Tämän sun viestisi luin ja muutaman muun. Ihan kaikkia en kumminkaan nyt lukenut. Eilen auto meni rikki. Kone hajosi kokonaan, eikä startti jaksa pyörittää. Ajoin varmaan vähän liian suurilla kierroksilla ja 320tkm ajettu bensamoottori ei sitä kestänyt. Onneksi oli vain 1500€ maksanut auto, että ei mikään äly iso menetys.Moro, luin edelliset.
lääkitys ei ole se "oikea" minustakaan.
mielummin jos tahdon relata ja saada adhd-paniikkia-pienemmäksi niin lonkero riittää, ei väsytä mutta vie arjen "terävät" inhottavat "järkyttävät" särmät veke.
mielummin lotraan maksani kautta gini-greippimehua kun keinotekoisesti tehtyjä vahvoja kamoja.
Nyt on todella kova myrskytuuli, kylmetin pääni ja vasen tinnityksestä kärsivän korvani kuulo hävisi kokonaan, yön kun nukkuu panadolin kera niin on uusi päivä.
mielenkiintoista ettei ihmisestä oikein voi kukaan muu tietää kuin itse ihminen.
Tosin luotan siksi omiin 30vuotta kestäneisiin lääkkeisiin koska ei viitsi aina olla lonkeron kanssa tekemissä, siksi toisekseen olen kokenut niin pahoja viekkareita ja paniikkia että viittä vaille shokkia etten enää tahdo ikinä kokea näitä, jos vain joku mc gyver pilleri sen suojan antaa.
kuten edelliset sanoivat, ei sitä tahdo tieten tahtoen kokea mitään karmeuksia uudestaan.
itselle muutamat pitkän ajan lääkkeet ovat varmaankin jo lumetta, mutta ihmisen psyyke on täysin hullu, jos meinaa tulla paniikki-shokki-kuolema niin JOS
on datatietoissa että "lääkkeet otettu Check" ei hätää, niin tuo on tuon arvoista.
turhaa minä ainakaan itseäni alan kiusaamaan tässä iässä enää.
Luojalle kiitos saan syödä lopun ikääni 2*0.5mg rivaa, sanoin omalle lekurilleni että kokeilin laskea sitä hallitusti mutta tahdoin vain nähdä verta, viiltää kaikki paikat auki ja tappaa kaikki elolliset maailmassa, se hokasi heti että toi kaveri on ihan pimee heppu.
Muutamat sanovat että käyttivät rivatrilia 0.5mg nukahtamiseen, nyt kokeilee muutamat saada sitä, niin ei yleiset lekurit enää kirjoita rivaa, nauravat vaan että turha toivo.
Tänään sain täydennystä apteekista mirtzaa sekä opamoxia, ihmettelen tuota opamoxia, itse sain sitä ekaa kertaa 2008 äidin kuoleman jälkeiseen "suruun/adhd"-fiilikseen.
toiset ottaa sitä säännöllisesti nukahtamiseen, toiset popsii jopa keskellä päivää, sitten ne haukottelee että väsyttää ja menevät nukkumaan.
Itse harrastan melko tarkkaan lääkkeitteni itsekontrollia, toiset eivät, nooh jokainen tyylillään :/
@jm82 mitäs sulle kuuluu? et ole ollut täällä pitkään aikaa....
Kaikkia lääkkeitä olen kokeillut ajaa lääkärin valvonnassa hallitusti alas, ei tule mitään niin olkoot sitten.
Onneksi ei mene kuin Rivatril 2*0.5mg aamulla, suprium aamu-ilta, seronil 2kpl. aamulla. nukkumaan mennessä 2*15mg opaa sekä ½mirtza.
siinä mun lääkkeet, ei ole edes puolta kourallista...
Ihmissuhteet; huokaus... eräs ex bestis ei tahdo olla mun kanssa missään tekemisissä, koskee todella paljon kun ajattelen asiaa.
laitoin hälle sms:n hyvää joulua, viimeksi se laittoi mulle, ei yleensä harrasta textareita, vain silloin kun on sillä päällä.
en viitsi kiusata itseäni sillä että rakastaa eikä rakasta, olkoot, minähän ne välit pistin poikki....
Masis ihmisellä ei ole vaan paljoa "ystäviä" sitten kerholla on vertaistukena kivoja ihmisiä, mutta yleensä niillä on niin pahat traumat ym. että ne tahtoo väkisin purkaa omia tuntojaan ja minähän kuuntelen , tosin nyt olen oppinut wanhana että kuuntelen mutten ota niitä sanoja sydämmelle, eli toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, mutta kuuntelen kyllä, enkä niinkuin jotkut ihmiset "jooh, niih, kyllä...Ai mitä sinä kysyitkään, en kuunnellut" ...
Tämä on ainoa paikkani purkaa oloani, se riittääkin minulle...
Ihmisen minuus, olen välillä miettinyt sitä itsekseni, sitten tulee paha ruumiista-irtautumis fiilis että hetkinen, minä mietin itse itseäni ja teen sitä omalle minuudelleni, kuka minä oikeastaan olen ja mikä määrittelee että minä olen oikeasti tässä enkä joku toinen muualla. ei kivaa, siksi en enää jaksa harrastaa tuota juttua.
se on mikä on ja sillä selvä, pitää oppia taas ajattelemaan simppelisti, lego-tasolla.
pärjätkäähän <3
Jotain tekemistä sitä täytyisi etsiä, että ei olisi liian tylsää. Joskus oon ottanut sen 25mg Ketipinoria, kun se vähän rauhoittaa oloa. Muuten 150mg Venlafaxin ja 15mg Abilify. Tänään heräsin jo vähän jälkeen klo 3.00 ja keitin kahvit. 6 tuntia unta, mutta saisi sitä nukkua aika paljon enemmän.
Oli ihan positiivisessa mielessä puhetta, että en tavallaan paljasta tunteitani. Että vähän vaikea lukea. Mutta kun ei itsekään ole kauhean tarkasti perillä niistä tunteista, niin vaikea sitä on sitten näyttää.
Koira oli aika äskettäin eläinlääkärillä ja korvat putsattiin. Jo iäkäs vähän reipas 10 vuotias koira. Nyt sillä on varmaan kivempi olo, kun korvat on paremmassa kunnossa.
Edit: Tuli eilen käveltyä aika paljon ja nyt on yläselkä vasemmalta puolelta kipeä. Täytyi vielä varoa jäätikköistä tietä, että ei vaan kaatuisi. Nyt kävin suihkussa ja lepäilyä, niin saisi noita kipuja vähän pois.
Viimeksi muokattu: