Mpow H21 tässä ketjussa mainostettu ja tilasin itsellekin testiin kun hakusessa oli hyvät langattomat ja noita kun mainostettiin jopa, tyyliin "90€ hinnallakaan ei olisi huono ostos". Itselläni ei ole aikaisempaa kokemusta langattomista sankakuulokkeista niin verrokkia ei ole, mutta täysin langattomia nappeja on tullut yli vuoden käytettyä päivittäin töissä ja ne ovat mallia 20€ ebay (QCY). Tietokoneella tulee sitten käytettyä 70€ pioneerin SE-MS5T kuulokkeita ja niihin olen TODELLA TYYTYVÄINEN.
Mpoweista olen itse hyvin vahvasti sitä mieltä, että
ei mene täällä ainakaan jatkoon. Istuvuudeltaan ja pehmeydeltään kyllä tosi hyvät ja yleinen laatuvaikutelmakin hyvä. Napit mistä ohjataan musiikkia, anc yms. saavat ---miinusta kun ovat mielestäni sijoiteltu huonosti tuohon sivuun ja välillä on vaikea löytää oikea nappi mistä esim skipata seuraavaan biisin. Paljon hankalempaa kun tottunut noiden langattomien nappien vaivattomuuteen.
Mutta sitten se itse tärkein asia eli miltä musa kuulostaa? No omaan korvaan ei kuulosta hyvältä

. Ei näillä ole
mitään jakoa noita muutaman vuoden vanhoja pioneereja vastaan edes piuhan kanssa tietokoneella. Hommasin nämä mpowit sitä varten, että voisi langattomana kuunnella töissä mutta en kyllä itse tule edes noita vajaan 20€ ebay nappeja näillä korvaamaan. En ole mikään hyvä arvostelija, mutta musiikki kuulostaa näiden kautta aivan liian tukkoiselta. Itse kaipaan, että kuulokkeet toistavat musiikin kirkkaasti ja selkeästi, mutta pystyvät silti tarjoamaan hyvän basson siinä ohella. Nämä jättävät kylmäksi jokaisella osa-alueella.
Johonkin psybientiin voisin ehkä juuri ja juuri ja vielä kerran juuri näitä käyttää, mutta oma maku kun on psybientin ohella "mitä raskaampaa ja melodisempaa metallia sen parempi" niin siihen en näitä kyllä käyttäisi. Oma kokemus on se, että kannattaa skipata nämä jopa tuohon 50€ hintaan.
Tämän ylistävän myyntipuheen jälkeen vielä jos löytyy joku joka kaipailee kuulokkeita eikä haittaa, että ovat "yhden päivän käytetyt" niin saa nakata yv:tä. En näitä rupea postittelemaan eli nouto ja paikkana Salo. Hintana 15€ varmaan ihan passeli
.