Opposition rääkymistä sitten ei tarvitse hallituksen kuunnella.Oppositio ei päätä vaan eduskunnan enemmistö. Nyt on enemmistöhallitus niin oppositiolla ei ole valtaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Opposition rääkymistä sitten ei tarvitse hallituksen kuunnella.Oppositio ei päätä vaan eduskunnan enemmistö. Nyt on enemmistöhallitus niin oppositiolla ei ole valtaa.
Ei jos ei halua. Näyttää kuitenkin että oppositio saa tukea hallituksesta.Opposition rääkymistä sitten ei tarvitse hallituksen kuunnella.
Saa nähdä kuinka kauan.Ei jos ei halua. Näyttää kuitenkin että oppositio saa tukea hallituksesta.
Opposition rääkymistä sitten ei tarvitse hallituksen kuunnella.
– Olen kuvassa siinä takana muovikuula-ase kädessä, Lindtman myöntää.
Hän kertoo kyseessä olevan lukioajan elokuvaryhmän pikkujoulujuhlinta, jossa otettiin kuvia elokuvarekvisiittaan pukeutuneena. Kuvat otettiin kiitokseksi ihmisille, jotka auttoivat lyhytelokuvan tekemisessä.
– Kaverilla on ilmeisesti poseeraus mennyt yli, hän kommentoi natsitervehdyksestä.
– En ole ollut natsisymppaaja silloin, enkä nyt. En tainnut edes silloin olla mielipiteideni vuoksi uusnatsien suosiossa, hän täsmentää.
– Näitä kuvia ei ollut tarkoitettu julkisuuteen lähinnä siksi, että niissä ollaan vähissä vaatteissa, Lindtman sanoo.
– Siellä on kaikenlaisia toilailuja nähtävillä. Voin todeta, että en ole järin ylpeä [käytöksestä] ja monet kuvat olisivat voineet jäädä ottamatta.
Lindman vastaa lehdistölle koskien noita vuodettuja kuvia, joissa osassa osa porukasta tekee natsitervehdyksiä ja osassa - no - ollaan nuoria:
Lindtman päässee helpolla tästä lisäkohusta, mutta näen asian niin, että tällaiset lisäkohut helpottavat Junnilan ja muiden perussuomalaisten asemaa, sillä lisäkohu osoittaa, että varsin sattumalta voi päätyä näihin natsitervehdyksiin tai 88-teemaisiin kuviin.
Pääsee helpolla, koska lehdistöllä ei ole periaatteellista agendaa SDP:tä vastaan.Vastaava juttu löytyy myös Hesarista
Sdp | Antti Lindtmanin nuoruuskuvia leviää verkossa – näin hän selittää
Verkossa levinnyt kuva Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtajasta Antti Lindtmanista poseeraamassa Adolf Hitlerin kirjan kanssa ei ole aito, Lindtman sanoo. Kyse on kuvamanipulaatiosta.www.hs.fi
Lindtman päässee helpolla tästä lisäkohusta, mutta näen asian niin, että tällaiset lisäkohut helpottavat Junnilan ja muiden perussuomalaisten asemaa, sillä lisäkohu osoittaa, että varsin sattumalta voi päätyä näihin natsitervehdyksiin tai 88-teemaisiin kuviin.
Kai on jo vinkattu samoille saksalaismedioille, kuin case Junnila. Vinkvink.Pääsee helpolla, koska lehdistöllä ei ole periaatteellista agendaa SDP:tä vastaan.
PS ei ole lähdössä hallituksesta, eikä kokoomuskaan ole sitä ajamassa. Jos joku yrittää kaataa hallituksen, se on joko RKP tai KD. Niistä voi sitten arpoa.
Pääsee helpolla, koska lehdistöllä ei ole periaatteellista agendaa SDP:tä vastaan.
PS ei ole lähdössä hallituksesta, eikä kokoomuskaan ole sitä ajamassa. Jos joku yrittää kaataa hallituksen, se on joko RKP tai KD. Niistä voi sitten arpoa.
Vasemmistomedia on vasemmistomediaa muuallakin ja "natsimedioiden" huutelu kaikuu kuuroille korville.Kai on jo vinkattu samoille ulkomaisille medioille, kuin case Junnila. Vinkvink.
