JSoi
Make ATK Great Again
Itse tein saman omalle LCD-MX4:lle kun hiilikuitupanta osui päähän. Mukavuus parani huimasti. Todella helppo ja nopea modi minunkin kaltaiselle poropeukalolle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tota vastaavaa on jotkut joutuneet tekemään. Mulla on vaan tuon Classicin kanssa vähän niinku päin vastainen ongelma, eli se panta on piirun verran liian kireällä. Siihen pitäisi siis saada pikkaisen lisää mittaa ja en tiedä saisko sitä ihan tarkoituksella pikkaisen venytettyä vai pitäskö siihen askarrella paskarrella joku jatkopala.
Niin onko tuossakin mallissa panta jotain kumisekoitusta tai vastaavaa niin kuin Classicissa?Itse tein saman omalle LCD-MX4:lle kun hiilikuitupanta osui päähän. Mukavuus parani huimasti. Todella helppo ja nopea modi minunkin kaltaiselle poropeukalolle.
Niin onko tuossakin mallissa panta jotain kumisekoitusta tai vastaavaa niin kuin Classicissa?
Tosiaan tän mun tuoreen LCD-2 -mallin panta on jotain ihan eri tuntuista, kovempaa nahkaa tjsp.
Joo, tota vastaavaa on jotkut joutuneet tekemään. Mulla on vaan tuon Classicin kanssa vähän niinku päin vastainen ongelma, eli se panta on piirun verran liian kireällä. Siihen pitäisi siis saada pikkaisen lisää mittaa ja en tiedä saisko sitä ihan tarkoituksella pikkaisen venytettyä vai pitäskö siihen askarrella paskarrella joku jatkopala.
Tän Fazorin kanssa taas vois olla tuota liian löysän pannan ongelmaa, mutta tän mallin panta on jotain aika kovan oloista nahkaa tmv., enkä usko että tää kauheasti venyy. Ja kun tää on sen verran kovaa materiaalia, niin en myöskään tiedä, onko sillä väliäkään, vaikka ottais pikkaisen noita rautoja vasten.
Tekisi mieli tilata kuulokkeet mutta en osaa päättää kummat ostaisin miettinyt joko sennheiser hd 6xx tai hifiman he5xx. Kaipaisin lisätietoa kuinka nuo eroavat toisistaan, voisi helpottaa ostopäätöstä
Katos joo, tattista, en ollu huomannu moisia. Pitää varmaan tilata Classiciin tuommoiset.Audezelta saa pidempiä "tankoja" siihen koon säätöön, ebayssäkin noita taisi olla joskus kaupan
Standard and Extended LCD Yoke Rods
Audeze offers 1” longer custom-machined yoke rods that allow the earpads and drivers to extend farther around the head.www.audeze.com
iPhonen kanssa tuon AKG:n äänenlaatu vähän kusaisee; ei tue AAC:tä. Piuhallisena mainiot luurit, äänenlaatu on oikeastaan uskomattoman hyvä. Itse soittelen noita joko iPadilla suoraan kuulokeliitännästä tai iPhonesta Applen oman adapterin kanssa. Joka sekin ihmeen hyvä-ääninen. Hinta 10e.[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Näitä on pariin otteeseen kehuttu täällä. Tarvisi telkkarin kaveriksi, sony XH95. Ja yleiseen musiikin kuunteluun, iphone 11. Sekä kitaran/basson kanssa harjoitteluun, yamaha THR30II. Tuo on plussaa ja lähes välttämätön että saa myös piuhalla kiinni. Akunkesto näyttää paperilla vain ihan onnettomalta. Jos haluaisi nykyaikaisen akunkeston niin mikä merkki/malli tulisi kysymykseen? Hinta armasti nousee mutta jos nyt pysyttäisiin suht edullisissa.
iPhonen kanssa tuon AKG:n äänenlaatu vähän kusaisee; ei tue AAC:tä. Piuhallisena mainiot luurit, äänenlaatu on oikeastaan uskomattoman hyvä. Itse soittelen noita joko iPadilla suoraan kuulokeliitännästä tai iPhonesta Applen oman adapterin kanssa. Joka sekin ihmeen hyvä-ääninen. Hinta 10e.
EDIT: langattomana tosiaan iPhonen kanssa äänenlaadussa on aika iso ero vs piuhan kanssa.
Tää Zen Daccihan on ihan vitun pirtee vehje ihan itsestään. Sataviiskymppiiki vaan köyhty. Ei paha.
Joo, kyllä noissa mun vanhoissa Sonyssa on nimen omaan bassopää korostunut reippaasti. Erottelevuus olis myös kiva ominaisuus. Metallia, melidista metallia yms Joe Satriania kuuntelen, niin sellaisen toistoon ja sit puheluihin. Mut joo pakko alka lukeen noista ja et mistä saa ostettuu. Kiitti vinkistä!^Just tuossa ylhäällä noita Valcoja mainostin. Sonyt kannattaa jättää kaupan hyllyyn jos kerta suoraa vastetta halajat. Katso Valcon sivulta VMK20 vaste...
