Ulkoistaminen on päivän sana, kuten mullakin 11vuoden terpan jälkeen
"meillä on pahempia potilaita, että sä voit siirtyä avolle, soita kerran viikossa tukkoiseeen puhelimeen jos tarviit" kivat sulle.
mä käyn sitten juttelemassa sossun kivalle tädille, sanoin sille suoraan että sä olet mun psykiatri.
mä katsoin eilen kasarmi suomen intti-leffan ja tuli kunnon paniikit päällensä, siinäkin näytettiin että miten kivasti saadaan porukoiden paikat hajalle, ittelllä hajosi pää ja vieläkin on masista ja paniikkia loppuelämäksi, lääkkeet on kyllä, mutta katsoin erästä tuttavaani jolla on kovat lääkkeet, sehän on kuin zombi, katsoo tyhjyyteen eikä siihen saa mitään kontaktia, ehkä se on sitten kaikkien mielestä parempi vaihtoehto.
edit: katsoin tuossa tv:stä sarjaa, nainen valitti burn outtia, ihme että kun MIES valittaa burn-outtia se on kulunut klisee.
Koko päivän nukuin, ei tehnyt hyvää, verenpaine matalalla, huimaa, päätä särkee, mutta minkäs teet, ei sitä aina jaksa olla pirteänä ihmisenä.
Olen miljardia valovuotta katkera suomen puolustusvoimille
- Oli pakko olla sotkurakettina, siinä tupakan savussa oli kivaa olla, saihan sitten päivän päätteeksi ilmaiset munkkikahvit!
- Se aivopesu on todella naurettavaa
- 88 ei ollut mitään kuulosuojaimia, nykyään on. Miljoonat kärsii tinnituksesta, joka on olevinaan "oman pään huminaa"
- Tuo laitos tekee terveistä ihmisistä vammaisia, tarkoituksella.
Kohta voidaan alkaa puhumaan että enemmän kuolee rauhan kuin sodan aikana, onhan se "mukavaa" kun ihmiset saavat postraumaattisia-stressejä loppuiäkseen, ja kukaan ei välitä.
Täällä oli asiaa että pitäisi paremmin hoitaa masis-potilaita, niin siis otetaan intti-kategoriaa ja "rationalisoidaan" asiat, kuten monelle käy ja kävi;
eli kuten minullekkin sanottiin 20v sitten:
"sinulla on lääkitys kohdallaan, meillä on _pahempia_ psykoosipotilaita, joten sinut laitetaan avolle"
Muuten kiva, mutta kun hommat menee päin persettä.
Lahdessa on "muumilaakso" jossa psykoosipotilaat ovat osastolla, sitten joku ihmeen himmelipää hokasi "vähennetään sinun lääkitystäsi"
ei se haittaa jos sinulle tulee psykoosi, sitten pääset osastolle hoitoon, mutta kannattaa kokeilla, se lääke maksaa peräti 8e/3kk niin että kannattaa säästää siinä.
En ihmettele herran vuonna 20202020 että niin monet tekevät itsemurhan, parasta mitä olen nähnyt on että armeijan pakon edessä mielummin ammutaan aivot pihalle.
On tämä hienoa, elää Neuvostotasavallassa vuoden 2020:n aikaa
Luojalle kiitos on tätä elämää enää jäljellä ab.50vuotta