• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
2 733
Öö... ne kallonmittaajat eivät "ole mukana", vaan ovat sen järjestäjiä.
Edelleen argumentaatiovirhe. Lisäksi et ymmärtänyt lukemaasi. Vaikka he ovat järjestäjiä, niin se ei tarkoita, että itse tapahtuma olisi kyseenalainen vain siksi, että henkilö on tehnyt jotain kyseenalaista.

Vähän sama asia kuin jos raiskaukseen syyllistynyt henkilö pelastaisi mummon onnettomuudelta, niin sinä tulisit vinkumaan että väärin pelastettu, koska väärä pelastaja.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 120
Vaikka he ovat järjestäjiä, niin se ei tarkoita, että itse tapahtuma olisi kyseenalainen vain siksi, että henkilö on tehnyt jotain kyseenalaista.
Tapahtuman yhteydessä tällaiset "Operaatio Kotkanpesä" -larpit, kallonmittaajat ja rotupuhtaustyypit pitämässä puheita jne. ei tee tapahtumasta yhtään kyseenalaista? No, minä olen tuosta kyllä eri mieltä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 986
Tapahtuman yhteydessä tällaiset "Operaatio Kotkanpesä" -larpit, kallonmittaajat ja rotupuhtaustyypit pitämässä puheita jne. ei tee tapahtumasta yhtään kyseenalaista? No, minä olen tuosta kyllä eri mieltä.
Heh. Samat "miehet" postaa linkkejä tapahtumiin joissa vastustetaan israelin toimesta tapatuvaa siviilien ja lasten joukkomurhaa kertoen kuinka jo pelkästään siellä puhuminen tekee puhujasta antisemitistin koska joukossa kuulijakunnassa on varmasti myös antisemitistejä. Jostain kumman syystä.
 
Liittynyt
11.09.2023
Viestejä
501
Vasemmistolaiset on aina Venäjän ja sitä ennen Neuvostoliiton kanssa samaa mieltä. Suomi ja Ukraina ovat tuossa retoriikassa täynnä natseja, jotka pitää harjata. Ainoastaan harjaustavoissa on eroa, eli pyritäänkö pikku hiljaa ujuttautumaan, vai mennäänkö kertarytinällä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 294
Viestejä
4 301 031
Jäsenet
71 828
Uusin jäsen
Maija_koo

Hinta.fi

Ylös Bottom