Onneksi on ronkeleita runkkaajia, jää sitten muille rohkeammille paremmin aikaa valikoida noista noin 20:stä valioyksilöstä. Sitten jos ei tärppää, niin narikassa viimeistään tarttuu joku muodokkaampi yksilö mukaanEilen kävin eräässä isossa baarissa, johon mahtuu ehkä 1000 ihmistä. Noin 700 miestä, 300 naista, ja niistä 300 naisesta ehkä 20 oli pantavia. Jee jee! Hyvä meininki, jee jee! Ei paljon kiinnosta edes yrittää mitään kun tilanne on tuollainen. Pitäkööt römpöttimensä sitten ihan kaikessa rauhassa, mä runkkaan ronkelisti kotona ja muistelen vanhoja hyviä aikoja.
Mitä tulee lihavuuteen, niin itse omalla kohdalla olen saanut koko ikäni syödä ja juoda miten vain on haluttanut. Liikuntaakaan harrastellut kovin kummoisesti, mutta silti kroppa ollut siellä ihannemitoissa.
Mutta, nyt viimevuosina, neljänkympin tienoilla huomaan että alkaa keskivartalolle kertyä jo hitusen jotain ylimääräistä. Ehkäpä pitäisi alkaa liikkumaan aktiivisemmin ja myös tarkkailemaan syömisiä, ja etenkin alkoholin käyttöä vähentää. Mitat siis nyt 178cm ja painoa n. 80kg. Nyt parissa vuodessa olen kerännyt noin 5kg lisää painoa ja ne kaikki tainnut kertyä vyötäröllä