Kuntosali, urheilu ja painonpudotus

Viestiketju alueella 'Urheilu' , aloittaja Recycle, 16.10.2016.

1. omg-lol-wtf

omg-lol-wtf

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Olihan tosiaan viikolle alku ja melkoista ajatuksen virtaa...

ttjm, Mason, latee77 ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  2. Mika__

Mika__ Make ATK Great Again

Rekisteröitynyt:
    25.01.2019
    Semmoset hauskimmat kokemukset sieltä, piti lukea oikein kahdesti jos näin aamusta olisi missannut jotkut sarkasmi-tagit tms. Mutta kaikenlaista sitä onkin. Työntekijät varmaan aina aidosti ilahtuneita kun sankari saapuu treeneihin. :kahvi:

3. d0m1n4t0r

d0m1n4t0r

Rekisteröitynyt:
    03.02.2017
    Monenko % spagaatin kirjoittaja itse saa?

Cumbo tykkää tästä.
  4. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Itse kyllä n. 20 % spagaatin miehenä ymmärrän tähtiporttia. Joku vetää vieressä ensin 100 % spagaatin ja sitten vielä juoksee ohi!

5. Stargate2017

Stargate2017 BANNATTU BANNED

Rekisteröitynyt:
    02.09.2017
    Enpä tiedä prosenttia, mutta pystyn potkaisemaan pään korkeudelle.

6. Lucas

Lucas

Rekisteröitynyt:
    27.05.2017
    Ja vielä nainen.

Itse unenpöpperössä aamulla viestistä silmäilin lukea, että olisit vetänyt kyseisen potkun 5 senttimetrin päähän Elixian kuntosalin työntekijästä.

:lol:

7. Stargate2017

Rekisteröitynyt:
    02.09.2017
    Ymmärsit väärin se oli nais asiakas jota potkaisin lähelle päätä koska oli kovis veti 100 % spagaatin ja kisuotteli juoksussa minua vastaan. Se kun taas ärsynnyin kun pitkä 190-200 cm nainen kysyi jaksanko niin hän oli yksi vetäjä mutta keskusteltiin sen jälkeen ja hän ei jatkossa kysy jos jaksan.

Suuri enemmistä kuntosali ryhmäliikunnassa ovat naisia. Miehet on eniten mukana ehkä cross fit, cycling ja body pump mutta harvoin miehet ovat mukana Body Combat joka vaati notkeutta, tekniikkaa ja kiven kovan fitness kunnon. Ei cycling tai mikään muu Elixia ryhmäliikunta treeni ohjelma ole ollut minulle niin kova fyysisesti kuin Body Combat tunti.

Viimeksi muokattu: 04.11.2019
  8. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Ok, tämä syventää ymmärrystäni entisestään. Tuollaiset kyselyt ovat omiaan lisäämään ärsytystä. Olisin itsekin saattanut ohijuoksun jälkeen nostaa jalkani 20 % spagaatilla reiden korkeudelle ja huutaa kurkku suorana. Tai siis jos kyseessä on 190-200 cm nainen, niin varmaan polven korkeudelle. Itse olen 175-185 cm.

Mason, ttjm ja latee77 tykkäävät tästä.
  9. Stargate2017

Rekisteröitynyt:
    02.09.2017
    Noh jos kokeilist Body Combatia kannattaa lämmitellä ja venytellä myös hieman ennen sitä. Toiseksi ei kukaan pakota potkaisemaan pään korkeudelle aika tavallista on että noin 50% potkaisee keskivartalon korkeudelle koska eivät saa pään korkeudelle potkuja kuten minä.

Notkeutta voi kehittää. Lisä selitys miksi todella ärsyynnin sille 190-200 cm naiselle oli se että kun oli iso joukko naisia ja sitten minä mies niitten keskellä minkä sensuroitu takia hän kysyy minulta jaksanko kaikkien kuullen?!

Sitäpaitsi se ei ole vankila joskus silloin tällöin ehkä 1 asiakas menee uloos Body Combat salista todennäköisesti sen takia että ei jaksa. On paljon kovempi harjoitus kun esim Cycling ja Bodycombat on 1h ja ei yhtään mitään taukoja paitsi tyylin juo vettä 10 sekuntia!

Lopuksi minä en ole joku elämäni eliitti kunnossa oleva 18-25 mies vaan selvästi vanhempi. Jos joku valitaa vitun nössö vertaa itseäsi miehiin niin hei jos nainen on minua pitempi (tai saman pituinen) ja yli 10 vuotta nuorempi ja hyvässä kunnossa niin turha nyt narista siitä että vertaan itsenäni naisiin. Sitäpaitsi miehet ovat niin harvassa BodyCombatissa useimmiten on noin 1-3 miestä minut mukaan lukien ja noin 30 naista ja naisvetääjä Body Combatissa Elixiassa.

Syy miksi "vanha kettu" pysyy mukana kuten minä olen ollut mukana sekä Karatessa ja Tae Kwon Do:ssa ja olen kyllä kovimpia Body Combat ryhmässä vaikka varmasti en ole niitä nuorempia siinä joukossa.

Venyttelen myös ja joskus erikseen teen tekniikoita säkkiä vastaan tämä siis erikseen Body Combatista.

En toki ole lähelläkään mitään seniori ikää en sano että olen vanhin välttämättä Body Combat ryhmässä mutta sanotaan selvästi 30+++ vuotias.

Minä muuten hehe myös olen pelottanut joitakin naisia kun olen tehnyt säkki harjoitusta Turussa vuonna 2019... Helsinki Elixia kuntosaleissa en ole missään nähnyt mitään nyrkkeilysäkkiä.

Viimeksi muokattu: 04.11.2019
  10. ttjm

ttjm

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Täytyy sanoa että mulla on kyllä huomattavasti tylsemmät salijutut :D

micko, MedHot, latee77 ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  11. masaf2

masaf2

Rekisteröitynyt:
    02.05.2017
    Lupasin kerran bodypump-ohjaajalle, joka tunnillensa houkutteli, että tuun sen tunnille sit ku nousee 200 kg kyykyssä. Menihän se sitten jonkin ajan päästä. Mutta pumppiin en uskaltanu mennä siitä huolimatta, koska sieltä tuli aina tunnin jälkeen äijät (ne 2 vakkaria, muuthan siellä on akkoja) aivan märkinä ja toisen tunnen, juossut vakavissaan joku 10 vuotta ja kovakuntoinen sälli. Ei oo leikin asia varmasti se bodycombat, jos bodypumppikaan ei... Voimanostajaruipelona sinne kuolis varmaan liian paljon :D

latee77 tykkää tästä.
  12. juhis

juhis

Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
    Heittäkääs joku hyvä kaloripommi blenderi resepti, jonka sais aamulla helposti alas. Painon nostaminen on mulla jostain syystä aika haasteellista.

(ei pähkinöitä)

13. Tansu

Tansu

Rekisteröitynyt:
    16.02.2017
    Litran paketti jäätelöä, täysmaitoa, kaakao jauhetta niin eiköhän tuossa kalorit täyty.

14. Jrhh

Jrhh <Raudanusuttaja> Make ATK Great Again

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    3-6 kananmunaa (esim 1 kokonaista + 3 valkuaista) + 80g hiutaleita + marjoja (mustikka + mansikka oman maun mukaan) + 0,5dl vettä + sitten tänne sekaan on helppo heittää esim kuitua psylliumin muodossa ja vaikka viherjauhetta sekaan. Tämä oli oma resepti aamulla, n. 1l verran juotavaa ja alko rauta nousee :happy:

15. latee77

latee77 Make ATK Great Again RTX ON Team H2O

Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Kaurahiutaleiden sijasta voi myös käyttää kaurajauhoa (vai millä nimellä missäkin kulkee), hienojakoista pulveria eikä maksakkaan mitään.

https://www.fitnesstukku.fi/instant-oats-1-kg

Itellä kaapissa tuota mutta en ole vielä maistanut.

