Ei mitään ratkaisua mihinkään? Mun koko pointtihan oli se, että ihmisen pitäisi itsenäisesti viedä elämäänsä siihen suuntaan mihin haluaa? Jos tämä on sinusta pelkkää valitusta ja kitinää, niin mitä se sinusta on että yhteiskunnan vika kun ei ole lapset tehtynä, asunto hankittuna ja työelämä ei ollut sitä mitä siltä odotti? Eikös tuossa kaikessa ole kyse omasta aloitteellisuudesta, omista ennakko-odotuksista ja siitä miten niihin suhtautuu ja reagoi? Tai sitten voi olla reagoimatta mihinkään ja todeta että se on yhteiskunnan vika kun en tehnyt lapsia enkä hommannut taloa. Voi hyvää päivää taas mikä aivopieru, asiaan tarttisi keksiä jokin ratkaisu mutta se ei toki voi olla että tee asioille itse jotain vaan sen pitää olla jokin taikaisku valtion suunnasta joka pelastaa kaikki saamattomat ja saaneet.tässä sulla ei ole mitään ratkaisua mihinkään. Pelkkää valitusta ja kitinää. Mutta kaimma sitte on hienoa maksella pudokkaiden elatusta iloisena veronmaksajana, mun mielestä olis kyllä parempi jos ei tarttis ja asiaan tarttisi keksiä jokin ratkaisu.
Kunnon sosialistista unelmaa: valtio ratkaisee kaikki ongelmasi ja miettii kaiken valmiiksi puolestasi, nosta kädet ylös ja nauti kyydistä!
Juu, aina voi säästää jostain en sitä sano. Mutta että niin laajasti kun puhutaan valtion taloudesta ja argumentti oli ettei yritysten johdossa osata kasvattaa taloutta. Ei taideta ihan pelkällä laiskuuden ja tyhmyyden lopettamisella kompensoida yritysten valtiontukia.käytännössä jokaisessa yrityksessä missä olen ollut töissä on hassattu rahaa. siis jokaisessa. olis aika simppeliä millä voisi saada suuret säästöt mutta kaikenlaiset aivojumit, laiskuus ja tyhmyys estää.
E: Muotoilen selkeämmin. Aiemmin keskustelussa siis piti lopettaa yritystuet ja kasvattaa taloutta. Säästöt jotka saadaan "aivojumien, laiskuuden ja tyhmyyden" aiheuttamiin ylimääräisiin kuluihin keskittymällä eivät taida ihan sillä tasolla talouskasvua tuoda kuin nimim. AlkuVaikeaa tässä on ajanut takaa. Tätä talouskasvua hänen mukaansa jarruttavat yritykset jotka vetävät suuria valtiontukia eivätkä "kasvata kakkua" vaikka pitäisi.
Viimeksi muokattu: