mode päälle, mutta ei seuraa mitenkään vaikka selkeästi seuraava legi on aktiivinen.
FSX:ssä teki noin jos NAV/GPS-kytkin (löytyy lähes kaikista koneista) oli NAV-asennossa, kun piti olla GPS ja vasta kun IFR-lähestyminen, niin radiotaajuksien säätämisen jälkeen NAV-moodiin niin glideslope jne. aktivoituu.
Itse en ole löytänyt ko. vipua MSFS:n koneista.
 
kiitokset tästä!
Hiukan epäloogista kyllä kun ruudulla lukee 5Kft tsjp, mutta eipä olekaan, mutta noinhan se sitten hoituu.
Yleensä kyllä kuten aikoinaan MSFS4 -> FSX muutenkin koko lento alusta saakka, mutta nyt vain opetellaan.

Hassua että IFR-navigointia ei ole tutoriaaleissa laisinkaan (muutoin kuin jotain idioottivarmoja ohjeita), tein lentosuunnitelman hesa -> mikkeli jollekin diamondille ja autopilotti päälle, NAV-mode päälle, mutta ei seuraa mitenkään vaikka selkeästi seuraava legi on aktiivinen.
FSX:ssä teki noin jos NAV/GPS-kytkin (löytyy lähes kaikista koneista) oli NAV-asennossa, kun piti olla GPS ja vasta kun IFR-lähestyminen, niin radiotaajuksien säätämisen jälkeen NAV-moodiin niin glideslope jne. aktivoituu.
Itse en ole löytänyt ko. vipua MSFS:n koneista.

Lasiohjaamokoneissa se on siinä Garminin tai vastaavan näytön alareunassa vasemmalla VLOC/GPS
 
Mikähän mättää kun pysäköintijarru ei pysy päällä millään konetyypillä? Mapattu lento-ohjaimen nappulaan. Voi kytkeä pois, mutta kun kytkee takaisin päälle, pysyy noin sekunnin ja vapautuu aina itsestään. Aikaisemmin on toiminut normaalisti.
Minä täällä pistän kontrolleja kuntoon ja parking brakeen löytyy kuusi eri bindiä. Set / On/Off / Toggle / ja jotain siellä päin 25% - 75% tsjp.
Tuo 'Set' taisi toimia minulla.
FSX:ssä monesti kone lensi päin seinää startissa jollei ollut nopea tuon parking braken kanssa. Kunnon bugi mitä ei ikinä korjattu :)
 
Minä täällä pistän kontrolleja kuntoon ja parking brakeen löytyy kuusi eri bindiä. Set / On/Off / Toggle / ja jotain siellä päin 25% - 75% tsjp.
Tuo 'Set' taisi toimia minulla.
FSX:ssä monesti kone lensi päin seinää startissa jollei ollut nopea tuon parking braken kanssa. Kunnon bugi mitä ei ikinä korjattu :)

Kiitos vinkistä! Minulla oli bindattu "set" ja tuolla "toggle" optiolla pysyy päällä!
 
Kiitos vinkistä! Minulla oli bindattu "set" ja tuolla "toggle" optiolla pysyy päällä!
Eipä mit.
Itse kipuilen external viewien kanssa. FSX:ssä oli helppo, 'S' ja siitä sitten eri juttuja esim nearest airport view, 'A' jotta sai esim. view'n oikeaan tai vasempaan siipeen, laskutelineisiin jne. Nyt vain 'END':stä chase view, näppiskomennoista näkyy kaikenlaista 'drone' viewistä mutta ei mainintaa miten tuohon drone-viewiin edes pääsee... Youtube videoista näkyy kun väki näyttää kabiinit ja muut... (toki osa paywarea).
Tämmöiseen kyllä tarvittaisiin oikeat manuaalit kuten aikaisemmin mainitsin lentosimun versiot 3 ja 4 jossa kunnon painotut niteet, tässä ei mitään.
 
Tulikohan ostettua tämä kuukautta ennen...
Jos tulee heti aleen nimittäin, Helikopterit, ja dakota ja muut suoraan jostain FS:2004'stä tai vastaavasta. Ja WW I-kone ainoasta MSFS-simukoneesta jossa sai ampua. :-) Tässä editiossa, tuskin.
 
Tulikohan ostettua tämä kuukautta ennen...
Jos tulee heti aleen nimittäin, Helikopterit, ja dakota ja muut suoraan jostain FS:2004'stä tai vastaavasta. Ja WW I-kone ainoasta MSFS-simukoneesta jossa sai ampua. :) Tässä editiossa, tuskin.