Ei oo viellä kukaan sakemanneille vasikoinut? Sieltä selkeesti suomen oppositio on hakenut tukea.Kai on jo vinkattu samoille saksalaismedioille, kuin case Junnila. Vinkvink.
Mitä tuosta Lindtmanin tapauksesta sitten mielestäsi pitäisi vielä lisää uutisoida tai käsitellä?Pääsee helpolla, koska lehdistöllä ei ole periaatteellista agendaa SDP:tä vastaan.
Natsitervehdys kännissä ja läpällä on bygones, mutta facebook-tykkäys ei vanhene koskaan.
Rivien Välistä sanoi:Toimittaja kirjoittaa: - Ylilaudalla keskustelu keskittyy siihen, kuinka näillä kuvilla voidaan vahingoittaa Antti Lindtmania ja vasemmistoa Muistatteko vastaava mainintaa mistään jutusta, kun media on poiminut huhuja vasemmistosomesta lyödäkseen PS?
Tere Sammallahti sanoi:Median sekä vasemmiston hiljaisuus Lindtmanin vanhojen natsitervehdys- ja 88-kuvien suhteen osoittaa kirkuvan kaksoisstandardin. Toivonkin, että tämä läpeensä sairas menneiden kaivelu ja noitarovioiden sytyttely loppuu tähän. Tämä ei johda mihinkään hyvään kenenkään kannalta.
Nojaa... pj valitaan vasta syyskuussa kun taas persukohu velloo juuri nyt. Noin mitään sanomattomat kuvat ehtivät unohtua viikossa parissa.Tuossa Lindtmanin tapauksessa on hyvin todennäkösesti kyse SDP puheenjohtajakisasta. Varmaan Kiuru tai sen porukat takana. Harmi ettei Marin laittanu Kiurun kanssa suksia ristiin ties mitä sieltä olisi tullut.
Tai jos ihan rehellisiä ollaan, niin
Poseeraus leikkiaseen kanssa elokuvaryhmän kanssa puolialasti 15v sitten ja vieressä pari natsitervehdys-ääliötä
vs.
Poliitikko tykkää 'antaa pakolaisten hukkua' ja 'pakoloiset' kommenteista, kommentoi "kyllä, sota tulee jos tätä ei hoideta" 7 vuotta sitten?
Tuskin tämä yksi natsikuva, mutta jos niitä löytyy lisää kisan aikana, niin voi nostaa tien pystyyb. Aika näyttää.
Minusta olisi mielenkiintoista, jos tämä keikauttaisi venettä niin, että Krista Kiuru veisi demarien puheenjohtajakisan. Mikä on ihan mahdollinen tapa ajatella. Vaikka niin ei tietenkään käy, koska demareihin ei noilla lukiokuvilla ole minkäännäköistä vaikutusta.Tässäkin kyse ei ole siitä, mitä joku tekee tai ei tee. Vaan siitä, säilyykö luottamus siellä, missä luottamusta täytyy olla. Ministerillä sitä luottamusta on oltava paljon enemmän ja laajemmin kuin rivikansanedustajalla. Junnilalle ei riitä, että hänellä on PS:n luottamus. Eikä edes Kokoomuksen ja KD:n luottamukset riitä, vaan pitää saada myös RKP:n luottamus ja se on jo piirun verran vaikeampaa.
Lindtman ei ole ministeri, vaan kansanedustaja. Hän tarvitsee eduskuntaryhmässä pysymiseen vain SDP:n luottamuksen (en tiedä, mikä elin lopulta erottaisi edustajan eduskuntaryhmästä tai puolueesta). PJ-kisassa sitä luottamusta tarvitaan sitten hiukan enemmän sillä pelissä on Antin lisäksi koko puoueen kasvot ja silloin tällaisen hyvin vanhatkin tapaukset voivat olla raskauttavia. Tuskin tämä yksi natsikuva, mutta jos niitä löytyy lisää kisan aikana, niin voi nostaa tien pystyyb. Aika näyttää.
Tässäkin kyse ei ole siitä, mitä joku tekee tai ei tee. Vaan siitä, säilyykö luottamus siellä, missä luottamusta täytyy olla. Ministerillä sitä luottamusta on oltava paljon enemmän ja laajemmin kuin rivikansanedustajalla. Junnilalle ei riitä, että hänellä on PS:n luottamus. Eikä edes Kokoomuksen ja KD:n luottamukset riitä, vaan pitää saada myös RKP:n luottamus ja se on jo piirun verran vaikeampaa.
Lindtman ei ole ministeri, vaan kansanedustaja. Hän tarvitsee eduskuntaryhmässä pysymiseen vain SDP:n luottamuksen (en tiedä, mikä elin lopulta erottaisi edustajan eduskuntaryhmästä tai puolueesta). PJ-kisassa sitä luottamusta tarvitaan sitten hiukan enemmän sillä pelissä on Antin lisäksi koko puoueen kasvot ja silloin tällaisen hyvin vanhatkin tapaukset voivat olla raskauttavia. Tuskin tämä yksi natsikuva, mutta jos niitä löytyy lisää kisan aikana, niin voi nostaa tien pystyyb. Aika näyttää.
Jos nyt taas tarkkoja ollaan niin kuvassa osoiteltiin toki numeroa 2088 siten että toinen osoittava sormi osoitti johonkin sinne 20 tienoille. Tää on nyt vähän ehkä tämmöinen pesukarhukeissi.Minun laskujeni kuvaan tässä on nyt 2 natsikuvaa. Heilauskuva ja sitten 88 osoittelukuva ja sitten tietenkin liuta muita tyhmiä kuvia.
Lindmanin äärioikeistohuutelu ja ihmisoikeuksia tulee kunnioittaa on totaalisesti menettänyt arvopohjansa ja legitimiteettinsä kun äijä itse on sikaillut menemään 88 porukoissa. Tyyppi taitaa olla myös jonkin sortin sovinisti.
Nyt siis jotain tolkkua tähän.
Näiden persuministerien kohdalla on kyse siitä, että mitä he ovat tehneet 30-40 vuotiaina poliitikkoina. Osana poliittista keskustelua ja toimintaa, joko ihan kansanedustajina, tai sitten vähintäänkin kansanedustajaehdokkaina (Rantasen kohdalla nuo kirjoitukset osuvat aikaan, kun hän oli ollut ehdolla eduskuntavaaleissa ja jäänyt varasijalle).
Lindtmanin kohdalla, ainakin toistaiseksi, on kyse jutuista, mitä hän on tehnyt joskus 18-20 vuotiaana. Tuo on sitä teini-ikäistä kännistä örveltämistä, joo typerää, mutta hitto, kuka meistä ei ole örveltänyt kännissä tuon ikäisenä?
Eka on oikeasti poliittisen keskustelun kannalta relevanttia, toka on kyllä kiusallinen asia Lindtmanille, mutta ei sillä ole mitään oikeaa relevanssia keskustelun kannalta.
Toki tilanne muuttuu, jos käy ilmi, että Lindtman on jatkanut tuota örveltämistä pitkälle aikuisiälle. Jolloin, horror of horrors, Kiurusta voi tulla SDP:n PJ.
Älä nosta itseäsi jalustalle ja väitä itseäsi muita paremmaksi. Tämä tekopyhyys vituttaa tässä. Jos Lindtman ei olisi jauhanut "äärioikeistolaisuudesta" ja "ihmisoikeuksien kunnioittamisesta" vaan keskittynyt vaikka hallitusohjelman "rikkaiden tukemiseen", niin mitään ongelmaa ei olisi. Nyt hän on tehnyt itsestään tekopyhän pellen, keisarin jolla kirjaimellisesti ei ole vaatteita.
Mitä tuosta Lindtmanin tapauksesta sitten mielestäsi pitäisi vielä lisää uutisoida tai käsitellä?
20 on Adolf Hitlerin syntymäpäivä, oho ihan vahingossa vaan satuttiin osoittamaan tuota hassua numeroa. On tuossa porukassa melkoisen hyvää Hitler tietämystä. Itse olen vanhempi kuin Antti mutta vasta viime viikolla selvisi minulle 88 numeron liittyminen natseihin.Jos nyt taas tarkkoja ollaan niin kuvassa osoiteltiin toki numeroa 2088 siten että toinen osoittava sormi osoitti johonkin sinne 20 tienoille. Tää on nyt vähän ehkä tämmöinen pesukarhukeissi.
Jeps itsekkin opin 88 numeron natsit yhdistelmä vasta lähiaikoina. Vasemmisto väki opettanut minulle Natsi symboliikkaa hyvin.20 on Adolf Hitlerin syntymäpäivä, oho ihan vahingossa vaan satuttiin osoittamaan tuota hassua numeroa. On tuossa porukassa melkoisen hyvää Hitler tietämystä. Itse olen vanhempi kuin Antti mutta vasta viime viikolla selvisi minulle 88 numeron liittyminen natseihin.
Olen itsekin sitten natsi kun join joskus nuoruudessa 88- viskiä, tosin ei heitetty siitä natsiläppää kun oltiin niin viattoman tietämättömiä että juotiin natsiwiskiä.
Jeps itsekkin opin 88 numeron natsit yhdistelmä vasta lähiaikoina. Vasemmisto väki opettanut minulle Natsi symboliikkaa hyvin.
Kerro nyt rehellisesti onko mielestäsi oikein että Lindtman on tiistaina hyvesignaloimassa A-studiossa ihmisarvoista ja natsien vastustamista ja samalla väitti että näiden Junnilan natsisymppailujen takia Junnila pitäisi erottaa?
Nyt jäi sitten vasta siihen kun ensin hänelle tukea ja yhtenäisyyttä hallituksen hajottamisen uhalla uhkuneet persut heittivät hänet sitten bussin alle.Junnila irtisanoutui aika selkeästi jo äärioikeistosta. Kohu olisi aivan hyvin voinut jäädä siihen.
Se, että on teininä itse kännissä örveltänyt ei tarkoita, että olet tekopyhä, jos sitten kritisoit sitä mitä jotku tekevät päälle 40 vuotiana aikuisina kansanedustajina.
Lindman oli tuolloin jo mukana politiikassa.
Numerologia on hauskaa. Tietysti erona on se että numero 20 tai numero 20 yhdistettynä numeroon 88 ei ole mikään yleisesti tunnettu natsijuttu. Edelleen viittaan pesukarhuihin.20 on Adolf Hitlerin syntymäpäivä, oho ihan vahingossa vaan satuttiin osoittamaan tuota hassua numeroa. On tuossa porukassa melkoisen hyvää Hitler tietämystä. Itse olen vanhempi kuin Antti mutta vasta viime viikolla selvisi minulle 88 numeron liittyminen natseihin.
Olen itsekin sitten natsi kun join joskus nuoruudessa 88- viskiä, tosin ei heitetty siitä natsiläppää kun oltiin niin viattoman tietämättömiä että juotiin natsiwiskiä.
20 on Adolf Hitlerin syntymäpäivä, oho ihan vahingossa vaan satuttiin osoittamaan tuota hassua numeroa. On tuossa porukassa melkoisen hyvää Hitler tietämystä. Itse olen vanhempi kuin Antti mutta vasta viime viikolla selvisi minulle 88 numeron liittyminen natseihin.
Joku lähde tälle, että olisi 25v? Lindtman sanoo itse että heilauskuva on vuodelta 2000, eli hän on siinä 18v.Teininä? Lindtman on käsittääkseni 25-vuotias noissa natsiposeerauskuvissa. Toisilla se teini-ikä vaan jatkuu vissiin vähän pidempään? Vasemmistossa lähemmäs kolmekymppinenkin on teini silloin kun tarvitaan?
Minua vähän kiinnostaisi, mikä hyttinumero lapussa (avaimessa) on, mitä tuossa kuvassa myös esitellään. Tuntuu, että aika syvässä päädyssä on, jos numeron 20 yhdistää Hitleriin, kun ensimmäistä kertaa tulee minulle vastaan, että joku yrittää sen aiheeseen yhdistää...?
Noita natsisalaliiton tunnuksia ei kukaan muu kyllä tunnista kuin toinen natsi. Asiaan on pitänyt perehtyä syvällisesti.Juuh. Samalla varmaan pesukarhusta ensimmäisenä vinkanneet iotechiläiset oli varmaan natseja? kun ainoastaan aito natsi varmaan sen tunnistaisi? Tai sitten tällaista tyhmää vihjailua ei kannata tehdä.
Taisi siis 25-vuotiaana pyytää noiden poistoa. Eli 15v sitten. Kuvanottohetki lienee vanhempi.Teininä? Lindtman on käsittääkseni 25-vuotias noissa natsiposeerauskuvissa