Tein googleformin aiheesta:
TECHBBS POLITIIKKAKYSELY
Ymmärrän huolesi ja olen myös ruotsin mallin kannalla, nyt pitäisi pumpata rahaa elvytykseen ja sitä kautta kulutukseen.
Haluan vain tuoda ilmi, että en ole ajatuksieni kanssa yksin puolueessa ja että vielä on toivoa.
Itse olen juuri tuota sinun mainitsemaasi työssäkäyvää keskiluokkaa ja tämä mainitsemasi kuritus on juuri se syy, miksi olen lähtenyt politiikkaan mukaan.
Meiltä ei voi vain ottaa pois ja laittaa meitä maksamaan vain lisää ja lisää.
TECHBBS POLITIIKKAKYSELY
Kiitos vastauksestasi.Demarien sisällä on varmasti hajontaa eivätkä kaikki siellä ole niitä ääri-ideologisia vihervasureita, mutta liian moni on ja tekee puolueesta 1:1 kopioin vihervasemmistosta. Ei meillä ole henkilövaaleja, vaan voittajapuolue pääsee valtaan ja ajaa sitä asiaa mitä valtaosa puolueesta kannattaa.
Ja nyt on nähty kuinka "hyvin" hallitus toimii yhteen. Rahaa lapataan miljardeittain kaikkeen turhaan. Islamisaatio ei ole uhka vaan mahdollisuus. EU:n eteläiset korruptiomaat täytyy pelastaa. Velkataakka on kohtuuton. Ja mikä oleellisinta, työssäkäyvää keskiluokkaa kuritetaan.
Vertailun vuoksi, Ruotsidemokraatit elvyttävät verohelpotuksilla ja vastustavat mamutusta.
Ei ole mitään järkeä ottaa riskiä ja äänestää sitä yhtä "fiksua" demaria joka olisi työssäkäyvän duunarin puolella. Parempi antaa ääni sellaiselle puolueelle jossa suurin osa on duunarin asialla.
Ymmärrän huolesi ja olen myös ruotsin mallin kannalla, nyt pitäisi pumpata rahaa elvytykseen ja sitä kautta kulutukseen.
Haluan vain tuoda ilmi, että en ole ajatuksieni kanssa yksin puolueessa ja että vielä on toivoa.
Itse olen juuri tuota sinun mainitsemaasi työssäkäyvää keskiluokkaa ja tämä mainitsemasi kuritus on juuri se syy, miksi olen lähtenyt politiikkaan mukaan.
Meiltä ei voi vain ottaa pois ja laittaa meitä maksamaan vain lisää ja lisää.
Viimeksi muokattu: