Tekisi mieli tilata kuulokkeet mutta en osaa päättää kummat ostaisinmiettinyt joko sennheiser hd 6xx tai hifiman he5xx. Kaipaisin lisätietoa kuinka nuo eroavat toisistaan, voisi helpottaa ostopäätöstä
![]()
Minkälaisista kuulokkeista tykkäät? HE5XX löytyy ihan älytön soundstage ja tilantuntu, bassossa on massaa ja se menee tosi alas, yksityiskohtaisuus on erinomainen, keskiäänissä on todellista taikaa, yläpää on kirkas ja äänenväri on melkein parhainta mitä oon kuullut Hifimanilta. Nuo on aggressiiviset vau-kuulokkeet, mutta toisaalta ne voi aiheuttaa kuunteluväsymystä pitkissä sessioissa. Lisäksi mulla on huomautettavaa rakennuksen laadusta ja ne ei sovi ollenkaan pienipäisille. $220 luurit mitkä mielestäni edelleen kuulostaa tonnin Hifimaneilta.
HD6XX/HD650 on jo legenda itsessään. Paljon suppeampi soundstage ja intiimimpi soundi. Reilusti rennommat ja tummemmat ääneltään. Mahtava keskialue, yläpää on ehkä turhankin rento. Tonaalisesti miellyttävä
Riippuu ihan siitä mistä tykkää. Oma valinta osuisi HE5XX:ään, mutta mulla onkin aina ollut ongelmia 600-sarjan senkkujen kanssa mukavuuden suhteen lasit päässä, ja pidän paljon enemmän HD58X & HD660 soundista. Toiset voivat olla ihan eri mieltä. Kummatkin on loistavia, ja paras valinta voisi olla hankkia molemmat jos rahat riittää - yhdet aggressiiviset, jännittävät wow-kuulokkeet älyttömällä avoimuudella, ja yhdet tummemmat,rennommat ja intiimimmät laatuluurit. Ei iske kuunteluväsymys eikä kyllästy soundiin.
miettinyt joko sennheiser hd 6xx tai hifiman he5xx. Kaipaisin lisätietoa kuinka nuo eroavat toisistaan, voisi helpottaa ostopäätöstä 
Voit sitten informoida meitä miten pahasti Z:n hypetys meni yli, ja onko tuossa hyvä kilpailija vaikka LCD-2C:lle. Paha paikka jos ääni onkin oikeasti hyvä, mutta panta pitää mahdollisesti vaihtaa jossain välissä.