Purjekoneita odotan itse eniten tässä. Tuossa kun simussa on jo Pipistrel Virus SW121 niin olisi hienoa jos saataisiin vielä jossain vaiheessa peliin myös Pipistrel Sinus moottoripurjekone, joka on siitä käsittääkseni oikeastaan lähinnä toinen versio ja konemallista toiseen voi tehdä konversion siivet vaihtamalla.
 
Purjekoneita odotan itse eniten tässä. Tuossa kun simussa on jo Pipistrel Virus SW121 niin olisi hienoa jos saataisiin vielä jossain vaiheessa peliin myös Pipistrel Sinus moottoripurjekone, joka on siitä käsittääkseni oikeastaan lähinnä toinen versio ja konemallista toiseen voi tehdä konversion siivet vaihtamalla.
Joo, purjekoneiden piipitys, soaring ja 'vesien päästö' laskussa jossain amerikan vuorilla on hienoa, en muista FS-versiota, mutta rauhoittavaa toimintaa tuo liitely. Jos täällä vain myytäisiin jotain hyviä VR-laseja...
 
Milwizin Corsair on pika-alessa orbissa ja msfs kaupassa, jälkimmäisessä pari euroa halvemmalla. Aseissa taisi olla eroa.

Edit: Orbissa ei enää, olikin rosi pikainen ale.
 
Viimeksi muokattu:
Muutama räpsy viime aikojen legeiltä. VATSIMissä on IVAO:n verrattuna kyllä todella hyvää se, ettei yksin tarvii lennellä edes arki-iltoina!
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2022.08.21 - 20.18.22.67.png


Torstaina ajettiin Discord-porukalla formuloita kattomaan Belgiaan. Muutama muukin oli paikalla.
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2022.08.25 - 20.11.05.24.png


Microsoft Flight Simulator Screenshot 2022.08.26 - 21.04.33.03.png


Microsoft Flight Simulator Screenshot 2022.08.26 - 20.47.41.18.png


Illaksi kotiin.
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2022.08.17 - 21.36.07.06.png
 
Mikä parhain kohtuuhintainen 737-3 tai jopa 727 koska MS ei tarjoa kumpaakaan. Kunhan saa FMS/FMC ohjelmoitua.

Pari päivää sitten katsoin oikean irl lisenssin omaavan pilotin laskun jonnekin ja sanoi että oli 'slippy' eli liian kevyt.
Tuo on oikeastaan ollut aina ongelmana tässä simussa, kaikki tuntuu liian kevyeltä ja nopeilta. Täällä muutama lähestyminen tehty oikeasti propellikoneilla, lisenssiä ei ole.
FSX:n 767-300 LDS on minusta spot-on, hidas ja raskas pa2.
 
Miksihän Xbox-version kauppapaikalta ei löydy mitään Finnairin skinejä, muita yhtiöitä kyllä löytyy vaikka kuinka.
 
Miksihän Xbox-version kauppapaikalta ei löydy mitään Finnairin skinejä, muita yhtiöitä kyllä löytyy vaikka kuinka.

Taisi olla niin että Marketplaceen piti hakea hyväksyntää ja se on hankala saada. Isot ulkomaiset sitten eivät Finskiä koe tarpeelliseksi. Samasta syystä marketplacella ei ole esimerkiksi suomalaisia kenttiä, ne jaetaan PC-lentäjille flightsim.to:sta.
 
On siellä muutama premium Helsinki-Vantaa tms ollut.

Noista skineistä vielä että onhan se vähän noloa/hölmöä kun on "eurooppalaiset lentoyhtiöt" tms paketteja ja sitten aina juuri Finnair puuttuu...
 
Taisi olla niin että Marketplaceen piti hakea hyväksyntää ja se on hankala saada. Isot ulkomaiset sitten eivät Finskiä koe tarpeelliseksi. Samasta syystä marketplacella ei ole esimerkiksi suomalaisia kenttiä, ne jaetaan PC-lentäjille flightsim.to:sta.
Varmaan Marketplaceen laittamista varten Asobo/Microsoft tarvitsee jonkinlaisen sopimuksen tästä ihan brändin oikeuksien haltijan, tässä tapauksessa Finnairin, kanssa. Muualta latailtavien kanssa ei ole niin tarkkaa.
 
On siellä muutama premium Helsinki-Vantaa tms ollut.

Joo, kaksi EFHK:ta taitaa olla maksullisina mutta tarkoitin siis tätä kaikkea muuta mitä PC-puolelle on saatavilla:

 
Eilen lento Caravanilla EFHK-EFTP ja päätin nopeuttaa asioita, sama toimii kuin FSX:ssä, eli R ja +/-. FSX:ssä oikeaan yläreunaan tulee 1-16x nopeus näkyviin. Ei tule tässä.

Joku 100km tuli lennettyä väärään suuntaan ilmeisesti jollain 8-16 nopeutuksella parissa minuutissa, ainoa keino minkä keksin oli päätellä koneen vilkkuvaloista milloin oli takaisin reaaliajassa.
Eihän tässä nyt tällaista bugia/puutetta vielä voi olla? Ei mitenkään voi.
 
Eilen lento Caravanilla EFHK-EFTP ja päätin nopeuttaa asioita, sama toimii kuin FSX:ssä, eli R ja +/-. FSX:ssä oikeaan yläreunaan tulee 1-16x nopeus näkyviin. Ei tule tässä.

Joku 100km tuli lennettyä väärään suuntaan ilmeisesti jollain 8-16 nopeutuksella parissa minuutissa, ainoa keino minkä keksin oli päätellä koneen vilkkuvaloista milloin oli takaisin reaaliajassa.
Eihän tässä nyt tällaista bugia/puutetta vielä voi olla? Ei mitenkään voi.
Tuo puute on ollut alusta asti.

Voi korjata ilmaisella lisäosalla
 
Tuo puute on ollut alusta asti.

Voi korjata ilmaisella lisäosalla
Jos korjaavat esim. kuun luontaisen heilumisen maata kohdin mikä mainittiin jossain SU 10 update tjsp. videossa ennen kuin tämä korjattu/lisätty niin kyllä ihmettelen. :)
 
Jos korjaavat esim. kuun luontaisen heilumisen maata kohdin mikä mainittiin jossain SU 10 update tjsp. videossa ennen kuin tämä korjattu/lisätty niin kyllä ihmettelen. :)
Ei niitä kiinnosta hifistelijät, eli sellaiset joita pelin syvällisempiä ominaisuuksia käyttää. Mennyt tähän mennessä ja menee varmasti tulevaisuudessakin täysin arcade pelaaja massojen ehdoilla. Siis silmäkarkki menee varmasti kaiken toiminnallisuuden edelle, nyt ja aina.
 
Kehittäjillä selvästi muutenkin ajatuksena ollut ettei asioita tarvitse lisätä peliin jos niihin löytyy jo hyvä modi. Esim Scandinavia world updatessa Suomeen mallinnettiin Vaasan kenttä, koska muille isoille löytyy jo hyvät modit.

Ymmärrän kyllä koska peli on niin laaja ja haluja on niin monenlaisia mutta simulation raten säätö pitäisi olla ihan perusjuttuja lentosimussa...
 
simulation raten säätö pitäisi olla ihan perusjuttuja lentosimussa...

Jos ollaan tarkkoja niin simulaatiossa ei säädellä simulaation vauhtia vaan asiat tapahtuu reaaliajassa. Simulation raten muutos on toki onnistunut ihan alusta asti, sen raten näkyminen on se mitä ei ole tehty näkyväksi.
 
Eikös noiden lisäreiden käyttö rajoitu sen oman kauppapaikan lisäreihin konsolilla? Vai onko tilanne muuttunut?
 
...

Hassua että IFR-navigointia ei ole tutoriaaleissa laisinkaan (muutoin kuin jotain idioottivarmoja ohjeita), tein lentosuunnitelman hesa -> mikkeli jollekin diamondille ja autopilotti päälle, NAV-mode päälle, mutta ei seuraa mitenkään vaikka selkeästi seuraava legi on aktiivinen.
FSX:ssä teki noin jos NAV/GPS-kytkin (löytyy lähes kaikista koneista) oli NAV-asennossa, kun piti olla GPS ja vasta kun IFR-lähestyminen, niin radiotaajuksien säätämisen jälkeen NAV-moodiin niin glideslope jne. aktivoituu.
Itse en ole löytänyt ko. vipua MSFS:n koneista.
Noniin, Cessnalla AP -> NAV ja se oli siinä ja APR/Transition toimi mutta sitten ILS ei.
Caravanilla kun valitsi approachin niin sääti heti NAV1:n taajuuden ILS:siin mutta ilmeisesti tässä nyt ei käynyt niin, liekö siitä kiinni kun valitsin LOC04R enkä ILS04R:n tiedä häntä, mutta nauhoitin kuitenkin lennon enkä ihan roskiin viitsinyt heittää vaan laitoin sitten tuubiin (6min 20s) :
 
Ainakin nopeasti katsottuna teet siinä virheen että valitset transitioniksi waypointin joka on koneen takana. Periaatteessa kone/AP toimii siis niinkuin halusit ja lähtee vasemmalle kaartamalla hakemaan haluttua waypointia.
 
Ainakin nopeasti katsottuna teet siinä virheen että valitset transitioniksi waypointin joka on koneen takana. Periaatteessa kone/AP toimii siis niinkuin halusit ja lähtee vasemmalle kaartamalla hakemaan haluttua waypointia.
Kyllä juurikin näin, yhdessä vaiheessa, kuten pitääkin, tiputti jo menneet WP:t automatic, mutta ilmeisesti tein jotain mikä lopetti tuon toiminnon. Noh, hengissä selvittiin kuitenkin.

Muuten : Kun on active pause päällä niin voi tutkia ja säädellä kaikkia juttuja rauhassa, mutta ei sittenkään : ATC huutelee siellä ja jonkun minuutin päästä tulee sitten "IFR cancelled and have a nice day!" Pitäisi nyt lennonjohdonkin tajuta että siellä vaan roikutaan ilmassa.

Edit : FSX:ssä on helppoa, kun selvitys tulee niin gepsistä vaan nearest ja kenttä -> taajuudet-sivu josta radan hertsit NAV1:een ja sitten vaan APR-moodi ja se on siinä.
Pitää kokeilla tuossa loppulähestymisestä pistää D-> ja EFHK
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä juurikin näin, yhdessä vaiheessa, kuten pitääkin, tiputti jo menneet WP:t automatic, mutta ilmeisesti tein jotain mikä lopetti tuon toiminnon. Noh, hengissä selvittiin kuitenkin.

Se siis aktivoi sen menneen waypointin siinä kohtaa kun valitsit transitioniksi sen edellisen WP:n. AP siis vähän niinkuin ajoi direct to- moodissa sitä waypointia kohti koska halusit lähestymisen alkavan sieltä. Siinä se sekaannus tuli.
 
Se siis aktivoi sen menneen waypointin siinä kohtaa kun valitsit transitioniksi sen edellisen WP:n. AP siis vähän niinkuin ajoi direct to- moodissa sitä waypointia kohti koska halusit lähestymisen alkavan sieltä. Siinä se sekaannus tuli.
Totta, tuo oli vikaliike.

Kuitenkin ihmetyttää että ILS taajuus on väärä (113.90) kun mitä netistä katsoin niin oikea on 110.50 joka itseasiassa näkyykin olevan tuossa varuilla, mutta syystä tuntemattomasta ei hypännyt aktiiviseksi.
Laitoin kyllä alussa tuohon approachiin "load", mutta kyllä pistin "activate":n myöhemmin.
 
Asentuvatko noi SUt automaattisesti kun tällä viikolla ilmeisesti pitäisi tulla, vai pitääkö/saako jotain nappia painaa?
Ajattelin vain tehdä jotain suorituskykytestiä tehdä ennen ja jälkeen DLSS, ei niinkään FPS tai visuaalit mielessä, vaan tehon kulutus CPU/GPU.
No, nyt kun kirjoitan tätä niin toiminto on varmasti vain jonkun täpän takana, mutta jo tuo shift+z hämmästys kirvoitti tällaisenkin mahdollisuuden että ei olisi.
 
Tuohon G950 tahi G1000 (tuskin eroa) ILS:iin : Caravanilla kaikki taas transition ja muut kunnossa, NAV1 edelleen väärin, mutta vieressä olikin nappi jolla sai varataajuutena olleen oikean aktiviiseksi. Alle 8nm ja suorassa linjassa, mutta näyttö ei näyttänyt mitään localizer tai glideslope näyttöjä ja APR-moodi toimi oikein, autopilotti ei vain ymmärtänyt että laskuun pitäisi tulla.
No, en kyllä näillä G1000:llä jatkossa muutenkaan tule paljoa ajelemaan, joko VFR-räpistelyä ja suurimmaksi osin jeteillä. FSX:ssä minulla on LDS763 joka on loistava, joku vastaava kohtuuhintainen bojong tähän on varmaan valintani, toki esim. tubettaja CptCanada:n käyttämä Fenix A320 näyttää näppärältä, mutta ei ehkä toimi kanssani.
Odotellaan nyt tuota tulevaa A310:sta.
 
Videossa näkyvä toiminta tuli huomattua vasta jälkikäteen, ymmärrän toki että FSX:n tavoin autot katoavat ja ilmestyvät miten sattuu, mutta ilmeisesti tähän uusimpaan inkarnaatioon ovat ainakin yrittäneet asialle jotain :
 
Laittakaa oikea ILS-taajuus aktiiviseksi, keskeltä alhaalta CDI-neula vihreäks (ils) ja lentäkää käsin ennenkun autopilotilla kikkailee. Tai autopilotilla heading/altitude/vs-moodeilla. Tämä siis G1000, joka on aika vajavainen ilman modeja.
 
Tämä on ollut itsellä steamin toivelistalla hetken, ja näyttäisi olevan nyt 20% alessa. Mutta millainen pelattava tämä on ilman kunnon lentosimuohjaimia?
Tekeekö pelkällä näppäimistöllä mitään? Ratti-poljin setti löytyy (G27), onko tästä mitään iloa? Kaveriksi halpa joystick?

Varmaan 10 v sitten tuli jotain lentosimua testattua, ei silloin innostanut ihan älyttömästi, mutta nyt tuntuu siltä että voisi kiinnostaa enemmän.
 
Tämä on ollut itsellä steamin toivelistalla hetken, ja näyttäisi olevan nyt 20% alessa. Mutta millainen pelattava tämä on ilman kunnon lentosimuohjaimia?
Tekeekö pelkällä näppäimistöllä mitään? Ratti-poljin setti löytyy (G27), onko tästä mitään iloa? Kaveriksi halpa joystick?

Varmaan 10 v sitten tuli jotain lentosimua testattua, ei silloin innostanut ihan älyttömästi, mutta nyt tuntuu siltä että voisi kiinnostaa enemmän.
Logitech Extreme 3D Pro 55€ (tai käytettynä jopa 15€) on oma suositus. Pelkällä näppiksellä menee ilot täysin ohi mutta mitään kunnon settiä ei tämä kuitenkaan tarvitse aloitteluun. Aina voit Gamepass 1€/kk-kokeilulla testata miten maistuu
 
Pitkään harkinnut MSFSn hommaamista, onko ennusteita mites tämän uuden päivityksen ja DSLL myötä tuo VR paranisi?
Itselläni himakoneessa 3060TI + Ryzen 4600G ja käytössä Quest2, miettinyt miten Xbox1 controlleri MSFS toimisi kasuaalissa lentelyssä?
Oliko tuossa simussa jotain pälli moodia jota kautta kruisailu sujuisi?

Itselläni taustalla Falcon4 & IL2 yms, mutta sohvan reunalta ei jaksa mitään vakavampaa suorittamista vetää..
 
Pitkään harkinnut MSFSn hommaamista, onko ennusteita mites tämän uuden päivityksen ja DSLL myötä tuo VR paranisi?
Itselläni himakoneessa 3060TI + Ryzen 4600G ja käytössä Quest2, miettinyt miten Xbox1 controlleri MSFS toimisi kasuaalissa lentelyssä?
Oliko tuossa simussa jotain pälli moodia jota kautta kruisailu sujuisi?

Itselläni taustalla Falcon4 & IL2 yms, mutta sohvan reunalta ei jaksa mitään vakavampaa suorittamista vetää..
Aika paljon tullut lennettyä SU 10 Betassa VR:ssä ja DLSS on ollut päällä Quality-modessa. Visuaalit ja suorituskyky on itellä molemmat parantunu. Objektit näyttää hyvältä kaukana ja lähellä ja välkkymistä ei enää ole vrt. vanhaan (90% downscale + Nvidia Image Scale). Todella tyytyväinen täytyy olla. Negatiivisena puolena DLSS sotkee tällä hetkellä instrumentteja, tuo on tarkoitus Asobon toimesta korjata jättämällä instrumentit DLSS ulkopuolelle. Tähän ei oo mitään tarkempaa aikataulua annettu, mutta aika korkeella prioriteetilla vaikuttaa olevan.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
257 526
Viestejä
4 475 661
Jäsenet
73 945
Uusin jäsen
JsKK

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom