• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Eipä noilla rahoiksi lyöty omin voiminkaan. Kyllä öljy on ihan eri luokkaa. Sofialla ja Liillä ei ole valtaa, turhaan heitä syytät.
Noilla on helppo tehdä bisnestä, kun jätetään maailman halaaminen ja aletaan ajatella Suomen etua. Tarvitaan vain riittävän rohkeita päättäjiä ja jarrumiehet eli vihervasemmisto, jätetään ikuisesti oppositioon. Poliittisella päätöksellä vaan turve taas uusiutuvaksi niin kuin se onkin, toisin kuin öljy. Puusta taas voidaan tehdä melkein mitä tahansa, kunhan hakkuita ei aleta rajoittamaan. Suomen metsillä ei maapalloa pelasteta, mutta Suomen talous sillä voidaan pelastaa kun satsataan innovaatioihin ja tuotekehitykseen. Menekkiä muovin korvaajana kyllä riittää.

Perusoikeudet on edelleen abstraktio mihin vaikuttaa mm. kansainvälisetkin poliittiset virtaukset
Golf virtakin varmasti vaikuttaa niihin abstrakteihin perusoikeusvirtauksiin. Voidaan kyllä sopia, että sinä tiedät mistä puhut ja minä olin kaikessa väärässä. Ei tosin kannata ihmetellä jos jatkossa tuntuu, etten näe viestejäsi.

Golf virtakin varmasti vaikuttaa niihin abstrakteihin perusoikeusvirtauksiin. Voidaan kyllä sopia, että sinä tiedät mistä puhut ja minä olin kaikessa väärässä. Ei tosin kannata ihmetellä jos jatkossa tuntuu, etten näe viestejäsi.
Aha, nyt siis taannuttiin jo esikouluasteelle.

Varmaan kun nämäkin asiat piti erikseen kertoa sen sijaan että vaan olet lukematta, kuvittelet varmaan että kokisin suurenakin menetyksenä ettei kaltaisesi ajatusten tonava enää näe viestejäni tai vastaa niihin.

Eihän tuosta tarvitse mitään sopia. Faktat ovat ihan todennettavia asioita joiden olemassaolosta ei tarvitse sopia. 3dfx on tarjonnut varsin hyvät perustelut, etkä sinä ole yhtäkään niistä pystynyt kumoamaan muulla kuin "yläaste öhöhöhö".

On kyllä mielenkiintoinen ilmiö tämä useasti toistuva kaava, että joku varsin tuore tunnus yhtäkkiä on kovin aktiivinen täällä poliittisella puolella ja tominta sekä viestit noudattavat aina samaa kaavaa. Haukutaan persuja, israelia, "oikeistoa", faktoja sekä ihan ihan tavan maalaisjärkeä ja tuodaan se oma "edistyksellinen" maailmankuva ihmisoikeuksineen, rasismin vastaisine taisteluineen jne. ainoana oikeana samalla kun vähän taputellaan selkään "oikeamielisiä". Sitten kun joku tätä vastaan argumentoi faktoilla ja/tai loogisesti perustellen, niin "uhataan ignorella" ja ties millä ja loppukaneettina sitten vielä uhriudutaan.

Lopuksi sitten tästä nimimerkistä ei kuulla enää mitään, mutta seuraava astuu kuvaan täysin samalla kaavalla hetken päästä.

Viimeksi muokattu:
Eihän tuosta tarvitse mitään sopia. Faktat ovat ihan todennettavia asioita joiden olemassaolosta ei tarvitse sopia. 3dfx on tarjonnut varsin hyvät perustelut, etkä sinä ole yhtäkään niistä pystynyt kumoamaan muulla kuin "yläaste öhöhöhö".

On kyllä mielenkiintoinen ilmiö tämä useasti toistuva kaava, että joku varsin tuore tunnus yhtäkkiä on kovin aktiivinen täällä poliittisella puolella ja tominta sekä viestit noudattavat aina samaa kaavaa. Haukutaan persuja, israelia, "oikeistoa", faktoja sekä ihan ihan tavan maalaisjärkeä ja tuodaan se oma "edistyksellinen" maailmankuva ihmisoikeuksineen, rasismin vastaisine taisteluineen jne. ainoana oikeana samalla kun vähän taputellaan selkään "oikeamielisiä". Sitten kun joku tätä vastaan argumentoi faktoilla ja/tai loogisesti perustellen, niin "uhataan ignorella" ja ties millä ja loppukaneettina sitten vielä uhriudutaan.

Lopuksi sitten tästä nimimerkistä ei kuulla enää mitään, mutta seuraava astuu kuvaan täysin samalla kaavalla hetken päästä.
En koe tarpeelliseksi aloittaa mitään viikkojen juupas eipäs kinastelua asiasta, mikä selviää noin minuutissa lukemalla meidän oma Suomen ajankohtainen perustuslaki. Käsittääkseni tuota ignore toimintoa saa ihan vapaasti käyttää oman parhaan näkemyksensä mukaan? Sinähän voit tämän magaherran kanssa jatkaa antoisia keskusteluja politiikasta täynnä faktoja ja logiikkaa, vaikka minä ne hänen viestit jatkossa jätänkin piiloon. Aivan vapaasti voit tehdä saman myös minun teksteille, jos olet sitä mieltä että ne on tasoa 'yläasteöhöhö'.

En jaksa myös yli kymmentä kertaa selittää miksei Suomessa voi lähteä ajamaan demokraattisesti diktatuuria tai jotain muita rasistisia päiväunia. Käsittääkseni alueen säännöt kattaa myös kokoomuksen ja persujen kritisoinnin, vaikka sinä et siitä tykkäisi? Mitäpä jos palattaisiin takaisin kotimaan politiikkaan näistä hienoista mielenkiintoisista ilmiöistä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 657
Jäsenet
81 830
Uusin jäsen
KariHi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom