Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt otin edellis-yönä ½mirtzan että sain nukuttua, sain mutta päivä oli pää pöhnässä, onneksi se helpotti kun läksin liikenteeseen.
rivat menee kivasti 1*0.5mg:n tabu per päivä.
Viikonloppua kaikille <3
Rivat ainakin toimii hetkellisesti melkeinpä täydellä varmuudella.
Käytkö terapiassa kuinka säännöllisesti?
Joo hyvin menee avolla. Ei eds soittoaikaa. Resepti uusittiin venlafaksiiniin kanta.fi:n lautta, muttei ole rahaa käydä hakemassa. Kohta on helvetti irti.
Tiedän, multa kun ei uusittu lääkkeitä niin soitin aspaan ja sanoin että
"sitten menen akuuttiin ea-polille, sieltä osastolle niin saan lääkkeet"
Maksaako paljon? ehkä saisimme kerättyä kolehdin, mulla on 11e tilillä, autetaan miestä mäessä
En ollenkaan, olen "avolla" eli puhelin soittoaikaa arkisin 10-11, psyka sanoi 20vuotta sitten:
"meillä on pahempia psykoosi potilaita täällä, sinulla on lääkitys kunnossa eli laitetaan sinut avolle" .(
mitex muut jakselee?
Pitää tutkia.
Aika paha, hyvä terapia olisi parasta hoitoa lääkkeiden ohella.
Tiedän, mulla on onneksi tukarilla aikas hyvä vertaistuki verkosto, arkisin 16-18 tapaan kavereita ja muitakin, hoidan vapaaehtoisena kahvituksen ja ovien avaamisen, yritetään saada perjantaiksi 3h:ksi, mutta palaveri vasta 03.02
perjantaina kaikilla hyvä fiilis, kuten monet tietää esim. duunissa ollessa alkaa olemaan "perjantai"-jutut, vähäsen levottomat
muille levottomat mutta masis-potilaille normisettiä, en ymmärrä miksi meillä ei saanut aikoinaan sanoa "potilaita"
ne oli aina asiakkaita, onko se nyt niin nökönuukaa, kunhan ei itse loukkaannu?
minä käytän aina "olen potilas/kuntoutuja" kuntoutujakin on joku jumppa-maikka mitä tulee mieleeni, ei kiva
@joku tarviitko mania? ilmoita niin laitan tulee
Laitan sulle yksäriä, jos sopii.
Vastasin.
voiko muut auttaa mukana? mä saan näillä näkymin ensi viikolla enemmän kelasta
Niin kun sanoin ei oo kiire. Ja mulla menee noin 3 viikkoa seuraavaan rahan saantiin.
Onko itsesuggestio parapsykologiaa? mietin sitä kovasti ja miten käsitellä itsesuggestiota??
kukaan ei ole osannut vasta höh, minua kiinostaa
Tulin varta vasten tähän ketjuun kurkkaamaan onko aiheesta juttua. Rakkaat ystävät, itsesuggestion ansiosta olen ollut nyt lähes kuukauden ilman alkoholia. Olen jättänyt räbän ja ylilaudan, vähentänyt uutisten lukemista ja kaikkea psyykeelle myrkyllistä. Tämä alkanut vuosi on ollut elämäni paras enkä malta odottaa mitä kaikkea onkaan vielä edessä, ennen halusin vain kuolla.
Keksin kokeilla itsesuggestiota meditaation kanssa melkein vahingossa, se oli kuin johdatusta, vuoden viimeisenä päivänä. En voi tuntea kuin syvää kiitollisuutta. Pakkoajatukseni ja negatiivinen sisäinen puhe on vähentynyt 90%, masennusta puolestaan ei ole ollut hetkeen, mutta uskon tämän voivan auttaa siihenkin. Lisäksi monet pelkoni ja luonteenheikkouteni ovat hellittäneet. Mahdollisuudet ovat nähdäkseni rajattomat.
Menetelmän ajatus on saada aivot huijattua uskomaan jotakin, jota ei vielä ole. Tämä onnistuu meditatiivisilla kiitosrukouksilla. Ei tarvitse olla uskonnollinen vaikka käytänkin sanaa rukous. Riittää, että pidät positiivisen ja avaramielisen asenteen. Käytäntö muistuttaa Allen Carrin menetelmää tupakoinnin lopettamiseksi. Muista vain, että vaikutus ei ole välitön, vaan pitää olla kärsivällinen
Toinen havaintoni on sisälläni elävä valepersoona, joka tekee kaikkensa pilatakseen henkisen hyvinvointini. Kutsun tätä entiteettiä vale-egoksi. On tärkeää, että vihollisellani on nimi. Voit lukea lisää aiheesta Eckhart Tollen Läsnäolon voimasta.
Kannattaa ihmeessä kokeilla ja jatkokehittää tätä menetelmää! Toivon teille kaikkea parasta.
Näkee ne entiset reseptit ja ne antaa mitä lapussa lukee.
Täytyy tosiaan käyttää juuri reseptin mukaan. Jos käyttää enemmän, niin varmasti loppuu kesken. Mutta eiköhän se lääkäri korjaa reseptiä, onneksi.Ei näe eikä anna
*ittu!
"ei me anneta, sinä saat vasta 150vrk:n päästä. pitää sanoa lääkärille että kirjoittaa UUDEN reseptin, eikä korjaa vanhaa"
kiitos tack, viimeinen on ruotsia, kivat sulle, lääkkeet lopussa, huomenn ma pitää soittaa lekurille että kirjottaa UUDEN respan, kun apteekki EI näe että on ollut viime viikkoon saakka 3-4/vrk
Nukkunut kivasti 2*15mg:n opamoxin kanssa, ihmettelen että lasareetissa sanottin aikoinaan että toi 15mg*2 on max. mutta toiselle kaverilleni joka syö koko ajan menee 3*30mg/vrk, pöh..
Täytyy tosiaan käyttää juuri reseptin mukaan. Jos käyttää enemmän, niin varmasti loppuu kesken. Mutta eiköhän se lääkäri korjaa reseptiä, onneksi.
Ei näe eikä anna
*ittu!
"ei me anneta, sinä saat vasta 150vrk:n päästä. pitää sanoa lääkärille että kirjoittaa UUDEN reseptin, eikä korjaa vanhaa"
kiitos tack, viimeinen on ruotsia, kivat sulle, lääkkeet lopussa, huomenn ma pitää soittaa lekurille että kirjottaa UUDEN respan, kun apteekki EI näe että on ollut viime viikkoon saakka 3-4/vrk
Nukkunut kivasti 2*15mg:n opamoxin kanssa, ihmettelen että lasareetissa sanottin aikoinaan että toi 15mg*2 on max. mutta toiselle kaverilleni joka syö koko ajan menee 3*30mg/vrk, pöh..
Eikö tehny sähköisenä reseptinä? Ne meinaan jää kaikki talteen ellei mene käsin lääkäri poistamaan mikä on erittäin harvinaista.
Ei kai niitä paperireseptejä olisi saanut käyttää enää aikoihin.
Eikö tehny sähköisenä reseptinä? Ne meinaan jää kaikki talteen ellei mene käsin lääkäri poistamaan mikä on erittäin harvinaista.
Teki sähköisenä mutta "muutti" wanhan respan annostusta, eikä kirjoittanut UUTTA kuten farmaseutin mukaan PITÄISI tehdä. nooh tässä nyt odottelen että terppa soittaa mulle että saan sanottu "laita lekurille viestiä että KIRJOITA UUSI RESPA"
Mitä sä nyt sekoilet? Näkeehän ne kaikki respat vähintään vuoden ajalta. Ja varmasti tarvittaessa pidemmältäkinPäivää, rivatril 0.5/2 menossa sitten lopahtaa.
jännitän vaan että apoteekki voi sanoa että kun haen uuden purkin että:
"mites sää syöt, respassa lukee että 1*0.5/vrk ja sulla jo loppu"
pitää sitten vääntää rautalangasta että se oli 4/vrk ja NYT on muutettu että jatkossa 0.5*1 ja ajetaan alas hiljalleen
eihän ne ymmärrä eikä näe entisiä reseptejä.
Mitä sä nyt sekoilet? Näkeehän ne kaikki respat vähintään vuoden ajalta. Ja varmasti tarvittaessa pidemmältäkin
Apteekki antaa sen, mitä lääkäri on sinne reseptiin kirjoittanut. Ei siinä mitään neuvottelua enään siellä apteekin tiskillä ole. Eli jos näissä jotain "sekoiluja" tulee, niin kyllä se syyllinen niihin valitettavan usein löytyy peilistä. Jos esim. ei ole lääkärikäynnillä ihan ole asiaa ymmärtänyt tai ollut läsnä ja tätähän tapahtuu, ei siinä mitään. Tai sitten nappeja tulee napsittua vähän turhankin tiuhaan. Toki myös lääkäri tekee joskus virheitä ja niistähän voi aina sinne palautetta laittaa.
Rupee oleen taas semmonen olo että morjens. Pitäis varmaan yrittää päästä takaisin neuromodulaatiohoitoihin tai ruveta harkitseen osastoa tai jotain.Mites muilla menee mt:n kanssa? kasetit hajalla?
Rupee oleen taas semmonen olo että morjens. Pitäis varmaan yrittää päästä takaisin neuromodulaatiohoitoihin tai ruveta harkitseen osastoa tai jotain.
Kyllä on mahdollista että lekuri tekee virheen (!), joskus minulle määrättyä lääkettä ei ollut olemassakaan kun menin hakemaan. Soitto lekurille ja virhe löytyi ja korjattiin seuraavana päivänä.
Tuossa Memoryn tapauksessa ilmeisesti nykyistä annosta editoitiin pienemmäksi vaikka olisi pitänyt kirjoittaa uusi resepti.
Depistä ja ahistusta. Ei mitään spesifiä, mutta kaikki kasautuu taas. Molempien etusormien toisessa nivelessä on jäykkyyttä ja kipuja; google tietää kertoa että nivelreuma oireilee just molemminpuolisesti. Onhan sitä onneksi suvussakin joka toisella.hittoa sentään. masentaako vai onko paniikkia?
Depistä ja ahistusta. Ei mitään spesifiä, mutta kaikki kasautuu taas. Molempien etusormien toisessa nivelessä on jäykkyyttä ja kipuja; google tietää kertoa että nivelreuma oireilee just molemminpuolisesti. Onhan sitä onneksi suvussakin joka toisella.
Joskus toivois että löytyis jotain rankempaa että pääsis vaikka eläkkeelle. Ei jaksais tätä oravanpyörää
No niinpä.”Ala-asteen syrjiminen jätti niin syvät arvet, että suorastaan pelkään ikäisiäni ihmisiä”, kirjoitti eräs Iltalehden lukija, kun pyysimme kokemuksia yksinäisyydestä.
Hän kokee vielä nykyäänkin, että kaikki taustalla kuuluvat supinat ja tirskahdukset ovat häntä vastaan kohdistettuja uhkauksia.
Paskaako tässä. Kävin perjantaina työterveyslekurilla saamassa reseptin Etoricoxib Krka (90mg) nivelrikkoon. Tehosi jo parissa päivässä. Tätä se vanhuus teettää.Noniih, nyt se sitten testi alkaa. Eilen meni 0.25mg:n viimeinen rivatril.
katsotaas kuinka äijän käy...
onneksi on opamoxii 15mg*2 tarvittaessa.
Otin pitkästä pitkästä aikaa iltapäivä-torkut pari tuntia, kyllä teki hyvää todella pitkästä aikaa.
Sunnuntaipäivää kaikille, mites @Alceste :lla menee??
Ei ollut tuollaisia palveluita 5 vuotta sitten. Parempaan suuntaan siis menossa, jos ei sitä kikyä huomioi.Yle: Työnantajat yllättyivät mielenterveyden ongelmista | Verkkouutiset
Yle: Työnantajat yllättyivät mielenterveyden ongelmista | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Työnantaja: "Kiky kiky, vitun prole."
Työntekijä: "Burnout, depressio, saikku."
Työnantaja: surprised_picatzu.jpg
Heräsin kanssa nyt melko aikaisin, mutta pitää nyt vielä vähän levätä. Mulla on nukkumiseen ollut nyt 50mg Ketipinor. Ja sen lisäksi 30mg Tolvon, mutta omasta mielestä tuo Tolvon ei juuri auta. Mirtazapin 7.5mg taisi olla tehokkaampaa.Taas meni yö reisille, päätä särkee ja on sekaisin.
Piti ottaa melatoniinia respalla mitä sain sekä mirtzan, nukuin sika huonosti, jotain 03 sain unen päästä kiinni
sitten 10:ltä ylös. ei kivaa, saa nähdä miten nollaa aivot yöuni, viimeistään 23 nukkumaan kyllä nytt..
Soitin terpalle että kirjaa ylös että yöllä herään paniikkiin että meinaan tukehtua ja kuolla, yölliset paniikit ovat pahoja, eikä ole ns. tarpeeksi lääkkeitä joihin luottaa kun rivatril lopetettiin 13.02 sitten otin viimeisen.
lupasi että lekuri soittaa minulle 05.03, ei paha, olisin saanut ajankin muttta en tartte, siellä on pahempiakin ns. normaali-potilaita..