Kulttuurin rikastuminen

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
985
Mutta niinhän rasistit tekevät tässä ketjussa myös muslimeista ja mamuista? Melko huomoristista: yksittäistapauskortti nostettu tässä ketjussa.
Jälleen väistelet, anna jo niitä esimerkkejä rasistisista viesteistä ja rasisteista tässä ketjussa, olen pyytänyt sitä useasti, ei ole vastausta kuulunut. Joten olet valehteleva, vääriä syytöksiä esittävä rasmuslainen trolli.

Muutaman, 17 kertainen yliedustus joidenkin ryhmien kohdalla vakavissa rikoksissa kantaväestöön verrattuna. Naiset pelkäävät jo kulkea yksin kaduilla ja lenkeillä noiden mamujen ahdistelun takia esim Turussa. Meillä on rikollisia omastakin takaa, jokanen vakaviin rikoksiin syyllistynyt mamu pitää karkoittaa vankilatuomion kärsimisen jälkeen.
 

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
Muutaman, 17 kertainen yliedustus joidenkin ryhmien kohdalla vakavissa rikoksissa kantaväestöön verrattuna. Naiset pelkäävät jo kulkea yksin kaduilla ja lenkeillä noiden mamujen ahdistelun takia esim Turussa. Meillä on rikollisia omastakin takaa, jokanen vakaviin rikoksiin syyllistynyt mamu pitää karkoittaa vankilatuomion kärsimisen jälkeen.
Mitkä ovat nämä "vakavat" rikokset? En ole sanonut maahanmuutosta muuten mitään positiivista, todennut vain, että yleensä mamutus on pahasta, suomalainen Ruotsissa on mamu.

Maahanmuuttokriittisyys ei kuitenkaan ole synonyymi rasismille, vaikka nämä rajat kiinni kohkaajat parhaansa tekevät että se niin käsitettäisiin.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
985
Mitkä ovat nämä "vakavat" rikokset? En ole sanonut maahanmuutosta muuten mitään positiivista, todennut vain, että yleensä mamutus on pahasta, suomalainen Ruotsissa on mamu.

Maahanmuuttokriittisyys ei kuitenkaan ole synonyymi rasismille, vaikka nämä rajat kiinni kohkaajat parhaansa tekevät että se niin käsitettäisiin.
Voisitko viimeinkin lopettaa väistelyn ja vastata kysymyksiini. Itse kyllä esität kysymyksiä ja vaadit vastauksia, mutta sinä et vastaa juuri kenenkään kysymyksiin.

Etkö tosiaan tiedä mitkä ovat vakavia rikoksia, olisko esim. murhat, raiskaukset, tapot, väkivaltaiset ryöstöt, pahoinpitelyt ja toistuva omaisuusrikollisus, jotain näin yöllä saattoi unohtua.

Vastaisitko kysymykseeni ja lisään siihen ketkä ovat rajat kiinni kohkaajia ja kuka on vaatinut rajoja kiinni? Et näköjään pysty muuhun kuin herjaamaan kanssa keskustelijoita ja vääristelemään heidän sanomisiaan.
 

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
Etkö tosiaan tiedä mitkä ovat vakavia rikoksia, olisko esim. murhat, raiskaukset, tapot, väkivaltaiset ryöstöt, pahoinpitelyt ja toistuva omaisuusrikollisus, jotain näin yöllä saattoi unohtua.
Ole ystävällinen ja linkitä uutinen jossa todetaan maahanmuuttajien syyllistyvän 17 kertaa kantaväestö useammin noihin rikoksiin (murhat, raiskaukset, tapot, väkivaltaiset ryöstöt, pahoinpitelyt ja toistuva omaisuusrikollisus). Minun tietojeni mukaan mamut syyllistyvät rikoksiin noin kolmin-nelinkertaisesti kantaväestöön verrattuna:

"Tilastot kertovat myös, että 11,4 % kaikista rikoksista Suomessa on ulkomaalaisten tekemiä, vaikka heidän osuutensa väestöstä on vain 3,4 %. Raiskauksista heidän osuutensa on peräti 26 %."

"Pääosa ulkomaalaisrikollisista on peräisin Virosta, Venäjältä ja Ruotsista."

Ulkomaalaiset syyllistyvät rikoksiin

Sitäkään en ymmärrä, että raiskauksista ja naisten heikommista oikeuksista esim. muslimimaissa meuhkaavat tyypit jotka pitävät aivan sopivana naisia halveksivaa ja alistavaa käytöstä.
 
Viimeksi muokattu:

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
@police Oletko joku Freudenthal-seuran jäsen, kun anti-suomalaisuutta tulee näppis savuten? Jeppe rekannu vasta pari päivää sitten ja spämmänyt yli 40 viestiä yhtä asiaa.
? Spämmännyt? Olen keskustellut asiasta. Anti-suomalaisuutta? Minä olen varmasti suomalaisempi ja nationalistisempi kuin suurin osa tämän ketjun kirjoittajista. Lähinnähän minä olen tuonut esille naisen oikeutta olla kokematta seksuaalista häirintää, se ei minun mielestäni ole anti-suomalaisuutta, päinvastoin. Naapurissa on maa joka on dekriminalisoinunut naisten hakkaamisen perhepiirissä, joten naisten halveksunta ja heidän nöyryyttämisensä viittaa itäiseen "kulttuuriin".
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
940
Sitäkään en ymmärrä, että raiskauksista ja naisten heikommista oikeuksista esim. muslimimaissa meuhkaavat tyypit jotka pitävät aivan sopivana naisia halveksivaa ja alistavaa käytöstä.
Mutta miten ihmeessä sen jälkeen voisit enää kiillottaa haarniskaasi ja keulia paremmuudellasi, kun kaikki sivistymättömät moukatkin on laitettu linnaan?

"No ainakaan en heitä happoa naamalle liian vähistä vaatteista, joten enkös olekin kunnon kumppanimateriaalia!"
 

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
Mutta miten ihmeessä sen jälkeen voisit enää kiillottaa haarniskaasi ja keulia paremmuudellasi, kun kaikki sivistymättömät moukatkin on laitettu linnaan?

"No ainakaan en heitä happoa naamalle liian vähistä vaatteista, joten enkös olekin kunnon kumppanimateriaalia!"
Sinun mielestäsi siis jos ei heitä happoa naisten kasvoille voi silti ahdistella,halventaa ja nöyryyttää naisia sanallisesti?
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
940
Ei, vaan tököilylle on jo aivan sopiva hintansa parisuhdemarkkinoilla ilman mitään lakisäänteisiä väliintuloja. Se, että tollot saavat nolata itsensä on hyvä asia niille, jotka eivät sitä tee.

Suhtaudut asiaan kuten haluaisit viedä pätemisen niin pitkälle, että pelkkä katse tai jopa ajatus riittää rikokseksi.
 

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
Ei, vaan tököilylle on jo aivan sopiva hintansa parisuhdemarkkinoilla ilman mitään lakisäänteisiä väliintuloja. Se, että tollot saavat nolata itsensä on hyvä asia niille, jotka eivät sitä tee.

Suhtaudut asiaan kuten haluaisit viedä pätemisen niin pitkälle, että pelkkä katse tai jopa ajatus riittää rikokseksi.
Eli sinun mielestäsi koko kunnianloukkauspykälän voisi poistaa laista. Erikoisiin ajatuksiin sitä törmää, onneksi kuitenkin elämme demokratiassa, jossa mennään enemmistön tahdolla.

Sinullakin tuntuu olevan vaikeuksia empatiakyvyn kanssa eläytyä uhrin asemaan eli naisen, miten halventavaa se on naista kohtaan.
 

CalEpitan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 702
Kunnia... Mitä sekin on?

On myös kunniattomia ihmisiä. Kulttuureja. Uskontoja.

Islam, en tiedä onko se edes uskonto vai poliittinen (laita sivistyssana tähän) vai mikä se on. Ainakin heidän oppikirjansa mukaan lapsia saa nussia ja homot pitää tappaa, joten en tiedä onko koko porukalla minkäänlaista länsimaisen "kunnian" kattavaa premissiä olemassakaan.
(käytin sivistyssanaa, en tiedä menikö oikein, en ole mikään intellektuelli vaikka oikeassa nyt olenkin taas)

Lähi-idän jengi on pelkkää paskaa. Se on minun mielipiteeni. Siellä on äärimmäisen vähän "hyviksiä", suurin osa on tätä samaa paskaa. Nyt varmaan loukkasin näiden paskojen kunniaa.

Halla-Aho meni aikanaan sörkkimään myös samaa aihetta. Kiihoitusta ja kunniaa ja ties mitä pedofiilejä oli taas loukattu. Suvakkituomarit paukutti tuomiota niskaan. Hyi helvetti.

Suomi on selkärangaton paska. Ei mitään itsetuntoa eikä kunniaa.

Islamiin uskovilla paskakasoilla ei ole kunniaa. Se ei ole kulttuuria, se on paskaa, jota tänne ei kaivata. Jos kysyn muslimilta, miksi he uskovat pedofiliaan, en ole loukannut mitään. Olen esittänyt aivan vitun tärkeän kysymyksen, johon ei nämä pedareihin uskovat paskat voi vastata mitään loogisesti.

Äänestän Laura Huhtasaarta presidentinvaaleissa. Hänellä on kunniaa ja munaa. Olen itse ateisti mutta Laura on ihana silti :)

Lupaahan nämä muutkin presidenttiehdokkaat uskoa jumalaan ja blaablaablaa. Heitä ei kuitenkaan piinata jollain typerillä kreationismi kysymyksillä.

Jännä että on oikein uskoa pedofiiliin, mutta ei ole oikein uskoa kreationismiin, raamatun tekstiin. Mohamed oli pedofiili, peskää nyt vittu sekin valkoiseksi hä? vittu

Muslimeilla on ollut aikaa vuosisatoja kehittyä. Eivät ole kehittyneet. Missään. Eivät missään. Eikö se ole jännä asia? ympäri maailmaa missä he ovatkaan, ympärillä on pelkkää hirveää paskaa jota he ympärilleen luovat. Kaikkialla.

Saudi-Arabia varmaan on luxus muslimivaltio. Sielläkin lain mukaan pitää homot tuomiota kuolemaan. Armeliaina nykyään tyytyvät varmaan piiskaamaan ruoskalla tms. Hyi saatana.
 

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
Hei tiedättekö muuten mikä on Saudi-Arabia sen jälkeen kun öljyä ei enää kaivata?
Se on aavikko. Kasa paskaa. Se ei ole mitään muuta.
Ei ollut ennen öljyä. Eikä ole öljyn jälkeenkään.
Tiedätkö mikä maapallo on sen jälkeen kun öljyä ei ole?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
En tiedä kuinka monta kertaa tämän tässä ketjussa olevan jutun sinulle joutuu postaamaan.Selvä trollitaktiikka sinulla täyttää ketju jankkaamisella ja uusilla ja uusilla pyynnöillä jo postatuista linkeistä. Minua hävettäisi käyttää tuollaista taktiikkaa, siinä kun sinä myönnät, että et pärjää asiallisessa keskustelussa älykkäämmällesi. Tuossa asiasta juttu vuodelta 2012:

"Suomalaisia suorittaa ulkomaiden vankiloissa suunnilleen sama määrä kuin ulkomaisia Suomen vankiloissa. Suomalaisvankeja ulkomailla on runsas 200, suurin osa noin 150 Ruotsissa. Suomalaiset ovat Ruotsin vankiloiden suurin ulkomaalaisryhmä ja tämä tilanne on jatkunut jo yli 30 vuotta."
Suomalaiset vangit Ruotsin vankiloissa

Tuossa asiasta vuodelta 2016:
"Tuomion saaneista suomalaisista noin sata istuu Ruotsissa. Muualla Euroopassa on 20 vankia ja Euroopan ulkopuolisissa maissa myös 20 vankia. "
140 suomalaista viruu ulkomaisissa vankiloissa – ”Ei koskaan kannata allekirjoittaa paperia, jota ei ymmärrä”

""Finn igen!", taas suomalainen, päivitellään Ruotsissa. Siellä 4,2 % kaikista rikoksista on suomalaisten tekemiä. Ruotsinsuomalaisten maahanmuuttajien osuus väestöstä on 2 %."
Ulkomaalaiset syyllistyvät rikoksiin
Et edelleenkään vastannut siihen mitä kysyttiin. Ymmärrän toki ettei harhoissaan heitetylle valheelle löydy tukea googlettamalla, mutta onhan se vähän sööttiä paikata tilannetta jonkun demarin mielipidekirjoituksella vuodelta 2014. Epäilemättä yritys oli kova ja siitä hyvästä reissuvihkoon kilpparileima, jota voi esitellä kotipuolessa.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 910
Miksi te muut jaksatte jankata tämän itkupotku raivarin kanssa.
Jättäkää kaikki kommentit omaan arvoonsa, niin palaa rakaisin äityli, vauvat tai naistenhuone sivustoille pätemään miksi ahmed on niiiin ihgu vaikka välillä hakkaa ja nu**ii sen 11/2v tyttöä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Onkohan murossa mennyt touhu vähän hiljaiseksi, kun sieltä on tainnut tulla yksi eksynyt lammas tänne? Kuule @police kannattaa täällä parantaa tapansa niinkuin minäkin olen tehnyt. ;)

Tuosta Saudi-Arabiasta sen verran, että nythän oli uutisissa pari päivää sitten kun joutuivat säätämään ensimmäisen veronsa sen takia kun öljystä ei enää saa tarpeeksi rahaa. Itse olen spekuloinut että öljyn hinta ei oikeasti perustu yhtikäs mihinkään ja nyt kun kukaan ei oikeasti enää piittaa Opecista ja suuriosa öljyntuottajamaista on taloudellisesti persaukisia niin alkaa se todellisuus iskeä päin naamaa. Tietenkin kiitos asiasta kuuluu myös liuskeöljylle ja sähköautojen yleistymiselle. Vaikka Saudi-Arabiassa on yritetty tehdä jotain tulevaisuuden suunnitelmia öljyn loppumisen varalta, niin näyttäisi aika pahasti siltä että koko valtio tulee romahtamaan ennen pitkää ja lopputuloksena näemme kuinka kaikki kehitys tulee kirjainmellisesti valumaan hiekkaan. Tietenkin asiasta saa vaan kiittää omaa itseään. Olisihan tässä ollut vuosikymmeniä aikaa yrittää sivistää kansaa ja monipuolistaa taloutta. Tosin en nyt niin kovin isoja odotuksia laita sillekään että saudien öljyn loppumisen jälkeen Dubaissakaan olisi muutakin kuin pelkkää aavikkoa. Ei ole kovin kestävällä pohjalla rakentaa keskelle aavikkoa pilvenpiirtäjiä orjatyövoimalla ja sitten paikallisille jaetaan ilmaista rahaa ettei niiden tarvitse edes käydä töissä siellä...

Jos Dubaissa touhu on tämmöstä, niin voin vaan kuvitella kuinka ahkerasti Saudeissa tehdään töitä: Dubai ruler's spot check finds empty desks
http://www.bbc.com/news/blogs-news-from-elsewhere-37213464
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
? Spämmännyt? Olen keskustellut asiasta. Anti-suomalaisuutta? Minä olen varmasti suomalaisempi ja nationalistisempi kuin suurin osa tämän ketjun kirjoittajista. Lähinnähän minä olen tuonut esille naisen oikeutta olla kokematta seksuaalista häirintää, se ei minun mielestäni ole anti-suomalaisuutta, päinvastoin. Naapurissa on maa joka on dekriminalisoinunut naisten hakkaamisen perhepiirissä, joten naisten halveksunta ja heidän nöyryyttämisensä viittaa itäiseen "kulttuuriin".
pystytkö määrittelemään milloin pillun kysyminen ei ole seksuaalista häirintää, koska jos se on aina häirintää niin joko olet neitsyt tai lain rikkoja, siis rikollinen

pientä ruokintaa näin aamusta niin saa peikotkin puuroa
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 057
pystytkö määrittelemään milloin pillun kysyminen ei ole seksuaalista häirintää, koska jos se on aina häirintää niin joko olet neitsyt tai lain rikkoja, siis rikollinen.

pientä ruokintaa näin aamusta niin saa peikotkin puuroa
Tää on juuri se oma pointtini, mitä kysyin jo aikaisemmin..
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
985
Ole ystävällinen ja linkitä uutinen jossa todetaan maahanmuuttajien syyllistyvän 17 kertaa kantaväestö useammin noihin rikoksiin (murhat, raiskaukset, tapot, väkivaltaiset ryöstöt, pahoinpitelyt ja toistuva omaisuusrikollisus). Minun tietojeni mukaan mamut syyllistyvät rikoksiin noin kolmin-nelinkertaisesti kantaväestöön verrattuna:

"Tilastot kertovat myös, että 11,4 % kaikista rikoksista Suomessa on ulkomaalaisten tekemiä, vaikka heidän osuutensa väestöstä on vain 3,4 %. Raiskauksista heidän osuutensa on peräti 26 %."

"Pääosa ulkomaalaisrikollisista on peräisin Virosta, Venäjältä ja Ruotsista."

Ulkomaalaiset syyllistyvät rikoksiin

Sitäkään en ymmärrä, että raiskauksista ja naisten heikommista oikeuksista esim. muslimimaissa meuhkaavat tyypit jotka pitävät aivan sopivana naisia halveksivaa ja alistavaa käytöstä.
Miksi väistelet koko ajan, etkä vastaa kysymyksiini.Miksi vääristelet sanomisiani sanoin vain, että tietyt ulkomaalaisryhmät syyllistyvät joihinkin rikoksiin 17 kertaa usemmina kuin kantaväestö, kukaan, paitsi sinä, ei ole väittänyt, että kaikki ulkomaalaiset kaikkiin rikoksiin.

Pahin naisten halveksuja ja huonosti käyttäytävä heitä kohtaan täällä tunnut olevan sinä. Tosi väsynyt tuo komentti tuo musliminaisten naisten alistamisesta, miksi koko ajan valehetelet ja laitat sanoja toisten suuhun, kasva jo aikuiseksi. Ja nyt pääset ignoreen trollauksesi takia, joten ei tarvitse lukea enää lisää suomalaisvihamielisiä ja valheellisia sepustuksia. Aikaansa voi käyttää paremminkin kuin trollin valeheiden oikaisemiseen.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
320
Miksi väistelet koko ajan, etkä vastaa kysymyksiini.Miksi vääristelet sanomisiani Ja nyt pääset ignoreen trollauksesi takia, joten ei tarvitse lukea enää lisää suomalaisvihamielisiä ja valheellisia sepustuksia. Aikaansa voi käyttää paremminkin kuin trollin valeheiden oikaisemiseen.
Tuo on ihan perus taktiikka ollut näillä kavereilla jo 10 vuotta ainakin, jankataan samaa asiaa, ei vastata kysymyksiin, ei toimiteta lähteitä. Väitellään jostain oljenkorresta niin ei tarvitse puhua asiaa ja muut keskustelijat turhaantuu.

Vaikka itse toimitat lähteet ja todisteet trollin väitteitä vastaan niin trolli silti jatkaa vaan saman jauhamista ja trolli pyytää taas "no postaappa linkit ja lähteet" muutaman päivän päästä mutta ei taaskaan huomioi lähteitä ja linkkejä. :facepalm: Jne. Jne.

Samat nimimerkit jankkaa eri foorumeilla ja jos sattuu tulemaan banaania niin kappas miten samaan tapaan kirjoittava uusi nimimerkki ilmaantuu bannien ajaksi jauhamaan samoja jankutuksia.

Nämä trollit kannattaa rykäistä heti ignoreen niin keskustelut ei lähde jauhamaan samoja raiteta. Ainahan voi klikata "näytä huomioimatta jätetty sisältö" jos fiilis on jonain päivänä liian hyvä ja haluaa hieman verenpainetta kovemmalle :)
 

CalEpitan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 702
sori referaatti, harmi vaan että laura ei ole isänmaan vaan israelin ystävä
Ai ne kaksi siis poissulkee toisensa? Jaa.. Mutta jos Laura vihaisi israelia niin sitten hän olisi isänmaallisempi? no nyt menee meiltä offtopiciksi, varmaan joku "presidentinvaalit 2018" on paikka jatkaa tätä keskustelua.

Tähän pitää nyt kehitellä jotain kulttuuriin liittyvää, etten itse ala paskomaan tätä enempää.

Kultturi.. hmm.. No tämän hetkisen mediasta jne saatujen tietojen mukaan tämä rikastuttava vaikutus on ollut pääasiassa sitä että tästä rikastuu SPR, Barona, MIGRI virkamiehet, lakimiehet, asianajajat kaikissa rikostapauksissa jotka ovat lisääntyneet valtavasti, varsinkin väkivalta ja seksirikokset.

Koko touhu on äärimmäisen kuvottavaa ja jälkipolvet saavat hävetä helvetisti. No eivät he minua häpeä. Toivottavasti kaivavat minunkin henkilöllisyyden aikanaan johonkin kunniamaininta listalle wikipediaan että jotkut tahot edes 2020 luvullakin yrittivät puolustaa omaa maataan.

Aina verrataan tätä siihen johonkin vanhaan sanontaan, että pahimpia ovat he jotka eivät tehneet tilanteelle yhtään mitään. Eli tälle invaasiolle.

Mitä helvettiä tässä voisi tehdä? Äänestän persuja, en edes luota vaalijärjestelmäämme enää. Ulos ei parane mennä edes marssimaan isänmaallisuuden puolesta koska joku helvetin suvakki tulee heittämään sinua polttopullolla päähän.

Tuskin tässä kauaa menee, että joku suvakki ottaa ISIS keinot käyttöön. Scanialla. Onneksi harva niistä hipeistä osaa ajaa autoa.

Edit: ja siis haluan tähän lisätä että älkää minua sitten altteroinnista epäilkö, kyllä varmana meikäläisen tekstit tunnistaa joten olisi aika typerää tehdä altteri. JOS tekisin altterin, niin käyttäisin sitä tuolla osta/myy osastolla koska tullut mokailtua täällä niin helvetisti että joskus vähän hävettääkin toki.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 057
Poliittine vaino ja mielipiteenvapaus? Ei tämä kaukana ole saksalaisesta mentaliteetistä, jossa esim ravintoloitsiaa voidaan poikotoida koska on ottanut afd:n asiakkaaksi. Hurray. Toki saat boikotoida, mutta liiketoiminnan häiritseminen ja lokakampanja sekä asiakkaisen syyllistäminen ei ole osa boikotointia.

Olisin tosin voinnut lisätä, että en ole ollut enkä ole em liikkeen kannattaja vaan puolustan mielipiteenvapautta yhtälailla vatipäisille vihervassareille.
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
Ai ne kaksi siis poissulkee toisensa? Jaa.. Mutta jos Laura vihaisi israelia niin sitten hän olisi isänmaallisempi?
miksi ajattelet että pitää vihata? yritätkö nyt korostaa vihaa? onko tämä vihapuhetta?

itse en haluiaisi että suomen presidentti on minkään vieraan vallan vaikutuksen alla vaan puolustaa suomalaisia arvoja, jotta voi sitten nähdä asiat niinkuin ne on ja olla neutraalina maailman konflikteissa
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
Eli sinun mielestäsi koko kunnianloukkauspykälän voisi poistaa laista. Erikoisiin ajatuksiin sitä törmää, onneksi kuitenkin elämme demokratiassa, jossa mennään enemmistön tahdolla.
meillä on demokratia missä ajetaan äärikapitalismin asiaa vähemmistö vetoisesti, onko se silloin mielestäsi demokratiaa?
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
940
Miksi te muut jaksatte jankata tämän itkupotku raivarin kanssa.
Pitäähän sitä välillä tiedettä tehdä, eli varmistella, että väkisin väärin ymmärtävän "keskustelutavan" perusteella kyseessä on sama wanha hermanni toiselta foorumilta, joka vaihtaa nimimerkkiä kuin paskaisia ja ripulisia sukkia.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
77
Huhu kauanhan tämä treadi oliki ilman paskanjankkaus röllejä. Tulee varmaan menemään suuntaan muron lanka. Päivittäin nämä samat luo accoja ja väittelee samoista paska asioista. Pitkä oli ignore lista sillä puolen :wtf:
 

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
meillä on demokratia missä ajetaan äärikapitalismin asiaa vähemmistö vetoisesti, onko se silloin mielestäsi demokratiaa?
Taidat olla kommari. Minun tietääkseni ei ole olemassa mitään äärikapitalismia, on vain kapitalismia.
 

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
Poliittine vaino ja mielipiteenvapaus? Ei tämä kaukana ole saksalaisesta mentaliteetistä, jossa esim ravintoloitsiaa voidaan poikotoida koska on ottanut afd:n asiakkaaksi. Hurray. Toki saat boikotoida, mutta liiketoiminnan häiritseminen ja lokakampanja sekä asiakkaisen syyllistäminen ei ole osa boikotointia.

Olisin tosin voinnut lisätä, että en ole ollut enkä ole em liikkeen kannattaja vaan puolustan mielipiteenvapautta yhtälailla vatipäisille vihervassareille.
Mene sinne naapuripalstalle, siellä on venäläismielisillä natseilla oma mies moderaattorina, joka siivoaa ja sensuroi kaiken venäläisnatseja häritisevän kirjoittelun pois. Nyt siellä näyttää saaneen nimimerkki taxim kärsiä tuon politrukin sensuurikynästä, viestit pois ja taxim banniin.

En todellakaan tiedä onko Otava media tietoinen mitä rasistista paskaa ja natsimoderointia tuolla harrastetaan, tuskin, sillä Otava on yksi taho joka boikotoi natsi Kärkkäistä.
 

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
Jaa missä? Kyllähän EU on ihan puhdasta kommunismia.
Talousteoria tai yhteiskuntajärjestelmät eivät taida olla sinulle tuttuja. Miten EU olisi kommunistinen? EU perustuu mitä suurimmin markkinatalouteen talousjärjestelmänä, ei sosialismiin? EU;n kuuluu mahdollisimman suuri kaupan vapauttaminen, tavaroiden, pääoman ja työvoiman vapaa liikkuvuus, markkinatalouden peruspilareita.
 

police

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
199
Onkohan murossa mennyt touhu vähän hiljaiseksi, kun sieltä on tainnut tulla yksi eksynyt lammas tänne? Kuule @police kannattaa täällä parantaa tapansa niinkuin minäkin olen tehnyt. ;)

Tuosta Saudi-Arabiasta sen verran, että nythän oli uutisissa pari päivää sitten kun joutuivat säätämään ensimmäisen veronsa sen takia kun öljystä ei enää saa tarpeeksi rahaa. Itse olen spekuloinut että öljyn hinta ei oikeasti perustu yhtikäs mihinkään ja nyt kun kukaan ei oikeasti enää piittaa Opecista ja suuriosa öljyntuottajamaista on taloudellisesti persaukisia niin alkaa se todellisuus iskeä päin naamaa. Tietenkin kiitos asiasta kuuluu myös liuskeöljylle ja sähköautojen yleistymiselle. Vaikka Saudi-Arabiassa on yritetty tehdä jotain tulevaisuuden suunnitelmia öljyn loppumisen varalta, niin näyttäisi aika pahasti siltä että koko valtio tulee romahtamaan ennen pitkää ja lopputuloksena näemme kuinka kaikki kehitys tulee kirjainmellisesti valumaan hiekkaan. Tietenkin asiasta saa vaan kiittää omaa itseään. Olisihan tässä ollut vuosikymmeniä aikaa yrittää sivistää kansaa ja monipuolistaa taloutta. Tosin en nyt niin kovin isoja odotuksia laita sillekään että saudien öljyn loppumisen jälkeen Dubaissakaan olisi muutakin kuin pelkkää aavikkoa. Ei ole kovin kestävällä pohjalla rakentaa keskelle aavikkoa pilvenpiirtäjiä orjatyövoimalla ja sitten paikallisille jaetaan ilmaista rahaa ettei niiden tarvitse edes käydä töissä siellä...

Jos Dubaissa touhu on tämmöstä, niin voin vaan kuvitella kuinka ahkerasti Saudeissa tehdään töitä: Dubai ruler's spot check finds empty desks
Ilmastonmuutos takaa sen että kun öljy loppuu, niin aika iso maapallosta on aavikkoa. Maapallon energiantarpeesta 56% on fossiilisissa polttoaineissa (öljy, maakaasu), ei tarvitse olla edes normaalijärkinen tajutakseen mitä tapahtuu kun nuo loppuvat.Koko maapallon nykyinen hyvinvointi on halvalla öljyllä rakennettua. Seurauksena on kivihiilen polttaminen ja siitä ei kauaa aikaa mene kun laitetaan pallon osalta lappu luukulle. Ellei sitten jokaisen kellariin asenneta ydinvoimalaa, mutta niitäkin olisi pitänyt alkaa rakentaa jo aikapäiviä sitten eikä ainakaan minun mökkikellarissa ole ydinreaktoria vielä.
 
Liittynyt
09.05.2017
Viestejä
79
Kärkkäisgate alkaa jo henkilökohtaisesti huvittamaan, miltäköhän työntekijöistä tuntuu? Finlayson, sun muut taidettiin ajaa nurkkaan?
Mutta joko alkaa jahti tiettyjä italialaisia tomaattimurskamerkkejä myyviä ruokakauppoja vastaan?
(Linkki vie mtv uutiseen)

Suomessakin suosittujen tomaattimurskien tomaatit kerätään epämääräisissä oloissa – sorto alkoi paljastua työntekijän kuoleman jälkeen

En usko, että kauppaketjut, amnesty sun muut olisivat olleet tietämättömiä, että myös laittomia siirtolaisia / paperittomia käytetään Etelä-Euroopassa halpatyövoimana maataloustöissä. En myöskään usko, että on vain Italian "etuoikeus".
Maataloustöistä tulee mieleen Ahvenanmaa, siellä on paljon marja- ja hedelmätarhoja ym.vastaavaa toimintaa. Sinnekin on maahanmuuttajia otettu, mutta ehkä toisin kriteerein kuin tänne mantereen puolelle. Uskoakseni kuitenkin palkkausasiat ovat siellä kunnossa, toki en tiedä missä asuvat ja minkälainen on vuokrataso. Ja kuinka kauan tekevät töitä Ahvenanmaalla. Voihan olla että työsuhde ei jatku, kun kotiseutuoikeuden edellytykset alkavat lähestymään.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 057
Suvi-Anne Siimes: Emme kuunnelleet mamu-kriitikkoja 1990-luvulla, nyt maksamme hintaa

