Laadukkaat kuulokkeet?

Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Erittäin hyvät kuulokkeet. 500€ hintaluokan ehdotonta parhaimmistoa. Piti kirjottaa arvostelu noista 500€ ja alle avoimista kuulokkeista mutta en taida saada ikinä aikaiseksi. Testissä oli ainakin nämä:

ibasso Sr1
Sash deux
Sash Tres
Verum 1
Audeze lcd1
Ollo s4
Hifiman Sundara (adorama v3)
Hifinan He560
Auduoquest Nighthawk carbon
Sennheiser Hd650
Beyerdynamic Dt1990
Onkyo A800
Audio technica R70x
Basinwavz Alara
Hifiman He400
Hifiman He400i
Hifiman He4xx
Sennheiser Hd700
Shure srh1840
Grado rs2 (e tai i)

Noita yritin jotenkin arvottaa keskenään ja kyllä sr1 on jossain 1-5 välillä. Toki tuo ei sinänsä tarkota mitään kun kukin tykkää mistä tykkää mutta samoja höpö höpö listoja on maailma täynnä niin miksipä ei.

Sr1:ssä ei oo basso ei droppaa missään kohtaa. Menee alas niin ku joku Audeze lcd2 mutta ei tarjoa samoja värinöitä kuitenkaan. Avoimelle dynaamiselle aika pirun hyvin. Keskikokoinen äänikuva (isompi kun vaikka elearissa). Vähän verhoutunut ääni. Tosi hyvä balanssi, mikään ei korostu liiaksi mutta diskantti sais olla ilmavampikin. Jos audioquest nighthawkista olis neutraali versio se ois ehkä tämä. Ollo s4 on kanssa vähän mun korvaan tommonen "parempi, neutraalimpi nighthawk" mutta sr1 vie sen pykälän pidemmälle (ja mun mielestä parempaan suuntaan).

Miinuksena mcxx liittimet ja turhan monimutkainen rakenne. Tuo 100 palaa 50 ruuvia design aiheuttaa kupeissa kaikenlaista nitinää, toki se ei ääneen vaikuta. Ehkä miinuksena vois pitää myös sitä että ei nuo kovin avoimelta kuulosta...eristävät ääntäkin jonkin verran. Aika semmonen hyvin suljettu semi-open systeemi.

Sr2 olisi jo mennyt tilaukseen mutta iBasso on mulla boikotissa. Ehkä käytettynä ostan sr2 jos joskus vastaan tulee. Kävi semmonen juttu, että takuuaikana rupes kuulumaan toisesta elementistä sivuääntä. Tuttu ääni mulle ja heti kyllä tiesin että driverissa on vikaa. Takuu oli voimassa joten eikun kuulokkeet kiinaan (postit jotain 60-70€ omasta pussista). Mulle olis käyny että oisin ite vaihtanut driverin mutta se ei sopinut ibassolle. Kuulokkeissa oli myös kosmeettinen vika, toinen mcxx liitin istui rumasti ulompana kuin toinen.

Kuulokkeet tuli sitten huollosta takas. Sama vika oli tallella, iBasson mukaan soi niinku pitää. Kuulemma vaihtoivat johdon. Mun mielestä näytti käytetystä ja se liitin törrötti vieläkin. Saatoin tuossa kohtaa vähän hermostua ja iBasso ei vastannut ihan "asiakas on aina oikeassa" tyylillä. Lopulta vittuilu meni sille tasolle että iBasso valitti jopa siitä miten vaikea oli saada selvää mun osoitteesta. Ihan siistiä perus tekstausta oli sekin. Hauskaa vielä tuosta valittaa kun mun piti laittaa iBasson osoite lähettäessä myös Kiinaksi! Onneksi se oli valmis osoitelappu jonka pysty tulostamaan, kunhan ensin sain tulostimen käsiini kun omaa ei ole.

Lopputulos: takuu umpeutunut. Elementissä sama vika joka on pahentunut, liitin törröttää,hukkasin 70€ turhiin posteihin. Ibassolle ei mun lompakosta enää rahaa lähde.

Head-fi:ssa kaikki hehkuttaa noiden asiakaspalvelua mutta veikkaan että soraäänet menee deleteen aika äkkiä kun ovat sivuston isoimpia sponsoreita. Kiinanlainen harrastaja kertoili mulle mikä on ibasson maine kotimaassaan. Kuulemma takuuta eivät siirrä uusille omistajille vaikka ainakin paikoitellen sen pitäs olla lakisääteistä. Hulluimpana juttuna takuuaika lasketaan warranty cardiin merkatusta valmistuspäivästä. Eli uutena ostetusta tuotteesta voi olla takuu jo umpeutunut tai sitä on hyvin vähän jäljellä. Eli semmonen pulju.
Miksi listalla ei ole HD660S ? Mielestäni voittaa HD650 ja HD700.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
533
Sori kun täällä spämmään, mutta mielelläni kuulisin tuon listan muut TOP5 kandit sun oman korvan mukaan.
Jos objektiivisuus heitetään romukoppaan niin 1 olis Sash Tres. Erittäin lähellä toisena Verum. Sundara/iBasso/Sash Deux joista en osaisi yhtä valita. HE560 mahtuis tuohon perään vielä mun mielestä vähän sundaraa heikompana.

Nuo siis ihan vain avoimia kuulokkeita. Tuossa hintaluokassa jotkut suljetutkin on kilpailukykyisiä avoimiin verrattuna. Mielestäni äänenlaadussa avoin/suljettu ero kasvaa enempi ku mennään kalliimpi. Fostex th-x00 esim oli kova ihan sama oliko avoin vai suljettu. Mielenkiinnolla odottelen denon d5200 jotka tulee kuunteluun tässä joku päivä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
533
Miksi listalla ei ole HD660S ? Mielestäni voittaa HD650 ja HD700.
Pyrin ostamaan käytettynä niin ei ihan konkurssiin aja itseään tällä touhulla :D hd660 ei vaan ole koskaan sattunut kohdalle semmosella hetkellä että sen ostaminen olisi tuntunut fiksulta. Toki kuuluisi varmasti joukkoon tuokin. Varmasti vielä joku päivä tulee tuokin testattua.
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Itse odotan nähdäkseni, kuin B laadun kuulokkeet ovat.
Luultavasti jäävät silti pölyttymään, kun tykkään paljon nykyisten Fidelio x2 värittyneestä äänestä.
Cheap DAC on mallia Nuforce jotain... Kuulostaa hyvältä silti...
 
Viimeksi muokattu:

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Sama tuli tänne ja kerroin, että voivat perua tilauksen jos haluavat, kun en pysty tällä hetkellä 190€ luureihin heittämään..
Jep. Vastasin itse myös samoin. Olisihan tuossa voinut riistää, mutta sanoin nyt itsekin, että voidaan perua kaupat ja katsoa josko joskus tulisi tilattua nuo uudemmat S4X:t :)
Vastasivat minulle ja sanoivat että toimittavat kuulokkeet siitä huolimatta. Jos kuulokkeet ovat hyvät niin maksan jälkikäteen itsekin.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Pyrin ostamaan käytettynä niin ei ihan konkurssiin aja itseään tällä touhulla :D hd660 ei vaan ole koskaan sattunut kohdalle semmosella hetkellä että sen ostaminen olisi tuntunut fiksulta. Toki kuuluisi varmasti joukkoon tuokin. Varmasti vielä joku päivä tulee tuokin testattua.
Helpommat ajaa, koska 150ohmiset ja mielestäni positiivisesti olen yllättänyt näistä. Liikaa no tullut kyllä ajeltua kuulokkeita itsekkin, mutta 200h sisäänajon jälkeen voin sanoa olevani hyvällä mielellä yllättynyt. Koska aika vaikea paikka HD650, HD700 ja HD800 väliin tarjota jotain hyvää :hmm:
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Vastasivat minulle ja sanoivat että toimittavat kuulokkeet siitä huolimatta. Jos kuulokkeet ovat hyvät niin maksan jälkikäteen itsekin.
Mielestäni satku on reilu raha B luokan kulokkeista.
Toki saa laittaa odotukset, kuin B luokkaa tulee...
Itse toki laitan kuvan foorumille kuulokkeista, miksi olivat B- luokkaa..
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Mielestäni satku on reilu raha B luokan kulokkeista.
Toki saa laittaa odotukset, kuin B luokkaa tulee...
Itse toki laitan kuvan foorumille kuulokkeista, miksi olivat B- luokkaa..
Mielestäni kaikki palautetut ovat B-luokkaa. Eli varmaan ihan uutta vastaavat kuitenkin.
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
@Q of dark käytä lainaa-toimintoa vastatessasi viesteihin äläkä kirjoita useita peräkkäisiä viestejä ketjuun, vaan muokkaa tarvittaessa lisäys aikaisempaan viestiin. Nykytyylillä sekoitat keskustelua todella tehokkaasti.
Yep, mutta eikö foorumille voisi lisätä toiminnon että voisi del viestin. Ehkä newbie ei vaan osaa. mode toki voi poistaa nämä turhat tästä langasta
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 409
Yep, mutta eikö foorumille voisi lisätä toiminnon että voisi del viestin. Ehkä newbie ei vaan osaa. mode toki voi poistaa nämä turhat tästä langasta
Viestin voi poistaa hetken ajan kirjoittamisen jälkeen - myöhemmin ei, koska viestien poistaminen keskustelun seasta sekoittaa potentiaalisesti keskustelua. En nyt oikein pysty tuolta seasta haravoimaan mitkä on turhia ja mitkä ei, mutta näin tulevia viestejä varten tuo ohjeistus.
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Tämä viesti taisi mennä itseltäkin ohi, mutta Kaja from Ollo audio sent:

I understand. Your headphones are hitting the road today.

There are just minor scratches, so they should serve you perfectly.


Best regards,

Kaja
Itä eurooppalaisen minor voi olla länsimaiselle muuta. We will see
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 491
Tämä viesti taisi mennä itseltäkin ohi, mutta Kaja from Ollo audio sent:

I understand. Your headphones are hitting the road today.

There are just minor scratches, so they should serve you perfectly.


Best regards,

Kaja
Itä eurooppalaisen minor voi olla länsimaiselle muuta. We will see
Jos häiritsee, niin saat ostettua noihin varaosina kaiken mahdollisen. Käytössä tulee kuitenkin aina jälkiä, joten nyt sun ei tarvitse menettää yöuniasi ensimmäisen itse aiheutetun naarmun jälkeen. :D
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Jos häiritsee, niin saat ostettua noihin varaosina kaiken mahdollisen. Käytössä tulee kuitenkin aina jälkiä, joten nyt sun ei tarvitse menettää yöuniasi ensimmäisen itse aiheutetun naarmun jälkeen. :D
Juu mietin tätä kun vielä saa kaikkia varaosia suht edullisesti valmistajalta.
Noihan on kuulokkeet joihin kaikki voi itse uusia/vaihtaa.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Suosittelen kyllä kaikille musiikin ystäville tutustumaan roon+hqplayer+tidal compoon. Sieltä vielä sitten convolution filtterit omille kuulokkeille ja tulet yllättymään positiivisesti. :hmm:

pseudo.PNG
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
On toi Ollo oikeasti pieni firma. Heidän pomo lähetti henkilökohtaista ihan positiivista juttua....
Ihmetteli miksi tilauspiikki suomesta.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
306
Miksi listalla ei ole HD660S ? Mielestäni voittaa HD650 ja HD700.
Vastaan vaikka minulta ei tätä kysytykään - HD660s on kieltämättä pieni parannus HD6x0 - sarjaan verrattuna.

Itselleni noi kuulokkeet oli itseasiassa iso pettymys. Oon päässyt kuuntelemaan niin HD58X:t kuin monet HD6xx-sarjankin (niin uusia kuin vanhoja) kuulokkeet enkä nää tuota 660s:n 439 euron hintaa mitenkään järkevänä uutena.

Itse pääsin näihin käsiksi käytettynä ja alkuun tuntui, että Sennheiserin "verho" on näissäkin läsnä, mutta kuuntelun pitkittyessä vähitellen tuokin aspekti unohtui.

Pienin inkrementein rupesin jopa tykkäämään näistä - kunnes laitoin Sundarat takaisin päähän. Tämän jälkeen laitoin samantien Senkut myyntiin.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Vastaan vaikka minulta ei tätä kysytykään - HD660s on kieltämättä pieni parannus HD6x0 - sarjaan verrattuna.

Itselleni noi kuulokkeet oli itseasiassa iso pettymys. Oon päässyt kuuntelemaan niin HD58X:t kuin monet HD6xx-sarjankin (niin uusia kuin vanhoja) kuulokkeet enkä nää tuota 660s:n 439 euron hintaa mitenkään järkevänä uutena.

Itse pääsin näihin käsiksi käytettynä ja alkuun tuntui, että Sennheiserin "verho" on näissäkin läsnä, mutta kuuntelun pitkittyessä vähitellen tuokin aspekti unohtui.

Pienin inkrementein rupesin jopa tykkäämään näistä - kunnes laitoin Sundarat takaisin päähän. Tämän jälkeen laitoin samantien Senkut myyntiin.
Kun tarjosit DT990 aikaisemmin niin tule hakemaan 100e:lla ja todistan sinulle, että HD660s saa kuulostamaan hyvältä oikeilla säädöillä ;)
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
306
Kun tarjosit DT990 aikaisemmin niin tule hakemaan 100e:lla ja todistan sinulle, että HD660s saa kuulostamaan hyvältä oikeilla säädöillä ;)
Myyntimies talossa - arvostan! HD660S on loistava kuuloke. Ei pääse yli eikä ympäri, mutta omaan korvaan olen löytänyt "paremmin" sopivan soinnin.

EQtteluun en ole vielä lähtenyt, mutta sekin päivä on vielä edessä.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Myyntimies talossa - arvostan! HD660S on loistava kuuloke. Ei pääse yli eikä ympäri, mutta omaan korvaan olen löytänyt "paremmin" sopivan soinnin.

EQtteluun en ole vielä lähtenyt, mutta sekin päivä on vielä edessä.
Tule hakemaan DT:t niin opetan convolution filtterit kaupanpäälle. Ja tosiaan ovat uutta vastaavat.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 482
Täälläkin HD660S testanneena ne ei kyllä teknisessä mielessä pärjää mitenkään he4xx tai sundaroille.

Voihan noistakin silti preferoida hd660s intiimimmän ja rauhallisemman presentaation, omista mieltymyksistä kaikki kiinni.

@rmanty

Sundaroille kannattaa säätää oratory1990 eq profiili, sointiin tulee runkoa lisää ja saat mukavaa vaihtelua eq on/off.

Equalizer Apo softaan vaan kopioidaan arvot

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Täälläkin HD660S testanneena ne ei kyllä teknisessä mielessä pärjää mitenkään he4xx tai sundaroille.

Voihan noistakin silti preferoida hd660s intiimimmän ja rauhallisemman presentaation, omista mieltymyksistä kaikki kiinni.
Oratory1990:n convultionin filtterillä dsd512 dacin läpi kuulostaa kyllä vitun hyvältä näillä. Oletko pääkaupunkiseudulta? Olisi hauska tehdä testit joskus.

edit. Hauska että säkin suosittelit oratorya :D
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
306
Täälläkin HD660S testanneena ne ei kyllä teknisessä mielessä pärjää mitenkään he4xx tai sundaroille.

Voihan noistakin silti preferoida hd660s intiimimmän ja rauhallisemman presentaation, omista mieltymyksistä kaikki kiinni.

Perinteiseen youtubetteluun noi Senkut on omasta mielestä paljonkin paremmat kuin nämä nytkin korvalla olevat Sundarat puhumattakaan K712 Proista.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Perinteiseen youtubetteluun noi Senkut on omasta mielestä paljonkin paremmat kuin nämä nytkin korvalla olevat Sundarat puhumattakaan K712 Proista.

Musiikkiin noi menee vielä ihan "ok" mutta esim. pelaamisessa noilla ei tee mitään.
Itse en pelaa mitään ja mieli muuttuu useasti päivässä. Sen takia HQPlayer on lahja jumalalta. Tosin vaatii vähän koneeltakin jotain.
 

Liitteet

Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
306
Itse en pelaa mitään ja mieli muuttuu useasti päivässä. Sen takia HQPlayer on lahja jumalalta. Tosin vaatii vähän koneeltakin jotain.
Ihan mielenkiinnosta mitä tuollaisella signaalin(?) parantamisella saadaan aikaan tämmösissä perus työpöytäkokoonpanoissa?
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Ihan mielenkiinnosta mitä tuollaisella signaalin(?) parantamisella saadaan aikaan tämmösissä perus työpöytäkokoonpanoissa?
Omakin daccisi on sigmadelta malliltaan, luuletko, että pienessä dacissa on enemmän potkua kuin kokonaisessa tietokoneessa? Toki vaatii sen, että saat ajettua dsd:tä suoraan dacin läpi. Miettii, että dacin tehot 100mzh vs 12x4ghz + nvidia cudat. Itse ainakin saan todella paljon analogisemman äänen ja en ole yksin.a

edit. Kun kokeilet niin ymmärrät.

edit2. Toki vaatii olla vähän hullu kai, että kaikkeen tähän ryhtyy. :D Mutta miettikääpä Chordin M-sclaeria, voin ajaa koneellani monta kertaa enemmän tapseja ja väitän, että se voittaa m-scalerin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
306
Omakin daccisi on sigmadelta malliltaan, luuletko, että pienessä dacissa on enemmän potkua kuin kokonaisessa tietokoneessa? Toki vaatii sen, että saat ajettua dsd:tä suoraan dacin läpi. Miettii, että dacin tehot 100mzh vs 12x4ghz + nvidia cudat. Itse ainakin saan todella paljon analogisemman äänen ja en ole yksin.a

edit. Kun kokeilet niin ymmärrät.

edit2. Toki vaatii olla vähän hullu kai, että kaikkeen tähän ryhtyy. :D
Itse olen - kuten taisit tietääkin - aika uusi kaikkeen "hifiin" liittyen.

Opin ja ymmärrän mieluusti lisää. Onko tosta jotain maalaisille tarkoitettua materiaalia saatavilla?

Hifi ei ole nytkään kaikki kaikessa, mutta toki helpot hedelmät olen valmis poimimaan.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Itse olen - kuten taisit tietääkin - aika uusi kaikkeen "hifiin" liittyen.

Opin ja ymmärrän mieluusti lisää. Onko tosta jotain maalaisille tarkoitettua materiaalia saatavilla?

Hifi ei ole nytkään kaikki kaikessa, mutta toki helpot hedelmät olen valmis poimimaan.
Tuhansia sivuja on foorumeilla juttua. HQPlayerin sivut löytyy täältä: Signalyst
Lyhyesti suomennettuna sanoisin, että saat tuhat daccia mukana. :D Ensin kuitenkin suosittelisin tutustumaan esim Rooniin millä saat flacit tidalista syötettyä ilman windowsin miksereitä. Music Player & Music Server Software - 14 Day Free Trial | Roon Labs
 

STW

Liittynyt
04.03.2019
Viestejä
158
Laitoin Aeolukset tarjolle jos jotakin kiinnostaa. Mietin kans tässä pitäskö sepostella ajatuksia mitä nuo Aeolukset, VC:t, Ether CX ja M1060c:t tuo mieleen kun niitä on A-B -testaillu hitusen nyt kun on pyöriny ajatukset jonku kuulokkeiden hävittelystä. :hmm:
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 390
Tuli nuo satasen "b-stock" Ollot DHL tädin kyydillä tänään, ei kyllä näissä mitään jälkiä ole, ainoastaan toisessa puisessa kupissa reunan pyöristys on ihan hitusen erilainen kun oikein tarkasti katsoo (tätä tuskin huomaa 99% ihmisistä muutenkaan), mutta käsinhän nämä tehdään, niin voi jopa sen piikkiin mennä. Nyt kovaa kuuntelua vaan, alkumaistelun jälkeen kuulostaa kyllä tosiaan neutraaleilta, beyerin "killeri" diskanttiin tottuneena aika iso ero, vähän jännitti tuo basson toisto, mutta kyllä näistä löytyy ja on napakka / tarkka, miellyttävä kuuntelu kokemus näin nopeasti testattuna (verrokkina DT990 pro 250ohm). Päässä nämä ovat kun tyynyt, jopa paremmat kuin Beyerit, todella mukavat.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Siitoimenpeku

Tukijäsen
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
226
Kannattaa harkita Hifiman HE400i 2020 kuulokkeet näitä myös. Itse en dynaamisiin enää takasin vaihtaisi kun kerran planareita kokeili.
Kuulokkeiden hankinta mielessä ja kiinnostuin näistä.
Edit: Tietysti jos on suositella noin max 300e kuulokkeita muulta valmistajalta niin otan kaikki ideat vastaan. Käyttö pc:llä musiikkia ja pelailua jos sillä on merkitystä.
Dacin ihmettelyn siirsin oikeaan ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 122
Tuli nuo satasen "b-stock" Ollot DHL tädin kyydillä tänään, ei kyllä näissä mitään jälkiä ole, ainoastaan toisessa puisessa kupissa reunan pyöristys on ihan hitusen erilainen kun oikein tarkasti katsoo (tätä tuskin huomaa 99% ihmisistä muutenkaan), mutta käsinhän nämä tehdään, niin voi jopa sen piikkiin mennä. Nyt kovaa kuuntelua vaan, alkumaistelun jälkeen kuulostaa kyllä tosiaan neutraaleilta, beyerin "killeri" diskanttiin tottuneena aika iso ero, vähän jännitti tuo basson toisto, mutta kyllä näistä löytyy ja on napakka / tarkka, miellyttävä kuuntelu kokemus näin nopeasti testattuna (verrokkina DT990 pro 250ohm). Päässä nämä ovat kun tyynyt, jopa paremmat kuin Beyerit, todella mukavat.
DHL:lläkö noi tulee?
Ite sain jonkun Slovenian postin seurantakoodin, jossa ei ole tapahtunut etenemistä sitten perjantain.

Edit. Vai otitko siis pikarahdilla?
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 390
DHL:lläkö noi tulee?
Ite sain jonkun Slovenian postin seurantakoodin, jossa ei ole tapahtunut etenemistä sitten perjantain.

Edit. Vai otitko siis pikarahdilla?
Otin sen kalleimman kuljetuksen, ei ole luottoa enään mihinkään muuhun kuljetus firmaan kuin DHL.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 539
Tuli nuo satasen "b-stock" Ollot DHL tädin kyydillä tänään, ei kyllä näissä mitään jälkiä ole, ainoastaan toisessa puisessa kupissa reunan pyöristys on ihan hitusen erilainen kun oikein tarkasti katsoo (tätä tuskin huomaa 99% ihmisistä muutenkaan), mutta käsinhän nämä tehdään, niin voi jopa sen piikkiin mennä. Nyt kovaa kuuntelua vaan, alkumaistelun jälkeen kuulostaa kyllä tosiaan neutraaleilta, beyerin "killeri" diskanttiin tottuneena aika iso ero, vähän jännitti tuo basson toisto, mutta kyllä näistä löytyy ja on napakka / tarkka, miellyttävä kuuntelu kokemus näin nopeasti testattuna (verrokkina DT990 pro 250ohm). Päässä nämä ovat kun tyynyt, jopa paremmat kuin Beyerit, todella mukavat.
Tuossa kuvassa noi näyttää oikein laadukkailta. Vähän ihmettelinkin nettirevikoita, joissa kehuttiin työnjäljen olevan jotenkin poikkeuksellisen hyvää eivätkä kuvat oikein vastanneet tätä mielikuvaa.. Ajattelitko maksaa puuttuvan satkun?
 
Liittynyt
13.02.2019
Viestejä
262
Ite sain jonkun Slovenian postin seurantakoodin, jossa ei ole tapahtunut etenemistä sitten perjantain.
Itse otin normaalit (ei B-stock) kuulokkeet ja ovat tulossa postilla kirjattuna kirjeenä. Kirje jäi minulla "jumiin" neljäksi päiväksi Sloveniasta uloslähtevään vaiheeseen.

Slovenian postin seurantasivussa olisi kyllä vähän parantamisen varaa. Ensiksi, huomaa sivuilla "EN" -kielivalinta sivun yläreunassa. Siitä huolimatta tuota seurantatietoa on vähän hankala tulkita; "Departure from outward OE" ei ole mielestäni lainkaan selvä, kyllä pitää olla aika fakiiri jos ymmärtää tuosta että se on lähtenyt maasta. Tuon kohdan jälkeen 4 päivän päästä kirje oli siis FIHELA:ssa, joka on ilmeisesti Suomen postin Helsingin ulkomaanterminaali (tuon nyt voi jo ehkä arvata lyhenteestä). Jos FIHELA näkyy, niin pitäisi samalla serantakoodilla löytyä seurantatiedot ihan kotimaan postin sivuilta.

EDIT/p.s.: Tänään kuulokkeet löytyikin postista. Ei ollut pakettia runnottu (hmm no ihan vähän lytyssä jos tuota tarkasti syynää, mutta siis tavara täysin ehjänä) ja muutenkin posti toimi tällä kertaa todella hyvin. Lähetyksestä (8.9.) lähimpään postiin saapuminen kesti 7 päivää. Nyt kovassa testissä!
 
Viimeksi muokattu:

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Itse otin normaalit (ei B-stock) kuulokkeet ja ovat tulossa postilla kirjattuna kirjeenä. Kirje jäi minulla "jumiin" neljäksi päiväksi Sloveniasta uloslähtevään vaiheeseen.

Slovenian postin seurantasivussa olisi kyllä vähän parantamisen varaa. Ensiksi, huomaa sivuilla "EN" -kielivalinta sivun yläreunassa. Siitä huolimatta tuota seurantatietoa on vähän hankala tulkita; "Departure from outward OE" ei ole mielestäni lainkaan selvä, kyllä pitää olla aika fakiiri jos ymmärtää tuosta että se on lähtenyt maasta. Tuon kohdan jälkeen 4 päivän päästä kirje oli siis FIHELA:ssa, joka on ilmeisesti Suomen postin Helsingin ulkomaanterminaali (tuon nyt voi jo ehkä arvata lyhenteestä). Jos FIHELA näkyy, niin pitäisi samalla serantakoodilla löytyä seurantatiedot ihan kotimaan postin sivuilta.
Mulla oli sama juttu. Slovenian posti ei tosiaan raportoi erikseen, että on lähtenyt maasta. Muutenkin se seuranta on kyllä kökkö jos vertaa Suomen postiin.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 120
Nähtävästi S4X:ssa on konkreettinen parannus vrt vanhoihin S4:iin.

Sininen on S4X ja punainen S4:t

1600234748171.png


Itse arvostelu S4X:sta käyttäjältä joka testasi myös S4:t.



Voisin jossain vaiheessa napata S4X:t testiin.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
533
Vaikka oonkin ihan täys amatööri noissa mittaushommissa, niin nyt on sanottava että tuo arvostelija on täysin kädettänyt tuon S4:n mittauksen. Ne on vähä kinkkiset aseteltavat minidsp earsin korville, niin bassot voi vuotaa ulos. Tai sitten arvostelussa on ollut joku maanantai kappale. Ollon itsensäkin mukaan S4x:ssä on vähennetty keskibasson korostumaa S4:stä ja lisätty alempia bassoja. Tuossa mittauksessa ei oo bassoa nimeksikään.

Tässä mun mittaus, joka voi toki olla päin seiniä sekin mutta kyllä tuo enempi muistuttaa sitä miltä S4 kuulostaa. Niissä on aika mehukas sointi. Kuvassa referenssinä hd650 niin on helpompi tulkita.

Ollo S4 vs HD650.jpg
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
Ihan vertailun vuoksi vaan laitan käyrät täältäkin. Itsellä siis ei ole kyseisistä mitään kokemusta.

Ollo Audio HPS S4.png
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
246
All SupremeFX audio solutions provide decent audio amplifiers with an impedance sensing feature to maximize the potential of most headsets from 32 ohms to 600 ohms. ASUS
 
Liittynyt
30.03.2020
Viestejä
66
Paremman äänenlaadun saa silti erillisellä kuulokevahvistemella, vaikka se asuksen lankku jaksaakin ajaa teoriassa 250 ohmisia.. Suosittelen kuulokevahvistinta dacilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 641
Viestejä
4 207 147
Jäsenet
70 927
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom