Täällä
Demari Helsingistä ja olen teidän kanssanne samaa mieltä, että tällä hetkellä vihreä politiikka uhkaa juuri osua eniten perus palkansaajiin, töissäkäyviin ja köyhiin nousevien kulujen takia. Se rampauttaa myös meidän maaseutuamme ja koko Suomea. Myös teollisuutta ja kuljetus-alaa. Sitä kautta koko Suomen muutenkin yskivää taloutta. Olen tietoinen talouskasvumme pysähtymisestä vuoteen 2008-2009 viime talouskriisin jälkeen.
Allekirjoitan myös huolet (ei paperittomien vaan) laittomasti maassa olevien oleskelulupa-automaatin perustamisesta. En kannata sitä missään muodossa.
Jos olet täällä laittomasti, ei sinulla ole oikeutta olla täällä.
Uskon niin kuin moni muukin Demari harkintaperäiseen maahanmuuttoon.
Minusta oli virhe, että menimme Vihreiden kanssa hallitukseen.
En ole ajatuksieni kanssa yksin. Meillä on ryhmä ihmisiä Demareissa jotka ovat minun kanssani samaa mieltä.
Haluamme olla vaihtoehto Persuille vasemmalle kallellaan ja tarjota myöskin järkiperäistä maahanmuuttopolitiikkaa palkansaajan näkökulmasta.
Olemme sitä mieltä, että nykyinen ei toimi ja siihen pitää tehdä muutoksia. Rajoja ei pidä laittaa kiinni, mutta valvontaa pitää lisätä. Tänne saa tulla jatkossakin turvapaikanhakijaksi, jos on hädässä ja hakee uutta mahdollisuutta. Silloin pitää vain noudattaa ja kunnioittaa yhteiskuntamme kulttuuria sekä lakeja.
Ns. luterilaisia arvoja (olen ateisti)
Jos tämä ei käy ja teet esim. rikoksia, karkoitetaan sinut välittömästi. Suomi ei ole mikään kansainvälinen huvipuisto.
Halusin vain kertoa, että meitä on ja aiomme tehdä pitkäjänteistä työtä puolueemme sisällä.
Olen saanut henkilökohtaisesti paljon paskaa niskaan omilta sekä moni muu, kun olemme julkisesti kritisoineet maahanmuutto sekä ilmastopolitiikkaamme ja saamme sitä varmasti jatkossakin. Olen valmis siihen natsihuuteluun jatkossakin.
Emme myöskään pidä Persujen demonisoinnista, vaan olemme sitä mieltä että he ovat tehneet hyvää työtä maahanmuuttokeskustelun avaamisessa, mutta se ei voi olla koko politiikan ainut asia.
Emme hyväksy rasismia, mutta tosiasioista puhuminen ei ole rasismia. Olemme valmiita keskustelemaan Perussuomalaisten kanssa ja itse uskon, että on mahdollsita. Mihinkään Persunuorien kaltaiseen "rajat kiinni" juttuun emme lähde mukaan, mutta ei myöskään Halla-Aho joten en nää tässäkään mitään ongelmaa.
Ymmärrän Persuja äänestäviä. Tuntuu, että mikään muu ei puolue puhu maahanmuutto ja ilmastopolitiikkamme järjettömyyksistä.
Me tiedostamme ongelmat ja puhumme siitä.
Olen itse pakkoruotsin poistamisen kannalla ja Suomen muuttamisen täysin suomenkieliseksi. Pakkoruotsi on peruisin vuosisatoja kestäneestä orjuudesta ja ruotsinkielisiä on n. %4 prosenttia.
Uskon että koulussa pitää olla englannin lisäksi, jokin vapaavalintainen kieli. Esim. vaikkapa Vaasassa se ruotsi ja Lappeenrannassa Venäjä, Lapissa vaikka Saami.
Vastustan myös intersektionaalista feminismiä.
”Mutkun Suomalaisetkin raiskaa”
- Me voimme valita ketkä otamme tänne Suomen kansalaisiksi, mutta emme voi ottaa jo myönnettyä kansalaisuutta pois täällä syntyneeltä Suomen kansalaiselta. Emme etniseltä Saamelaiselta, emmekä tänne Syyriasta tulleelta Suomalaiselta.
Siksi mielestäni esim. kansalaisuutta varten pitäisi olla ns. koeaika ja tietyt kriteerit. Ennen kansalaisuuden saamista, jos teet esim. seksuaalirikoksen (ylinopeussakko ei riitä) sinut karkoitetaan maasta välittömästi.
En halua enää yhtään Turun kaltaista tapausta Suomeen, koska sekin olisi ollut estettävissä.
Sama pätee ilmastopolitiikkaan, emme voi tuhota Suomea ja Suomen taloutta, sekä palkansaajien maksukykyä pelkän ideologian ja hyvän esimerkin nimissä.
Demareiden on aika palata juurille, lähemmäksi punavihreältä akselilta kohti keskustaa unohtamatta heikoimpia.
Halusin vain kertoa teille tämän.
Luen tätä palstaa joka päivä ja olen tehnyt niin vuosien ajan.
Olen ehdolla puolueeni kunnalisvaaliehdokkaaksi.
Jos minut valitaan, aion jatkossakin lukea tätä palstaa ja lukea täältä eri näkökulmia.
Pysyn vielä anonyymina, mutta jos pääsen ehdolle ja saan täältä tarpeeksi tukea voisin ehkä paljastaa kuka olen ~> sitä kautta keskustella suoraan kansan eli teidän kanssanne sekä kuunnella teitä.
Jos tälläiselle politiikalle löytyy tukea, arvostaisin sitä että tykkäisit tästä viestistä.
Haluamme tietää, onko tälläiselle demaripolitiikalle kysyntää ns. hiljaisen enemmistön tai kansan syvissä riveissä.
Kerron tulokset eteenpäin muille kanssane samaa mieltä oleville demaritovereilleni jotka eivät tätä foorumia lue. Tarvitsemme vahvistuksen eri paikoista sille, että onko tälläiselle politiikalle tukea.
Haastankin teidät nyt kertomaan minulle vaikka ranskalaisin viivoin:
1. Että mikä teitä eniten nykyisessä demaripolitiikassa harmittaa?
2. Ja miksi ette äänestä demareita enää nykyään jos joskus olette äänestäneet?
Jos vastaatte minulle niin lupaan viedä tätä sanomaa eteenpäin puolueeni sisällä.
Meitä oikeasti huolestuttaa miespuolisten äänestäjien äänien siirtyminen Kokoomukselle ja Perusssuomalaisille (Me tiedetään, että maahanmuuttopolitiikka on se yksi)
EDIT, TEIN GOOGLEKYSELYN:
PÄÄSET SIIHEN TÄSTÄ
Mua voi lähestyä näissä yksityisviestillä ja kaikki tapahtuu anonyymisti, ei mitään vastaamovuotoja.
(Voin myös tehdä googleformin jos ette uskalla vastata tätä kautta)
Kiitos muuten kaikille tästä foorumin aktiviisesta politiikka & yhteiskuntaosiosta.
Sekä ylläpitäjille, että kanssakeskustelijoille.