Siimes sanoo, että hän ei kannata populistisen liikkeen ajatuksia, eikä hän edes tarkkaan tiedä, mitä liike tavoittelee.
Tärkeintä huomata on näiden parempien ihmisten asenteet. Heidän ei tarvitse edes tietää mitä ja miksi toiset jotain asiaa ajavat, jotta voivat koittaa parjata populisteiksi ja pitää aatetta vääränä tietämättä edes mitä aate edistää. Samasta syystä samat henkilöt voivat hyvällä omallatunnolla pitää esimerkiksi isistä vain kulttuurisena rikastumisena, jolla ei ole mitään tekemistä islamin kanssa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 223
"Islamistit ovat jo pilanneet Lähi-idän – ei anneta heidän sotkea Eurooppaa ja Suomea."

Tosin aika paljon ovat jo sotkeneet.

Isisin pääkaupunki Syyriassa vapautui – mitä tapahtuu, kun jihadistit palaavat kotiin?
Isisin pääkaupunki Syyriassa vapautui – mitä tapahtuu, kun jihadistit palaavat kotiin?
25lok2017
Kirjoittanut Alan Salehzadeh | 14 Kommenttia


Vaikka Isis kukistettaisiin pian, poliittisen islamin tukijajoukot eivät häviä mihinkään.

Isis menetti viimeisen tärkeän tukikohtansa Syyriassa, kun Yhdysvaltojen liittolaisjoukot, eli kurdien ja arabien SDF-joukot valloittivat Raqqa-kaupungin takaisin. Raqqa oli toinen tärkeä strateginen kohde Isisille Irakin Mosulin jälkeen. Nyt kun Raqqa on menetetty, Isisin hallintaan jäävät enää pieniä alueita.

Tästä koko maailma on tietenkin innoissaan. Kolikolla on kuitenkin kääntöpuoli: Isisin riveihin lähteneet vierastaistelijat lähtevät tappion koitettua palaamaan takaisin Eurooppaan ja muihin kotimaihinsa ja muodostavat merkittävän turvallisuusuhan. Sen kitkemiseksi on tehtävä tiivistä yhteistyötä lähtöalueen viranomaisten kanssa.

Saksalaisten viranomaisten mukaan Isis on hiljattain saanut käsiinsä yli 11 000 Syyrian virallista passipohjaa. Nämä todennäköisesti käytetään ainakin osittain siihen, että taistelijoita solutetaan Eurooppaan joko pakolaisuuden tai viisumien kautta.

Rajoja saatetaan yrittää myös ylittää laittomasti, ainakin osittain. Syyrian passilla on helppo matkustaa esimerkiksi Venäjälle tai muihin Itä-Euroopan maihin, ja sieltä puolestaan ei ole kovin vaikea tulla EU:hun. Tuhansilla vierastaistelijoilla puolestaan on Euroopan kansalaisuus jo valmiiksi.

Euroopassa asuu jo nyt kymmeniä tuhansia poliittisen islamin ideologian kannattajia, joiden silmissä jihadin nimissä taistelleet ovat sankareita. EU:n terrorismin torjunnan koordinaattori Gilles de Kerchoven mukaan heitä olisi jopa yli 55 000. Kun tänne lisäksi palaa sotilaallisesti aktiivisia yksilöitä, on tilanne räjähdysherkkä.

Miksi sitten Syyriassa taistelleet päästetään palaamaan?

Syy on yksinkertainen: on äärimmäisen vaikea tietää, ketkä ovat osallistuneet taisteluihin. Moni esimerkiksi matkustaa Syyriaan ja Irakiin humanitäärisiin tai perhesyihin vedoten. Vaikea on kiistää, Isis kun ei pidä mitään virallista henkilötietorekisteriä taistelijoistaan. Haasteen muodostaa myös se, että matkustaminen sota-alueille tapahtuu epävirallisin keinoin Turkin kautta tai meriteitse. Raja saatetaan ylittää vaikka aaseilla tai soutuveneellä, jolloin henkilöistä ei jää sähköistä jälkeä kuten lentokonematkustajista.

Paras tapa kerätä tietoa taisteluihin mahdollisesti osallistuneista on tiivistää viranomaistyötä Pohjois-Syyrian federaation kanssa. Kurdifederaation tiedustelutoiminta on huippuluokkaa, sillä se on elinehto kun naapurina on Isis. Toivottavasti myös EU-maat keskenään tiivistäisivät omia tiedustelutoimintojaan, kuten Ranskan Emmanuel Macron on ehdottanut. Tiedustelu on ensimmäinen askel, mutta yksin se ei riitä. Viranomaisilla pitää lisäksi olla mandaatti asettaa valvontaan kaikki, joita epäillään taisteluihin osallistumisesta.
Vaikka Isis kukistettaisiin pian, poliittisen islamin tukijajoukot eivät häviä mihinkään.

Poliittinen islam ei myöskään kukistu vankiloissa. Paras tapa ennaltaehkäistä terrori-iskujen tehtailua on stabilisoida Syyria. Syyrian stabilisoimiseksi pelkkä Isisin tuho ei riitä, vaan koko hallinnollinen systeemi on reformoitava ja tästä ollaan vielä kaukana.

Syyria on toisistaan merkittävästi poikkeavien väestöryhmien asuttama. Suurimman ryhmän muodostavat sunni-muslimit, mutta valta on ollut keskitettynä shiia-haaraa edustavalle alaviitille Bashar al-Assadille. Tämä on ollut koko konfliktin alku ja juuri. Rauhan saadakseen olisi Syyria jaettava kolmeen autonomiseen osaan: sunni-alueeksi, alaviitti-alueeksi (shiioille) ja kurdi-alueeksi. Askel hyvään suuntaan on jo otettu. Syyrian viranomaiset ovat ilmoittaneet tunnustavansa kurdien ja kristittyjen itsehallintoalueen maan pohjoisosissa.

Jos taas maahan perustetaan vahva keskushallitus, jota johtaa kuka vain näistä kolmesta ryhmästä, ei rauhaa todennäköisesti pääse syntymään – varsinkaan, kun kurdit ja kristityt haluavat ajaa itselleen sekulaarista ja demokraattista hallitusmuotoa, mutta sunnit uskonnollista mallia. Niin kauan kun konflikti jatkuu, maaperä on otollinen terroristisille organisaatioille. Ja niin kauan kun suurvallat kilpailevat toistensa kanssa omien intressien toteutumisesta Syyriassa, löytyy terroristeille myös rahoitus.

Islamistit ovat jo pilanneet Lähi-idän – ei anneta heidän sotkea Eurooppaa ja Suomea. Nyt paukut on laitettava tiedustelutoimintaan sekä otteen tiukentamiseen poliittisesta islamista. Vihollisjärjestön etäpesäkkeitä ei saa ylläpitää omalla maaperällä. Maltilliset muslimit Euroopassa sekä Lähi-idässä tekevät mielellään yhteistyötä viranomaisten kanssa estääkseen radikaalien sotkut.

Kirjoitus on alunperin julkaistu 24.10.2017 Iltalehden näkökulma-palstalla.

Alan Salehzadeh
 

CalEpitan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 702
Saisivat ihan itsenäisesti hoitaa sotansa.

Jos haluavat Suomen tyyliin lähettää pieniä lapsiaan sotaa karkuun, niin sopii hyvin. Mutta aikuiset naiset ja miehet siellä jossain, voisivat hoitaa suoraselkäisesti asiansa kuntoon ihan itse.

"Suomeakin kovasti sodissa autettiin"

Ja vitut autettu. Joku Kreikka taisi lähettää jonkun lastillisen pilaantuneita sardiineja tms, siinä se sitten oli. Natsit täällä sitten jonkin aikaa jeesasi ettei ryssä syönyt meitä, mutta sitten nekin taisi alkaa sekoilemaan ja suomalaisten piti nekin potkia täältä vittuun.

On alentavaa että näitä hiekkamiehiä verrataan suomalaisiin, varsinkin Suomen sotiin.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 057
Saisivat ihan itsenäisesti hoitaa sotansa.

Jos haluavat Suomen tyyliin lähettää pieniä lapsiaan sotaa karkuun, niin sopii hyvin. Mutta aikuiset naiset ja miehet siellä jossain, voisivat hoitaa suoraselkäisesti asiansa kuntoon ihan itse.

"Suomeakin kovasti sodissa autettiin"

Ja vitut autettu. Joku Kreikka taisi lähettää jonkun lastillisen pilaantuneita sardiineja tms, siinä se sitten oli. Natsit täällä sitten jonkin aikaa jeesasi ettei ryssä syönyt meitä, mutta sitten nekin taisi alkaa sekoilemaan ja suomalaisten piti nekin potkia täältä vittuun.

On alentavaa että näitä hiekkamiehiä verrataan suomalaisiin, varsinkin Suomen sotiin.
Vaikka sinun puhetyylisi on rimanalitus, niin siitä olen samaa mieltä, että suomalaisia sotalapsia ei voi verrata partalapsiin. Suomalaiset sotasankarit paini ihan eri sarjassa kuin nämä sotaa paenneet diskoteekkaajat. Ja se ei ole mikään perustelu, että "tilanne on niin epäselvä kun ei oikein tiedetä ketävastaan siellä pitäisi sotia". Oli suomessakin kommareita ja sotakarkureita, mutta silti tiedettiin ketä vastaan pitää sotia...
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 847
Vaikka sinun puhetyylisi on rimanalitus, niin siitä olen samaa mieltä, että suomalaisia sotalapsia ei voi verrata partalapsiin. Suomalaiset sotasankarit paini ihan eri sarjassa kuin nämä sotaa paenneet diskoteekkaajat. Ja se ei ole mikään perustelu, että "tilanne on niin epäselvä kun ei oikein tiedetä ketävastaan siellä pitäisi sotia". Oli suomessakin kommareita ja sotakarkureita, mutta silti tiedettiin ketä vastaan pitää sotia...
"Democracy is truth. Communism is death."*

Tuo sotalapsi homma, joka ainoa kerta kun siitä kuulee niin nousee kyrpä tuohon otsaan, kivahan se on verrata oikeita lapsia joihinkin aikuisiin äijiin. :facepalm: Tulisi partalapsille kiirus kotiin, kun joutuisivat kohtaamaan samaa kohtelua mitä osa suomalaisista sotalapsista kohtasi.

Liberty Prime, paras demokraatti. :love:

Notable quotes: Liberty Prime
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Suvi-Anne Siimes: Emme kuunnelleet mamu-kriitikkoja 1990-luvulla, nyt maksamme hintaa



Tärkeintä huomata on näiden parempien ihmisten asenteet. Heidän ei tarvitse edes tietää mitä ja miksi toiset jotain asiaa ajavat, jotta voivat koittaa parjata populisteiksi ja pitää aatetta vääränä tietämättä edes mitä aate edistää. Samasta syystä samat henkilöt voivat hyvällä omallatunnolla pitää esimerkiksi isistä vain kulttuurisena rikastumisena, jolla ei ole mitään tekemistä islamin kanssa.
– Me kieltäydyimme keskustelemasta siitä, miltä tuntuu asua samassa kerrostalossa ihmisten kanssa, jotka elävät niin eri tavalla että he paistavat paprikoita hellalla. Tai he eivät osaa käyttää pesutupaa. Emme auttaneet ihmisiä olemaan yhdessä niissä taloissa.

Siimeksen mielestä tästä vaikenemisesta löytyy suuri syy siihen, että tunteet purkautuvat nyt ”niin sanottuna maahanmuuttokysymyksenä”.


Olikohan tuo vertauskuva? Tuskin on, eli suomalaisten ennakkoluulojen perimmäiset syyt ovat siis "tulijoiden oudoissa tavoissa". Eikö jossakin suomen maahanmuuttoaiheisessa artikkelissa juuri kuvailtu muslimeita epämääräisesti "tavoiltaan erikoisiksi ja eristäytyviksi"? Kuulostaa kyllä kiertoilmaisulta, joka kohteliaisuussyistä jättää mainitsematta muslimien negatiivisen asenteen muunuskoisia, naisia sekä homoja kohtaan. Ikään kuin suomalaisten ennakkoluulot ja rasismi olisivat niin suurta, että pelkästään "erikoiset tavat" saavat syljettämään.

Vähemmistön edustajat eivät itse saa syyllistyä kollektiiviseen vihaan, koska sehän oikeuttaisi vihan heitä kohtaan - eli rasismin, joka on yksi suurimmista tabuista. Siksi vähemmistön edustaja on aina uhri. Eripura yhteisön sisällä jota ei koskaan ratkaista yläpuolelta tulevan vähättelyn takia, johtaa pahimmassa tapauksessa yhteisön hajoamiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Lexy

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
529
Suomessa yli 20 ISISistä palannutta "poikasta" tarkkailussa. Todennäköisesti kuitenkin yli 50. Onnea Suomi. Eiköhän sitä Suomi 100 juhlissa ja/tai jouluna tapahdu. Siinäs aa meinaan näkyvyyttä ihan kivasti.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 287
Tulisi partalapsille kiirus kotiin, kun joutuisivat kohtaamaan samaa kohtelua mitä osa suomalaisista sotalapsista kohtasi.
Puuro aiheutti pahaa mieltä sekä mielenosoituksen ja myöhemmin kahden asteen pakkanen vei jäätyneen puuroluutnantti-läskimatun toisesta mielenosoituksesta sairaalaan. Toki meidän rahoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 906
Juha Kärkkäinen ihan itse politisoi omilla toimillaan yrityksensä. Hänelle ei riittänyt pelkkä yrityksen pyörittäminen vaan piti päästä levittämään omaa ideologiaansa yrityksen avulla. (Tämä näkyi mainoslehdessä ja tuotevalikoimassa.) Täysin luonnollista ihmisten vastata tähän boikotoimalla, jos eivät halua tukea Kärkkäisen ideologian levittämistä millään tavoin. Samoin yrityksillä on täysi oikeus ja vapaus suomessa lopettaa yhteistyönsä jos eivät tahdo sitä jatkaa.
Jep.
Miehen joka kustantaa, käännättää sekä myy teosta: https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/david-duke--juutalainen-ylivalta#spst
ideologiasta ei ole epäselvyyksiä ja boikotoimalla suoraan natsi-ideologiaa rahallisesti tukevaa tahoa on vaikutus selkeä, paljon suurempi kuin voivottelu ja netissä kirjoittelu.
 
Liittynyt
09.05.2017
Viestejä
79
Päivän YLEnanto. Vaikutusvaltaisen NAACP-järjestön mukaan American Airlines -lentoyhtiö syrjii afroamerikkalaisia matkustajia.

Yhdysvalloissa äiti ja vauva poistettiin lentokoneesta – Mustien kansalaisoikeusjärjestö ärähti

Harmi vaan, ettei YLE kerro meille minkälaisten matkarattaiden kanssa nainen oli yrittänyt lapsen kanssa matkustamoon. Ehkä koneen miehistö ja sitten kapteeni yritti kertoa ko. naiselle, ettei hänen matkarattaansa täytä esim. mittojen osalta lentoyhtiön sääntöjä ja hänen olisi tullut laittaa (lisämaksusta?) matkarattaat ruumaan.
No, jospa YLE täydentää uutistaan ja antaa parempia todisteita että syynä oli oikeasti rasusmi.
 
Liittynyt
09.05.2017
Viestejä
79
Googlettamalla löytyy kuvia ja juttua 1990-luvun maastopyörästä Helkama White Power. Mitähän pyörän nimeäjällä on ollut mielessä, vai ei mitään?
Veikkaan, että alkuperäiskuntoisena ko. pyörä olisi hyvä keräilykohde. Tosin kaupungille sitä ei kannattaisi jättää ilman valvontaa, koska riski ilkivallalle on ehkä normifillaria suurempi.

Muokkasin linkin pyörään pois, se kun vei sivulle, jossa oli epäoleellista tietoa tähän asiayhteyteen. Googlella löytyy.
 
Viimeksi muokattu:

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Tänään reilu tunti sitten tapahtunutta bussissa 562 Mellunmäestä Aviapolikseen.

Bussiin nousi samaan aikaan Isiksen taistelijan näköinen mies ja aasialainen tyttö (tunsivat toisensa ja juttelivat jotain).

Aasialainen tyttö painoi heti bussin lähdettyä liikkeelle stop-nappia jäädäkseen pois seuraavalla pysäkillä ja bussikuljettaja, sekin ulkomaalainen alkoi huutelemaan hytistään, että kuka painoi heti stop-nappia kun lähdettiin liikkeelle.

Kukaan ei vastannut ja kuljettaja ajeli seuraavalle pysäkille ja avasi ovet. Seuraavaksi kulttuuriamme rikastuttava mies alkoi huutelemaan englanniksi kuljettajalle, että mitä sanoit äsken suomeksi koska en ymmärrä sitä.

Kuljettaja sanoi, että keskustelen vain suomeksi, ja jos kerran olet suomessa puhu sitä. Rikastuttaja hermostui ja alkoi huutelemaan kuljettajalle fuck you sanoja ja kuljettaja vastasi samalla mitalla takaisin matkustajalle.

Vielä ulkona olleessa rikastuttaja näytti tehostukseksi keskisormea kuljettajalle ja jatkoi fuck you huutelua ja kuljettaja jatkoi fuck yourself huudoilla ja painoi kaasun pohjaan.

Alkupuoli matkasta mentiin melkein lintassa joka kurvissa ja pelotti jonkin verran että mennäänkö jossain vaiheessa ojaan vai vastaantulijan keulaan.

Täällä pääkaupunkiseudulla on tällä hetkellä todella liukasta kaduilla sohjoisen lumen vuoksi. Mellunmäkeen mennessä bussi jäi pari kertaa jumiin pysäkille ja pääsi jatkamaan matkaa vain ensin peruuttamalla pari metriä taakse päin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 324
Viestejä
4 194 371
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom