Politiikan tutkija perussuomalaisten vaalituloksesta: Kertoo kansan toiveesta, että Purran pitäisi erota
Perussuomalaisissa on herännyt halu setviä puoluejohdon ja kenttäväen kanssa eurovaalin tappion syitä.
yle.fi
Nyt oli kyllä "todellinen asiantuntija" studiossa. EU-vaaleissa tuli turpiin niin tästä pitäisi vetää johtopäätökset ja Riikan pitäisi erota? Samalla logiikalla Antti Lindtmanin pitäisi erota kun galluppien mukaan heidän olisi pitänyt saada 4 paikkaa kahden sijasta.
Ainiin, mutta vassareilla tunne tuntuu aina ajavan järjen yli, oli kyse sitten talous- tai energiapolitiikasta. "Suojatyöpaikat ovat ihmisoikeus ja tunnekylmä Riikka vie meidän hillotolpat. Minä en mene yksityiselle herroja palvelemaan!!"
Itse katsoisin kesän yli tulevia puoluekannatuskyselyitä ja harkitsisin vasta eroa jos gallup-kannatus alkaisi tippumaan alle 10%.
Jotenkin tästä tulee mieleen että "tutkija" ehdottaa että kansan pitäisi vetää johtopäätökset että valtionmenoja ei pitäisi leikata vaan kiihdyttää entisestään velkaantumista?
Nooh mitä nopeammin IMF laittaa tälle sosialistisekoilulle stopin sitä parempi.
Iltalehden tiedot: Yleltä leikataan noin 200 miljoonaa euroa – Työryhmä yhä riitainen
Parlamentaarinen työryhmä pyrkii saamaan esityksen eduskuntaryhmille keskiviikkona.
www.iltalehti.fi
Tämä Palosen "oikeistohallituskin" on kyllä niin lame-ass että ihan naurattaa. Yleltä oltaisiin mahdollisesti vain indeksit leikkaamassa samalla kun varkaat kiehnäävät mun verorahoilla 10 miljoonan studioissa ja suojatyöpaikoissa hipsutellen.
Laitetaas loppuun iltalaulu Meripioneereilta mikä on lähempänä totuutta Suomen poliittisesta kulttuurista kuin "kylmäävä oikeistohallitus" mitä nyt on niin paljon viljelty.