Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeksi kun jouduin poliisille soittamaan, niin kuuntelin viisi minuuttia hissimusiikkia. Siinä odotellessa on jo varmaan pahin sitten tapahtunut. Pari kertaa aiemmin, kun olen ilmoittanut näkemistäni rikoksista/vaaratilanteista niin minua on alettu epäilemään syylliseksi. Kyllä poliisiin voi aina luottaa...
Huomenna varmasti Ruotsissa on paljon maahanmuuttajia marssimassa Ruotsin ja länsimaalaisen demokratian puolesta. He tuomitsevat tämän teon yhdessä, osoittaakseen että eivät tue tällaista toimintaa.
Ruotsin poliisilla on kaikki resurssit pistetty ruotsalaisten vihapuheen kitkemiseen niin saa nämä perus-islamistit häärätä rauhassa.
Mitä muuta kuorma-autojen ja aseitten lisäksi pitäisi kieltää? Koska kiellot ovat ainoita jotka voivat iskuja estää!
Tällästä propagandaa taas suoltavat Hanna Juupajoelta rakastui Ahmediin ja muutti Kairoon: ”Perheeni järkyttyi muslimimiehestä”
Kylläpä vitsin murjaisi. Ei tarvitse kuin katsoa tuota menoa lähi-idässä ja muualla muslimimaissa, niin tyhmempikin ymmärtää, että Hanna puhuu täyttä paskaa.– Islam on ollut minulle positiivinen yllätys, koska Koraani kehottaa kunnioittamaan naisia, kaikkia ihmisiä ja eläimiäkin.
Kylläpä vitsin murjaisi. Ei tarvitse kuin katsoa tuota menoa lähi-idässä ja muualla muslimimaissa, niin tyhmempikin ymmärtää, että Hanna puhuu täyttä paskaa.
Mistä arvasit?
Tukholmalaiset maahanmuuttajat seisoivat tuntitolkulla liput käsissään iskupaikalla - "Terroristeille ei saa antautua"Tukholmalaiset maahanmuuttajat seisoivat tuntitolkulla liput käsissään iskupaikalla - "Terroristeille ei saa antautua"
Lauantai 8.4.2017 klo 22.29
Tukholmassa tehty terrori-isku järkytti kaupunkiin kotiutuneita maahanmuuttajia.
Mahroos Erabi, Rizk Rashwan, Wael Atrash ja Omar al Masri seisoivat useita tunteja Åhlensin tavaratalon läheisyydessä osoittamassa mieltä terrorismia vastaan. (HANNA GRÅSTEN)
Mahroos Erabi, Rizk Rashwan, Wael Atrash ja Omar al Masri ystävineen olivat koko lauantain Åhlensin tavaratalon alueella kunnioittamassa perjantaisen terrori-iskun uhreja.
Kello 17 Ruotsin aikaa miehet menivät seisomaan korokkeelle Ruotsin liput sekä terrorismia vastustavat lakanat käsissään. He seisoivat mielenosoituksellisesti samalla paikalla useita tunteja vakavat ilmeet kasvoillaan.
Kaikki ystäväporukasta asuvat Tukholmassa, mutta he ovat kotoisin muista maista, kuten Irakista, Pakistanista ja Kazakstanista.
- Tukholma on meidän kaikkien koti. Isku on järkyttänyt meitä syvästi, Erabi sanoo.
- Ihan hirveää nähdä, millaiseen tuhoon terroristit pystyvät. Me haluamme osoittaa tukemme Tukholmalle ja uhrien omaisille. Siksi olemme täällä koko päivän, Rashwan selventää.
Miehet eivät meinanneet aluksi uskoa todeksi, että isku todella tapahtui Tukholman ydinkeskustassa.
- Kyllä tämä horjuttaa turvallisuuden tunnetta. Mutta emme halua alkaa pelätä elää normaalia arkea, sitähän terroristit haluavat. Terroristeille ei saa antautua, Erabi sanoo.
- Me haluamme seisoa vahvoina ja rohkeina Tukholman puolesta, Atrash toteaa.
Terrori-isku järkytti Tukholmassa asuvaa ystäväporukkaa. (HANNA GRÅSTEN)
HANNA GRÅSTEN
hanna.grasten@iltalehti.fi
Saattaa ehkä säkällä jotain kehottaa, mutta samaan hengenvetoon käskee ja vaatii jotain aivan päinvastaista. Onpa kyllä hyvää rusinaa pullassa.Kylläpä vitsin murjaisi. Ei tarvitse kuin katsoa tuota menoa lähi-idässä ja muualla muslimimaissa, niin tyhmempikin ymmärtää, että Hanna puhuu täyttä paskaa.
Ei näy kommentointikenttää...Kurkatkaapa tuolta (fb) ja varsinkin tuo kommenttikenttää, jossa kaveri joka entinen muslimi kertoilee vähän asioista.
Ei näy kommentointikenttää...
"This Facebook post is no longer available. It may have been removed or the privacy settings of the post may have changed."Julkinen päivitys tuo, niin pitäisi näkyä kommentteineen, vaikka ei olisi facebookkiin koskaan rekistöröitynytkään.
Tällästä propagandaa taas suoltavat Hanna Juupajoelta rakastui Ahmediin ja muutti Kairoon: ”Perheeni järkyttyi muslimimiehestä”
No voi vittu. Olisi pitänyt ottaa talteen kuvankaappauksella.
IS sanoi:– Islam on ollut minulle positiivinen yllätys, koska Koraani kehottaa kunnioittamaan naisia, kaikkia ihmisiä ja eläimiäkin.
Tämä. Noscripti blockkaa feisbuukit ja twitterit eikä kehtaa olla erikseen aina sallimassa. Siis screenshottia kehiin jos vaan viitsitte.Kannattanee linkata skriinari, jos haluaa näkyvyyttä. Kaikki eivät käytä fb:tä, twatteria, instagramia tms... Vanhoja pentium-setiä harmittaa jos ei hyvä juttu näykään pöytäkoneen selaimella.
No tuossa ne näkökulmat mitä itse copypastetin talteen. Kyseessä siis yhden ihmisen näkemyksiä asioista, mutta toki ihan asiatekstiä.No voi vittu. Olisi pitänyt ottaa talteen kuvankaappauksella.
Voimme jatkaa keskustelua privassakin niin ei tukita Tomin seinää. Ajatusten vaihtaminen on se avain mikä johtaa jonkunlaiseen ratkaisuun.
Olen käynyt 6-14v moskeijassa Lahdessa ja se oli ainakin hyvin normaalia kielen ja kulttuurin oppimista.
Sit join kaljaa ja söin pekonia(kaks parasta asiaa maailmassa) ja siihen loppu mun kumartelu.
Se on annettava Islamille kunniaksi, että mä tulin 6v jo suomeen. Mutsi ei ikinä pakottanu tottelemaan ja kumartamaan ja paastoamaan mut se aivopesun vaikutus keski vahvasti tonne pekoni kalja hetkeen asti. 8 vuotta 5 kertaa päivässä kumartamista jne jne jne
Siis älä käsitä väärin: Mä olen ensimmäisenä sitä mieltä että maahanmuuttopolitiikkaa pitää järkevöittää nyt heti. Mun perheen reaktio Suomeen pääsemiseen onse että mun äiti rupes yrittäjäks, sisko lääkäriks ja itse olen yrittäjä usealla eri alalla.
Koulutettua kristittyä on vaikea saada 2017 kivittämään homoseksuaalia
Kouluttamaton muslimi on helppo aivopestä tekemään uskonnon nimissä mitä vaan - koska kukaan ei kyseenalaista sitä vitun kirjaa.
Se onkin Euroopan ja länsimaisen sivistyksen ainoa mahdollisuus. Toivottavasti tällä foorumilla saa sen ääneen sanoa, eikä tätä pidetä öyhötyksenä.Muslimien karkoitus Euroopasta (Reconquista) estäisi iskut myös.
Enpä tiedä saako, mutta eihän kuvassa ole niin tehty. Tuollaisia seinäkankaita saa Suomessakin töhriä ja niihin pukeutua, vaikka kuinka olisivat oman maan väreissä.Saakohan Ruotsin lain mukaan lippua töhriä, kuten kuvassa on tehty?
Ei hätää, koska ö-sanaa ja muita impivaara-fraaseja tosissaan hokevat ovat jo aikoja sitten menettäneet vakavastiotettavuutensa.Se onkin Euroopan ja länsimaisen sivistyksen ainoa mahdollisuus. Toivottavasti tällä foorumilla saa sen ääneen sanoa, eikä tätä pidetä öyhötyksenä.
Tämähän se on se kauhukuva. Jos Ruotsissa ei ole sisällissota nyt, niin mitä helvettiä se vaatii? Ollaanko Suomessa sen enempää hereillä? Epäilen. Tuleva SDP+VAS+VIHR+jokumuu hallitus tulee tuhoamaan Suomen. En näe mitään mahdollisuutta estää tätä.Jos ja kun edes naapurimaihin levinnyt terrori ei avaa ihmisten silmiä, niin ei tämä tule loppumaan hyvin. Tämä saattaa vielä muutaman kymmenen vuoden päästä tällaista menoa johtaa sisällissotaan. Siinä vaiheessa koko Eurooppa tosin voi olla liekeissä, koska täällä on silloin niin paljon niin erilaisia ihmisiä, jotka haluavat elämältä ja yhteiskunnalta niin erilaisia asioita.
Minna-Shaaria Sipuli sai oikein äänivyöryn aikaan Kempeleessä. On hyvä muistaa että tämä hullu akka kutsui iPhonen räplääjät iRakista kotiinsa asumaan. Miehensä välityksellä.
Minna-Maaria Sipilä keskustan ääniharava Kempeleessä: ”Kyllä vähän yllätti”
Minna-Maaria Sipilä on tullut suurelle yleisölle tutuksi, kun Juha Sipilä on tavan takaa maininnut saaneensa neuvoja vaimoltaan.
-Kaikki aviopuolisot käyvät keskusteluja keskenään ja mies on aina kuunnellut mielipiteitäni. Niin asiat jalostuvan kun niistä keskustellaan ja tulee erilainen näkökulma kuin pelkästään politiikan keskiöstä, Sipilä toteaa.
Kurkatkaapa tuolta (fb) ja varsinkin tuo kommenttikenttä, jossa kaveri joka entinen muslimi kertoilee vähän asioista.
Sittenhän näissä yhteyksissä puhuttaisiin myös kidnappauksesta, jotta rauhanuskonnon levittäjä saa rekan käyntiin.Retinaskannaus, sormenjälki, alkometri jne. kaikki hyviä ideoita. Myös jatkuva GPS-seuranta ja jos ennalta suunnitellulta reitiltä poikkeaa, niin heti karhuryhmä perään. Kuljettajan tarkastus jokaisen pysähdyksen yhteydessä, ettei vain ole auto tullut kaapatuksi.
Totta, poliisia ei kiinnosta maassa laittomasti oleskelevat aikapommit. Mutta jumalauta johonkin helvetin nettikirjoitteluun ja vihapuheeseen irtoaa resursseja. Ja mikä vittu tää saatanan seniili-kolehmainenkin on, äijähän on täysin vanhuudenhöperö ja epäpätevä tehtäväänsä.Suomessakin ovat jo tovin metsästäneet rasistisia kirjoituksia somesta. Menee ne vähäisetkin resurssit ja rahat humpuukiin oikeilta rötöksiltä
Rajat terrorilukkoon auttaisi huomattavasti paremmin, kuin tälläinen laastariviritelmä... näiden järjenjuoksua on vaikea käsittää.