Siis mikä tämä viesti oli? Kenelle tai mihin? Onko tämä kopio jostain sähköpostista..?
Mitä sekoilet? Ei ole kopio jonkun sähköpostista vain minun kokemuksia. Selitin että olen vaativa asiakas.
Tässä minun pari hauskinta Elixia kuntosali kokemusta:
Yksi nainen sellainen kuntosali vetäjä tästä tosin jo noin 3 vuotta sitten. Yhdessä syrjäisessä Turku (ei Centrum keskusta) kuntosalilla houkutteli minut innokkaasti kuntosali ryhmään. Tämä nainen taitaa olla kaikkein kaunein vetäjä jonka olen tavannut sellainen joka voisi olla ehdokas Miss Suomi kilpailuun. Hän tuli minun luo ja sanoi tule nyt trenaaman ryhmään. Hän huomasi minun katseen ja sanoi nopeasti että ei ole sillä tavalla minusta kiinnostunut vaan että ovat saanet ohjeet houkutella enemmän asiakkaita. En muista mikä ryhmä hän veti mutta esim cross fit.
Vuonna 2019 Body Combat vetäjiä Turussa on n kappaletta siis monta. No siis se pisin niistä noin 190-200 cm pitkä nainen kun itse olen selvästi lyhyempi jotain 170-180 cm välissä... kysyi ärsyttävästi minulta tyyliin jaksanko?
Bodycombat on kyllä Elixia kovempia fyysinen kunto vaatimus tunteja mitä on olemassa mutta minä olen ollut ennen mukana mm Tae Kwon Do:ssa.
Ärtyneesti tiuskasin mitä kyselet treenin jälkeen. Sovittiin että ei jatkossa kommentoi.
Voi olla vaikka 2 metriä nainen se saisi minulta turpiin jos todella ärsynnytyisin tosin en hyökkää naisen tai miehen kimpuun jos ei ole pakko puolustatua tai esim virallinen kilpailu ottelu.
En väitä että olen super kovis. Esim Titta Keinänen jos haastaisi minut kaksintaisteluun niin en olisi innokas. Titta Keinänen on 25 vuotias naisten heavy weight Karate Suomen mestaruuksia ottanut kultaa noin 10 kertaa aloitti jo junioori iässä. Titta Keinänen on yksi mailman kovimmista ehdokkaista saada kultaa naisten olymppialaisissa Karate heavyweight Tokyo vuonna 2020. Eka Karate Olymppialaiset. Jos tulee vastaan Titta Keinänen niin häntä toki kunniotan.
Olen myös kerran pelottanut yhden nais jäsenen vuonna 2019:
Tässä tarina ... ennen harjoitusta kun itse venyttelin näin yhden naisen joka veti 100% spagaatin...oli jopa notkeampi kuin minä!
Oudosti sitten meillä oli joku sijais vetäjä joka veti hieman oudon ohjelman. Kesken sitä Bodycombattia hän sanoi juostaan kaikki ympäri salia ja nopeasti jos joku hidastelee niin saa ohittaa.
Tehtiin näin juoksin ohitse sen todella kovis naisen joka on notkeampi kuin minä... koska hän selvästi hidasti.
Noh sitten kävi niin että 30 sekuntia myöhemmin hän juoksi minun ohitse vaikka en todellakaan hidastellut. Siitähän minä ärsynnin ja ajoin jousta kovemmin ohittaakseni. Jolloin nainen huomasi sen ja kiihdytti tässä vaiheessa me juostiin molemmat ohi n muuta. Noh vetäjä sanoi lopettakaa kaikki juokseminen nyt jatketaan tehdään potkuja ja iskuja.
Potkimien pää korkeudelle ei vaadi 100% spagaatti notekutta pystyn hyvin potkimaan ja Tae Kwon Do tekniikkani on räjähtävä nopea...
Ei ollut minun vika..
Ohjaaja sanoi kääntykää kaikki 90 astetta ja potkikaa siihen suntaan pään korkeudelle!
Käännyin siihen suuntan jolloin suoraan edessäni oli se notkea nainen joka oli sanotaan haastanut minut juoksussa ja vielä hymyili voittokaasti sen jälkeen ja jonka tiesin on notkeampi kuin minä vetää 100% spagaatin.
Päätin näyttää että minäkin osaan. Bodycombatissa saa huutaa kun tekee tekniikoita. Minä tein potkun joka oli alle 5cm sen notkean naisen päästä ja karjaisin että varmaan salin ulkopuolelle kuului se karjaisu!
Nainen käänsi katseen minua kohti pelokkaasti.. virnistin ja sanoin tekniikkaa minulla on.
En halunnut mitään vahinkoja niin varmuuden vuoksi siirryin hieman kauemmaksi ja mikään muu potku tai isku ei isku ei osunut niin lähelle tämän jälkeen sitä naista.
Ei sen kummempaa, mutta Body Combattia en ole vielä ehtinyt kokeilla pääkaupunkiseudulla.