Kyllä niistä on suuri osa tykännyt, mitä toisella palstalla on kommentointia seurannut. Tuntuu kyllä, että valtaosa sen palstan kommentoijista on jotain hifipappoja, jotka kuuntelee puheohjelmia ja jatsin kilkuttelua niillä, mutta joka tapauksessaNyt lähti Valcot tilaukseen!
Tottahan tuo on. No parin päivän sisään saan ne käpälään, koska tilasin ne matkahuollon enkä POSTIN kautta . Laitan sit omat kommentini tänne. Mut tää Valcon tuubiesittely video on niin paras:Kyllä niistä on suuri osa tykännyt, mitä toisella palstalla on kommentointia seurannut. Tuntuu kyllä, että valtaosa sen palstan kommentoijista on jotain hifipappoja, jotka kuuntelee puheohjelmia ja jatsin kilkuttelua niillä, mutta joka tapauksessa
Harmi, etten ite oo kuullut noita uusia, että voisi verrata vanhaan. Ulottuva bassohan noissa pitäs olla, mutta vanhoissa oli aika laaja melkein 4dB korostus bassotaajuuksissa, että jonkin matkaa köykäisemmät noi uudet ainakin bassoiltaan ovat. Keskialueelta ja yläkerrasta en tiedä sanoa, kun vanhojen vastekäppyrääkään ei ole enää nähtävillä missään. Jos on koskaan ollutkaan. Uudestahan löytyy Valcon sivuilta.
Itellä tökkäisee vähän ajatuksen tasolla se, että metallia pitäs kuunnella kovin neutraaleilla toistimilla. Justiinsa eilen koitin heittää lenkin emännän Senkun True Wireless -napit korvilla Type O Negativea sun muuta kuunnellen, niin ei niillä pystyny kuuntelemaan. Vielä kun noi napit oli niin hirveän tuntuiset korvissa, niin piti lenkkikin katkaista kesken
Minusta metalliin saisi olla ihan suoraan pikkaisen bassokorostuneet ja yläpäätä kohden laskevat toistimet. Ei metallia oo minusta muuten kovin kiva kuunnella, ts. jos pellit vaan sihisee ja bassoja ei oo missään.
Mutta toivottavasti natsaa teikäläisen makuun. Nämä vaan jotain omia mietteitä.
Joo, näillä on ihan hauskaa markkinointia Pistä toki kommenttia miten metallin rytkeet soi, määkin noita hetken mietin ennen kuin huollatin vanhat.Tottahan tuo on. No parin päivän sisään saan ne käpälään, koska tilasin ne matkahuollon enkä POSTIN kautta . Laitan sit omat kommentini tänne. Mut tää Valcon tuubiesittely video on niin paras:
Juu laitan kyllä.Joo, näillä on ihan hauskaa markkinointia Pistä toki kommenttia miten metallin rytkeet soi, määkin noita hetken mietin ennen kuin huollatin vanhat.
Mitä tarkoitat toimimisella kahdella laitteella?
Esim. nuo täällä viimeaikoina esiintyneen AKG K845bt:t jotka on verkkiksessä on tarjouksessa toimii bluetoothilla nätisti luurin kanssa ja koneeseen voi liittää johdollakin. En tiedä kuinka bluetooth koneen kanssa toimii tai toimiiko ollenkaan. Ovat suljetut, mutta ei vastamelua. Hintalaatu on kohdillaan.
Sitä että se toimisi sekä puhelimen handsfreenä että esim. Teams-palaverissa headsettinä.
Tuossa AKG:ssä ei ole mikkiä joten se ei tähän tarkoitukseen käy.
Jos hinnalla ei ole merkitystä, niin Avantreetä en ostaisi vaikka hyviä arvosteluja on saanutkin.Pitäisi hankkia olkkariin TV:n katseluun kahdet kuulokkeet jotta voisi katsoa kunnolla telkkaria kun lapsi nukkuu. Eli minimivaatimus on että kahdet kuulokkeet saa kiinni langattomasti, ei huomattavaa viivettä ja mieluiten langaton lataus. Katselin vähän noita ja esim. joku Avantree (ikinä kuullutkaan) esim:
Onko suosituksia? Isot plussat pakollisten lisäksi saisi seuraavista:
- Vaihdettava akku
- Avoin rakenne jotta on vähän tietoinen myös ulkopuolisista äänistä
- Joku muu merkki kun Sennheiser kun jokainen heidän tuote johon olen törmännyt on ollut pettymys tähän asti
Hinnalla ei sinänsä ole merkitystä.
Onko mahdotonta saada päteviä kuulokkeita alle 50 eurolla? Tulevat pelikäyttöön Xboxin kanssa, eli vaatimukset:
-3.5mm kuulokeliitäntä (tulee ohjaimeen kiinni)
-Mukavat päässä
-Mikrofoni
Onko kyseessä ihan lcd-3 vai 3f? Mulla oli nuo fazor versiot aikoinaan...Päädyin nyt ottamaan testiin Audezen LCD-3:nkin.
