Nukkumaan peräti 23, sitten sain nukuttua peräti 11:taan, meni kivasti aika sitten kun käväsin kaupassa hakemassa ½kk:n sapuskat.
Luin aamulla viestisi mutta pää lyö heti herättyä niin tyhjää että jätin se täksi aikaa.
vauva.fi: toiset ovat yleensäkin forumeilla aina nenä-päänä "älä skitsoile, olet ihme pipipää" jne. ei kivaa..
Tiedän että nuo muutamat ketjut ovat kivoja, naurattaa ja nauru pidentää ikää, kohta saa sitten hankkia vaipatkin vielä
Oikein, anonyymiys on valttia täällä ja kuitenkin voi kertoa, välillä tarvitsee sitten oikein "ystävä-tukea" kun pitäisi syvällisemmin kertoa jostakin että saa tehtyä oikeat johtopäätökset, mutta tämä on pääosin tällainen "apuva" kerho, tuetaan toisiamme kun itsellä menee hyvin kautta huonosti.
Kokemus-asiantuntija, sitä monet kaipaavat, ja me olemme juuri näitä siis kaikki, toinen hokasee sitä mitä toinen jahkailee.
väheksyminen on p*skaa, tänään soitin pastorille, oli oikein päivystävä, mutta oli muuta biseneksii vaikka aina kysyn että onko paha aika-paikka, niin virka velvoittaa sanomaan "ei ole tässä vaan vahaan autoani" tms. sitten jutut ovat sitä-tätä,vaikka kertoo mitä tahansa niin saa varautua että:
"juuh, niin..niinhän se onkin. ai mitä sinä kysyitkään kun minä juuri vaihdan jarrupaloja autooni" tms.
En ymmärrä miksi näin, kyllä minä jos soitan toiselle niin EN naputtele tietokoneella, toiset sanovatkin heti "ei sitten, kun sä naputtelet tietokoneella"
kun yritän edes hiljaa näppäilen saada akuuttia emailia menemään samalla kun kaveri puhuu "ongelmistaan"
siksi "ongelmistaan" että monille "ongelmat" ovat toisille arkipäivää, ainakin naiset ovat suureellisia "mitä minä teen, minä kuolen kun en saa keskustella"
sitten miehet "nooh tässä vedin vahingossa partakoneella kurkun auki, kunhan kerkiän niin soitan lanssin paikalle, mitäs sinulla muuten kuuluu"
En ala tuomitsemaan tms. mutta olen hokassut että .... meitä on moneen junaan
- "Minä en kykene nukkumaan kun se ja se kohteli minua huonosti, eikä rahat riitä"
* 'Niin minä huomasin saman asian jo 30vuotta sitten, kerrotko jotain uutta?'
- "Niin mutta kun tämä on MINULLE aivan uutta"
* 'Vai niin, en voi psykiatriksi muuttua, itse lopetin kaikki lehtitilaukset jne. että säästin rahaa huomattavasti'
- "Minä sain VAIN 10 käyntikertaa psykalle, eikä se riitä mitenkään"
* ' jaah minulla on tasan nolla käyntikertaa ja hyvin elämä hakkaa päähän'
jne jne...
Minusta on kakkaa että ihmiset jumaloi rahaa, kirotut roomalaiset keksi manin, monet vetoavat että rahat on tiukassa, kyllä minulla "pieniä" paheita on mutta se sallittakoot.
Mun äiskä kun nukkui veke 2008 niin heti lopetin kaikki extrat, lehdet, maksukanavat , kaikki tiputettiin nolliin, vain vuokra-sähkö-puhelin laskut tulee.
Ruokaa syön aamupalan, lämpimän safkan, iltapalan.
Samaa sapuskaa lämmin max.3e/vrk n.5vuotta, sitten kokeillaan toista.
paras ja stressivapain on ristikkoperunat, 600g+kalkkunakit n. 3e. 30min uunissa ja sitten minitomaatit päällensä ja syömään.
Tarpeeksi saanut aikoinaan ruuanlaitosta sterssiä, eikä ole aikaa (onneksi) vääntää mitään gurmeeta safkaa jonka teko kestää 4h, sitten siinä on jotain herne ja kastike+mansikka ja varpunen elää sillä minuutin, kuten telkasta olen nähnyt näitä "herrojen" ruokia ...
Joulukuu, sitten laskee rivatril jälleen ½ tabletilla, peräti 1:een 3kk:n ajaksi. Saas nähdä miten äijän käy.
Kun lekurin mielestä "epilepsia lääke ei auta masikseen, auttoi 30vuotta sitten, mutta nyt uuden tutkimusten mukaan ei enää auta" kiitos
10.11 on aika lekurille, saan flunssapiikin sekä katsotaan masislääkkeet kelakorttiin, säästäisi siinäkin sitten mania, sinne yritetään tunkea; seronil, rivatril, opamox ja suprium. huomattava etu että saisi 4e:lla 20e:n lääkkeet.
Mites sulla (ja muilla) bro menee joulu? mulla oli karmea masis viime jouluna, vasta joulupäivänä helpotti
eilen roudasin muovikuusen kellarista, ja kokeillaan uutta onnea tänä vuonna.
Luojalle kiitos toimeentulossa tulee 75€/kk marras-joulu korontukea, ei tartte laskea pennilleen kaikkea.
sain jo joulukortit ja hautakynttilät hankittua.
yx tuttu sanoo "mulla ei ole varaa menettää ystäviä, on sen verran vähän"
minä kylmällä kädellä viskasin morot veke, sinne vaan, jollei ne osaa muuten kuin valittaa omaa itseään eikä kuunnella minua koskaan edes minuuttia niin sinne vaan.
evvk. tulee vaan paha olo ...
Kirjoitelkaas ja koittakaas jaksaa veljekset <3