16. Jrhh

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Kyllä vähän pistän vastaan hinnan puolesta "ei maksa mitään" - elovena 2kg säkki (mikä sopii myös gluteenikolle, eksä oli sellainen ja hän pystyi tätä nimenomaista puuroa syömään ongelmitta offtopicin offtopic, täysjyväkaurahiutaleen ei edes pitäisi sisältää gluteenia :D) mikä maksaa 2,95? Menee kuitenkin blenderissä pieneksi hipuksi.

17. latee77

Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    No joo saa varmasti halvemmalla, ja kaurajauhoa saa tuosta edullisemmin MyProteinista muistaakseni. Lähinnä että tuo jauho saattaa olla parempaa kamaa smoothiehin tms. Tosiaan itellä vielä kokeilematta, mutta suositusten perusteella. Halpaahan tuo on joka tapauksessa :)

18. latee77

Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Kaurahiutaleista syntyy "elintarvikesementtiä" ja pitää piikkauskoneella irroittaa lattiasta/housuista jos kuolatessa valuu ohi :D Tuo pulverimallinen sekoittuu helpommin esim kuin malto, ei tarvi edes blenderiä jos ei ole muuta murskattavaa seassa. Helppous +1€.

19. Jrhh

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Kokeile piruuttaa tuota meikäläisen settiä. Litku liikkuu helposti kurkusta alas raakana ja aamupalan teko + nauttiminen on 5 minuutin homma :D

20. latee77

Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Pitää koittaa :tup: Näitä kyllä juotu aiemmin erilaisia, viherjauhetta välttelen (ne on sitä paitsi niitä kalliita komponentteja) kun tuli joskus sitä laatattua "superfood pelleilyn" ollessaan huipussa ja vedin överit :D Nuo munat tuossa hiukan arveluttaa mutta vaikuttaa kyllä siltä että kaikki tarvittava + energiaa löytyy :)

21. Jrhh

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Joo kyl mäkin jonkin verran arvelin kun kävin yhdel pt'l treenaukses ja kyselin et mil helvetil mun pitäs tää aamupala syödä ni se sano et "työnnä blenderii, et maista mitää" :D no eihä siinä, en oo maistanu. Kavereille juottanu tota darra-aamuna ja sanoneet et täähä on hyvää et mitä täs on 'raakoja munia..' ni kommentit tasoa - ei olis uskonu?? :D

latee77 tykkää tästä.
  22. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Käykö porukka urheiluhieronnan jälkeen seuraavana päivänä jo treenaa vai kannattaako pari välipäivää pitää suosiolla? Kävin siis eilen 90min hieronnassa, koko kroppaa läpi. Pääasiassa pohkeet, takareidet ja alaselkä kun olivat eniten jumissa. Tänään olisi nimenomaan jalkapäivä ja takareisiin painotteinen.

Joskus käynyt vetää jalkatreenin seuraavana päivänä hieronnasta ja voimat oli tuolloin vähän kateissa.

Tässä kun mieli haalisi treenaa, mutta pitäskö ajattella kroppaa. Missään lihaksissa ei tunnu eilistä käsittelyä. Edellisestä hieronnasta tosin aikaa 3kk.

Yleensä käyn viikossa 4-6krt salilla riippuen miten treenit ajoittuu kun 3-jakoinen ohjelma.

23. latee77

Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Ei välttämättä kannata ainakaan kovaa treenia tehdä, tee (kerrankin) kevyt palauttava tai käy kävelyllä ja juo vettä helccaristi :)

24. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Joo. Tuo lenkki tekisi ihan hyvää. Muutenkin kyllä käyn lenkillä kun dietti vielä päällä. Muuten tuntuu, että olen äärettömän jääräpää ja pakko päästä treenaa, vaikka se treenien määrä ei ole se olennaisin vaan se laatu ja kropan täytyy antaa myös levätä. Eri juttu jos olisi ollut yläkropan treeni tänään, mutta jaloille palautumisaika on isompi varsinkin hieronnasta.

Sitä sitten kuitenkin huomenna menisin jo treenaa joka tapauksessa :rofl:

Tavallaan omatunto rupee kolkuttamaan jos jättää treenejä välistä. Sen verran addiktoitunut tuohon touhuun.

latee77 tykkää tästä.
  25. ttjm

ttjm

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Sitä on päässyt vähän tällä viikolla lepsumaan. En ole torstaihin mennessä käynyt vielä salilla kertaakaan. Täytyy varmaan tänään pakottautua menemään, ettei tule sitten lähtemisestä taas vaikeaa.
    Ei se viikon paussikaan nyt varmasti haittaa silloin tällöin, mutta ens viikolla on perjantaina kisastudiot sun muut, niin voi olla treenaaminen aika kortilla silloinkin :D
    Lähinnä vituttaa nyt se, ettei tauko ollut ns. suunniteltu, vaan ei vaan jaksanut/viitsinyt maanantaina lähteä.

Miten pidempään harrastaneet pidätte taukoja?

26. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Pidän erittäin harvoin pidempiä taukoja. Lähinnä jos arkeen tulee muutosta eli reissut, lomat tai treeniohjelmat sekä tavoitteet muuttuu. Toki jos joku vaiva, venähdys, tms tulee niin silloin on pakko ottaa iisimmin. Normaalisti kyllä sitten 1-2 lepopäivää treenien väliin.

Toisaalta kevennettyjä viikkoja voisi olla säännöllisesti. Jos vaikka 2kk treenaa kovaa se 4-6krt viikossa, niin siihen päälle väliin viikko ilman treenejä tekisi ihan hyvää.

Itselläni ei ole ongelmaa lähteä salille, päinvastoin :vihellys:

ttjm tykkää tästä.
  27. omg-lol-wtf

omg-lol-wtf

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Itse pidän kaksi-kolme kertaa vuodessa viikon tai kahden tauon. Pari lomareissua tulee heitettyä vuodessa ja silloin täydellistä lepoa. Nyt on heinäkuun jälkeen tullut käytyä 4-5 kertaa viikossa säännöllisesti, kun ei ole ollut mitään loukkaantumisia. Kroppa alkaa olemaan melko lailla hellänä vähän joka paikasta, joten ensi viikoksi paussi salilta ja kevyitä kävelylenkkejä palauttamaan. Oma kokemus on, että lepoviikon tai kahden jälkeen rauta nousee paremmin. Kroppaa kuunnellen mennään, kyllä se ilmoittaa, kun on aika keventää.

ttjm tykkää tästä.
  28. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Tämä on niin totta. Jos alkaa rauta pienenemään tai junnaa paikallaan varsinkin "bulkin" aikana, niin lepotauko on silloin todella tärkeä. Dieetillä sitten oikeastaan tietää omasta jaksamisesta, unesta ja yleisestä stressitasosta, että milloin on hyvä jarruttaa.

Kannattaa tosiaan muistaa siellä urheiluhierojallakin käydä. Tuo 3kk on aivan liian pitkä aika itselleni. Sanotaanko 6 viikon välein on ihan ok tahti.

E: Muistakaahan, että se ravinto on 80% ja treenit 20% ;) Itse olen nyt parin vuoden aikana saanut enemmän tulosta kuin ennen sitä vajaan viiden vuoden aikana. Ihan vain laittamalla ravinnon kuntoon.

29. latexii

latexii

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    1 avokado, 1dl marjoja, maustamatonta jugurttia (turkkilainen , kreikkalainen) , 1dl heraproteiinia -> blenderiin ja thats it. Itse en pysty mitenkään syömään tuota kaurajankkikittisementtilitkua.

30. thebe

thebe

Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    täällä smoothie koostuu yleensä seuraavista:

- Protskujauhe / rahka / maito / kananmuna
    - banaani / omena / päärynä
    - kaurahiutaleita
    - maapähkinävoi / oliiviöljy / avocado
    - mansikka / mustikka
    - kurkku / parsakaali / kukkakaali

Jotain varmasti unohtui, mutta siinä tärkeimpiä / yleisimpiä ainesosia.

Joka riviltä yleensä vähintään yksi vaihtoehto. Lisäksi hiukkasen suolaa. Kun kaurahiutaleiden määrän pitää maltillisena (~esim 30g) ei juomasta tule "liisteriä". Erimakuisilla Protskujauheilla saa mukavasti tuunattua makua erilaiseksi, eikä esim jäisenä lisätyt vihannekset maistu ollenkaan. 95% aamuista alkaa kyseisellä drinkillä, kun kiinteä ruoka harvoin aamulla maistuu. Kätevästi saa heviä tuonne nakottua mukaan ja kun pakasteesta suoraan laittaa tulee juomasta heti mukavan viileää/kylmää

Viimeksi muokattu: 07.11.2019
    Mason tykkää tästä.
  31. juhis

juhis

Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
    Jotain hyvin samanlaista jo suunnittelin. Kiitos vinkeistä!

32. juhis

juhis

Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
    :kippis:

33. Mason

Mason

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Kevennyksiä harvoin kantsii pitää totaalilepona, kun sit tuntuma vähän "häviää". Yleinen ohjeistus tietääkseni on:

- vähemmän intensiteettiä + enempi volyyymia
    - tai enemmän intensiteettiä ja vähemmän volyymia
    - 3 viikkoo kovaa ja yks kevympää. Joillain toimii 4:kin viikkoa. Sit jos pelataan maksimirautojen kans ni parinkin viikon jälkeen voi kevennellä
    - kevennys voi olla alle viikon, viikon, tai yli viikon. Helpointa varmaan pitää yhden kierron mittanen.

Mä oon keventäny esim niin et jos kyykys o ollu työsarjat tyyliin 2x6x85 ja 2x8x77.5 ni kevennetty 2x8x62.5

latee77 tykkää tästä.
  34. Jrhh

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Itte oon kyllä jättäny täysin kevennetyt viikot väliin koska ne tulee luontaisesti esim. kipeytyessä tai muiden lomien yhteydessä. Toki jos venyisi välit aivan mahdottoman pitkiksi niin siinä tapauksessa joo.. Kuitenkin tyypillisesti keväisin ja syksyisin tulee se flunssa-aalto jolloin on ihan turha mennä tukkoisena puntille ja sitten on lomamatkat kesäisin ja talvisin / pidennettyä vkloppua jne..

35. latexii

latexii

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itsellä on aina kevennetty viikko 3 intensiivisen vkon jälkeen. Käytännössä siis 3 kovaa treeniviikkoa, jolloin käyn 5 krt vkossa salilla (3 jakoinen ohjelma). Tämän jälkeen kevennetty viikko jolloin salilla käyn vaan yhtenä päivänä (joko ke tai to) ja vedän kropan kevyesti läpi pumppaillen.

36. Exoxxer

Exoxxer

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Ehdottakaapa hyviä salikenkiä mitä porukka on käyttänyt? Itse olen salibandyssä käyttämilläni sisäpelikengillä treenannut, mutta erityisesti mavessa ja kyykyssä pohja on liian pehmeä. Tästä johtuen ylimäärästä huojuntaa pelkistä kengistä jo tulee. Eli kyykkyyn ja maveen hyvät kengät.

37. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Yleisesti kyykkyä/mavea ja sen kaltaisia liikkeitä on hyvä tehdä paljain jaloin. Mutta muuten esim converset, tai ylipäätään tasapohjaiset kengät ovat mainiot noihin liikkeisiin. Kannattaa myös harkita painonnostokenkiä, jossa kanta on korkeammalla, mutta ovat muuten tasapohjaiset. Auttaa perus kyykyssä, jos liikkuvuus ei ole ihan priimaa.

Nämä salikengät/sisäpelikengät toki ovat sitten ihan muuten peruskäytössä hyvä olla. Ei siellä salilla sukkasilteen yleensä edes saa olla.

38. Purple

Purple

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Edit: väärä ketju

39. mikawho

mikawho

Rekisteröitynyt:
    14.11.2017
    Itse hain painonnostokenkien ja sisäpelikenkien välimaastosta Reebokin Crossfit kengät, joissa on kova kanta painonnostoa varten ja joustava kärkiosa yleistä liikkuvuutta varten. Kenkä ei ole läheskään niin kömpelö kuin perinteinen painnostokenkä, mutta samalla se on paljo vakaampi ja tukevampi kuin sisäpelikenkä. Varsinkin kyykyissä huomaa tosi hyvin. Lisäksi pohja on vielä hyvin pitävä, eli ei lipsu esimerkiksi pohjelaitteessa tai jalkaprässissä. Malli on Reebok Nano 9, Niken kilpaileva malli on Metcon.

Jos ihan tosisaan harrastaa painnonnostoa niin sitten kannattaa ostaa siihen tehdyt kengät, joissa tosiaan on tuota nostoa kantapäässä.

40. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Tästä päästäänkin itse aiheeseen. Itselläni on nyt hankinnassa converset yleiseksi salikengiksi. Onkohan tuolla nilkan korkealla varrella mitään ominaista hyötyä? Eli näiden kahden välillä mietin:

Converse Chuck Taylor All Star Basic Ox Musta →【Matalavartiset tennarit Sportamorella】
    Converse Chuck Taylor All Star Basic Hi Musta →【Korkeavartiset tennarit Sportamorella】

Tosiaan muuten löytyy Adidaksen Powerliftit lähinnä kyykkäämiseen. Mavet on tullu tehtyä paljain jaloin. Treeneissä on kuitenkin välillä mm. supersarjaa mave suorilta ja prässiä peräkkäin, niin tuossa hyvä esimerkki kun joutuu venkslaa normi salikenkien ja paljaiden jalkojen välillä. Converseilla voisi suorittaa molemmat.

41. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Ihan pätevän oloinen vaihtoehto. Hintaa kyllä on, mutta taitaa tulla loppupeleissä sama hinta tai jopa halvemmaksi jos ostaa erikseen vaikka converset ja painonnostokengät.

42. Partsi

Partsi

Rekisteröitynyt:
    06.11.2016
    Itselläni kyykyissä adidaksen power perfect II painonnostokengät, vedossa ja muuten yleisesti salikäytössä do winin painikengät. Molemmat olleet noin 6v käytössä ja hyvin rokkaa.

43. mikawho

mikawho

Rekisteröitynyt:
    14.11.2017
    Jos ei ennestään omista jompia kumpia niin ei taida 130€:llä saada molempia. Hyvän tason painnostokengät taitaa itsessään olla jo kallimmat kuin nuo Crossfit kengät :think: Itse poistin XXL:n -25% kampanjasta alle satasella, ja ainakin siihen hintaan ollu hyvät.

Jos Consseihin vertaa, niin uskallan väittää että nuo tukee jalkaterää paremmin, mutta ei Consseissakaan mitään vikaa ole.

EDIT: Näyttäis olevan 69€ ryöstöhinnalla XXL:ssä nyt. Laaja palautusoikeus, joten suosittelen testaamaan ja vertaamaan vaikka niihin consseihin.

https://www.xxl.fi/reebok-nano-9-miesten-crossfit-kengat-musta/p/1163873_1_style

44. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    No jopas. Onkos näissä muuten tuo pohja ihan tasainen kantapään alapuolelta sekä pohjasta? Vai oliko näissä joku korotus? Toimii siis perus kuntosalikenkänä myös kyykyissä ym hyvin? Tosin kyykyissä käytän edelleen kyykkykenkiä kun toi nilkan liikkuvuus on vähän kehnompi. Nuo toimisi sitten kaikkialla muualla.

45. mikawho

mikawho

Rekisteröitynyt:
    14.11.2017
    Pohja on tasainen, sisäpuolella on todella pieni korotus kantapäälle. Lisäksi uskaltaisin väittää, että näissä on suhteellisen leveä lesti, kun ei ahista omaa lapiotakaan ollenkaan. Kantapään alla pohjan materiaali on kova. Kärkeen päin mentäessä pohjan materiaali vaihtuu pehmeämpään seokseen, joka sitten helpottaa kaikessa muussa. Itselle nämä ovat ainoat kengät salilla, eikä ole mitään valittamista. Niken Metconeissa on samankaltainen toteutus ja kuulema tuntee pohjan kaksiosaisuuden kävellessä. Näissä en ainakaan itse sitä tunne, enkä ole nähnyt että kukaan olisi siitä maininnut.

46. dude86

dude86

Rekisteröitynyt:
    14.06.2017
    Paljonko vaatii toistoja, että tarvii remmejä? Itsellä on ongelmia puristusvoiman kanssa mavessa jo alle oman painon, mutta leuanvedossa ei ole tuota ongelmaa. Mave on toki vaativampi liike suorittaa.

47. masaf2

masaf2

Rekisteröitynyt:
    02.05.2017
    Mulla on Addun Powerlift 2, Powerlift 3.1 ja Power Perfect 3. Ekat ostin täyteen hintaan joskus, tokat 70€ varuste.netin alesta, kolmannet 54 € kotiin kuriirilla adidas.fi:n season salesta. Siellä harvase päivä Powerlift 3.1-4.0 jne. 39-59 €.

Powerlift 4 menty muuttaan rei-itetty nahka canvakseksi, ei oo mun mieleen kun ei hengitä ja kiristysremmi on myös köykänen vrt. nahka.

Powerlift 3.1 on mulle paras kyykkykenkä, Power Perfect 3 käytän penkatessa (joskus kyykkyyn, mutta menee liikaa pohkeille rasitusta) ja Powerlift 2 yleissalikenkänä. Ja maastavetoon mulla on karjalanpiirakan näköisen Prisman 3 € Citat-jumppatossut, ettei sukat repeydy/liastu.

48. Mika__

Mika__ Make ATK Great Again

Rekisteröitynyt:
    25.01.2019
    Jos ei niin supervakavaa kyykkyä duunaa, niin Addun CrazyPower TR -kengät ovat aika asialliset, soveltuu kyllä myös muuhun treenaukseen kuten crossfittiin yms. Pitoa löytyy pohjasta ja pohjan sivuilta joka suuntaan ja aika hiton hyvin. Kenkä on leveälestinen, niin ei purista tai muuten ole epämukava ja ovat nyt hyvin kestäneet vuoden käyttöä ilman sen kummempia jälkiä. Ainoa huono puoli on välillä haastava saatavuus, omat löysin Zalandolta aikoinaan, sitä ennen meinasin saada Addun Outletista Tammistosta, mutta ei ollut juuri omaa kokoa tarjolla. Mutta ihme kyllä, vaikka on loistava mono niin ei meinaa monesta paikkaa löytyä.

Adidas CrazyPower Trainer - Reviews by 78 Training Geeks & Experts

0000200064253_03_ki.jpg

49. latee77

Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Jopas on kiven alla koot (43) noille Powerlift / Power perfect malleille. No täytyy vaania jos sattuis löytymään.

50. Mason

Mason

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Adidaksen Powerlifterit mullakin kyykyis käytös, tyytyväinen olen ollut.