• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
2 735
Öö... ne kallonmittaajat eivät "ole mukana", vaan ovat sen järjestäjiä.
Edelleen argumentaatiovirhe. Lisäksi et ymmärtänyt lukemaasi. Vaikka he ovat järjestäjiä, niin se ei tarkoita, että itse tapahtuma olisi kyseenalainen vain siksi, että henkilö on tehnyt jotain kyseenalaista.

Vähän sama asia kuin jos raiskaukseen syyllistynyt henkilö pelastaisi mummon onnettomuudelta, niin sinä tulisit vinkumaan että väärin pelastettu, koska väärä pelastaja.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 120
Vaikka he ovat järjestäjiä, niin se ei tarkoita, että itse tapahtuma olisi kyseenalainen vain siksi, että henkilö on tehnyt jotain kyseenalaista.
Tapahtuman yhteydessä tällaiset "Operaatio Kotkanpesä" -larpit, kallonmittaajat ja rotupuhtaustyypit pitämässä puheita jne. ei tee tapahtumasta yhtään kyseenalaista? No, minä olen tuosta kyllä eri mieltä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 986
Tapahtuman yhteydessä tällaiset "Operaatio Kotkanpesä" -larpit, kallonmittaajat ja rotupuhtaustyypit pitämässä puheita jne. ei tee tapahtumasta yhtään kyseenalaista? No, minä olen tuosta kyllä eri mieltä.
Heh. Samat "miehet" postaa linkkejä tapahtumiin joissa vastustetaan israelin toimesta tapatuvaa siviilien ja lasten joukkomurhaa kertoen kuinka jo pelkästään siellä puhuminen tekee puhujasta antisemitistin koska joukossa kuulijakunnassa on varmasti myös antisemitistejä. Jostain kumman syystä.
 
Liittynyt
11.09.2023
Viestejä
501
Vasemmistolaiset on aina Venäjän ja sitä ennen Neuvostoliiton kanssa samaa mieltä. Suomi ja Ukraina ovat tuossa retoriikassa täynnä natseja, jotka pitää harjata. Ainoastaan harjaustavoissa on eroa, eli pyritäänkö pikku hiljaa ujuttautumaan, vai mennäänkö kertarytinällä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 183
Jahas, käsi pystyyn virheen merkiksi. Siellähän on ollut lahjakkaat yksilöt tuota järjestämässä.

Itse ajettava asiahan on ihan validi, sitä ei vaan tarvitsisi sotkea millään Sinimustalla pelleilyllä. Tietysti jos on sitä mieltä että noiden asioiden pinnalle nostaminen on islamofobiaa, niin ehkä islamilaisessa kulttuurissa olisi vähän viilattavaa..
Tarkennetaan sen verran, että 2018 ja 2019 tuo tapahtuma oli ihan vain kansalaisjärjestön kokoonpanema terrori-iskun muistotilaisuus, koska Turun kaupunki ei sellaista halunut järjestää. 2018 puhujana oli muistaakseni Mauri Peltokangas (ei vielä kansanedustaja) ja 2019 sitten Junnila. Mistään Operaatio Kotkanpesistä ei silloin ollut kyse. Tuo meni sitten myöhemmin todella sakeaksi kun mukaan tulivat nämä Kurut ja Sinimustaliikkeen IKL-larppaukset ja White Lives Matter -kyltit.

Joo paikalla oli Odineita ja varmasti PVL:n tyyppejä osallistui tuohonkin, koska tilaisuus oli avoin ja niillä oli samana päivänä oma kulkueensa niin olivat paikalla. Yleisö oli sekalaista sakkia ja bongasin jopa Markku Jokisipilän tuolla 2019. Mitään natsitapahtumaa ei noista kahdesta ensimmäisestä silti saa mitenkään. Hauska vielä että Ylenkin uutisointi oli sangen neutraalia noina vuosina.Tapahtumasta tuli natsikokoontuminen johon osallistuminen automaattisesti natseuttaa vasta kun päästiin hallituksenkaatotalkoisiin.

 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 908
Alusta saakka tuossa "muistotilaisuudessa" on ollut tarkoituksena vain levittää islamofobiaa ja muukalaisvihaa. Tietysti, koska ainoa islamistinen terroriteko Suomessa, marokkolaisen maahanmuuttajan tekemänä. Tottakai siitä yritetään repiä kaikki irti. Se, että siellä on puhujina Mauri Peltokangas ja Vilhelm Junnila, oikein alleviivaa tuota agendaa. Ensin mainittu töysi sekopää ja yksi myrkyllisimpiä rasisteja Suomessa, jälkimmäinen ihka aito natsi.
 
Liittynyt
16.06.2021
Viestejä
161
Alusta saakka tuossa "muistotilaisuudessa" on ollut tarkoituksena vain levittää islamofobiaa ja muukalaisvihaa. Tietysti, koska ainoa islamistinen terroriteko Suomessa, marokkolaisen maahanmuuttajan tekemänä. Tottakai siitä yritetään repiä kaikki irti. Se, että siellä on puhujina Mauri Peltokangas ja Vilhelm Junnila, oikein alleviivaa tuota agendaa. Ensin mainittu töysi sekopää ja yksi myrkyllisimpiä rasisteja Suomessa, jälkimmäinen ihka aito natsi.
Ollaan toki "Politiikka ja yhteiskunta" alaosiossa, mutta on aika absurdia "ajattelua" taas.

George Floyd on varmaan aika hyvä litmustesti tälle asialle... Hänen poismenonsa johdosta on järjestetty Suomessa useitakin mielenosoituksia (BLM), joissa on jopa poliisin toimintaa kyseenalaistettu (poseeraaminen kylttien kanssa & koronarajoitukset).

Kuitenkaan Suomessa ei saisi järjestää SUOMESSA tapahtuneen terrori-iskun uhreille muistotilaisuutta... Ainakaan sellaista ei yhteiskunnan puolesta järjestetä, eikä tueta, joten sitten ne asiaa muistelevat tekevät omansa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 342
Viestejä
4 302 785
Jäsenet
71 832
Uusin jäsen
marita mäkelä

Hinta.fi

Ylös Bottom