finWeazel
Chief Karpfen - ruoKalan C&R
Siks TavisPläski ei sorrukaan kun saa syödä 3 tunnin välein PirunIsonKasan HemmetinHyvääRuokaa 6/7 viikosta ja 1/7 viikosta tankata vaikka pizzaa tai karkkia tai jäätelöä. Toki yleensä (koskaan aluksi) ei saa sitä 2500 kcal/d terveellistä puhdasta ruokaa alas, vaan siinä on se kynnys. Toiset ei sit taas "kerkiä" ku salaattipuskan+parin kala/kanafileen+kasan muuta ravitsevaa syömiseen (ja kaurahiutaleetkin on pahoja eikä aamulla maistu kun ei oo koskaan ennenkään) menee aikaa tai sitten Persoonallisen Rainerin ohje käskee syödä 5 x päivässä AinaSamaa(JaSiitäEiVoiPoiketa) niin 2 pv jälkeen tulee korvista ulos
Meitä on moneen junaan. Mulla toimi dieetillä 2 ruokaa ja pätkäpaasto paljon paremmin kuin useampi safka. Ennemmin olen aamusta syömättä pätkän ja 2 isompaa ateriaa lyhkäisemmän ruokaikkunan sisällä. Jollekin muulle tämä tapa olisi kamala ja puputetaan pieniä annoksia 3h välein. Bonuksena tässä ei tarvinut miettiä mitään naposteluja sun muita, kun ruokaikkuna oli minkä on ja sen ulkopuolella ei syödä. Säästyy tahdonvoimaa kun naksut tms. ei ole mahdollisuus illalla netflixiä katsoessa.
Mun pointti oli, että ei kannata liikaa yleistää. Yksilötasolla kannattaa mennä sillä mikä toimii tavoitteen kannalta ja mitä pystyy noudattamaan ilman lipsumisia.
Viimeksi muokattu: