Mitenkäs toverit masentuneet/ahdistuneet lievittävät oireilluaan? Mä olen tuossa selaillut noita kriisijuttuja, mutta puhelimessa puhuminen on vain vähän mukavampaa kuin sulan lyijyn juominen ja chätitkin tarkoitettu alle kolmekymppisille.
Mulla on vähäsen paha jutella mm. sukulaisten kanssa kun ne eivät ymmärrä ja ne sitten kaataa omat paskat mun niskaan jolla on muutenkin omaa paskaa.
mä soitan usein kirkon palvelevaan puhelimeen 18-24, ne ovat kivoja, ei mitään pysyvää apua saa koska aina vastaaja vaihtuu mutta parempi kuin ei mitään.
joku kriisipuhelin on tarkoitettu lähinnä itsarin estoon, näin mä käsitin kun kerran soitin sinne, sitten kun 2017 oli syöpä ja pelkäsin että kuolen niin silloin soitin sairaalasta 03 yöllä, se oli vielä maksullinen puhelin ja tuli 40e:n lasku
Mä leikin paljon koiran kanssa, se on ihana. mulla on oikein terapia koira, siis psyka merkkasi mulle että "tarvitsee koiraa terapiaksi"..
Esim. Jyväskylässä tuolla lausunnolla saa kaikki koiran terppakulut soskuun maksettavaksi kun on oikein terapia koira.
mulla ollut koira aina 1974 lähtien, nämä ovat kivoja ja pakottavat ulos aina kun on aika.
Sitten nämä forumit, näistä saa hyvää vertaistukea, nämä ovat hyviä. ainoa vaan ettei tänne voi purkaa itseään 100:lla kun tulee viestiä että mene räbään kun käytät tuollaista kieltä, siellä taas voi purkaa ihan satasella mutta se tyhjenee aina tiheään.
Onko siulla diagnoosia ja lääkkeitä, onko oikeat lääkkeet? mulla kesti 10vuotta saada lääkkeet oikeiksi...
Tsemppiä Sinulle ja juttele vaikka tänne.