Audezen edustus on Audiokaupalla tuore juttu, että eiköhän nää fazoreita ole, joita ovat saaneet. Eikö ne pre-fazorit ole vuosimallia ennen 2016 tai jotain sinne päin, että niitä eivät kyllä varmastikaan ole, mutta ei ollut ihan tarkkaa tietoa kaiffarilla aspassa, kun soitin. Jotain tavarantoimitusongelmia ja viivettä on ilmeisesti ollut, mutta oletin, että nää olis 2020 vuosimallia..Onko kyseessä ihan lcd-3 vai 3f? Mulla oli nuo fazor versiot aikoinaan...
Vähään jää vaihtoehdot noilla spekseillä, mukavuuskin pitkälti henkilöstä kiinni.
Tuossa yksi vaihtoehto, muistaakseni kelvollisena pidetyt kiinahifiluurit, johon joku iskenyt tarrat ja mikin kiinni: HyperX Cloud Core Headset - Kuulokkeet pelaamiseen
Kerroppa kokemuksia kun saat. Itsellä sama ajatus jos laittaisi nuo 2vk testatut Sonyn XM3:set kiertoon, en pääse yli surkeasta musiikin toistosta. En tarvitse tuon tason ANC:tä jos se on se mikä tuossa maksaa. Erottelevampi ja kirkkaampi musiikin toisto on tärkeämpää.Sonyn XM3:t laitoin kiertoon ja tilasin "chifiä" eli Ankerin Q30:t.
Katotaan saisiko noista lenkkikuulokkeet käyttöön. Ulkonäöllä ei ole mitään väliä itselle - naama valmiiksi niin ruma, että ei paljoa kuulokkeiden ulkonäkö häiritse.
Kuten olen täällä useassa viestissä sanonut niin Sonyn XM3:sten äänentoisto musiikissa on ainakin surkeaa. En usko että XM4 mullistaa siltä osin uutta mallia. Musiikista uupuu kokonaan kirkkaus ja erottelukyky, kruunataan se vielä kumisevalla bassolla. Onko tämäkin sitten makuasia ja kun olet tottunut Sonyn "äänen" niin onko XM:t sinulle hyviä, joku toinen voi ottaa tähän kantaa.Termos!
Nyt on tullut edellisten Sonyn MDR-ZX750N Bluetooth kuulokkeiden kilometrit täyteen! Elektroniikka toimii, mutta mekaanisesti hajosi pannan ja kuulokkeen välli. Paskat oli, kun kesti vain 9v ja maksoi 129e. Nyt olisi hakusessa siis uudet kuulokkeet! Hintaluokka 150-350e, Bluetooth ja mahdollisimman hyvällä äänentoistolla, eli mahdollisimman suoralla taajuusvasteella!, sit olisa tietty kiva jos olis päässä mukavat ja että puhelutkin toimisivat hyvin. Lueskelin Sonyn uusimmasta: Sony WH-1000XM4 -Bluetooth-vastamelukuulokkeet, hopea 379,00 kuulokkeista sen, että moni moitti puhelun ääntä vastapuolen korvaan(ääni tulee kuin wc pöntöstä). Mitäs suosituksia olisi näillä kriteereillä ja hinnalla? Merkillä itselleni ei ole mitään väliä, kunhan vain saisin rahoilleni vastineen parhaan ja saisin nauttia mahdollisimman hyvästä äänestä sekä olisivat päässä mukavat!
Jos netistä mittauksia katsoo niinXM4 on samaa tuubaa kuin XM3. Ja sitten jos katsoo Sonyn "hifiluureja" niin mittausten valossa nekin on samaa tuubaa. "Talon soundi".Kuten olen täällä useassa viestissä sanonut niin Sonyn XM3:sten äänentoisto musiikissa on ainakin surkeaa. En usko että XM4 mullistaa siltä osin uutta mallia. Musiikista uupuu kokonaan kirkkaus ja erottelukyky, kruunataan se vielä kumisevalla bassolla. Onko tämäkin sitten makuasia ja kun olet tottunut Sonyn "äänen" niin onko XM:t sinulle hyviä, joku toinen voi ottaa tähän kantaa.
Mä olen sitten enemmän Sennheiser miehiä kun sen lafkan kaikki noin 150-350€ kuulokkeet mitä olen omistanut /testannut soi hyvin.
Kerroppa kokemuksia kun saat. Itsellä sama ajatus jos laittaisi nuo 2vk testatut Sonyn XM3:set kiertoon, en pääse yli surkeasta musiikin toistosta. En tarvitse tuon tason ANC:tä jos se on se mikä tuossa maksaa. Erottelevampi ja kirkkaampi musiikin toisto on tärkeämpää.
Mitä porukka on saanut kun on näitä myynyt, satkun? Myitkö sinä?
Veikkanpa että tässä se oma ajatuskin. Kyse ei ole ettenkö pitäisi bassojytkeestä sen verran vahva ysärin klubimusakausi oli itsellä ja vieläkin ainakin Massive Attackia tulee kuunneltua mikä toimii ok testilevynä kuulokkeille.Bassojytke on ihan jees, musasta ja fiiliksestä riippuen. Kunhan se ei keskity sinne yläbassolle liikaa. Kumina ja mölinä pilaa kunnon jytkeen.