Heipähei kaikki!
Tekemääni kyselyyn tuli 15 vastausta. Haluan kiittää näitä kaikkia asiallisesti vastanneita ajastanne ja mielenkiinnostanne.
Sain myös yhden vastauksen joka oli 16. "painu homo vittuun " kiitos myös siitä
Vastaukset olivat hyviä ja niihin oli käytetty oikeasti aikaa.
Tämä vahvisti käsitystäni siitä, että TechBBS:n keskimääräinen käyttäjä on järkevä ja asiallinen keskustelija.
Vahvistitte hyvin pitkälle sen mielikuvan mikä minulla jo ennestään olikin ja voin osan huolista / kehityskohteista allekirjoittaa itsekkin.
En tule jakamaan mitään vastauksia missään virallissa yhteydessä. Jaan vastaukset yksityisen ryhmämme sisällä jotka ovat kaikki sitoutuneet siihen että mitään meidän välisiä keskusteluja ei jaeta eteenpäin, enkä tule mainitsemaan TechBBS:n nimeä missään muodossa.
TechBBS:n ylläpidolle kiitos, että sain tehdä tämän kyselyn ja heillekkin olen kirjallisesti luvannut etten näitä missään virallisissa yhteyksissä edes puolueen sisällä tule käyttämään.
Minua oikeasti kiinnosti juuri teidän mielipiteenne. Olette juuri sellainen segmentti mikä käy töissä esim. IT-alalla ja ette ole iältänne keskimäärin 15 vuotiaita.
Sen lisäksi täällä ei ole vain Helsinkiläisiä.
Aion käyttää osaa teidän antamianne vastauksianne omassa viestissäni puolueen johtoon, mutta teen sen suullisesti enkä käyttäen teidän kirjallisia vastauksianne.
Eli tulen viemään viestiänne eteenpäin ja kunnioittamaan niitä ehtoja mitä yhdessä sovittiin.
Muuten jatkan keskustelua täällä ihan normaalisti.
Kiitos!