Päivää, Lauantai ehtoota, jussi-päivää.
pitää kirjoittaa jonnekkin, jollekkin.
tuntuu että pitkät vapaa-ajat kotona sekoittaa pään.
on paha funtsailla liikaa=liikaa joutoaikaa.
sitten lonkero saa valtaa, kaverilta ostin 24backin 30e:lla, niin ei mitään rajaa, ennen meni yksi ruuan kanssa, nyt menee 4-7 vrk:ssa.
ei hyväke, mielummin en osta, ja ostan sitten tölkin viikonloppuna marketista 5e:lla, ei sekään ole oikein taloudellista.
paniikki saa valtaa, tuntuu että mitä mä teen kun tulee putkiremppa 3-5vuoden sisällä? miten mun psyyke suhtautuu muuttoon 32vuoden jälkeen?
mun elämä oli 32vuotta sitten aivan tanan toisenlainen, nyt taas sitten muutto evakkoon, tulen varmaankin psykoosiin
sitten kun ei ole ketään kelle kertoa masiksesta, paniikeista, heti leimataan "ai, hullu mikä hullu, mielisairas"
sitten on 14vuotta vanha dogi, miten suhtaudun 12vuoden jälkeen sen poismenoon? sekoanko vai mitä?
liikaa muuttujia, ja tietysti, olen kuten monet nykyään ilman hoitosuhdetta.....
en murehdi liikoja, muutto on sitten kun on murehditaan sitä sitten, ehkä jos luoja suo pääsen sadan metrin päähän evakkkoon joka kestää vuoden.
jos paska säkä on niin 10km:n päähän ns. kotikonnuiltaan, eikä asiaa helpota että vuoden päästä pääsen sitten takaisin, huokaus.
Kohta tulee kerholla heinäkuun lomat, kk:n ilman mitään paikkaa minne mennä, saa nähdä miten rapajuoppo olen sen jälkeen
mites muut?